Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 65

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 65 av 364 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 61 62 63 64 65 66 67 68 69 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 ... SisteSiste
Viser resultater 1,281 til 1,300 av 7271
    Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    V for Vendetta på kino... Fet film som definitivt kommer i dvdhylla.. Anbefales

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Perminator
    Rembrandt-Kuppet!

Dansk film er så befriende annerledes..
    Har ikke sett Rembrandt-Kuppet, men helt klart! Danskene har skjønt det ;-)

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var først på AVforum treff og møtte noen av dem som frekventerer forumet :grin: veldig greit å få knyttet ansikter til navnene.
    Etter det var vi hjemme hos en kompis og så først Stealth - VELDIG amerikansk!!! :? og etter det så vi "The Island" - grei film med litt Matrix inspirert setting og plot...:-P
    Ble litt nedtur å gå fra Ruby på Sony-senteret til AE900...:? men ellers kult med film!

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I helga har jeg sett to filmer:

På fredag var det Roberts Gustavsson's nye DVD: "Ja Ä Inte Bitter".. Her var det mange godbiter! Blandt annet fra Idrottsgalan som Tony Rikardsson, Classe Ekman i Åpen Post og Bertils Jultips fra TV2 nøttene + mye mer

Lørdag var det Charlie And The Chocolate Factory.. Helt grei familiefilm. Var aldri spesiellt kjedelig, men tok kanskje ikke "helt av"..

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Manchurian Candidate

I går var det "The Manchurian Candidate" i hjemmekinoen, gode skuespillerprestasjoner men filmen blir litt for paranoid for min smak, verdt en titt, men ikke full pris...

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    759
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pug-Nose
    V for Vendetta på kino... Fet film som definitivt kommer i dvdhylla.. Anbefales
    heeeelt enig!

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FEARLESS: Siste martial arts filmen til Jet Li, og han avslutter med stil. Men filmen er for kort. Filmen hadde en spilletid på ca 143 minutter, men har blitt klipt ned til 105 minutter. Fint å se at Jet Li avslutter sin martial arts filmkarriere med denne kontra drittfilmer som Danny The Dog, The One, Kiss Of The Dragon, Cradle 2 The Grave, Romeo Must Die. Filmen er ikke like god som Fist Of Legend eller Once Upon A Time In China, Fong Sai Yuk. Håper på en extended utgave. Det trenger denne filmen virkelig!
    4/6

KING KONG: Bra bilde og lyd. Første halvdel er veldig bra synes jeg, men siste timen blir for langtekkelig. Var ikke imponert over effektene på dinosaurene, spesielt der de løper i flokk. Men Kong effektene var skikkelig bra.
    4/6

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Dukes Of Hazzard

Så denne i går kveld. Filmversjonen av kultserien fra 70-tallet. Helt grei komedie om bygdetullinger og bilkjøring i USA. Pluss for Jessica Simpson i minimal påkledning
    Terningkast 3, men får 4 pga Jessica...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så "Just good friends" med Berg fra "Pizzagjengen". Han var dritbra i "Van The Man", men denne filmen var rett og slett tragisk....terning 2.

Active sjefern sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Donnie Darko directors cut i går. Den er jo på 93.plass på IMDB over tidenes beste filmer. Desverre syntes jeg ikke den var noe særlig. Satt igjen med masse spørsmål. Hva? Hvordan? Hvorfor? Liker ikke å sitte igjen å ikke skjønne noenting. Syntes alldri den var spesielt bra heller. Drama med hint av uforståerlig thriller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Sin City Special 2 Disc Edition. Knallfilm! Stusset litt over at unrated delen (den som er delt opp i 4 separate historier) kun var tekstet på dansk og finsk, ikke norsk. Flere som har opplevet dette eller er det bare en feil ved min?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

izzat

regnet med vanlig norsk kjedelige greier så den har ligget og slengt en stund.
    (fulgte med l&b en gang)

Den var egentlig rimelig ok.

Newcomer diskvask sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Madagascar - morsom film med mange små høydepunkt.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alien vs Predator

har hatt filmen en stund nå og sett den en del ganger, sist i går da. jeg digger både Alien og Predator filmene og når jeg første gang fikk nyheten om at AvP skulle bli film hoppet jeg nesten gjennom taket av glede. tenk disse to monstrene i samme film, det må jo bare bli bra, eller? vel da jeg så filmen for første gang var jeg litt skuffet. filmen er alt for kort og det er rett og slett for lite kamper mellom disse to fiendeleirene. men effektene er gode og det er god lyd og jeg lar meg uansett underholde av en film med aliens eller predators og håper det kommer en oppfølger eller at Alien 5 eller Predator 3 lages. svak 4'er..

Newcomer okasin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Skien
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Terkel i knipe er så sinnsykt morsom.. beste animasjon film hittils i år.. får et fårete flir bare jeg tenker på onkelen til Terkel.. he he

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har vel nå endelig kommet over skuffelsen av Underworld 2 . så denne på kino for en uke siden og makan til nedtur (for min del mageplask) . jeg skal ikke komme med spoilerer for dere som ikke har sett den enda... nå kan det jo nevnes at Underwold (1'ern) er en av mine topp 10 filmer.

gir 2'ern er svak 3'er. mest da pga Kate, herregud for en dame !

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Phew..må ha en liten oppsummering her..har vært borte ifra forumet en god stund

-Shinobi : Heart Under Blade

Japansk fantasy/chambara film ifra 2005. Endeling en fornuftig "Ninja" film som underholder. Minner om Ninja Scroll og anime serien Basilisk. Bra cinematografi, soundtrack. God miks med drama og action. En føler kanskje at filmen kunne ha vart en time lenger. Savnet litt mer dybde, men en veldig bra film. Anbefales.

-Fearless (Huo Yuan Jia)

Jet Li er tilbake til sine røtter hvor han gjør en rimelig ok tolkning av "legenden" Huo Yuan. Vil påstå at dette er Jet Li's beste film på lenge. Simplistisk fortelling Huo Yuan's bragder og ambisjoner. Utrolig bra kampscener, vakker filming og underholdende.

-R Point

Elending koreansk krigs-grøsser (jada...). Interessant tema, men utførelsen er rett og slett for dårlig. Ikke skremmende, ikke underholdende. Veldig rotetede fortelling og en smule usammenhengende.

-The Big Scene

Koreansk drama/thriller. Forsøker å mikse et konsept som skal inneholde bigbrother/reality-show element over en pågående draps etterforskning. Feiler totalt. Ålreite prestasjoner ifra skuespillerne, men filmen er utrolig uinteressant, haltende og selve "aha" opplevelsen var en smule latterlig.

-The Promise (Wu Ji)

Kinesisk fantasy epos regissert av Chen Kaige. Filmen har fått blandet kritikk og kan vel være forståelig. Personlig så likte jeg denne filmen veldig godt. Den har rett porsjon av drama,humor,fantasy og action. En bra fairytale/fantasy fortelling som er nydelig filmet. Over-the-top skuespill (med intensjoner) ifra velkjente asiatiske fjes som Cecilia Cheung, Hiroyuki Sanada og Nicolas Tse gjør denne filmen svært underholdende. Bra soundtrack også (av Klaus Badel).

-A bittersweet life

Koreansk "hevn" drama. Hvis du syntes Oldboy var i meste laget, så vil nok A bittersweet Life passe bedre. En mer simpel, men dog like kraftig fortelling om en bouncer / livvakt som er ute etter hevn på sin sjef etter han blir forsøkt drept pga å ikke følge ordre om å drepe sjefens unge elskerinne. Interessant og bra film.

Ellers har det vært gjensyn med "My Sassy Girl". Morsom og søt romantisk komedie. En av de bedre.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,416
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Så "The Squid and the Whale" i går, en drama-komedie. Dette er en ganske bra film som jeg anbefaler sterkt. Har en del sære morsomheter innimellom som er gjør at en er nødt til å dra på smilebåndet.

Plot Outline: Based on the true childhood experiences of Noah Baumbach and his brother, The Squid and the Whale tells the touching story of two young boys dealing with their parents divorce in Brooklyn in the 1980's.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg så "lord of war" med nicolas cage i går,syns den var bra,fikk ikke tid til å se extramatrellet men d skal vis være bra..
    terningkast: sterk 4.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    759
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sett lord of war, black dawn og wallace and gromit de siste dagene... :P

Side 65 av 364 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 61 62 63 64 65 66 67 68 69 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •