Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 7 av 364 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 7269
    Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jane
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Sitat Opprinnelig postet av jane
    I går så jeg Detektor. Det er en Norsk film.
    Et drama.
    Drama stammer fra Gresk og betyr handling.
    Detektor handlet om noe. Det gjør kanskje Erlend Loe også.
    Han er av og til naiv. Detektor er et naivt drama.
    Om drømmer.
    Og tanker.
    Hadde du vært mann kunne jeg ha sagt: "do e scprøø, maaan"
    Jeg er mann. :?
    :lol: :lol:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du ER mann ja!? Da må jeg beklage så meget JANE :lol: :lol: :lol: Altid trodd at du satt på en gullgruve :twisted:

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I gårkveld ble det I, Robot med noen kompiser

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, men var den noe bra da? Det er litt av meningen med tråden at man skal skrive noen ord om det man har sett....

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager, skal gjøre det!

Syns den er bra ja!
    Kanskje litt "Hollywood" preget.. men er en god underholdningsfilm..meget gode effekter i filmen!

Er ikke den skarpeste i skuffen.. men er morsom og underholdene! syns den er verdt og se...

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går tenkte jeg at jeg skulle se litt av skrotet jeg hadde liggende på divx. Var i storhumør for litt trashy b-greier. Begynte med Dungeons and Dragons, etter å ha pint meg igjennom 20 minutter begynte jeg å hoppe i filmen, og så den ferdig på to minutter. Kvinnelige alver med beige bukse fra VIC* med gylf og glidelås? Mageberte med moderne briller, som hun for det meste bærer i hånden? Skurk med blå leppestift? Dverg på 1,80?Herregud!!!

Prøvde meg så på adventures of pluto nash. Her ble det stopp etter 10 minutter. At det går ann å svi av et så stort budsjett på noe som ser så billig ut er utrolig!

Sistemann ut var the time machine. Den så jeg faktisk ferdig, men jeg vil gjerne påpeke at utover den første tidsreisen var denne også en lidelse å komme seg igjennom. Har lest boken adskillige ganger som barn, så jeg kunne jo ikke gi opp. Hadde forøvrig ingenting med filmen å gjøre....

Alt i alt en helt miserabel filmkveld, og resten av divxene mine skal nok få hvile i fred, inntil videre.... :evil:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så de første fem episodene av Wolf's Rain.

When the world is coming to an end, paradise will appear somewhere on earth. But only wolves will be able to find it.

Wolves have been extinct for two hundred years.
    Dette var virkelig lovende! Visuelt er det en slags noir møter steampunk, i en ganske dyster (og kald! hvitt/grått dominerer, og det er mye snø på gang) framtidsvisjon. Serien er velskrevet, stemmeskuespillerne kompetente, og musikken flott. Handlingsreferater er jeg ikke flink på, så jjeg skal heller la være.

Lyd og bilde er meget bra til TV-serie å være, selv det japanske talesporet dessverre bare er 2.0 (det amerikanske er 5.1, men amerikanske dubs av japanske serier er alltid smertefulle å høre på).

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oi! Høres ut som et bra konsept. Skal sjekkes ut med tid og stunder.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Underworld i går. synes dette er en meget bra action film om krigen mellom vampyrer og varulver. Kate Beckinsale er bare rålekker i svart latex 8)

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår så jeg Kill bill vol. 1 + 2. Ekstremt kjekke filmer, selv om 2eren skuffer noe, og blir litt for pretensiøs og "talky" for sitt eget gode. Hadde vært langt fetere om actionlinjen hadde blitt fulgt hele veien i mål. Slutten blir for meg et skikkelig antiklimaks.

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går så jeg den norske 'Den som frykter ulven'. En overraskende bra norsk krim/thriller. Bra bilde (16:9 anamorft) og brukbar lyd i DD5.1 og DTS!. Er dette den første norske filmen på DVD med DTS?

John Roger

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I gårkveld ble det den gode "klassikeren" Ondskapens Hotell og Gothika sammen med noen venninner 8)

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    Igår så jeg Kill bill vol. 1 + 2. Ekstremt kjekke filmer, selv om 2eren skuffer noe, og blir litt for pretensiøs og "talky" for sitt eget gode. Hadde vært langt fetere om actionlinjen hadde blitt fulgt hele veien i mål. Slutten blir for meg et skikkelig antiklimaks.
    Enig med deg der!! Syns begge to er brilliante filmer!! ingen tvil på det, men syns de burde fulgt action linja igjennom hele filmen ja.. det ble litt for stor kontrast akkurat der mellom disse 2 filmene.... men for all del, begge var ekstremt kjekke ja!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Uzumaki igår. Det må utvilsomt være den særeste filmen jeg har sett på veldig, veldig lenge. Interessant film, men DVDen var dessverre håpløs.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i går var the "o brother where art thou" med coen-brødrene.

jeg vet ikke helt hva jeg skal synes om denne filmen.
    det som irriterer meg ganske så mye med coen-brødrene er deres påtatte intellektuelle filmskaperteknikk. med dette mener jeg denne liksom-intelligente vinklingen som de i denne filmen viser ved henvisningen til urtidens greske filosof homer og hans dikterverk odysseen.

synes det er litt vanskelig å ta noe standpunkt i forhold til denne filmen. den er ikke sær á la "david lynch sær", men sheriffen som jeg forstod skulle være djevelen på slutten forvirra meg.

tror det blir lenge til denne filmen ses igjen.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kinosjef_christian
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    Enig med deg der!! Syns begge to er brilliante filmer!! ingen tvil på det, men syns de burde fulgt action linja igjennom hele filmen ja.. det ble litt for stor kontrast akkurat der mellom disse 2 filmene.... men for all del, begge var ekstremt kjekke ja!
    du mener at tarantino skulle holdt actionlinja hele veien slik at filmen kunne føyd seg inn i rekken som nok et annet idiotisk overeksplosivt amerikansk voldsepos?
    supermannanalogien bill fremsetter i siste akt av vol. 2 er heeeeelt genial. jeg simpelthen elsker slike små detaljer. det bevitner særpreg :wink:

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener han ikke burde gjort s¨å alt for stor forskjell.. heller en litt mer balansert overgang!
    Syns dette er to fabelaktige og geniale filmer! Så sier ikke att toeren er noe mindre dårlig fordi den ikke hadde med seg like mye action som eneren.. syns bare det ble litt stor forskjell på akkurat det punktet der! IKke holdt linja like kraftig.. men bare gitt en overgang med litt mer flyt! men for all del... jeg sier ikke att tarantino har gjort en mindre dårlig jobb av den grunn! Dette er jo to meget geniale filmer!
    Men er forsåvidt enig med deg også, nå sier jeg litt imot meg ifra første innlegget... men jeg menter ikke det var nødvendig og holde like mye action i begge... bare ble litt stor kontrast i forholden!
    Men selvfølgelig... hver sin mening om dette Jeg syns generelt att disse to filmene er noe av det beste som er..

Newcomer water sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nikita, alltid deilig å se luc bessons filmer igjen...

:water

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går kveld ble det "Jonny Vang" alltid hyggelig med bilder fra hjemmbygda, Fåvang og slekt på skjermen :wink:

Newcomer ZoraX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dodgeball! Dæven den var tøff :P Men det er ein "eingongsfilm"... Er ikkje verdt å sjå to gonger på ein månad, slik som du feks kan med Saving Private Ryan, Pearl Harbour osb.

Side 7 av 364 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •