Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 57

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 57 av 364 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 53 54 55 56 57 58 59 60 61 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 ... SisteSiste
Viser resultater 1,121 til 1,140 av 7276
    Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Devils Advocate - Knall film, og vanvittig godt skuespill!
    Bildet virket som om det hadde sett bedre dager, og hadde i tillegg lav bitrate, men til tross for dette er det en film som fenger, og er vel verdt å se:grin:

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såg Highlander 1'ern. Highlander serien har fått alt for lite oppmerksomhet. Nå er kanskje ikke lyd og bilde het tipp topp i børjan, men historien. Knall.

Går rykter om 3 nye highlander filmer. Vi kan bare glede oss!

"There can be only one!"

Newcomer oogieboogie sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så Oliver Twist og Corpse Bride i går. Ben Kingsley og Jamie Foreman gjorde fantastiske roller som henholdsvis Fagin og Sykes i Oliver Twist, men jeg må tilstå at det var Corpse Bride som tok kaka. Jeg elsker Tim Burtons visjoner. Stemningsfull musikk, gjennomførte karakterer, kunstnerisk og dystert på alle plan. Terningkast seks.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I natt ble det et hyggelig gjensyn med "Fargo"! :-P
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer a_strann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så "lille kylling" og "jurassic park 1, 2 og 3" Filmkveld.. ;-)
    lille kylling var rett og slett kjedelig.. men jurassic park er fortsatt en klassiker :-P

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wallace and Grommit! GoooooooooooooooooooooD!

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld var turen kommet til Raw deal.

Bare DD 2.0 lyd desverre, men med PLII Movie ble ikke surroundopplevelsen så gæærn allikevel.

Filmen er vel omtrent som å se en veldig lang episode av Miami Vice, men den har Arnold da, pluss masse one-liners, og masse skyting i vilden sky.

Alt i alt god underholdning. Til tider så dårlig at det blir bra.

Newcomer linser sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smallville

Pløya akkurat igjennom seson5 episode 11 og 12 av Smallville. Jeg sier det bare: Smallville ER best!, Ingen filmer er bedre enn smallville,, og ingen serier går utenpå den serien. Fantastisk filming,, driiiitbra skuespill og en historie man til tider får frysninger av,,, jeg blir helt med når jeg ser på den serien,, fikk nesten tårer i øynene da slutten på episode 12 sto på. Så kan annbefale smallville. Er vel en del uker til episode 12 kommer på tvnorge søndager 1710, tror episode 4 eller 5 som gikk i dag.
    SMALLVILLE er fasit på PERFEKT serie!!!

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld ble det D-tox med stallone. En film der han spiller en fbi agent som blir sendt på avrusning, der det skjer skumle ting.
    Min mening om denne filmen er at den er helt kurrant underholdning på en lat søndagskveld, man blir passe skvetten og passe revet med. hvis man skal gi terningkast så må det bli 3 eller 4, altså midt på treet.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynte å se på Iron Monkey, dette er en film som skryter av seg selv for å ha masse spesialeffekter, og bla bruker de samme producerene som Kill Bill, og Matrix! Makan til søppel!! 20 minutter var alt vi orket. Skal aldri mer handle filmer fra Asian Vision igjen, da dette var andre gangen jeg ble skuffet. Bildet var ok, men den såkalte DTS lyden, og alt annet var dubbet, og lagt på etter filmen på en måte som brakte assosiasjoner til de "gamle gamle" Hong Kong filmene. Kan ikke anbefales i det hele tatt:evil:

Red Dragon - Enda en film med Hannibal, the Canibal ;-) Basert på Michael Mann`s Manhunter. Knall bra film, ok bilde, og et herlig DTS lydspor. Anbefales på det sterkeste.

Hook - Morsom eventyrfilm om Peter pan, og Captain Hook. Anbefales ;-)

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Doom i helga. En skikkelig tullefilm. Begynte ganske ok, men slutten var rett og slett flau. En klar toer. C.Rock får ikke oscar for denne.

Så og Mongoland, og ble positivt overasket. Elendig bilde og ok lyd, men filmteknikk var ganske bra. En spesiell film. Pia er jo en fryd å se på. Bra skuespill til tider. Til å være langt under lavbudsjett er det imponerendes hva de har fått til. Storyen er meget syltynn. En firer.

Kjell

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    759
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FallenA
    Begynte å se på Iron Monkey, dette er en film som skryter av seg selv for å ha masse spesialeffekter, og bla bruker de samme producerene som Kill Bill, og Matrix! Makan til søppel!! 20 minutter var alt vi orket. Skal aldri mer handle filmer fra Asian Vision igjen, da dette var andre gangen jeg ble skuffet. Bildet var ok, men den såkalte DTS lyden, og alt annet var dubbet, og lagt på etter filmen på en måte som brakte assosiasjoner til de "gamle gamle" Hong Kong filmene. Kan ikke anbefales i det hele tatt:evil:

Red Dragon - Enda en film med Hannibal, the Canibal ;-) Basert på Michael Mann`s Manhunter. Knall bra film, ok bilde, og et herlig DTS lydspor. Anbefales på det sterkeste.

Hook - Morsom eventyrfilm om Peter pan, og Captain Hook. Anbefales ;-)
    Har selv dreti meg mang en gang ut på det Asian Vision driten. Visst dette er perler fra japan, kina osv....så lager de virkelig ikke noe annet enn en grei histore!!! Heller en sløv rusten kniv sigende inn i akillessena mi enn og se en film fra det opplegget der igjen!!

Newcomer Festsjefen sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så "History of Violence" i kveld her ombord med Viggo Mortensen i hovedrollen og Ed Harris som arrete mafioso.
    Grei nok historie med Viggo som en familiemann som får besøk av noen heller voldelige ransmenn i kafeen sin.
    Etter å ha havnet på TV så blir han oppsøkt av diverse skumlinger.
    Etterhvert så baller det på seg med mafiafolk og diverse skumle typer. Uten å røpe for mye så ramler det noen skjeletter ut av skapet.
    Kan ikke si så mye på den tekniske kvaliteteten ettersom jeg så filmen ombord her på jobb, ikke det beste oppsettet akkurat...
    Men verdt et øye og to. Noe blod og gørr må beregnes, og litt mer grafiske sexscener enn hva Hollywood normalt leverer.
    Synes slutten kom vel fort, hadde ventet meg mer der.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Iceage med engelsk språk - kul men jeg vet ikke om "Raymond"... passet helt til Manny "karakteren".:| Blir liksom feil assosiasjon når man vet hvem han er... da passet det faktisk utrolig bra på den norske versjonen med OJ :-D

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å ser "Outbreak" på NRK2

Selve filmen er vel helt grei, ikke noe spes. Ivertfall ikke lyd og bildemessig (har dog aldri sett den på dvd). Det som er sinnsykt fantastisk kjempe fett er helikopter scenen etter at de ha fakka apekatten. Når de suser rett over trær, under bruer og såvidt klarer å svinge unna fjellvegger. Oooh...
    Hvem kan se på noe slikt og ikke få lyst til å bli pilot.... hvor la jeg søknaden til forsvaret??

Sover det kanskje av meg... helikopter er tingen!

Newcomer Festsjefen sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Brødrene Grimm i kveld. (Matt Damon, Heath Ledger, Monica Bellucci)
    Artig eventyrfortelling med trollkjerringer og forhekset skog.
    Brødrene Grimm er et par luringer som lever av folks overtro. De drar rundt og driver ut hekser mot betaling. Heksene er et par medhjelpere som er kledd ut samt litt tau og taljer skremmer vettet av middelalderfolket i Tyskland.
    Men så treffer de på ekte magi, da får de noe å bryne seg på...
    Grei nok underholdning, noen av karakterene ga asssosiasjoner til Monthy Python, ikke så rart kanskje siden det er Terry Gilliam som er director.
    Noe overspilling, og ikke den beste rollen jeg har sett Matt Damon i, men artig nok eventyr film (bokstavelig talt)

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går så jeg SERENITY, og for å sitere Dagbladet :

"En dash «Star Trek», en dash «Indiana Jones», en dash klassisk western-intrige - og resultatet blir «Serenity», en science fiction-film som er overraskende frisk og underholdende."

Den var i grunnen ganske morsom, og med god lyd, og godt bilde var det en fin filmkveld. Men jeg greier ikke helt å bestemme meg om hva jeg egentlig synes.
    Det var helt klart at Buffy, og Angel producentene var veldig inspirert av sine tidligere serier. Det trenger jo nødvendigvis ikke være negativt, men det vistes gjennom hele filmen.

Terningkast ?! Tja, kan jo være enig i Dagbladet for en gangs skyld ;-)

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sleepy hollow ! min første film på projektoren fan så førnøyd !
    terningkast 6 forøvig

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Red Eye - Hva i all verden har skjedd med mesteren Wes Craven? Filmen er helt grei, men noe mesterverk er det ikke!
    Ikke noen film å kjøpe men greit å ha sett den !

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Transporter 2 - Hva kan jeg si ?! Salig blanding av Hektisk action, ala Hong Kong kung fu. Veldig bra sammensatt, og stort sett hurtig tempo hele filmen gjennom.
    Dette er en Macho action film som inneholder store doser av usansynligheter, macho replikker, og massevis av klisjeer. Derfor må filmen sees i lys av dette, og bare nytes for det den er. Reinspikka action.
    Å skrive kommentarer over hvor usansynlig alt i denne filmen er, vil bare være for dumt.
    Sett dere ned og nyt den. For filmen er kort 1 time og 17 minutter, og med DET tempoet....
    Pang der var den ferdig!;-)
    Jeg vil ihvertfall anbefale den ! Terningkast ?! NJA... det vipper mellom 4 og 5:grin:

Side 57 av 364 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 53 54 55 56 57 58 59 60 61 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •