Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 344

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 344 av 364 FørsteFørste ... 204 214 224 234 244 254 264 274 284 294 304 314 324 334 340 341 342 343 344 345 346 347 348 354 ... SisteSiste
Viser resultater 6,861 til 6,880 av 7276
    Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,106
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Interstellar

-interstellar-jpg

Film: 5+
    Lyd: 6
    Bilde: 6

I ettermiddag ble det tid for denne, har forsåvidt bare såvidt blingset på anmeldelser og traileren så var generelt blank før jeg satte den på nå.

Hva fikk jeg servert, vel dette var i min mening absolutt god film, absolutt på nivå med Batman filmene (synes forsåvidt de har verdt noe oppskrytt)
    Nesten 3 timer med demo kvalitet på lyd og bilde, spessielt Imax scenene som utspiller seg i 16:9 format.
    Med tanke på at jeg har bare 90" 16:9 lerret så er jeg vel kanskje en av de som faktiskt liker slike forandringer i aspect, det mildt sagt bare funker for meg.

Lyden er også absolutt i referanse klassen selv om vi kun snakker om bare 5.1 HD-Master med dyp bass som fikk til og med mine små xtz 12.16 til og kile i føttene, man kan også fint ellers dytte litt ekstra på volumknotten også for mange sekvenser kan være veldig rolige helt til det smeller.

Filmatiskt sett ble i alle fall jeg ofte minnet om 2001 space odyssey, det innrømmer vel filmen selv også mot slutten :P

Om jeg skulle oppsumere så er helhets inntrykket jeg sitter med bare "Gjennomført", fra historien til skuespillet som
    jeg synes leverer godt fra samtlige involverte, dog litt bemerkelig at robotene kanskje var mindre "robot" aktige enn mange av karakterene..

Nei dette er kort sagt den slags film som setter på fingeren av hvorfor vi holder på med denne hobbyen
    Løp og kjøp!
    Spessielt dere som har invistert i gode dypt gående subwoofere og tv\projektor med godt sort nivå får absolutt valuta her
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

2. Liker Johnnygrandis har likt denne posten
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,106
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wolfcop !

WolfCop!

Jo mer han drikker jo sterkere blir han :P
    WolfCop (2014) - IMDb

Ble til at jeg kikket halvsøvnig rundt på amerikansk netflix og denne bare måtte startes og den skuffet absolutt ikke.

Kort sagt den handler om en totalt alkoholisert lensmannsbetjent i en skitstøvel by i amerika, som etter et ranglete forsøk på og utføre yrket en kveld blir forvandlet til en varulv av det lokale satanist lauget.

Alt er satt på kornet så godt det kan, fra hele byen som gleder seg til årets jakt festival ved navnet "Drink&shoot", til ungdommen som tagger ned lennsmanns kontoret.

Etter litt typsiske "jøss jeg er blitt varulv" scener tar hann igjen for alle sine forsømte plikter med og gå på et anti kriminalitets raid hvor han river strupen av en dans bande og direkte sniffer seg fram til låven hvor de lokale bikerne koker amfetamin og avbryter festen med og krasje bilen gjennom låve veggen og bite, rive eller skyte det meste der inne.

Kort oppsummert 1 time 18minutter med absolutt grei varulv underholdning og en par pene pupper (veldig klein sex scene)
    Kan anbefales om man har litt tid og slå ihjel og man har lyst på en hjernedød og komiskt varulv film.
    Sist endret av TorTorden; 04-02-2015 kl 01:08
    Denon AVR-4520 CI
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,331
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden Vis post
    -interstellar-jpg

Film: 5+
    Lyd: 6
    Bilde: 6

I ettermiddag ble det tid for denne, har forsåvidt bare såvidt blingset på anmeldelser og traileren så var generelt blank før jeg satte den på nå.

Hva fikk jeg servert, vel dette var i min mening absolutt god film, absolutt på nivå med Batman filmene (synes forsåvidt de har verdt noe oppskrytt)
    Nesten 3 timer med demo kvalitet på lyd og bilde, spessielt Imax scenene som utspiller seg i 16:9 format.
    Med tanke på at jeg har bare 90" 16:9 lerret så er jeg vel kanskje en av de som faktiskt liker slike forandringer i aspect, det mildt sagt bare funker for meg.

Lyden er også absolutt i referanse klassen selv om vi kun snakker om bare 5.1 HD-Master med dyp bass som fikk til og med mine små xtz 12.16 til og kile i føttene, man kan også fint ellers dytte litt ekstra på volumknotten også for mange sekvenser kan være veldig rolige helt til det smeller.

Filmatiskt sett ble i alle fall jeg ofte minnet om 2001 space odyssey, det innrømmer vel filmen selv også mot slutten :P

Om jeg skulle oppsumere så er helhets inntrykket jeg sitter med bare "Gjennomført", fra historien til skuespillet som
    jeg synes leverer godt fra samtlige involverte, dog litt bemerkelig at robotene kanskje var mindre "robot" aktige enn mange av karakterene..

Nei dette er kort sagt den slags film som setter på fingeren av hvorfor vi holder på med denne hobbyen
    Løp og kjøp!
    Spessielt dere som har invistert i gode dypt gående subwoofere og tv\projektor med godt sort nivå får absolutt valuta her
    Har endelig fått sett denne selv, er på en måte det forventede høydepunktet i år. SciFi nerd som jeg er. Fantastisk film, historien og gjennomføringen er unik. Filmen havner på en klar førsteplass på min favorittfilmliste. Nolan er min helt.

Men selve Blu Rayen er en annen historie. Noe demokvalitet på bilde var det ikke. Har et ganske stort antall Blu rays som har et betydelig bedre bilde. Men bildet var på ingen måte dårlig - helt ok. Vet ikke helt hvorfor det er slik, kan være at jeg sitter ca 3m fra et 106"? Leser også at Nolan benytter analog film. Blir man etterhvert bortskjemt med de høyoppløste digitale formatene? Eller ligger det en begrensning i overføringen fra analog til digitalt? Må innrømme at jeg ble litt skuffet. Akkurat som med Gravity, eller The Amazing Spider Man 2 - alle med analog film.

Lydmessig var det veldig bra - en del lav dialog i forhold til effekter - men dette skal visst være tilsiktet etter jeg forstår.

Gleder meg allerede til et gjensyn med dette mesterverket!

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,106
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var vel mest imax scenene jeg tenkte på som demo verdige, ellers merket jeg f.eks at enkelte steder ble noen kpanter av bilde en smule uforutsett, men tenker dette var tiltenkt siden det leder fokuset inn på handlingen og er med på og bygge opp rundt følelsen av hvor smålige vi er som fyker rundt på denne stein klumpen vi kaller jordkloden.

Jeg kjøre jo også både Darbee og reality creation som snerter opp bilde litt.

Uansett klager ikke på de 140kr filmen koster på elkjop.no hehe.
    Denon AVR-4520 CI

Intermediate saar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,021
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke fått sett den enda,men skifting i bildeformat er helt håpløst!
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,331
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var vel mest imax scenene jeg tenkte på som demo verdige, ellers merket jeg f.eks at enkelte steder ble noen kpanter av bilde en smule uforutsett, men tenker dette var tiltenkt siden det leder fokuset inn på handlingen og er med på og bygge opp rundt følelsen av hvor smålige vi er som fyker rundt på denne stein klumpen vi kaller jordkloden.

Jeg kjøre jo også både Darbee og reality creation som snerter opp bilde litt.

Uansett klager ikke på de 140kr filmen koster på elkjop.no hehe.
    Jeg er blitt litt glad i disse iMax klippene - liker at aspect ratio endrer seg.

Bruker Darbee jeg også - hadde vel på 45% Hi Def om jeg ikke husker feil.

Spørs om ikke min forsiktige missnøye med bildekvaliteten kan ha med at noen få andre nye Blu Rays i det siste har presentert fantastisk bildekvalitet. Så blir det til at man setter målestokken etter disse. Uten at jeg direkte kan peke ut noen som utmerker seg. Men jeg så Lucy for et par dager siden, uten at jeg fant noe negativt å utsette på bildet.

Blir kanskje slik at man automatisk forventer demo-kvalitet på en slik ny episk storfilm som Interstellar. For et fantastisk eventyr. Ble jo nesten svimmel - så bra er denne filmen.

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,850
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg går for steelbook'en av Interstellar som lanseres i disse dager til bare 129,-.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock Vis post
    Men selve Blu Rayen er en annen historie. Noe demokvalitet på bilde var det ikke. Har et ganske stort antall Blu rays som har et betydelig bedre bilde. Men bildet var på ingen måte dårlig - helt ok. Vet ikke helt hvorfor det er slik, kan være at jeg sitter ca 3m fra et 106"? Leser også at Nolan benytter analog film. Blir man etterhvert bortskjemt med de høyoppløste digitale formatene? Eller ligger det en begrensning i overføringen fra analog til digitalt? Må innrømme at jeg ble litt skuffet. Akkurat som med Gravity, eller The Amazing Spider Man 2 - alle med analog film.
    Jeg så denne på kino sammen med en hjemmekino gjeng her i Stavanger og det jeg husker fra kinobesøket var svært skuffende bilde..

Det kan jo her høres ut som det faktisk er laget slik med vilje, får sett den iløpet av påsken er planen så får jeg se selv.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,331
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildet er på ingen måte dårlig. Finnes haugevis av Blu rays med mye dårligere bilde. Men med en slik episk film forventes det perfeksjon. Man gjør seg jo noen tanker om hvor bortkastet satsingen på 4k er når man så sjelden utnytter 1080p formatet til maks. For det kan gjøres mye bedre enn dette.

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,106
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joe Kane har vel sagt at for og kunne utnytte maksimalt av hva man kan få til med Full HD, bør man filme materialet i minimum 4k oppløsning, Og det finnes omtrent ikke kamera som er gode nok til og enda få fullt utnyttet potensialet i UHD til at man ikke har flaske halser i produksjonen.

Så ja, jeg smører meg tålmodighet på den fronten, og så fort noen åpner kjeften om 8k så ruller jeg bare med øynene.
    Denon AVR-4520 CI

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg sett Interstellar i går kveld, og bortsett fra litt tørre linser helt på tampen av aftenen så har jeg ikke noe vondt å si om bildet heldigvis.

Den skuffelsen jeg opplevde på kino var helt borte.

Eneste som trakk ned opplevelsen var lyden som var alt for ujevn. Mens bassen var så sinnsyk at jeg måtte ned på -12 mot -6/-7 til vanlig for ikke risikere at noe skulle ødelegges, så var dialog på samme volum så lavt at jeg tidvis reagerte på viftene på Projectoren hvilket jeg aldri gjør. Masse god bass og masse god Tactile risting, men det skulle vært jevnere nivå på lyden.

Og varsku, det kommer mye høy bass helt i begynnelsen (halv minutt inn eller no), så start filmen med litt lavere nivå enn vanlig for sikkerhetsskyld.

Filmen er fremdeles meget bra, anbefales for de som ennå ikke har sett.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fast and the Furious 7

Har ikke sett annen en noen få bilder fra filmen før jeg så den i kveld.

Mye action, egenlig syns jeg det begynner og skifte spor fra bilfilmer til action filmer nå. Noe jeg ikke er sikker på jeg liker.

Innhold røper jeg ikke mye av, men det er en eller to asswooping en ikke skulle tro.
    " Noe overdrevet " bilkjøring...

Ronda har et blikk, så du vet når du er i trøbbel.
    Hun kunne med letthet tatt både Vin og Dwayne og hengt de til tørk. Og brukt Statham til og banke de med ( Lurer på om hu er singel )

Det skal komme flere F.F filmer i følge Vin.
    Men jeg kunne se antydning til at kansje Brian karakteren fases ut. Noe jeg ikke håper.

Det hele avsluttes med at Vin sier noen ord til Paul Wiliam Walker som gjør at en vil heve flasken og skåle med F.F familien.

-paul-walker-trapped-porsche-ftr-1-jpg
    Sist endret av harman/kardon; 04-05-2015 kl 00:10

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,106
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel naturlig de faser ut Brian siden Paul Walker døde i en bil ulykke i 2013.
    Denon AVR-4520 CI

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel naturlig de faser ut Brian siden Paul Walker døde i en bil ulykke i 2013.
    Ja, de bør ikke videreføre karakteren med ny skuespiller.

Greit nok at andre karakterer har 'dødd' før, men det var sikkert en planlagt vri vil jeg tro.

Men har lurt litt på hvor mye av FF2 og FF3 som faktisk var planlagt i den store sammenhengen, eller om det kun ble skrevet inn da hele gjengen kom tilbake i FF4 ? virket som serien skulle dø etter 3..

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,021
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock Vis post
    Har endelig fått sett denne selv, er på en måte det forventede høydepunktet i år. SciFi nerd som jeg er. Fantastisk film, historien og gjennomføringen er unik. Filmen havner på en klar førsteplass på min favorittfilmliste. Nolan er min helt.

Lydmessig var det veldig bra - en del lav dialog i forhold til effekter - men dette skal visst være tilsiktet etter jeg forstår.

Gleder meg allerede til et gjensyn med dette mesterverket!
    fått sett den i kveld og litt skuffa over bilde, ikke noe topp bilde på denne filmen. Enormt med bass i enkelte scener,men utover det så var ikke lyden heller noe referanse. Selve filmen var bra, selv om første del var litt så som så.
    Veldig bra skuespillerprestasjoner.
    Med 2.40 lerret så trenger jeg ikke si mer om formatskifte i filmen! Men hva er egentlig vitsen med dette? Hadde vært mye mer imponerende med 2.40 hele filmen. Film ser best ut i dette.
    god underholdning, men ses nok ikke flere ganger for min del.
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,528
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av saar Vis post
    fått sett den i kveld og litt skuffa over bilde, ikke noe topp bilde på denne filmen. Enormt med bass i enkelte scener,men utover det så var ikke lyden heller noe referanse. Selve filmen var bra, selv om første del var litt så som så.
    Veldig bra skuespillerprestasjoner.
    Med 2.40 lerret så trenger jeg ikke si mer om formatskifte i filmen! Men hva er egentlig vitsen med dette? Hadde vært mye mer imponerende med 2.40 hele filmen. Film ser best ut i dette.
    god underholdning, men ses nok ikke flere ganger for min del.
    Jeg har en Isco 1.25x (passer perfekt til din 4096x2160 VW500) liggende du kan få kjøpe billig så slipper du det tullet med aspect ratio variasjoner...

Elers er jeg enig med deg ang bildet, det var dårlig på det dårligset og veldig bra på det beste (IMAX), lyden syns jeg var helt fantastisk og filmen var bra dog ikke fantastisk.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,021
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21 Vis post
    Jeg har en Isco 1.25x (passer perfekt til din 4096x2160 VW500) liggende du kan få kjøpe billig så slipper du det tullet med aspect ratio variasjoner...

Elers er jeg enig med deg ang bildet, det var dårlig på det dårligset og veldig bra på det beste (IMAX), lyden syns jeg var helt fantastisk og filmen var bra dog ikke fantastisk.
    Jo hadde nok gjort susen det, men billig!!!!! Ikke noe som er billig med denne hobbyen men takker for tilbudet.
    blir bare en oppgradering for 2015 og det er å bytte ut sofaen med ordentlige stoler, resten må jeg leve med en stund til.
    kona vil flytte kinoen og det er ikke nødvendigvis negativt med de muligheter for forbedring, problemet er bare at vi ikke blir enige om hvordan vi skal gjøre det. Og før vi har en løsning så får hun ikke røre den!!!! Men jeg lar vær å oppgrader lerret og til atmos for en stund p.g.a uvissheten.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg nettopp vært på kino å sett

-maxresdefault-jpg

Ex Machina, Stavanger kino Sal 11.

Caleb vinner et intern lotteri i IT selskapet han jobber, og premien er et besøk hjem til den noe eksentriske eieren, Nathan.

Her får han vite at 'premien' består i å gjennomføre en Touring test på Ava, en A.I. som Nathan har skapt. (Anbefaler å se Imitation Game før denne da det er en samtale rundt Touring i den også). Touring test er altså å prøve å avdekke om man snakker med et menneske eller en A.I.

Gjennom daglige 'sessions' blir Caleb og Ava kjent med hverandre, og det blir fort klart at det ligger mer bak enn først antatt.

Noen nye og facinerende vri'er på A.I. temaet, med en usannsynlig vakker Alicia Vikander i rollen som Ava. Er redd hun hadde skaffet denne full score selv om selve filmen hadde vært rævva, men heldigvis var den ikke det

Vet aldri helt hva som skjer, ja man kan vel muligens gjette seg til flere mulige slutter og følgelig ha gjetta seg frem til riktig mot slutten, men det tar bort hele morroa med film for meg.

Som noen sikkert gjetter gikk denne rett hjem hos meg, 10/10 over hele fjøle. Anbefales sterkt!

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,528
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_ Vis post
    Da har jeg nettopp vært på kino å sett

-maxresdefault-jpg

Ex Machina, Stavanger kino Sal 11.

Caleb vinner et intern lotteri i IT selskapet han jobber, og premien er et besøk hjem til den noe eksentriske eieren, Nathan.

Her får han vite at 'premien' består i å gjennomføre en Touring test på Ava, en A.I. som Nathan har skapt. (Anbefaler å se Imitation Game før denne da det er en samtale rundt Touring i den også). Touring test er altså å prøve å avdekke om man snakker med et menneske eller en A.I.

Gjennom daglige 'sessions' blir Caleb og Ava kjent med hverandre, og det blir fort klart at det ligger mer bak enn først antatt.

Noen nye og facinerende vri'er på A.I. temaet, med en usannsynlig vakker Alicia Vikander i rollen som Ava. Er redd hun hadde skaffet denne full score selv om selve filmen hadde vært rævva, men heldigvis var den ikke det

Vet aldri helt hva som skjer, ja man kan vel muligens gjette seg til flere mulige slutter og følgelig ha gjetta seg frem til riktig mot slutten, men det tar bort hele morroa med film for meg.

Som noen sikkert gjetter gikk denne rett hjem hos meg, 10/10 over hele fjøle. Anbefales sterkt!
    Så for deg er en fin dame nok til å gi filmen 10/10 selv om det ikke denne filmen trengte det??
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21 Vis post
    Så for deg er en fin dame nok til å gi filmen 10/10 selv om det ikke denne filmen trengte det??
    En pen skuespillerinne vil i de fleste tilfeller trekke godt opp ja, man sitter da å SER film, Og akkurat hu her kunne definitivt gjort det ja. Jeg har jo for pokker kjøpt dansk film bare for å nyte hu i (A Royal Affair) og lasta ned Kronjuvelerna..

Men denne filmen hadde nok allikevel bestått på egenhånd.

Når jeg ser en pen skuespillerinne i en film eller tvserie så er det rett inn på imdb å finne mer som umiddelbart blir bestilt dersom ute på blu.
    Sist endret av Shallow_; 04-12-2015 kl 14:00

Side 344 av 364 FørsteFørste ... 204 214 224 234 244 254 264 274 284 294 304 314 324 334 340 341 342 343 344 345 346 347 348 354 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •