Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 66

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 66 av 364 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 62 63 64 65 66 67 68 69 70 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 ... SisteSiste
Viser resultater 1,301 til 1,320 av 7271
    Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    i går så jeg V for vendetta på kino. virkelig en av de beste filmene jeg har sett på lenge. ble helt hekta skal se den igjen i morgen :grin:

klar 6'er!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

My girfriends Nuts

Så denne filmen i går. En riktig god skildring av forholdet mellom mann/kvinne-mann.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Doom

etter all slakt og for det meste elendige karakterer i media måtte jeg bare kjøpe denne men jeg visste hva jeg fikk og traileren lovet jo bra. en helt grei hjernedød monster sci-fi action. Fps scenen var tøff og det må man jo også si om BFG'n. skulle gjerne sett denne mer i bruk. en 4er fra meg...

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så "Wild at Heart" i går! Mr. Cage er jo bare konge i den rollen... get me my snake skin jacket...:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går ble d K-PAX, for en glimrende film, bare helt glimrende!!! etter den kom enda en sjefs film Shawshank Redemption, dagen før d var det alien og aliens og i kveld blir d nok The Devil's Rejects så d blir nok en nice kveld som vanli :P

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    759
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av big T
    i går så jeg V for vendetta på kino. virkelig en av de beste filmene jeg har sett på lenge. ble helt hekta skal se den igjen i morgen :grin:

klar 6'er!
    godt du likte den, det gjorde jeg også! Den fortjener all ros den kan få...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går ble d The Devil's Rejects, å hva mer kan man si en at d er en syk syk syk meningsløs film hehehe! For di som liker Rob Zombie er dette et must hehe=) Husk å se House Of 1000 Corpses(synes den var litt sykere en denne hehe) før du ser denne=)

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av big T

klar 6'er!
    må si meg enig i at dette var bra. knall underholdning med en god og skremmende aktuell story. og så er dama lun og

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld så jeg The Last Samurai, med Tom Cruise.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har ventet så lenge med å se denne, men kanskje det nettopp var p.g.a. Tom Cruise, og det jeg trodde ville være en veldig forutsigbar og 'dvask' Hollywood film. Ikke at jeg egentelig har noe imot verken Tom Cruise eller Hollywood, men et eller annet gjorde at jeg ikke gadd å plukke opp denne før nå. Nå kostet den jo godt under hundrelappen også, så det kan ha noe å si.

OK - dette er en stor film på alle måter. En skikkelig episk film som varer i to og en halv time, noe som kanskje blir i lengste laget for enkelte. Så hvis du har "MTV attention span" er kanskje ikke dette filmen for deg.
    For oss andre er dette en meget, meget bra film.

Men det tok litt tid før jeg kom til den konklusjonen. Faktisk satt jeg og tenkte "Dette var vel omtrent som jeg hadde ventet meg..." den første halvtimen - timen, men deretter kom det seg betraktelig.

Denne filmen har egentelig alt; Du får tårer i øyekroken hvis du ikke er laget av stein, du får en god latter av og til, du får action, du får samurai sverdkamper, du får en "lovestory" som for en gangs skyld ikke er klissete(!)... Kort sagt, en meget bra og rørende opplevelse, alt i alt.

Har du den minste interesse for samurai og indianere, må du ihvertfall få med deg denne. Selvsagt er det enkelte ting her som er typisk Hollywood, men ikke så mye at det egentelig gjør noe, synes jeg.

Lydmessig er den egentelig ikke noe å hoppe i taket over; kun DD 5.1 på min versjon (2 disk PAL), og jeg måtte skru lyden litt høyere enn jeg pleier for å få det lydtrykket jeg er vant til. Ikke at lyden er dårlig, den er bare sånn "helt grei +". Filmmusikken er nydelig.

Filmen anbefales på det varmeste (med ovenfor nevnte reservasjoner).

Newcomer linser sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ehh,, jeg har det ikke bra jeg

Jeg skal egentlig se SinCity i HDTV i kveld men pæra på prosjektoren min RØYK!(4590kr for en ny!) SÅ ingen tv kveld på meg nei.Må si at de som ikke har set SinCity MÅ se den,, det er den beste filmen de siste 10 årene. Den GRUSER ringenes herre!!
    Ny SMallville kommer om 2 uker og,, episode 16! YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Smallville 4 EVER!!

Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i dag så jeg alien 3,
    den var ganske skuffende en 2 tror jeg... 1 og 2 var mye bedre.

så også v for vendetta for andre gang på kino

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    759
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    I kveld så jeg The Last Samurai, med Tom Cruise.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har ventet så lenge med å se denne, men kanskje det nettopp var p.g.a. Tom Cruise, og det jeg trodde ville være en veldig forutsigbar og 'dvask' Hollywood film. Ikke at jeg egentelig har noe imot verken Tom Cruise eller Hollywood, men et eller annet gjorde at jeg ikke gadd å plukke opp denne før nå. Nå kostet den jo godt under hundrelappen også, så det kan ha noe å si.

OK - dette er en stor film på alle måter. En skikkelig episk film som varer i to og en halv time, noe som kanskje blir i lengste laget for enkelte. Så hvis du har "MTV attention span" er kanskje ikke dette filmen for deg.
    For oss andre er dette en meget, meget bra film.

Men det tok litt tid før jeg kom til den konklusjonen. Faktisk satt jeg og tenkte "Dette var vel omtrent som jeg hadde ventet meg..." den første halvtimen - timen, men deretter kom det seg betraktelig.

Denne filmen har egentelig alt; Du får tårer i øyekroken hvis du ikke er laget av stein, du får en god latter av og til, du får action, du får samurai sverdkamper, du får en "lovestory" som for en gangs skyld ikke er klissete(!)... Kort sagt, en meget bra og rørende opplevelse, alt i alt.

Har du den minste interesse for samurai og indianere, må du ihvertfall få med deg denne. Selvsagt er det enkelte ting her som er typisk Hollywood, men ikke så mye at det egentelig gjør noe, synes jeg.

Lydmessig er den egentelig ikke noe å hoppe i taket over; kun DD 5.1 på min versjon (2 disk PAL), og jeg måtte skru lyden litt høyere enn jeg pleier for å få det lydtrykket jeg er vant til. Ikke at lyden er dårlig, den er bare sånn "helt grei +". Filmmusikken er nydelig.

Filmen anbefales på det varmeste (med ovenfor nevnte reservasjoner).
    Jeg var skaptisk til denne filmen selv, og ventet en evighet med å skaffe meg den. Men så fikk jeg jo takk i den på dvd og måtte ta en titt, og du verden jeg blei overraska over dette mesterverket av en film!!! Det er en av mine favoritter....og gav meg masse! Kjempe film... :P

Jeg tok en titt på Doom i natt også...halo? Finnes det en sammenhengende story eller? Det er greit, litt gøyal lyd og Dts vihuuhuhuuuuu...men for en søpplefilm ellers? Jeg klarte og se på den, og jeg skal nok gi den en sjans til...men det var en del ting som tydelig forteller at dette ikke er bra at all...men den funker på en giddaløs fredag med popcorn og cola:P såvidt...

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nanny McPhee

Grei film! Koselig liksom, men lett gjennomskuelig. Gikk ett og et halvt minutt før plottet med hele filmen var forstått.

Men helt sikkert en schleger for barn!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lord Of War

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva syntes du om Lord of war da? det er jo poenget med denne tråden, ikke bare hvilke filmer man har sett...

så forøvrig Saw i går. en spennende og "creepy" film med en del råe scener, spesielt en scene på slutten er jævlig, og en veldig overraskende slutt. en vellaget grøsser/thriller, spesielt med tanke på at de filmet hele greia på 18 dager. en svak 5er.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Boondock Saints

Knallfilm som neppe trenger så mye mer introduksjon. Fikk litt panikk da jeg kom hjem og oppdaget at jeg uvitende hadde kjøpt en Scanbox-DVD (de hadde krympet logoen og laget et semifint cover denne gangen), men plata viste seg å være helt ok. De hadde verken slettet DTS-sporet eller lagt på tvungen tekst! Riktignok de samme tungvinde menyene, og endel av ekstramaterialet var fjernet, men det overlever man.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    V for Vendetta på kino!!!

Var verdt penga for å si d sånn! Knallfilm med viktig tematikk!!!

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp sett "Der Untergang" om det 3. rikets undergang. Bruno Ganz spiller utrolig bra i rollen som Hitler. Veldig bra film som gir litt motvekt til alle dagens Hollywood filmer som ikke omhandler noe tankevirksomhet i det hele tatt... (mange av dem i alle fall). Kan absolutt anbefales! Filmen viser noen av de syke tankene som presset seg fram ettersom tapet kom nærmere og presset ble sterkere; tenker da i første omgang på herr og fru Goebbles... sier ikke mer - se filmen! :wink:

Edit: forøvrig er klokka på serveren feil... den er omtrent midnatt nå, men det står at innlegget ble lagt inn 22:56... :?

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter på nye filmer, som er underveis fra CDon:

Musikk DVD:
    Jarre Jean Michel - Jarre In China
    Metallica - Live Sh*t Binge & Purge

Filmer:
    Heat
    Traffic
    Sin City
    Irreversible
    Madagaskar
    Open Water
    Happy Gilmore
    Venner for livet
    American History X
    XXX 2 - The Next Level (2 Disc)
    Lord of War (2 Disc Special Edition)
    Top Gun - Special Edition (2 Disc)

Sett de fleste fra før, men har man dilla.. så er mye "må-ha-i-samlinga" produkter, Lord Of War har jeg ikke fått sett enda, så den ser jeg frem til. Ikke minst blir Metallica dvd'en artig, håper jeg!: )

Denne ligger i feil tråd slik den ser ut nå, men tar å redigerer innlegget så fort filmene er her.. så blir det noen anmeldelser i løpet av helgen fra min side.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Edit: forøvrig er klokka på serveren feil... den er omtrent midnatt nå, men det står at innlegget ble lagt inn 22:56... :?
    Serveren er ok. Du må justere klokken i profilen din hvis den går feil.

I går så jeg U-571. Kanonbra lydbilde. Tenkte straks på Master and Commander. Skikkelig mye og god bruk av bakkanalene også.
    I mange tilfeller følte jeg å kunne plasserer diverse eksplosjoner og hendelser i rommet.
    Handlingen likte jeg også. Anbefales.

Side 66 av 364 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 62 63 64 65 66 67 68 69 70 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •