Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 299

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 299 av 364 FørsteFørste ... 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 259 269 279 289 295 296 297 298 299 300 301 302 303 309 319 329 339 349 359 ... SisteSiste
Viser resultater 5,961 til 5,980 av 7271
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Battleship

Akkurat ferdig å sjå denne.

Bra lyd, bra bilete og greier effektar, sjølv om ein del av CGIen var litt vel tydeleg CGI.

Grei underhalding, men med alt for mange klisjear, dårleg skodespel og tåpelege kommentarar/hendingar. Filmen var akkurat som forventa.

Alt i alt: 3

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såg denne i dag:

lyd: 9 av 10 musikken i filmen ga slik hawaii stemnin.
    Bilde: 10 av 10 Flott natur og flott bilde på blu-rayen.
    Historie: 9 av 10 litt kjedelig til og starte med men etter hvert så knyttes det ein steming til Clooneys karakter.

Elending på og skrive om filmer så gjør det kort Bra film som anbefalast og sjå.

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wrath of the Titans

Så igår Wrath of the Titans og det var en morsom film på en Monty Python-aktig måte
    Gidder ikke engang beskrive den latterlige handlingen men det positive var meget gode effekter og en helt vanvittig rå lyd.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett endel filmer sammen med dama...

En film var rett og slett ren svindelforsøk. Alle leid på showtime.

Svindelen var "american BATTLESHIP" Vi trodde sef at det var filmen til Rihanna, men fant ut at den ikke var ute enda.

American var skrevet med veldig liten skrift. Kort sagt middelmådig skuespill og skikkelig lavbudgett og elendige effekter. Skikkelig lavbudgett og elendig story. Hvorfor har aliens så davve huleskip?

Elendig og samme scener ble skutt om igjen med elendige fisleskudd.

Terningkast 1

Så til "The Devil inside"
    Tam håndholdt skrekk, med Paranormal Activity så er jeg blitt skikkelig lei håndholdt skrekk av Blairwitch typen. Eneste unntaket jeg har likt er vel Chronicle og Project X.

Terningkast 2 utgått tema, altså eksorsismefilm...

Så til to bedre filmer. Twixt med Val Kilmer.. En litt funny spøkelsesfilm, jeg og dama likte denne godt... Terningkast sterk 4

Så til en av de beste skrekk jeg har sett de siste årene. Less is so much more. "The Innkeepers".

Anbefales, bra skuespill og lass av skvettescener, likte slutten veldig godt. Du kan velge om du skal tro det eller om det bare er at de blir skremt... Sånn fikk jeg inntrykk av det iallefall. Beste skrekk siden "Shutter" etter min mening.

Terningkast 6

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg å dama så akkurat The Hunger Games, en ekstremt kjedelig film som attpå var smakløst så det holder.

At det overhode finnes slik søppel idag er et under...dem som synes den filmen er underholdende har et problem i skallen sin.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,979
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Jeg å dama så akkurat The Hunger Games, en ekstremt kjedelig film som attpå var smakløst så det holder.

At det overhode finnes slik søppel idag er et under...dem som synes den filmen er underholdende har et problem i skallen sin.
    Hva var det du syntes var så smakløst med denne da ?

Nå har jeg 8 versjoner av denne i bestilling, 2x Futureshop Steelbooks, HMV Steelbook, Standard USA utgave, Costco- Target- Bestbuy- og Walmart- exclusives, så jeg hører definitivt til i 'problem i skallen' kategorien isåfall..

Du er vel ikke enig med hu her vel ?

Forstår ikke dødens alvor - Aftenbladet.no
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Hva var det du syntes var så smakløst med denne da ?

Nå har jeg 8 versjoner av denne i bestilling, 2x Futureshop Steelbooks, HMV Steelbook, Standard USA utgave, Costco- Target- Bestbuy- og Walmart- exclusives, så jeg hører definitivt til i 'problem i skallen' kategorien isåfall..

Du er vel ikke enig med hu her vel ?

Forstår ikke dødens alvor - Aftenbladet.no
    Jeg viste jo hva jeg gikk til når jeg satt meg ned med den her og jeg har sett Battle Royale når den kom for vel ca 12 år siden? Husker jeg synes den var veldig bra den gangen..

Mye skjer på 12år heldigvis, og idag og måten denne her presenteres på ble ikke noe gøy for meg. Samboer reagerte på akkurat samme måte så det er ikke bare meg som er "rar" i dette tilfellet.

Ikke bare var det til tider ekstremt smakløst men filmen var jo også ekstremt langdrygelig og kjedelig! Leser faktisk akkurat nå på Facebook veggen et par jeg kjenner som skriver det samme...søppel er den endelige konklusjonen.

At det det kun 11års aldersgrense på denne er helt sykt og viser hvor på tryne ting er blitt.

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Jeg viste jo hva jeg gikk til når jeg satt meg ned med den her og jeg har sett Battle Royale når den kom for vel ca 12 år siden? Husker jeg synes den var veldig bra den gangen..

Mye skjer på 12år heldigvis, og idag og måten denne her presenteres på ble ikke noe gøy for meg. Samboer reagerte på akkurat samme måte så det er ikke bare meg som er "rar" i dette tilfellet.

Ikke bare var det til tider ekstremt smakløst men filmen var jo også ekstremt langdrygelig og kjedelig! Leser faktisk akkurat nå på Facebook veggen et par jeg kjenner som skriver det samme...søppel er den endelige konklusjonen.

At det det kun 11års aldersgrense på denne er helt sykt og viser hvor på tryne ting er blitt.
    Uff da
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer rampi sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Masken igår. Og att en gang må jeg trekke på smilebåndet.

Den mannen er så dum, at jeg vrenger meg i latter til tider.
    Og holde masken under en sånn film er ikke lett.

Gammel film, grei film for familiekosens skyld. Terningkast 4

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Larzen ang. Hunger Games. Kjedeleg, kjedeleg, kjedeleg!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så også The hunger games igår. Rett å slett en kjedelig film. Angrer på at jeg ikke så på Patrioten med Mel Gibson som gikk på tv`n...

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Expendables 2

Bedre enn den første på alle måter, og den ene av Chuck sine kommentarer var vært kinobilletten i seg selv. Handlingen er så tynn at den er ubetydelig, men fy fa*n å jeg koste meg under hele filmen.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane

The Expendables 2

Bedre enn den første på alle måter, og den ene av Chuck sine kommentarer var vært kinobilletten i seg selv. Handlingen er så tynn at den er ubetydelig, men fy fa*n å jeg koste meg under hele filmen.

A blind man once stepped on Chuck Norris' shoe. Chuck replied, "Don't you know who I am? I'm Chuck Norris!" The mere mention of his name cured this man blindness. Sadly the first, last, and only thing this man ever saw, was a fatal roundhouse delivered by Chuck Norris :-D

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,979
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    A blind man once stepped on Chuck Norris' shoe. Chuck replied, "Don't you know who I am? I'm Chuck Norris!" The mere mention of his name cured this man blindness. Sadly the first, last, and only thing this man ever saw, was a fatal roundhouse delivered by Chuck Norris :-D
    Min favoritt:

They once made a Chuck Norris toilet paper, but it wouldn't take shit from anybody.

og 98 til:

THE CHUCK NORRIS FACTS - TOP 100 CHUCK NORRIS JOKES
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så The Hunger Games og likte den veldig godt.:-D
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bernie

Hugsar likte Battle Royale godt når den kom ut. Kanskje det er eg som har forandra meg, men hunger games nådde ikkje opp.

Akkurat sett Bernie, og den var ganske ok.

Sann historie om ein meget underleg kar. Jack Black i hovedrolla. Og sjølv om eg stort sett meiner alle filmane han er med i , med unntak av King Kong, er lika dårlege, passa hang godt i denne filmen. Ikkje verdas mest spanande eller morsom film, men litt artig. Ikkje bortkasta tid.

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Kane
    The Dark Knight Rises

-dark-knight-rises-promo-poster-2-jpg

Den dårligste av Nolans Batman filmer, men helt grei underholdning. Sant skal sies, så synes jeg egentlig ingen av de har levd opp til den sinnsyke HYPE'en som har vært rundt de, selv om nr.2 var godt over gjennomsnittet. Kommer selvsagt til å skaffe meg denne også på Blu-Ray, men har ikke noe hast med å se den igjen............

En ting som irriterte meg veldig var:

[SPOILER]Første kampen mellom Batman å Bane, så rundhjuler Bane han så brutalt at det er nesten ikke gøy engang. Bane rett å slett totalt voldtar Batman. Så 3 mnd senere etter å ha levd i ett fengsel med lite mat, men selvsagt trent litt er rollene totalt snudd rundt? Nei, den kjøpte jeg rett å slett ikke. Merker jeg irriterer meg bare jeg tenker på det.[/SPOILER]

Nei, nå har jeg hørt det og! Dette er jo på grensa til horribelt Kose seg med The Expendables2 , men ikke denne??

The Expendables er den verste søla som er laget på lenge! Er så klisje og så sinnsykt oppbrukt!!

Det skinner så sykt igjennom at Stallone har regi på denne filmen, trist! Og som skuespiller med trynet fullt av botox, uten evne til å gjengi et eneste ansiktsuttrykk, stiller han i samme klasse som Steven Seagal!

Måtte bare si det

Dark Knight Rises var konge!! Men er dessverre enig i det ble for dumt det du nevner!
    DIY - Inconcert Miles | Klipsch |Denon | Behringer | Samsung 75"| Shakers

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

..
    DIY - Inconcert Miles | Klipsch |Denon | Behringer | Samsung 75"| Shakers

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    En film var rett og slett ren svindelforsøk. Alle leid på showtime.

Svindelen var "american BATTLESHIP" Vi trodde sef at det var filmen til Rihanna, men fant ut at den ikke var ute enda.

American var skrevet med veldig liten skrift. Kort sagt middelmådig skuespill og skikkelig lavbudgett og elendige effekter.
    For å si det sånn - det ville overrasket meg om det vanker en Oscar til Rihanna for hennes prestasjon i Battleship...

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grandiS
    Nei, nå har jeg hørt det og! Dette er jo på grensa til horribelt Kose seg med The Expendables2 , men ikke Dark Knight Rises?
    The Expendables (begge) leverer akkurat hva de lover. Totalt hjernedød action og oneline'ers av 80talls heltene mine. The Dark Knight Rises ble for smart for seg selv, og gikk seg bort halvveis i filmen. Men for all del, vi har jo ikke alle lik smak i film :-)

Side 299 av 364 FørsteFørste ... 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 259 269 279 289 295 296 297 298 299 300 301 302 303 309 319 329 339 349 359 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •