Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 82

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 82 av 364 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 78 79 80 81 82 83 84 85 86 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 ... SisteSiste
Viser resultater 1,621 til 1,640 av 7273
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I går så jeg på lørdagsfilmen på tv2, Shaft morsom film :razz:

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Anmeldelse\slakt av Kung Fu Hustle

Så hypet. Så skuffende. Så bortkastet tid!
    Å se en såpass speedet slapstick kung fu-parodi er nok ikke forenelig med å ligge syk. Foreslår at du ser den på nytt når du er over de verste feberriene. Av egen erfaring vet jeg at det er grenser for hva jeg tåler av actionstress når jeg ligger syk.

Men skulle ikke det hjelpe å se den i frisk tilstand, så kan man vel bare konstatere at man har forskjellig smak.
    Jeg for min del synes det var en underholdende film, og det til tross for at jeg ikke trakk så mange paralleller til konkrete filmer. Ja, den er teit. Men liker man filmer som Hot Shots, Naked Gun, Top Secret etc og takler at skuespillerne er kinesiske og snakker kinesisk, så synes jeg ikke dette er en dårlig parodi eller dum humor. Faktisk mener jeg Kung Fu Hustle har mer sammenheng i storyen og bedre karakterbygging enn flere av filmene jeg nevner over. Jeg for min del lo godt i deler av filmen og satt og humret i resten. Så får det heller være at slutten er så sukkersøt som det er mulig å få den. Jeg så den for andre gang i går og da sammen med kona som normalt er allergisk mot teit absurditetshumor. Og hun syntes også at den var morsom. Terningkast gir jeg ikke, men lener man seg tilbake og kobler ut sannsynlighetsanalysekretsene i hjernen, så er dette en svært underholdende film etter min smak.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med roffe.

Da jeg så denne filmen første gang fikke jeg en latterkule av de sjeldne. Makan til humoristisk parodi på seg selv kan neppe fremstilles bedre!

Slakter man denne filmen har man sett den med skjeve øyne... ;-)

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    igår blei det nok følgende :

Heat
    The Perfect Storm & Episode 3 av band of brothers ,gamle filmer allt sammen -men godt som gull.

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Shu dan long wei (high risk\meltdown)

Heseblesende actionfilm med jet li og jacky cheung. En slags asiatisk die hard på overdose av speed!

----------------------------------------------------------------------

Jeg skal få sett kung fu hustle igjen iløpet kvelden. Men jeg vil vel ette si at jeg var så dårlig i toppen at det er årsaken til jeg mislikte filmen. men det finner jeg ut ikveld!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Newcomer Kniffen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mandagsfilmen på nrk2 (Tigerland), syns den va bra!

Newcomer Jaune sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up Syv Sverd

Lyd: 5.1 DTS (Chinese)
    Ikke bra i det hele tatt, tamt og lite med detaljer, til tider utydelig tale og en meget dårlig "gromsete" og upassende bass. 4av10

Bilde: 16:9
    Ikke topp dette heller, men det skyldes kanskje den kunstnerisk friheten. (selv om jeg tviler) 4av10

Filmen:
    Trodde kanskje dette var enda en perle av kinesisk film på linje med Crouching Tiger og Hero. Men det var det absolutt IKKE, her var det dårlige effekter lite med spektakulære scener, dårlig skuespill enda verre klipping. Klippingen var til tider så forferdelig at jeg vurderte å stoppe filmen (noe jeg "aldri" gjør, har gjort det 2 ganger. Driven og Fast and Furious) 3av10

Jeg kjedet meg i 147min.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jaune
    Klippingen var til tider så forferdelig at jeg vurderte å stoppe filmen (noe jeg "aldri" gjør, har gjort det 2 ganger. Driven og Fast and Furious) 3av10

Jeg kjedet meg i 147min.
    Haha, Driven begynte jeg på for 2 år siden. Jeg stoppet den, jeg også.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk IMAX: Dolphins i posten her om dagen og så den i går. Den er i WMVHD format så den må kjøres fra HTPC. 720p gjør seg absolutt på 85" lerret og det er STOR forskjell på bildekvaliteten på dette og vanlig DVD-kvalitet. Filmen i seg selv er vel ikke all verdens interessant, men mange fine bilder under vann er det.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av The Fast and The Furious

Da fikk jeg endelig sett igjennom den første filmen i triologien, ettter å ha sett nr 3 på kino, så nr 2 på dvd her om dagen.

Filmen bydde iallefall på noen overraskelser, og konklusjonen ble kanskje allt annet tradisjonell denne gangen.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hoodwinked - Sannheten om Rødhette. Hysterisk morsom animasjonsfilm.

The Fog, nyinnspillingen. Spennede, men meget forutsigbar, og med få nye momenter i forhold til originalen.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble The Matador

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A Evening with Kevin Smith

Griselang, men tidvis hysterisk morsom (historien om Tim Burton var noe av det festligste jeg har hørt på lenge), absolutt verdt å se om man har kjennskap til filmene hans.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Walk The Line

Filmen om livet til Johnny Cash, knall film, rørenes og sterk film.Du for oppleve og se hvordan han hadde det når han va liten og hvordan han sleit i oppveksten sin. Og hvordan narkotikaen og alkoholen holdt på å ta livet hans. + + + masse bra musikk.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Honey.

Utrolig sukkersøt film. Platt historie. Dårlige skuespillere. En strålende Jessica Alba som danser pusten ut av de fleste. En helt ok film for regntunge dager.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så "The Island" i går kveld. Som forventet med tanke på at det er en Michael Bay-film. Masse action og effekter. Lydsporet var den beste delen, utrolig bra Dolby Digital-spor.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Man-Thing

Grøsser om ett sumpmonster. Desverre var dette en heller laber liten sak.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Vlad

Høyst utradisjonell vampyrfilm som på en måte falt mellom sto stoler. Men om du ser den, så vil du iallefall få deg en liten overraskelse.
    -------
    Mvh
    Rune

Side 82 av 364 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 78 79 80 81 82 83 84 85 86 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •