Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 81

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 81 av 364 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 77 78 79 80 81 82 83 84 85 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 ... SisteSiste
Viser resultater 1,601 til 1,620 av 7276
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så filmen "Half Light" med Demi Moore i hovedrollen. Dette var en meget bra film, med mange nydelige finesser. Anbefales! Sterk 5`er på terningen herfra ;-)

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Fast and Furious 3: Tokyo Drift

Legg igjen hjernen hjemme og la deg underholde av deilige damer og dødskule biler! Det er kjøringen det dreier seg om!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,073
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Anmeldelse av Fast and Furious 3: Tokyo Drift

Legg igjen hjernen hjemme og la deg underholde av deilige damer og dødskule biler! Det er kjøringen det dreier seg om!
    Fin review igjen her ja! Har fått tilsendt en forsmak på Fast and Furious 4: Afghanian Drift.

Kan sees her ->
    teaser

Ser ut til å bli denne seriens absolutte høydepunkt!

DrE

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går så jeg Spaceballs på DVD.
    Har ikke sett denne siden VHS - - denne gangen var det 16:9 bilde og 5.1 lyd.

Vel, hva kan man si? Dette er jo en "klassiker", men for å si det sånn; den var morsommere da jeg var 14 år gammel, av naturlige årsaker...
    Vitser og poenger jeg syntes var morsomme den gangen ble bare pinlige og flaue nå, og skuespillet bærer i stor grad preg av "Nå skal vi lage komedie dere!".

Men den har jo sine lyspunkter, og kan vel fortsatt anbefales alle som liker Star Wars, Star Trek, Planet of the Apes og andre sci fi klassikere. Og de som liker humoren i Naked Gun filmene f.eks.

Til tider veldig morsom fortsatt - til tider litt flaut.

Anbefales? Jo, forsåvidt.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    I går så jeg Spaceballs på DVD.
    Har ikke sett denne siden VHS - - denne gangen var det 16:9 bilde og 5.1 lyd.

Vel, hva kan man si? Dette er jo en "klassiker", men for å si det sånn; den var morsommere da jeg var 14 år gammel, av naturlige årsaker...
    Vitser og poenger jeg syntes var morsomme den gangen ble bare pinlige og flaue nå, og skuespillet bærer i stor grad preg av "Nå skal vi lage komedie dere!".

Men den har jo sine lyspunkter, og kan vel fortsatt anbefales alle som liker Star Wars, Star Trek, Planet of the Apes og andre sci fi klassikere. Og de som liker humoren i Naked Gun filmene f.eks.

Til tider veldig morsom fortsatt - til tider litt flaut.

Anbefales? Jo, forsåvidt.
    Jöss, denne så jeg også i går. Det våras För Rymden, som den heter på svensk. Lo godt av Pizza The Hut.
    Bra 80-talls komedie.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Har fått tilsendt en forsmak på Fast and Furious 4: Afghanian Drift.

Kan sees her ->
    teaser

Ser ut til å bli denne seriens absolutte høydepunkt!

DrE
    KONGE!!!!
    Lenge siden jeg har ledd så bra.

Jeg så i går Four Brothers.
    Denne filmen likte jeg veldig godt. Vet ikke om det var dagshumøret eller hva, men den passet ypperlig som litt glad-vold på en søndags kveld.
    Jeg var også veldig fornøyd med bildet og sortnivået i denne filmen.
    Anbefales på en søndagskveld.

Newcomer Kniffen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

I går såg eg sahara, og ble posetivt overasket.
    trudde ikke den va så bra!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Take The Lead - Et fyrverkeri av en hjertevarmende film

Filmen gir deg en følelse av å ha sett noe viktig. Og ikke minst spektakulært. Dansescenene er noe av det råeste jeg har sett. Skuespillerene gjør jobben sin. Musikk er rå. Banderas i storform. Dette er ikke bare årets beste dansefilm, dette er en av de desidert beste dansefilmene som har blitt laget.

ADVARSEL: Jeg elsker dansefilmer, og denne omtalen er nok i realiteten for positiv. Men jeg storkosa meg, og det bærer også omtalen sterkt preg av. Jeg klarte bare ikke å angripe den ved å finne feil og sånt.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Crash /Paul Haggis sin)

Filmen var ment som en real knytteneve, men ble den det, eller ble den ett lite forsiktig klapp på skinnet?
    Uten tvil en viktig film, men er den minneverdig?
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp sett "xXx 2"

Action for alle penga og amerikansk som noen! :? :grin: filmen holdes oppe av Willem Defoe og Samuel L. Jackson for storien er vel ikke all verden. Guttefilm med andre ord, på godt og vondt!

PS! dog litt for lite babes i denne...:wink:

Newcomer Kniffen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

izzat

noe mer tragisk har eg ikke sett på lenge, får ikke terningkast engang!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse\slakt av Kung Fu Hustle

Så hypet. Så skuffende. Så bortkastet tid!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Supercross

Helt ok "svidd gummi" film for gutter som liker sykler. Ingen dyp film, ingen meningsfylt film, bare helt ok underholdning.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går så jeg UHF (eller "Lufta er for alle", som den ble hetende på Norsk).

Jeg er på en liten nostalgi-tripp i det siste, og har derfor kjøpt inn filmer som "gjorde inntrykk" på meg da jeg var... ung. :???:

Derav forrige film, som var Spaceballs.

Denne gangen altså UHF - en liten 'juvel' som nok har gått de fleste hus forbi. Denne har jeg heller ikke sett siden VHS; denne har også nå 16:9 bilde og 5.1 lyd etter å ha blitt overført til DVD.

Dette er "crazy komikk" på sitt beste. En litt treg start, og enkelte litt tvilsomme skuespillerprestasjoner også her, men alt i alt en meget severdig komedie.

Filmen kom ut i 1989, og dette var derfor første gang jeg så Michael Richards (Kramer i Seinfeld). Og han gjør virkelig denne filmen! Artig å se han så ung. Riktignok med løstenner, så han ser enda dummere ut enn han egentelig gjør. Men en fantastisk prestasjon her, og veldig likt det han senere gjorde i Seinfeld (veldig fysisk humor). Et par andre kjente fjes her også, som f.eks. Fran Drescher (The Nanny på TV3).

Men dette er en 'Weird Al' Jankovic film, og dermed hører parodier på diverse filmer, TV reklamer, TV shows og musikkvideoer til. Og de fleste av disse er utrolig bra.

Parodiene på Rambo, Conan, og TV-reklamene er alene verdt pengene!
    Anbefales sterkt dersom du liker 'crazy humor'.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Anmeldelse av 2Fast 2Furious

Om man ser på denne som en oppfølger til den originale Fast and furious filmen, så stryker den med glans. Om man klarer å glemme FF1, så kan FF2 by på lett og meget hjernedau underholdning som hverken gir deg glede eller sorg.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Streets Of Fire

Helt kongefilm med kongemusikk. Helt sinnsyk atmosfære. Gjennomført til tusen. Absolutt verdt å se om du har sansen for musikk. og god film!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Date Movie

Nok en parodi fra gutta bak scary movie filmene. Det burde snart bli vedtatt en lov imot disse to. Date Movie er foreløpig absolutt lavmål for de to. En småpositiv ting i en hel film. Det er ikke nok! Styr unna og sov bedre om nettene er mitt råd!
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer mmes sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så film 1 og 2 av Lord of the rings extendet etter verandre.. slitsomt , men det var verdt det:smile:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av Soldier Blue

Har dere noen gang opplevd å hatt en slags æresfrykt for en film? Altså at dere har kviet dere for å se en film på bakgrunn av at man har sett noe av den i sin barndom, og dette har brent seg fast i minnet? Vel, for min del har dette bare skjedd en eneste gang. Filmen er soldier blue. Den kom i 1970, jeg ble ette poppa ut før i 1981, det gikk fortsatt noen år før jeg så den, nå husker jeg ikke alder, men jeg var uansett altfor ung. Scenen som brant seg fast var ei voldtekstscene. Selv i de senere år, hvor voldtekt på film har blitt mer og mer "vanlig", så har jeg hele tiden hatt Soldier Blue svirrende i bakhodet. For ca tre måneder tilbake kjøpte jeg filmen. Først idag satte jeg den på, med en pokker så vond magefølelse.

Bare les anmeldelsen og se filmen. Sterke saker for å si det mildt!
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår så jeg to filmer: en film på tv2 Shaft, og på en dvd UNO

Side 81 av 364 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 77 78 79 80 81 82 83 84 85 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •