Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 54

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 54 av 364 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 ... SisteSiste
Viser resultater 1,061 til 1,080 av 7266
    Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    En absolutt favoritt. Liker spesielt samspillet mellom Nicholas Cage og Sean Connery, som gjør filmen til noe mer enn en hjernedød machofilm, altså en machofilm med substans!
    Det verste med "The Rock" er uten tvil Nicholas Cage rollefigur. Jeg kan ikke uttrykke hvor intenst jeg fordrar denne personen og Cages fremførelse.

Ed Harris, derimot, er en perle av en skuespiller, og rollefiguren hans er 100 ganger mer interessant og kompleks enn "hovedpersonen". Ville gjerne likt å se en prequel til The Rock med Ed Harris i hovedrollen. Sean Connery har en lett rolle og gjør en grei nok jobb.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip]Angel
    Det verste med "The Rock" er uten tvil Nicholas Cage rollefigur. Jeg kan ikke uttrykke hvor intenst jeg fordrar denne personen og Cages fremførelse...
    Her har du vel misforstått betydningen av å fordra... ;-)

"Jeg kan ikke fordra deg" er negativt, altså "ikke fordra". "Fordra" er dermed et positivt ladet uttrykk, og "intenst fordra" betyr vel at du nærmest forguder Nicolas Cage da - noe jeg har en følelse av at du ikke akkurat gjør... hehe... :-)

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip]Angel
    Det verste med "The Rock" er uten tvil Nicholas Cage rollefigur. Jeg kan ikke uttrykke hvor intenst jeg fordrar denne personen og Cages fremførelse.

Ed Harris, derimot, er en perle av en skuespiller, og rollefiguren hans er 100 ganger mer interessant og kompleks enn "hovedpersonen". Ville gjerne likt å se en prequel til The Rock med Ed Harris i hovedrollen. Sean Connery har en lett rolle og gjør en grei nok jobb.
    Ja, ja. Smaken er som baken. Jeg liker dynamikken der den gamle kommandosoldaten tvinger antihelten til å utføre heltemodige ting. Og mener at både Connery og Cage gjør gode rolletolkninger.

Er enig i at Ed Harris gjør en god jobb også.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,384
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettop slitt meg i gjennom "The Marksman" med Wesley Snipes. Dette må være den dårligste fimen jeg har sett de 2 siste årene.. Rett og slett en skam at slike filmer blir utgitt i 2005... Kan ikke kalle dette en B-film en gang... Triste saker.... :-?

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Matrix Reloaded i kveld!

De filmene er fremdeles like bra!!!

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Indiana Jones - De fordømtes tempel ;-)
    The longest yard - overraskende kul film :-D

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dead Babies -----> ganske bra britisk sort komedie :-)

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FallenA
    The longest yard - overraskende kul film :-D
    Jeg må si at Mean Machine med Vinnie Jones var mange hakk meget bedre....

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går så jeg igjen Screamers, en sci-fi 'skrekk' film fra 1995, med Peter Weller (Robocop) i hovedrollen.

Jeg hadde ikke sett denne siden jeg så den på enten TV1000 eller Canal+ for ca. åtte år siden, men da jeg fant den på Play.com til £3.99 var det ikke så mye å lure på for meg.

Vanskelig å si om jeg skal anbefale denne eller ikke, for det virker som man enten synes den er veldig bra (meg), eller at den suger hinsides. Den var en lavbudsjett film allerede i 1995, så spesialeffektene er ikke så spesielle, for å si det sånn.
    Men det er bare noe med denne filmen som gjør at jeg digger den, til tross for dens svakheter her og der.

Jeg vil tørre å påstå at dersom du liker Alien, Pitch Black, Total Recall, Terminator 1 og Robocop, vil du nok også like denne. Den er nemlig et slags gjennomsnitt av alle de filmene(!), teknisk sett og/eller handlingsmessig.

Filmen er basert på en novelle av samme forfatter som står bak novellene som filmer som Blade Runner, Minority Report og Total Recall er basert på.

Oj - det ble mye tekst... OK - dette er uten tvil en B-film, men jeg mener det er en bra film allikevel. Mulig det er litt nostalgi inne i bildet for min del. Men for £3.99 taper du ikke akkurat en formue om du skulle ta sjansen. Tips: Dolby 2.0 var 'standard-lyden', så gå inn og velg 5.1 dersom du kjøper denne.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spiderman II:
    Fin oppfølger som er minst like bra som eneren. Bra at vi har en skurk med ansiktsuttrykk (Masken til Green Goblin i eneren irriterte meg max.) En tanke mer voldelig enn den første (scenene der skurken kaster sykepersonell veggimellom er betydelig råere), noe som gjør at jeg nok holder barna (3.5 og 6.5 år) borte fra denne.
    Konklusjon: Grei underholdning uten de helt store rolleprestasjonene. her er det actionscenene som teller.

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringenes herre:ringens brorskap forlenget versjon.
    Ettertfulgt av Ondskapens hotell.(er det noen andre som irriterer seg over løpestilen til ho dama? synes nesten det er komisk, hadde jeg sett jack som han er i denne filmen så hadde jeg løpt som........ikke trippet bortover gulvet)

Ser nå på sone 2:=)

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stargate directors cut. Snakk om å sløse bort en time og førti minutter! terningkast 1.
    Hadde et lite gjensyn med Three Kings idag, den filmen er VELDIG bra til tross for at Ice Cube er med i den.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ICON, er en etterlengtet spionfilm, god historie, og ikke så værst produsert til å være en Hallmark film ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Jeg må si at Mean Machine med Vinnie Jones var mange hakk meget bedre....
    ganske enig i den, men husk at mean machine er basert på den originale "the longest yard". den har jeg ikke sett enda.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hannibal - Filmen som fortsetter 10 år etter den første fimen. Hannibal the Cannibal, er virkelig en syk mann ;-) Helt genial film, og endelig en oppfølger som ikke bare er like god som den første filmen, men også mer spennende og utspekulert. Anbefales på det sterkeste, og jeg gleder meg som en liten unge til Red Dragon ramler ned i postkassen :-D

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så King Kong på kino i går.
    -MEGAGJESP!-
    Dårligste filmen jeg har sett de siste 365 dagene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg så Saw 2 i går kveld.. den var rimelig syyk

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går så jeg Robots, en Pixar film. Jeg skal ikke kjede dere med en lang anmeldelse, men den var ihvertfall severdig. Jeg så den (selvsagt) på originalspråket; kjøpte den fra Play.com, så det var ikke så mye valg...

Filmen er imponerende bra laget - utrolig hvordan alt er utrolig detaljert, og hver enkelt robot har sin egen personlighet.

Selve historien er ganske standard, og litt anti-janteloven. "Du er bra nok som du er", er vel gjennomgangsmelodien. Greit nok.

Anbefaler denne, meget bra bilde, og bra lyd også. Og en del ting å le av. Mye ordspill og hentydninger til diverse saker og ting som nok barn ikke skjønner så mye av, men som vi voksne kan le av. Men sikkert mye morro for barna også.

Æsj - ble jo en lang anmeldesle allikevel jo...

(Jeg var han typen som skrev ti sider stil når læreren ba om en A4 side på barneskolen...)

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    film og film... så Opeth dvd'en :razz: knall bilde å kanon lyd ! blir aldri lei denne !

Newcomer corbin sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så 'a simple plan' av Sam Raimi i går.. Hm, ja helt grei film, men ikke såå veldig spennende, og litt sær slutt, men grei film.. ;-)

Side 54 av 364 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •