Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 94

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 94 av 364 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 90 91 92 93 94 95 96 97 98 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 ... SisteSiste
Viser resultater 1,861 til 1,880 av 7276
    Newcomer aSADAS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Såg United 93 i går. Ein veldig god film, med veldig gode skodespelarprestasjonar.

Handla om det fjerde flyet som vart kapra 11.septeber, og som styrta på ein åker før det kom fram til Washington.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av The Devil Wears Prada

En real chick flick, bare synd je ette er ei jente da. For detta var labre saker!!!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Chaos

Jeg så Chaos.

En av de beste filmene jeg har sett.
    Slutten er så full av tvister at jeg måtte se filmen om igjen for å få med meg alt.
    Spenningen holder alltid en god tone i denne filmen, samtidig har den gode skuespillerprestasjoner med bl.a Jason Statham, Wesley Snipes og Ryan Phillipe.

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    My Sassy Girl

Anmeldelse HER

Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så "Den Engelske Pasienten" Vanvittig bra skuespill av Ralph Fiennes. Anbefales.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The hills have eyes 2006 (unrated)

Joda, var i grunn ganske artig den

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satt meg godt til rette igår får å se Das Boot for første gang. Til min gigantiske skuffelse var den dubbet til engelsk så jeg avsluttet filmen etter ca 20 min da for første var den tragisk da dubbingen ikke var i sync og stemmene passet ikke overhode og nr 2 jeg ville ikke ødelegge en potensiell kjempefilm. Så nå er DVD'en på vei istedet så jeg kan kjøre den på tysk med teksting istedet, slik den er ment for oss normenn å se.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går så jeg Running Man fra 1987 (det vil si, det står 1988 på DVD-coveret).

Jeg er jo Schwarzenegger fan, så jeg måtte jo ha denne også. Skuffelsen ble dog stor, for denne DVDen må være den desidert teknisk dårligste transferen jeg har i samlinga. Det vil si - bildekvaliteten som sådann var grei, men bildet var i 4:3, lyden var i 2.0 (DVD-coveret sier at det faktisk er 1.0!), og lyden var ute av sync flere steder(!).

Men men - det er vel det man får når man kjøper en film til 40,- på nærbutikken... Vet ikke om denne finnes i bedre transfer noe sted med 16:9 bilde og 5.1 lyd?

Okke som... Filmen er jo artig den, og har vel blitt mer aktuell med åra egentlig, når det gjelder reality serier etc. Ikke at man dreper folk i reality serier, men allikevel...

Filmen bærer preg av å være gammel, spesiellt når det gjelder musikken og det filmtekniske. Jeg trodde faktisk den måtte være eldre enn den er mens jeg så den. Gjettet vel på 1985 kanskje.

Helt grei film å se for morro skyld, synes jeg. Action og one-liners som man bare lagde det på 80-tallet.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg sett Hercules i New York fra 1970, også med Arnold.

En fantastisk film. Ihvertfall dersom man liker filmer som er så dårlige at de blir hysterisk bra. Denne filmen er jo riktignok ment å være komisk også, men det tar liksom ekstra av når alt er så hjelpeløst laget, også det som er ment å være laget på en bra måte. Scenen der Arnold bekjemper en grizzlybjørn som helt åpenbart er en mann i en bjørnedrakt (som ikke engang prøver å bevege seg som en bjørn) burde jo være en klassiker for alle. Den fortjener i alle fall det.

Skal vel ikke spoile mer. Men kan si at på DVDen jeg kjøpte finnes både Arnolds egen stemme, og den dubbede versjonen som opprinnelig gikk på kino. Den dubbede stemmen alene kan jo få enhver til å gå i knestående av latter. Høres ut som en femti år gammel professor som sitter i studio og leser opp rett fra manus. Priceless. Når man da i tillegg kan høre Arnolds egen ekstremt tunge aksent når man vil, er jo alt bare topp.

Så - selv om filmen suger på alle måter, er den også en av de beste filmene der ute (!).

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så den nye motorsag massakren filmen isted.. var bra den stiller i samme klasse som nyinspillinga av orginalen. gleder meg til å få se den i litt bedre kvalitet

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Assault on precinct 13 i 2005 versjon

Deprimerende testosteronbombe som hadde veldig mye godt for seg!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2001 Maniacs

Anmeldelse HER

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av The Crow

En kultklasikker! Har du ikke sett den, så må du se den Har du sett den, så se den igjen!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går ble det "Coffee And Cigarettes"
    Snodig film. Men helt grei...

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så U-571 igår. Helt grei film men blir litt for helte film egentlig. Godt gjort av 7 amerikanske menn og manøvrere samt utføre krigshandlinger i en tysk WW2 ubåt normalt beregnet for opptil 40menn

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kikket på 2 filmer Den ene var dårligere enn den andre.

Nr1. Death Tunnel.
    Mening: Herregud! Er det mulig? Lav budsjett film med dårlige replikker og enda verre spilling av skuspillere.(Noen flotte pupper....) Kulisser var helt greit

Nr2. Dark Memories
    Mening: Tja. Skjønnte den ikke helt, å er kanskje grunn til at jeg syntes den var ganske dårlig. Ene sekundet løper og hyler hun i skogen, neste sekund ligger hun i sengen. Å sånn syntes jeg det holdt på javnt.

Begynnte å glede meg til rulletekst etter 20 min på begge filmene.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av The Usual Suspects

90 tallets desidert beste thriller, kanskje en av tidenes beste også!!
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Fast And The Furious - Tokyo Drift

Newcomer Kristian`s Hifi sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så Lange Flate Ballær, jeg synes den er så morsom, at jeg måtte se den igjen.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Just nettop sett Flight of the phoenix, og jeg sitter bare å gliser stort for meg selv. At jeg aldri har sett den filmen før er en skam, for fytti hel*** for et trykk da gitt.

Bikkja er jo nervevrak i 1etg.

Side 94 av 364 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 90 91 92 93 94 95 96 97 98 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •