Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 31 av 364 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 ... SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 7271
    Newcomer Chainsaw Charlie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tae Guk Gi: Sør koreansk film om korea krigen. Beste krigsfilm jeg har sett! Slår tilogmed Platoon som var favoritten før Tae Guk Gi. Sinnsykt bra lydspor dts-es
    6/6

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble tre billigfilmer, etter å ha vært i 49-kroners rotekassa til Expert

One night at McCool´s.
    OK underholdning med en grei forklaring på hvorfor de fleste menn har et ambivalent forhold til kvinner.

Resident Evil.
    Hadde ikke særlig forventning til denne, men den greier å holde spenningen oppe og du sitter hele tiden å venter på at noe skal skje. Ikke noen stor skuespillerkunst akkurat, men grei underholdning for 49 kr. DTS sporet var det bra drag i.

Terminator 2.
    Kjøpte den mest fordi jeg hadde hørt at lyden skulle være bra, men ble mektig skuffa der. Arnold i kjent terminator stil, en del god action, uten den helt store handlnigen. 3ern var mye bedre.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går var det konas tur til å velge film, og valget falt på Ron Howards "A Beautiful Mind". Russel Crowe og Jennifer Connely gjør en kjempejobb på en historie hentet fra virkeligheten. Jeg ble både overrasket og engasjert, og storkoste meg med gode skuespillerprestasjoner og et flott "plot"...

Terningkast: 6

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Sky kaptain i går, og det var greit nok, men ingenting spesielt bortsett fra teknikken.

Middelmådig innhold med andre ord.

Newcomer Adyton sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld ble det Blackout med Samuel L., Ashley Judd og Andy Garcia i hovedrollene. Filmen ble aldri over middels, verken i handling eller bilde-/lydmessig :? Terningkast 3,5

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så de utrolige i går kveld Kjempe lyd spor og kjempe fin til og teste pjen på

Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så "Spiderman 2", og det var en begredelig opplevelse.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OBS!! Hadde skrevet det før :lol:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen liker å gjenta seg, hva? :P

Ingen film igår, så noen flere episoder av RahXephon. Fin serie som dessverre ikke er særlig godt behandlet av distributøren. Den har blant annet et 5.1-spor med 2.0-lyd, med andre ord kan man ikke bruke ProLogic. :?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry for at jeg skrev det igjen, glemte at jeg skrev det til morgenen :lol:

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Hitch i går. En forutsigbar film som umulig kan være bra selv for de mest hardcore Will Smith fans.
    2 timer til av livet mitt som jeg aldri får tilbake.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Noen liker å gjenta seg, hva? :P

Ingen film igår, så noen flere episoder av RahXephon. Fin serie som dessverre ikke er særlig godt behandlet av distributøren. Den har blant annet et 5.1-spor med 2.0-lyd, med andre ord kan man ikke bruke ProLogic. :?
    Hmm, det pleier å gå ann å jukse det til ved å velge den analoge utgangen på DVD spilleren, altså velge CD inngangen på receiver for eksempel og så sette receiver i DPL modus.

Da blir lyden konvertert fra DD 5.1 til stereo i DVD spilleren, med surroundlyden intakt og så dekoder receiveren stereo til DPL, enkelt og genialt eh.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, men ta trenger jeg en signalkabel til. :wink: Heldigvis er det ytterst få slike utgivelser.

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Collateral,
    handler om taxisjåføren Max og drømmene hans. I alle fall en liten stund.
    Det utvikler seg etter hvert fra det introverte til det mer actionfylte og thrillerpregede...
    For å si det sånn: Collatreal er en helt grei Hollywood actionthriller. Du han søle bort to timer av livet ditt på verre måter enn å se denne filmen - rimelig OK film med andre ord.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jane
    Collateral,
    Det utvikler seg etter hvert fra det introverte til det mer actionfylte og thrillerpregede...
    For å si det sånn: Collatreal er en helt grei Hollywood actionthriller. Du han søle bort to timer av livet ditt på verre måter enn å se denne filmen - rimelig OK film med andre ord.

Burde jeg leie eller kjøpe denne filmen?

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Chaffter
    Sitat Opprinnelig postet av jane
    Collateral,

Burde jeg leie eller kjøpe denne filmen?
    Du bør ikke kjøpe ting i det hele tatt.
    Jo færre eiendeler du har jo bedre er det. Jordisk gods gir deg bare problemer og bekymringer.

Hva vet vel jeg?
    Kjøp deg ei ku isteden.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag har jeg sett "Dubliners - Live". Storkos hvis man liker Irsk folkemusikk. Bildekvaliteten var helt ræva, men da dette er en konsert-DVD så er det lyden som står i fokus, og denne kommer med DTS-lyd. Anbefales.

Newcomer Araya sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Reanimator, Tartan-utgaven i går. Den var klippet, så jeg ble litt skuffet. . Ellers er det jo en underholdende film...

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så "Boat Trip" i går.
    Kjøpte den fordi den så artig ut på "traileren", og fordi jeg synes Cuba Gooding jr. er en bra skuespiller. Tenkte den passet inn i typen enkel og underholdende ungdomskomedie à la "American Pie"-filmene. At den inkluderte masse pene damer var heller intet drawback.
    Den handler om Jerry (Gooding jr.) og Nick (Horatio Sanz) som er bestekamerater. Kjæresten til Jerry har nettopp slått opp, og Nick vil bøte på dette ved å invitere ham på et luksuscruise med masse villige damer. Men noe går feil, og de ender opp på et cruise-skip med homofile.

Ufff - dette var sååå dårlig at jeg er flau over å ha den i hylla. Jeg kan i etterpåklokskap se at "alt" tyder på at dette er tvilsomme saker. Forsøk på å kopiere scener fra "klassikere" i genren, som "Politiskolen", "Porky's" og "American Pie", ble bare tåpelig.
    Cuba Gooding jr. har fått seg en kraftig "skrape i lakken" hos meg etter dette.
    Og om det skulle være tvil - filmen anbefales ikke.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går var det familieselskap, og på slutten av dagen måtte familien ta husets nye kino nærmere i øyensyn. Alle ønsket å se NRKs "Beat for Beat"-DVD, så da var det å snurre film....

Men for en katastrofal bildekvalitet. Hakkete og kornete. Huff og huff! Alle de andre var jo storfornøyde, og var dødsimponert over hvor behagelig det var å se på så stort bilde....

Etter dette måtte jeg rett og slett se film selv, om enn nesten bare for å finne tilbake til "godbilde-følelsen".... :wink:

Så da ble det gjensyn med to gode actionfilmer, "Gone in 60 seconds" og "Crimson Tide". Gøy å se disse igjen, og godfølelsen kom sigende etter noen få sekunder...... :wink:

Side 31 av 364 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •