Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 97

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 97 av 364 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 93 94 95 96 97 98 99 100 101 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 217 227 237 ... SisteSiste
Viser resultater 1,921 til 1,940 av 7273
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Ocean's Twelve. En stund siden jeg så Ocean's Eleven, som jeg mener å huske var bra, og hadde derfor forhåpninger til denne.

Når det gjelder Twelve... vet ikke helt hva jeg skal si, fikk ikke helt taket på handlingen, kanskje fordi jeg sovnet omtrent halvveis og fikk med de siste 15 min. Det hele var rotete og litt musikkvideoaktig. Skal jeg gi et terningkast, så må det bli en 2'er, kun pga. stjernespekket rollebesetning. Mulig den må ses en gang til, men jeg vet ikke om jeg gidder.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk rotet meg til å se Underworld Evolution i går, etter å ha hatt den liggende en stund... Synes selve filmen var ok, men det var en god del bra effekter, og også bra med lyd i alle kanaler, som jeg synes trekker litt opp!
    Også pluss for antrekket til frk. Beckinsale :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"hitch"

Så filmen "hitch" som er en kjærlighetskomedie med Will smith i
    hovedrollen. Filmen handler om hitch som driver en egen business
    som date-doktoren og mener han kan få en hver kvinne til
    å like en hver mann. Noe som er meget sant intill han selv treffer
    drømmekvinnen, en vakker og utspekulert sladder reporter.
    Kjærligheten blir plutselig ikke så enkel når han selv er forelsket....

Mange morsomme momenter men ikke helt min type film.

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så filmen The Cooler, med Willam H. Macy, Alec Baldwin og Maria Bello I hovedrollene. Drama. Litt treg start ellers veldig bra film, anbefales.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår så jeg på The Bourne Identity med Matt Damon, ganske spennende film som jeg annbefaler til andre som liker "leiemorder filmer"

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mamborytmer, sorg, glede og kjærlighet, alt var i finne i dagens film; The Mambo Kings
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Idag ble det nok ett gledelig gjensyn med Underworld Evolution. Jeg står ved alt jeg skrev i min omtale, den er så utrolig kongeheftig. Så absolutt en av de desidert beste vamp filmene jeg har sett. Ikke helt umulig at det blir ett kindred maraton i helgen, det er også en meget heftig vamp serie!
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nacho Libre

Anmeldelse HER

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går kveld så jeg silent hill, og syns denne var ganske bra, men fikk følelsen av at den var laget på et spill, slik den er. Lyd og bilde vil jeg ikke kommentere for mye av, da jeg så den på soverommet :P

I går morges så jeg Aeon Flux. Jeg var egentli veldig trøtt etter noen dager på sjøen, og satte filmen i spilleren og hentet med dyne og pute til sofaen.
    Da filmen begynte våknet jeg straks opp, pga deilige bilder, og en fantastisk lyd. Og mens filmen gikk gjorde jeg meg som vanelig opp meninger om hva som kom til å skje videre, men ble mange ganger overrasket over hva som skjedde. Denne filmen annbefaler jeg virkelig alle andre å se.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg sett Mission Impossible III.

Selve plottet er ganske slitt og klisjéfyllt, men det er så tight og bra gjennomført, med såpass mye action med gode effekter at man på en måte ikke rekker å tenke så mye over det.

Absolutt verdt å få med seg. Bra bilde og ganske bra lyd, men dypbassen kunne fått trimmet seg litt mer synes jeg. Ikke DTS på denne forresten.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det X-Men - The Last Stand.

Aahh... Deilig med en film med rom-rystende-bass igjen (husk at DTS er en option på denne).
    Bra bilde, bra lyd, bra effekter, mye action.

I tillegg skjer det ting i denne filmen som man nok ikke hadde luktet på forhånd, uten at jeg skal spoile hva det er.

Selv om filmen heter The Last Stand og det ser mørkt ut på slutten, åpnes det allikevel et par dører for enda en oppfølger (få med deg den lille snutten som kommer rett etter at rulleteksten er over). Noe annet ville jo være rart, så lenge man tjener penger.

Men jeg er i så fall bare glad til jeg, for dette tåler jeg så absolutt mer av.

Anbefales dersom du liker effekter, sci-fi og grom lyd.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av The Long Kiss Goodnight

Dæggern for ett actionbrak. A blast from the past.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der Untergang.

En meget, meget sterk film. Man føler jo av og til at man - unnskyld uttrykket - er 'drittlei' annen verdenskrig; man er jo flasket opp med den i skolen, det er hundrevis av dokumentarer som vises på diverse kanaler hele tiden, og en mengde filmer. Men - denne filmen bør alle se. Den er utrolig gjennomført på alle områder, og gir kanskje et litt annet bilde av hendelsene enn ville vært tilfelle dersom Hollywood sto bak.

Og - som om det ikke er nok; siden dette tross alt er AVForum, bør jeg vel nevne at lydsporet her er meget godt (DTS i mitt tilfelle). Jeg satte lyden på en del lavere enn jeg pleier å gjøre, da jeg fikk det for meg at dette nærmest var en dokumentar hvor lyden ikke var så viktig, men der tok jeg feil gitt. Det er et vanvittig basstrykk i dybden i denne filmen. Her skranglet det i både det ene og det andre ihvertfall. Joda - det blir nesten litt feil å påpeke noe sånt i forbindelse med en såpass viktig og alvorlig film, men som sagt - dette er jo AVForum.

Anbefales sterkt.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Scoop - Woody allen, scarlett johanson, hugh jackman og Ian Mckane (Litt usikker på alle navna, orke ikke sjekke alle )

bra film! Mye god humor! Litt slitsomt med woody på slutten....

Verdt å få med seg!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av A History of violence

En liten perle fra mesteren selv; David Cronenberg.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såg desse filmane i helga:

The hills have eyes: 4 Rå og litt brutal skrekk slik vi likar det

Mission Impossible 3: 5 Masse stilige effekter, god lyd og bilde

Date Movie: 1 Forutsigbar, veldig lite artig

Ultraviolet: 1 Kun eit pluss, og det var Milla Jovovich

Side 97 av 364 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 93 94 95 96 97 98 99 100 101 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 217 227 237 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •