Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 69

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 69 av 364 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 ... SisteSiste
Viser resultater 1,361 til 1,380 av 7269
    Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så "Crash" i går med noen venner.Bare det forferdelige "Gladiatorwannebe" musikksporet, som går hele tiden, ødelegger mye for meg. Karakterer i filmen har også en reaksjonsmåte som er hentet Bakvendtland. Terningkast 3.(microanmeldelse)

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fyrte opp Ice Age for noen timer siden som oppvarming til premieren på 2`ern neste helg, Hadde glemt hvor kul filmen er :grin: Terningkast 4

Intermediate Per Thomas sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår var det en morsom kveld. Denne filmen dumpet ned i postkassen.

http://videosift.com/story.php?id=846 (klipp fra filmen)

Har ikke ord lenger. Dette må være noe av det beste jeg har sett på flere år. Slår faktisk American Streetfighter 1 og 2 til Gary Daniels.

mvh
    Per thomas

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,384
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble Underworld Evolution og episode 16, sesong 5 av 24.. ;-)

http://www.imdb.com/title/tt0401855/

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så batman begins i går. Hadde forventet litt mer action, og litt mindre drama, men ellers en helt OK film.

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kung Fu Hustle

Må være blant bunn 5 filmene i samlingen min. Tror jeg lo kanskje tre-fire ganger gjennom hele filmen. Kommer aldri til å se den igjen av egen fri vilje.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Frankenfish har jeg stått og titta på i filmsjappa hundre ganger. Ser tøff ut, men akk, det gjør jo faktisk alle coverne til Steven Seagal og Chuck Norris også..! Og det som regel det som har halvparten av skylda til at man presterer og kjøpe de...hehe...det og en kompis med barnehage smak. Men har du sett Frankenfish? Åssen er den egentlig da?
    Leide den på tirsdag. Stemmer, det er et sånt cover, for ikke å snakke om tittel, man blir stående og glane på hver gang man stikker og leier film, men man tar den aldri med seg, for man vet jo igrunnen at den suger dypt og inderlig.

Vel, leide den på tirsdag, og den var akkurat like teit som forventet. Relativt underholdende riktignok, kreative dødsscener, men manglet endel for å oppnå noe særlig status blant de beste B-filmene. Grei nok måte å kaste bort halvannen time på.

Sånne filmer må sees sammen med folk, prøver å overtale dem til å godkjenne Boa vs Python neste gang.

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Old School" sto for underholdninga i går :grin: Ganske morsom faktisk, mye pga Will Ferrel (masse overspilling som man enten elsker eller hater) og Vince Vaughn. Terningkast 4

Active Warblader sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såg den nye Pink Panter filmen... Fy F*** for ein møkka film!! Styr unna!!!!!!!!!

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Warblader
    Såg den nye Pink Panter filmen... Fy F*** for ein møkka film!! Styr unna!!!!!!!!!
    He He, ser ut som jeg gjorde klokt i å droppe den. Har enda ikke snakket med noen som faktisk har sagt den er bra...

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    King Kong

ja endelig var dvd'n i hus, og måtte bare snurre filmen ved første anledning. er andre gangen jeg ser denne, men er like begeistret for filmen som etter første gang. beste delen av filmen er helt klart fra Skull Island. fra "Venture" forsvinner inn i tåka til Kong er slått ut. og det absolutte høydepunktet er Kong's monsterfight mot V-rex'ene, helt fantastiske scener og det er noe av det råeste jeg har sett på film. en klar 6'er fra meg

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Istid 2, var på Norgespremiere nå i kveld. Hadde bestilt billetter på forhånd, så satt i "sweetspot", så nær midten som det overhodet er mulig. Filmen var absolutt bra, og den hadde absolutt sine øyeblikk. Dessverre og som forventet kanskje, nådde den ikke helt opp til høydene som forgjengeren har. Likevel, det er Istid, og jeg er rimelig sikker på at de som likte orginalen også vil kose seg med denne.

Selv om jeg hater å gi terningkast, så ville jeg nok ende opp med noe rundt en firer på denne.

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så "the village" i går. skikkelig skuffende og forutsigbar.

Newcomer oogieboogie sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så Team America i går.. herregud.. Den filmen trådte ikke opp til forventningene i det hele tatt. Jeg digger southpark-gutta og det de har gjort av spillefilmer og hadde derfor forskanset meg i sofaen for ei real latterkule. Men neida.. denne filmen var ikke morsom en eneste gang, ikke ett eneste sted. Stoor skuffelse og jeg endte opp med å slå av før den var over. Hjalp forøvrig heller ikke at det var en High Def-versjon.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,384
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Wallander - Mastermind. Svensk krim på sitt beste...

http://www.sf.se/sites/mastermind/

Newcomer hunden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Serenity,kjeeeeeeeeedelig greier- elendig story og b-skuespillere med STOR
    B. Styr unna!
    http://minhjemmekino.no/hunden

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp sett "Monster" med Charlize Theron og Christina Ricci. Veldig bra film om en for jævlig historie...:? Charlize spiller utolig bra i filmen, men man blir sittende å irritere seg, man plages av at Charlize som er egentlig er dritlekker, kan se så bedriten og ufyselig ut! :-x (Well done make-up people!!!) Man har bare helt "feil" assosiasjoner om Charlize... til at hun passer i denne filmen! Men bortsett fra det, så er det en veldig bra film med strålende skuespillerprestasjoner.:-P

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lord Of War med Nicolas Cage og Jared Leto er akkurat sett ferdig. Svært overrasket, hadde ingen forhåpninger til filmen, men synes den var kanonbra. Dessuten, Nicolas Cage er en fantastisk god skuespiller. Litt undervurdert mener jeg. Han passer perfekt inn som "storyteller" i Lord Of War. For hver gang jeg ser en film med han klatrer han ett hakk høyere opp på lista over mine favorittskuespillere. Filmen anbefales!

Newcomer Chasin sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Raw

Så Eddie Murphys "Raw" i går kveld. Dette er et sceneshow/stand-up fra 1987. Ble noe skuffa over at det ikke var norsk tekst på plata, men etter hvert er jeg glad for at det var kun engelsk. Det er ikke så enkelt å oversette så mye bannskap på kort tid. Et bra gjensyn som fikk meg til å le ustoppelig den store timen den varte.

Terningkast 5.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så serenity i går. veldig kul film. Noen artige replikker kul action. Helt greit skuespill. Nathan Fillion var genial synes jeg. Trur jeg må se om jeg får tak i serien Firefly og som filmen er basert på

Side 69 av 364 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •