Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 332

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 332 av 364 FørsteFørste ... 192 202 212 222 232 242 252 262 272 282 292 302 312 322 328 329 330 331 332 333 334 335 336 342 352 362 ... SisteSiste
Viser resultater 6,621 til 6,640 av 7276
    Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn Vis post
    Transformers - Age of Extinction...bra film. Mye action!
    Såg den på kp1 i Bergen, bedre en forige film, litt lang, duppet av litt i midten, syk bass gjennom hele filmen...

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Total Recal

Prøver nok en gang... Forrige gang ble filmen sendt i retur da den hakket no Jævli. ( mulig Cambridge / Oppo avspillningsproblemer for oppgraderinger )

-10814515-1375183999-762757-jpg

4K og greier, som en ikke får brukt

I det minste så hakket det ikke en enesta gang så happy

Måtte bare ha Backinsale som badass bitch yammy

Bilde :
    Tja, ikke no sånn ekstraordinært.
    Godt bilde gjennom hele filmen.

Lyd : True HD 5.1
    Stundomtil grom bass som drar godt nedover
    Vokalen var ikke og skryte av. Oppleve at det var litt anstrengt i toppen på kvinnestemmer. Kunne vært bedre.
    Ellers godt Action spor.

Filmen : 4
    Bilde : 5
    Lyd : 5

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,528
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon Vis post
    Prøver nok en gang... Forrige gang ble filmen sendt i retur da den hakket no Jævli. ( mulig Cambridge / Oppo avspillningsproblemer for oppgraderinger )

-10814515-1375183999-762757-jpg

4K og greier, som en ikke får brukt

I det minste så hakket det ikke en enesta gang så happy

Måtte bare ha Backinsale som badass bitch yammy

Bilde :
    Tja, ikke no sånn ekstraordinært.
    Godt bilde gjennom hele filmen.

Lyd : True HD 5.1
    Stundomtil grom bass som drar godt nedover
    Vokalen var ikke og skryte av. Oppleve at det var litt anstrengt i toppen på kvinnestemmer. Kunne vært bedre.
    Ellers godt Action spor.

Filmen : 4
    Bilde : 5
    Lyd : 5
    Du får brukt 4K remastringen like bra som 99% av alle som har kjøpt denne versjonen av filmen, de eneste som får hentet det siste ut av denne er de som eier VW500/1100 som har en Mastered in 4K versjon av Reality Creation og det aller siste må du ha en x.v. color compatibel BD spiller for å få litt videre colorspace. Det første får jeg snart testet, men ikke det siste da Lumagen ikke støtter x.v. color så vidt jeg vet.

Og bildet på denne må da være rimelig top notch, jeg vil gi den 6/6 på bilde ellers er jeg enig med deg.
    Sist endret av Andreas21; 07-11-2014 kl 11:47

Intermediate Jan B sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    614
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21 Vis post

Og bildet på denne må da være rimelig top notch, jeg vil gi den 6/6 på bilde eller er jeg enig med deg.
    Enig der, noe av det beste bildet jeg har sett. Eks i starten når han våkner opp etter drømmen, ser du jo hver eneste skjeggstrå i ansiktet hans.
    -Dual Atmos Receivers
    -Atmos 9.1.8/DTS:X 7.1.4/Auro 3D 12.1

Min stuekino

http://avforum.no/forum/hvilket-utst...-stuekino.html

Intermediate saar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,021
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin Vis post
    Såg den på kp1 i Bergen, bedre en forige film, litt lang, duppet av litt i midten, syk bass gjennom hele filmen...
    Hørre bra ut dette, sparer den til hjemmekinoen og hopper over kinovisningen.
    Filmet med red kamera så er det nok sylskarpt bilde også!
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,106
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21 Vis post
    Du får brukt 4K remastringen like bra som 99% av alle som har kjøpt denne versjonen av filmen, de eneste som får hentet det siste ut av denne er de som eier VW500/1100 som har en Mastered in 4K versjon av Reality Creation og det aller siste må du ha en x.v. color compatibel BD spiller for å få litt videre colorspace. Det første får jeg snart testet, men ikke det siste da Lumagen ikke støtter x.v. color så vidt jeg vet.

Og bildet på denne må da være rimelig top notch, jeg vil gi den 6/6 på bilde ellers er jeg enig med deg.
    Oppo 103/105 støtter vel heller ikke dette utvidede fargerommet, men absolutt '4k' utgaven av denne filmen har fantastiskt bilde. Om det er noe verre på den vanlige versjonen kan jeg ikke si noe om siden jeg ikke har noen annen :-)
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Mortal Instruments: City of Bones: Harald Zwart er vel en av tidenes beste regissører, og han slår på stortromma med denne fine filmen. Harry Potter kan gå og legge seg, det er en ny konge i byen. 1/10

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,021
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

-image-jpg
    Begynte på denne serien og klarte nesten ikke å stoppe å se! Dæven for en god serie dette er.
    mye dialog på den, men med så gode skuespillere som leverer så gjør det ikke noe.
    spesielt Matthew Mcconaughey spiller langt over forventing i denne serien som handler om etterforskning av en seriemorder, får litt assosiasjoner til filmen Seven. Men mye av handlingen er også om etterforskerne Matthew og Woody Harrelson.
    fikk den til 149kr hos cdon så sier bare løp og kjøp!
    bilde er helt topp og det samme er lyden også.
    for min del så er dette årets beste opplevelse foran lerrete.
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,528
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av saar Vis post
    -image-jpg
    Begynte på denne serien og klarte nesten ikke å stoppe å se! Dæven for en god serie dette er.
    mye dialog på den, men med så gode skuespillere som leverer så gjør det ikke noe.
    spesielt Matthew Mcconaughey spiller langt over forventing i denne serien som handler om etterforskning av en seriemorder, får litt assosiasjoner til filmen Seven. Men mye av handlingen er også om etterforskerne Matthew og Woody Harrelson.
    fikk den til 149kr hos cdon så sier bare løp og kjøp!
    bilde er helt topp og det samme er lyden også.
    for min del så er dette årets beste opplevelse foran lerrete.
    Hvis du ikke har sett den ferdig blir den bare bedre og bedre!

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,021
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -image-jpg

Da var denne sett og den var ikke på høyde med 300.
    mange storslagne scener på sjøen hvor det meste foregår av handlingen, men synes ikke det imponerte så voldsomt nei.
    selve filmen ikke bedre enn en 3.
    lyd og bilde var nesten perfekt, litt dårlig dialog på lyden som trakk litt ned.
    det positive var Eva Green som spilte bra som bad woman på havet!(ser bra ut også)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -image-jpg

Da var denne sett og den var ikke på høyde med 300.
    mange storslagne scener på sjøen hvor det meste foregår av handlingen, men synes ikke det imponerte så voldsomt nei.
    selve filmen ikke bedre enn en 3.
    lyd og bilde var nesten perfekt, litt dårlig dialog på lyden som trakk litt ned.
    det positive var Eva Green som spilte bra som bad woman på havet!(ser bra ut også)
    helt enig med deg

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,021
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon Vis post
    Blu-Ray

Da har jeg sett den i sin helhet for første gang.
    Filman har hatt det med og gå rimelig seint på kvelden når den har vært vist på tv... og det er endt med Zzzz... tidlig i filmen.

Vet ikke helt om jeg skal påstå at dette er den beste krigsfilmen ? Når en tenker på haldling, historie og skildringer.
    Og det værste av alt er at filmen får en til og tenke over hva er riktig, hva er galt...

Vedlegg 112361

Bilde :
    Om dette er en SD format film i utgangspungtet så er oppgraderingen av bildet helt fenomenalt.
    Tidvis kansje litt matte farger, men det tror jeg du driter i da kvaliteten eller er meget bra

Lyd : dts hd-ma 5.1
    Ingenting og utsett på lyden.
    Så filmen på -10dB uten at det ble ubehadelig selv når det er litt action
    Klar og tydelig vokal er viktig i en slik film, og det har de på plass

Stort sett gode skuespillere.
    Mens noen kansje tar i litt vel mye... hostTravoltakremt

Filmen : 6
    Bilde : 6
    Lyd : 6
    fikk sett denne igår og
    Synes den var meget imponerende, en av de beste krigsfilmene.
    imponerende at bilde og lyd var såpass bra, her må de ha gjort en god jobb med utgivelsen på blue ray.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Guardians of the galaxy er Marvel studios nye franchise, rom-eventyr med humor.

Jeg var å såg denne igår i 3d, på mb4 i Bergen. Dette var storslått, filmen var gøy og hadde masse action, humor og hjerte. Suverene effekter, bra 3d.

Den handler om en fyr som har blitt kidnappet fra jorden og har blitt en småskurk i rommet, han må sammen med noen andre kjeltringer prøve å redde verden. Denne filmen minner om star wars, fifht element og firefly.

En fest av en film, anbefales på det groveste til alle som liker action og morro.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,106
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin Vis post
    Guardians of the galaxy er Marvel studios nye franchise, rom-eventyr med humor.

Jeg var å såg denne igår i 3d, på mb4 i Bergen. Dette var storslått, filmen var gøy og hadde masse action, humor og hjerte. Suverene effekter, bra 3d.

Den handler om en fyr som har blitt kidnappet fra jorden og har blitt en småskurk i rommet, han må sammen med noen andre kjeltringer prøve å redde verden. Denne filmen minner om star wars, fifht element og firefly.

En fest av en film, anbefales på det groveste til alle som liker action og morro.
    Faktiskt første filmen jeg er fristet til og se på kino sise ti årene, så mulig jeg ramler inn på den i løpet av uka.
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått sett litt film som har blitt liggende.

The Wolf of Wall Street. Imdb ga denne 8,3. Selv om den er lang (3 timer ca) er den absolutt verdt å se. Den bygger på en visstnok sann historie om Jordan Belforts opp- og nedtur. Man sitter igjen med en følelse at det er bare slikt som kan gå i USA?
    En del gode skuespiller prestasjoner og et helt flott bilde. Lyden derimot er dialogpreget og derfor gjør den ikke stort av seg.
    Anbefales.

American Hustle. Imdb 7,4 En hel røkkel gode skuespillere og et skikkelig plott gjorde denne akkurat passende underholdende til å slå i hjel et par timer med. De Niro sin opptreden var ikke akkurat klasse, men det får man ta som en del av filmen. Flott bilde.
    Anbefales.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Need for Speed (2014): Har ikke sjarmen eller samholdet i Fast-filmene, men god bilkjøring som veier opp for et elendig manus. 7/10

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,021
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Captain Charisma Vis post
    Need for Speed (2014): Har ikke sjarmen eller samholdet i Fast-filmene, men god bilkjøring som veier opp for et elendig manus. 7/10
    Enig, men for de som liker heftige biler/bilscener så er det god underhodning. Godt hjulpet av et sylskarpt bilde og meget heftig lyspor.
    mange herlige detaljer i lysporet, ,men hvorfor kommer denne filmen med 5.1 lyd????????????? Den er skapt for ekstra bak kanaler.

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, men for de som liker heftige biler/bilscener så er det god underhodning. Godt hjulpet av et sylskarpt bilde og meget heftig lyspor.
    mange herlige detaljer i lysporet, ,men hvorfor kommer denne filmen med 5.1 lyd????????????? Den er skapt for ekstra bak kanaler.
    Helt enig!
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,528
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett hvor heftig lydspor og sylskarpt bilde denne filmen hadde og det hadde den jo, var det fortsatt en drittfilm i mine øyne. Og bilscenene var heller ikke spesielt bra desverre. Film 4/10, Lyd/bilde 9/10.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Captain America: The Winter Soldier (2014): Synes dette er den beste enkeltfilmen som har tilknytning til The Avengers-filmen. Gode og varierte actionsekvenser, og en ganske tøff skurk i Winter Soldier. Skiller seg ut blant Marvel-filmene i mine øyne med at den faktisk er veldig spennende, og man får følelsen av at S.H.I.E.L.D. er ute å kjøre og CA er nesten alene i kampen mot fienden. 8/10

Side 332 av 364 FørsteFørste ... 192 202 212 222 232 242 252 262 272 282 292 302 312 322 328 329 330 331 332 333 334 335 336 342 352 362 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •