Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 90

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 90 av 364 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 86 87 88 89 90 91 92 93 94 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 ... SisteSiste
Viser resultater 1,781 til 1,800 av 7271
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gleder meg til Cars, har gjort d en stund nå, men har ikke fått somset meg til å se den enda....

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    United 93

Anmeldelse HER

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Lake House

Må vel kalles en drama/thriller med Sandra Bullock og Keanu Reeves.
    Noe jeg helst tenkte dama ville like å se,
    men må si at den absolutt fallt i smak hos meg også.

Terningkast 4 fra meg. 8)

Newcomer Kristian`s Hifi sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Lille Kylling jeg:P hadde ikke noen andre filmer og se:S

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så to (ti episoder, ca 13 timer film tot) episoder av krigs serien "Band of brothers"!

Etter min mening kanskje den beste krigsserien(film):-D

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Platoon

Anmeldelse HER

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Uro

Ny norsk hypet film med norges kanskje hotteste filmstjerne.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tombstone director's cut

Fikk denne sone en utgivelsen for en tid tilbake, men har ikke fått gjort spilleren sonefri før nå. Dette er jo en høydare innen sjangeren, historien er vel kjent for de fleste. Wyatt Earp med brødre, pluss doc holiday mot røkkla. Om director,s cut utgaven er bedre en den norske er jeg usikker på da det er lenge siden jeg så den, men det var iallefall en del mere karakteroppbygging. Oppusset bilde og lyd. Dette var en meget hyggelig filmopplevelse.

Active hifiguru 2 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :-D Så Underworld Evolution og Firewall begge action

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg omsider fått sett Madagascar, i originalversjonen (nærmest selvsagt).

Veldig mye 'eye-candy'; har man et brukbart display/fremviser her, er det digg å se på. Masse detaljer og flotte farger.

Historien er også ganske original. Det er veldig mye slapstick humor her, antagelig fordi dét er morsomt både for store og små. I tillegg noen henvisninger til popkultur som barna ikke vil få med seg (f.eks. fra American Beauty) men som de voksne kan synes er kult.

Allikevel ble jeg vel litt skuffet. Den var ikke fullt så morsom eller medrivende som jeg hadde håpet, rett og slett. Jeg oppdaget plutselig at jeg satt og tenkte på noe helt annet et par ganger mens jeg satt og så på, og det er jo ikke helt bra.

Ikke mye mat til suben eller for den saks skyld resten av anlegget desverre. Var vel et par ganger suben fikk rørt litt på seg, men ikke mer.

Men for all del, god underholdning, alt i alt.

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå sett "The day After Tomorrow" For de av dere som ikke her sett denne, SE DEN! Det er en helt ekstrem film! Både når det gjelder handling og lyd/bilde!
    Denne filmen fikk meg virkelig til å tenke. Er det så lurt å fortsette å brenne fosilt brenstoff? Nei, vet vi følgene av hva som skjer når vi tapper Jorden for dens naturresurser?, ja. Men gidder vi gjøre noe med det? ja, men det skjer for sakte! Kom igjen da folkens, hvis varmepumpene virkelig funker såpass bra som produsentene sier. Hvorfor ikke kjøpe en???
    Og hvorfor i helv**** driver kraftselskapene å selger kraft til utlandet om sommeren når de vet det blir krise til vinter'n? Det betyr jo bare at vi må kjøpe kraft fra andre land som er produsert i gasskraftvrk, atomkraftverk kullkraftverk osv. Selv om vi vet at det er "skitten" kraft.

Nei, jeg sier en ting! Sats på fornybare enegikilder!!! Som vind, vann, bølge/tidevann +++:wink:

Newcomer Anima sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pera^^
    så to (ti episoder, ca 13 timer film tot) episoder av krigs serien "Band of brothers"!

Etter min mening kanskje den beste krigsserien(film):-D

Lurer på hvem du såg de med*host* ?

Genial filmserie som alle burde se!

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så dessverre "Firewall" i går. Harrison Ford skylder meg 2 timer av livet sitt! :evil:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Så dessverre "Firewall" i går. Harrison Ford skylder meg 2 timer av livet sitt! :evil:
    Meg å, ikke likte jeg fyren fra før av, og etter den filmen ble det ikke noe bedre.!

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er nå godt i gang med HBO serien Carnivale (sesong 1), en serie som alle med sansen for det litt unormale burde se. (begynner kanskje litt rolig, men vokser og VOKSER) :-D

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fredag 8. September begynner sesong 6 av "The Sopranos" på NRK1,
    her varmes det opp med å se hele serien, begynner på sesong 5 i kveld, gleder meg sinnsykt til fredag!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Django OG Django kill i går. Django var best! Men begge var moro

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg sett Crash - den nyeste filmen, ikke 'Crash' fra noen år tilbake som handlet om bilkrasj og spesielle lyster...

Hadde på forhånd sett noen 'smakebiter' her og der, og ut fra dette nok dannet meg et bilde av litt dårlig dialog spesiellt fra Sandra Bullock og Brendan Fraser.

Men filmen er bra, den (og de spiller ikke så dårlig som jeg hadde fått inntrykk av). Det vil si - i begynnelsen synes jeg dialogen er litt stiv og idéene litt for påtrengende, men det 'myker seg opp' utover i filmen, i hvert fall til en viss grad. Det er allikevel en tendens til å leie publikum i hånda og vise dem hva de skal mene og vise gjerne to ganger hva som faktisk skjedde slik at vi får det med oss. Men dette er jo ganske vanlig i amerikanske filmer fordi publikum er, eller blir sett på som idioter som må mates med teskje.

MEN - filmen lykkes på enkelte fronter, og som sagt synes jeg den blir bedre utover. Den får deg til å tenke, selv om det for egen del vel ikke var så mange nye tanker som dukket opp. Men det er jo greit å gå igjennom temaene igjen. Vi har vel alle tenkt våre rasistiske tanker fra tid til annen - uansett hva slags hudfarge vi selv har.

En bra ting med filmen er at det ikke er noen rene 'goodguys' og 'badguys'. Det kan virke slik, men så skjer det noe som forandrer på det.

En ganske bra sammenfletting av skjebner som påvirker hverandre i positiv og negativ retning.

Musikken var bra, og lyden var bra (selv om det ikke er noen effekt-film i så måte).

Alt i alt en bra film som kan anbefales - men kanskje ikke fullt så genial og nyskapende som filmen selv tror den er, for å si det sånn.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så var det Starship Troopers, fra 1997.

Den har holdt seg overraskende godt. Meget bra bilde synes jeg, med mye detaljer. Effektene er også meget bra, og like bra som noe som er laget siden, mener jeg.
    Dette er jo nærmest en sci-fi komedie, så det er nok å ta av når det gjelder 'goofs' og ting som kan betraktes som plot-hull, men filmen tar ikke seg selv så høytidelig, så det blir egentelig bare en fornøyelig berg-og-dal bane tur hvor det å plukke den fra hverandre bare blir 'småelig'.

Absolutt verdt et gjensyn, syntes jeg.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Under Siege

actionbrak med seagal himself fra 92. det skytes, knivstikkes, adamsepler blir rivd av, øyer blir presset inn. Artig!!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Side 90 av 364 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 86 87 88 89 90 91 92 93 94 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •