Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 36

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 36 av 364 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36 37 38 39 40 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 ... SisteSiste
Viser resultater 701 til 720 av 7276
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I går kveld ble det faktisk Toy Story 2 . Er jo blitt kjempefan av disse animerte mesterverkene til Pixar, så denne måtte jo sees. Synes at 2eren faktisk var bedre enn den første, mer underholdende.

Åpningsscenen er jo sjef, da!! :lol: :lol:

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg likte faktisk Toy Story 2 bedre enn eneren, jeg også.

I går så jeg begynnelsen av "Kvinnen i mitt liv", og må bare si at Thomas Giertsen er en dyktig stand-up komiker. Skomaker bli ved din lest! Når kona sovna midt i den filmen (jepp, storyen var ikke SÅ spennende heller), så gikk jeg over til:

"Aliens" som jeg så hele av. Synes fortsatt det er en utrolig bra film, selv om eneren er enda bedre i sin stemning. Synes Paul Reiser som kynisk businessman gjør en glimrende birolle.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man så Fremmed mot Rovdyr. Den var akkurat like teit som forventet, men forsåvidt litt underholdende likevel. Neppe noe jeg gidder å kjøpe.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går, som nevnt i den andre tråden, så jeg The Village av M. Night Shyamalan.

Dette syntes jeg faktisk var en bra film egentelig, og jeg er uenig i at sluttpoenget var dårlig. Nå kom riktignok sluttpoenget en god stund før slutten av filmen denne gang, og var altså ikke et klimaks helt på slutten. Jeg må innrømme at jeg gjettet meg frem til riktig løsning lenge før filmen avslørte hva som foregikk, men de er mulig jeg har lest et hint i en annen tråd tidligere.

Det jeg tror gjorde at folk var litt misfornøyd med denne filmen(hvis de var det) var at den ble markedsført som om det var en grøsser, noe det ikke er i det hele tatt. Det er mer en film om mellommenneskelige forhold.

Når det gjelder lyd og bilde var jeg temmelig fornøyd. Spesiellt lyden synes jeg var bra.
    Da jeg hadde vært i butikken og kjøpt denne, tenkte jeg det var litt synd at jeg ikke hadde kjøpt en film som ville sette anlegget på prøve som f.eks. The Incredibles gjorde.
    Men faktisk er lyden her meget bra, med mye mat i surroundkanalene, og man får noen bass-drønn av og til som kan vekke døde.

Så alt i alt synes jeg det var en bra opplevelse.

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    I går, som nevnt i den andre tråden, så jeg The Village av M. Night Shyamalan.

Dette syntes jeg faktisk var en bra film egentelig, og jeg er uenig i at sluttpoenget var dårlig. Nå kom riktignok sluttpoenget en god stund før slutten av filmen denne gang, og var altså ikke et klimaks helt på slutten. Jeg må innrømme at jeg gjettet meg frem til riktig løsning lenge før filmen avslørte hva som foregikk, men de er mulig jeg har lest et hint i en annen tråd tidligere.

Det jeg tror gjorde at folk var litt misfornøyd med denne filmen(hvis de var det) var at den ble markedsført som om det var en grøsser, noe det ikke er i det hele tatt. Det er mer en film om mellommenneskelige forhold.
    Du har forstått poenget Synd at de reklamerte denne som en vanlig grøsser. Den er så mye mer.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så National Treasure i kveld.
    Synes det var en helt grei film jeg, og er du som jeg og fant underholdning i Tomb Raider filmene, så ligger denne en del i samme gate. Gir den en svak 5-er siden jeg er fan av sjangeren.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så nyinnspillingen av the italian job, og ble lite imponert. Virket som om man gikk tom for manus halvveis inn i filmen.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så "the Beach" på TV3. Synes faktisk ikke det var så galt. Likte spesielt de litt surrealistiske fantasiene til hovedpersonen (Richard/Leonardo diCaprio) midtveis i filmen. Morsomt også at jeg har vært på ferie i akkurat de samme farvannene, og kjente igjen øyene på kartet (Koh Samui og Koh Pah Ngan).

Synes det var bra at de ikke gikk i fellen å gjøre hovedpersonen til en Rambo-aktig helt, noe som lett kunne blitt resultatet.

Får terningkast 4+ av meg.

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns også The Beach var mye bedre enn jeg hadde forventet. Ingen klassiker kanskje, men heller ikke en så tanketom 'chick flick' som jeg trodde.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så "Så Som I Himmelen". Utrolig god film som det er vanskelig å la være og engasjere seg i. Kunne kanskje med fordel vært 15 minutter kortere, derfor kun 5 på terningen.

Newcomer Zyztem sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Fredag The 13th part 3.
    Helt grei film, passe skummel. Like artig slutt som de to første.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi så "Gangs of New York" igår kveld. Fik en litt morsom opplevelse, kona hun skvatt skikkelig da scenen skifter og dolken ryker inn i trestammen med et smell......
    God film ellers.....

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "The Whole Ten Yards" også kalt Full Pakke 2 på norske.

Satt og storkoste meg med denne filmen igår. Lo godt gjennom hele filmen. Den er akkurat så sprø og herlig som en kan ønske.

Anbefales!!

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nettopp sett "Walking tall", anbefales.
    konge film med the rock og johnny knoxville, min smak!

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk endelig sett Flyvende Dolker ikveld. Hadde store forventninger, men filmen innfridde den. Fantastiske bilder og herlig musikk. Tror spesielt et par scener vil bli brukt som testmateriale av subwoofere. "Ekkodansen" i begynnelsen av filmen er meget spesiell.

Som stor tillhenger av Ziyi Zhang, kan jeg ikke annet enn å si jeg gleder meg til Memoirs of a Geisha, som skal komme ut i år en gang ...

Terningkast 5, fordi filmen er fantastisk med godt innhold og gode skuespiller prestasjoner, men mangler kanskje X-faktoren til å nå helt opp.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satt å så snatch sammen med dama. ganske morsom... dama var kjempe fornøyd (brad i bar overkropp :wink: )

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett Anacondas. Det er visst en kvasiremake av Anaconda, med fullstendig ukjente skuespillere...trenger jeg å si mer? Lurer jammen på motivasjonen bak denne, det må jeg si. :roll:

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde gleden av å se thailandske Shutter. Nok en asiatisk horrorfilm om damer med langt hår. Det fine med denne var at den var EKSTREMT skummel. De stakkars hovedpersonene får virkelig kjørt seg i en film med et av de ondeste og mest hevngjerrige spøkelser jeg har sett på film. Har du sett en del asiatisk horror, er det nok en del klisjeer her, men jeg anbefaler å den likevel. Det hele er ekstremt effektivt gjennomført, og filmen inneholder et par scener som blir stående som klassikere i min bok. Skuespillerne er også dyktige, og filmens halvannen time inneholder mer skumle øyeblikk enn det du vanligvis finner i tre-fire vanlige grøssere. Genialt! Løøøøp og kjøøøøøp!

For å få en stemningsføler kan du se på teaserne (trailerne er ikke så bra) på denne siden: http://www.shuttermovie.com/

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Swing Girls og Shall we Dance (japanske).

Bra filmer.

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så ALI sist kveld. Én sånn en til 49 kr som jeg plukka opp på vei hjem. Hva skal man si? Egentlig ikke mye å skryte av. Én paranoid Clay / Ali er vel best betgnenede for denne filmen. Ikke værdt penga og veldig lite boksing, hvis du hadde håpet på det.

Side 36 av 364 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36 37 38 39 40 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •