Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 340

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 340 av 364 FørsteFørste ... 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 336 337 338 339 340 341 342 343 344 350 360 ... SisteSiste
Viser resultater 6,781 til 6,800 av 7265
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    -a1zz6tahofl-_sl1500_-jpg

Wow, det var saker det Råere en når jeg så den på kino

Bilde : 3D
    Ikke topp klasse.
    Frøken Fox var veldig soft og litt blury. Hjalp ikke justere opp Darbee eller :-/
    Mens L,D,R,M og S var skarpe
    Annet en Fox, så var det grei 3D. Men skal prøve 2D neste gang jeg ser den.

Lyd : Dolby Atmos
    Nok en gang er Atmos helt rått.
    Det er hinsides all fornuft bass her også av og til. Lytt godt når Don flipper bil
    Merket ikke tak effektene så godt, men de var der.

Filmen : 5
    Bilde : 5
    Lyd : 6+

They are big, they are bad, and they are Awsome

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Flåklypa GP i 16:9 og 1080p + DTS HD-MA 5.1 :D

Stemmer ikke med kveld her men

-fl-klypa-jpg

Oppgradert versjon i breit HD formet, med forbedrede farger, detaljer og høyoppløst flerhøytalers lyd. " De ækk`e så falig de "

Er en liten smule ekko i lyden høres det ut som. Men det gir en eventyrlig følselse

EDIT :

Det er bare Gromt når det kjøres, Gromt ho ho ho
    Sist endret av harman/kardon; 12-25-2014 kl 12:04

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jul i Flåklypa

-solan_og_ludvig_-_jul_i_flaklypa_blu-ray_no-25293046-frntl-jpg

Jupp. Tar mann en så tar mann den andre å

Bilde : 16:9
    Godt og behagelig bilde

Lyd : dts hd-ma 5.1
    Ganske underholdene lyd.
    God bass. Lyd fra alle kanaler.
    Men litt vel ivrig vokal ( norsk valgt ).
    Vokalen virket være mere til stede ( høyere ) en resten av lydsporet. Skal sises det er greit og få med seg hva som sises da

Alt i alt er den morsom og underholdene

Ludvig er bekymret hele tiden, og de bekymrer han

4. Liker saar har likt denne posten
    Intermediate saar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,018
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -image-jpg

Nei å nei, dette var ikke noe å skryte av. Veldig b-film preg over denne filmen. Veldig skuffet og ikke i nærheten av å klare engasjere meg på det som skjedde her.
    bra bilde, lyden kan jeg ikke si noe om da den ble sett i stuen.
    eneste positive var Ingrid Bolsø som klarte seg bra( ikke så aller verst å se på heller)
    film 2
    bilde 5
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gått på samme skole som Ingrid, men hun er et år eldre.

Lille Inderøy er på verdernskartet.

Filmen skulle komme med Atmos. Men den gang ei :-/

7. Liker saar har likt denne posten
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,018
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Atmos hadde ikke klart å redde denne filmen!!
    får håpe hun får flere roller framover
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,331
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_ Vis post
    Da har jeg nettopp sett ferdig

Vedlegg 115814

A guy comes into a bar...

Jeg så traileren for denne foran en annen film for en del uker siden, og syntes den så så artig ut at jeg bestilte europeisk utgave fremfor å vente på USA versjon.

Utifra trailer så man at det dreide seg om tidsreise, men ta alt du har sett før og snu det på hode så har du denne filmen.

Man sitter bare litt wtf ?? etterpå..

Vil ikke si så mye, sjekk trailer og vurder selv, jeg ble helt tatt på senga, og storkoste meg hvert eneste øyeblikk.

Lyd og bilde var ypperlig, 9/10 kanskje, filmen helt fantastisk 10/10. Anbefales på det varmeste.
    Helt enig! Episk mindfuck, suverene skuespillerprestasjoner gjør denne til en favoritt. Predestination (2014)

Så en annen veldig bra mindfuck-film - skikkelig lavbudsjet, men allikevel severdig: Coherence (2013).

Ble litt hjernetomt også - Into the Storm, veldig bra katastrofefilm, aggressivt lydspor og herlige spesialeffekter. Liker man Twister passer den bra.

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,018
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -image-jpg

En god film denne, synes det er den beste x-men filmen vis en ser bort fra Wolwerine.
    bra bilde utenom noen scener som var kornete.
    veldig god lyd og stort stort pluss for veldig bra bruk av surround back kanalene.

film 5
    bilde 5
    lyd 6

11. Liker harman/kardon har likt denne posten
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,018
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -image-jpg

Godt igang med denne sesongen av 24 og Jack Bauer skuffer ikke. Synes de 4-5 første episodene har vært bra.
    bra bilde og helt grei lyd, ikke noe topp film lyd.

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,018
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -image-jpg

Dæven dette var en god film, likte denne veldig godt. fantastiske effekter de har fått til her, samspillet mellom mennesker og apekatter var mye bedre her enn på de forrige filmene som er laget.

bilde var helt strålende og lyden også. Masse detaljer og effekter i surround og back kanalene. Denne må jo være perfekt til atmos lyd. Var ikke kinoversjonen i atmos?
    eneste minus var formatet som gjerne skulle vært i bredformat på en slik film

film 5+

lyd 6

bilde 6

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,018
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -image-jpg
    Syns dette var en skuffende film, klarte ikke å bli engasjert i denne storyen. Veldig b-film preg over skuespillerne
    lyd og bilde helt greit men ikke noe mer heller

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hygget meg med disse to en Julemorgen, langt fra noen mesterverk men de holdt meg underholdt.

Peter Hyams med klassikere som Capricorn One, Outland og Running Scared har regissert Beyond a Reasonable Doubt, som var den svakeste og minst underholdene av disse to for min del. Douglas spiller en advokat som har en tindens å sette folk i fengsel, men ikke på helt lovlig vis.
    Da starter Metcalfe en aksjon for å bevise dette.
    Grei film men den prøver nok å være litt smartere enn sitt eget beste.

6/10.

Reasonable Doubt har også fått en del negative anmeldelser rundt forbi, men jeg syns dette var en grei thriller, ja den har de typiske klisje'ene rundt om kring og alt er ikke like troverdig.

Her er det Dominic Cooper som spiller advokaten, filmen begynner med en tale mot en kriminell at miljø hadde ingenting å si om handlingene han utførte på offeret.
    Uheldigvis for Cooper havner han i samme situasjon da han skal ut å drikke med vennene og bestemmer seg for å ta bilen hjem, da han treffer en person med bilen for så å ringe ambulanse å stikke fra stedet.
    Samuel L. Jackson blir tatt med liket av den påkjørte i bilen med påstandelsen om han skulle kjøre han til sykehus. Da blir han arrestert og tiltalt for mord å havner i rettsalen til Cooper, som kjenner til den ekte sannheten.

En veldig underholdene thriller.
    7/10
    .

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tom yum goong 2 aka The Protector 2

Tony Jaa.

Så den på pcn via youtube og den hælvetes reklamen der. Siden anlegget er ute av drift etter sist søndags Transformers Age of Extinction med Atmos ble avluttet med et hælvetes brak

Tom yum goong 2 var en liten oppvisning i dårlige bilde effekter.

Handlingen er fortsatt noe tynn, da det jaktes på elefant denne gangen også.

Så me en neste halveis ut i filmen før en får begynne og se oppvisninger i slåssing
    Jaa er allerede bedre en Jackie Chan i badass og underholdene slåssing :-D Du vet at når Tony tramper i bakken er det en eller annen som kommer til og få grisebank :-D

Filmen er egentlig bare og se for Tony Jaa`s kampkunster.

Og bitte litt for " Twenty "

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,972
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg nettopp sett:

-113405_large-jpg

David ringer på døren til en familie som har mistet eldste sønn i militæret. Han tjenestegjorde sammen med ham og lovet å sjekke innom familien når han var ferdig med tjenesten.

Etter litt skepsis tar familien imot ham med åpne armer, og David finner seg fort tilfreds i rollen som 'storebror'.

Men det som er for godt til å være sant er ofte det, og det tar ikke lang tid før han går 'litt' over streke i sin iver for å hjelpe.

Er laget av folka bak You're Next, og det er en grei indikasjon på hva man kan forvente.

I tillegg til å være en fantasisk artig og spennende film, så byr den og på et soundtrack (musikk altså) som jeg ikke har hørt maken til siden Tron:Legacy, løp å kjøp folkens, dette var bra!!

10/10 over hele linja, en meget varm Shallow_'s anbefaling
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,018
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -image-jpg

Stått lenge usett i hyllen denne, så idag ble den tatt fram. Og en veldig god norsk film, litt spennende for minstemann som måtte bakom sofaen et ganger.
    bra skuespill.

film 5
    lyd 5
    bilde 5

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,018
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -image-jpg

Tja, synes filmen var god den første timen, mens resten tok litt for mye av for min smak.
    veldig bra bilde og god lyd.

film svak 4

bilde sterk 5

lyd 5

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk også sett på Lucy. Veldig bra bilde, helt i toppklasse (synd bare at det var 2,40 format), og lyden var også meget, bra da dette ikke var en film med de mest ekstreme lydeffektene. Innholdet pirket bare litt på overflaten, og filmen kunne godt gått dypere, med tanke på at den var relativt kort ca 1 time og 30 min. Anbefales.

Intermediate Johnnygrandis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Godzilla igjen med nytt oppsett og jeg syntes lydmiksen er filmen er svært god, jeg vet den har fått pepper bort på Data-bass for ikke å gå dypt nok men merket ikke noe til det hos meg. Vanvittig moro med scenen på brua, intenst spennende og lydmessig orgasmisk med puste og peselyden til monsteret.

-7133-jpg

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,331
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av saar Vis post
    -image-jpg
    Syns dette var en skuffende film, klarte ikke å bli engasjert i denne storyen. Veldig b-film preg over skuespillerne
    lyd og bilde helt greit men ikke noe mer heller
    Snowpiercer.

Selv syntes jeg denne var genial! Dette er en slik film som får en til å tenke en del. Seriøs klassiker kandidat - i nivå med mange andre filmer som Dark City, Robocop, 12 Monkeys osv.. Lett å se denne som samfunnskritisk. For egen del fikk filmen meg til å tenke en del på den geniale boken og spillet Metro 2033 - var noe med den apokalypse-aktige stemningen, fremdriften og atmosfæren. Et par klipp fikk meg også å tenke på Bioshock/Fallout - herlige greier. Noe helt annet enn Tranformers og Marvel filmer som man glemmer 2 sekunder etter man har sett de.

Men det er klart - surrealistisk så det holder - du må like å bli tatt med på en skikkelig tur Selv hadde jeg ingenting å utsette på skuespillerne - forfriskende å se Captain America gjøre en skikkelig rolle.

Lyden var grei - bildet er veldig mørkt i store deler og en skikkelig utfordring for min proj.

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,497
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_ Vis post
    Da har jeg nettopp sett:

-113405_large-jpg

David ringer på døren til en familie som har mistet eldste sønn i militæret. Han tjenestegjorde sammen med ham og lovet å sjekke innom familien når han var ferdig med tjenesten.

Etter litt skepsis tar familien imot ham med åpne armer, og David finner seg fort tilfreds i rollen som 'storebror'.

Men det som er for godt til å være sant er ofte det, og det tar ikke lang tid før han går 'litt' over streke i sin iver for å hjelpe.

Er laget av folka bak You're Next, og det er en grei indikasjon på hva man kan forvente.

I tillegg til å være en fantasisk artig og spennende film, så byr den og på et soundtrack (musikk altså) som jeg ikke har hørt maken til siden Tron:Legacy, løp å kjøp folkens, dette var bra!!

10/10 over hele linja, en meget varm Shallow_'s anbefaling
    Hvor får man tak i soundtracken?

Side 340 av 364 FørsteFørste ... 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 336 337 338 339 340 341 342 343 344 350 360 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •