Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 291

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 291 av 364 FørsteFørste ... 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 271 281 287 288 289 290 291 292 293 294 295 301 311 321 331 341 351 361 ... SisteSiste
Viser resultater 5,801 til 5,820 av 7273
    Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,524
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Da har jeg nettopp sett:

Filmen handler om en 100% afroamerikansk jagerfly skvadron under 2. verdenskrig. Stasjonert i Italia så får de kun jalla-oppdrag, men de har en Oberst hjemme i USA som omsider greier å fikse dem skikkelige oppdrag.

Filmen er et hjertebarn av George Lucas, han har hentet inn en annen regissør men han er Exec. Producer og har og med seg Rick McCallum som har vært med på alle Starwars filmene og. Og det er ikke vanskelig å se, x-wings er byttet ut med P-51's

Dette er bare moro fra begynnelse til slutt. Det er så mye action/dogfighting her at det gjør ingenting at de starter med å dekk over deler av en sekvens med åpningstitler, dråpe i havet .. Og når jeg fryktet det snart var over så fant jeg ut at den varer i nesten 3 timer og jeg hadde en hel time til å se frem til

Lyd og bilde er helt i referanse klassen, skru opp - len tilbake - NYT!!!

Film,bilde og lyd 10/10/10 Anbefales sterkt!!!!!
    Har du sett en extended versjon av filmen? Den jeg så varte vel litt over 2 timer og ikke syns jeg den var noe særlig spennende heller. Film, bilde og lyd 5/8/8...:-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Har du sett en extended versjon av filmen? Den jeg så varte vel litt over 2 timer og ikke syns jeg den var noe særlig spennende heller. Film, bilde og lyd 5/8/8...:-D
    Har jeg sett så feil ?? tydeligvis.. sett på total spilletid midtveis også lagt til gjenværende..

Føltes jaffal som den varte lenge, og når en film gjør det samtidig som den er underholdende.. bonus
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Eller kjøpe seg en sonefri spiller eller en spiller nr. 2 fra usa ??

Ifølge imdb Red Tails (2012) - Release dates så skal den ha kinopremiere i UK 6 juni.

Kanskje jeg må gjøre det da :-D

Hvilke spillere kan gjøres sonefrie enkelt eller er ferdig sonefri fra butikk som ikke koster allverden da?

Har en Panasonic bdt 310 fra før.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sherlock Holmes " a game of shadows "

Ja du Sherlock du Sherlock... denne var faktisk litt værre og fange opp de små detaljer i.
    På samme linje avansert historie men mere skulte detaljer.

Bilde:
    Mangler litt skarphet for og toppe bildet.
    Ble ikke imponert.

Lyd: dts hd-ma 5.1
    God lyd, spredt ut i alle kanaler.
    Til og med litt rumling godt ned i frekvensene.
    Men langt fra noen demo film.

Bile: 5
    Lyd: 5
    Filmen: 4,5

Har du sett den første kan du trygt fortsette. Og kansje det fortsetter en til.

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fikk sett denne her i går, gamle ingredienser fra filmer vi har sett 100 ganger før, ingenting nytt, orginalt eller spennende med denne. Den har verken humor eller sjarm. Må være en av de verste filmene jeg har sett.

Ville holdt meg langt unna denne.

Film 1/10 Bilde 4.5/5 Lyd 4.5/5

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,500
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord

Fikk sett denne her i går, gamle ingredienser fra filmer vi har sett 100 ganger før, ingenting nytt, orginalt eller spennende med denne. Den har verken humor eller sjarm. Må være en av de verste filmene jeg har sett.

Ville holdt meg langt unna denne.

Film 1/10 Bilde 4.5/5 Lyd 4.5/5
    Enig med du. Noe av det dårligste jeg har sett på lang, lang tid!!!

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp sett ferdig

Merka meg denne da traileren kom ut også gikk den i glemmeboka til jeg så en på bluray forum hadde kjøpt den.

Filmen åpner med en haltende skurk som tydeligvis er ute i uredelig ærend. Det viser seg raskt at han har ranet en bank og blitt skadet i foten på vei ut gjennom vinduet. Han hører om seg selv på radioen og må komme seg vekk fra bilen som er identifisert og bestemmer seg for å gjøre 'forsvinnings nummeret' i et rolig villastrøk.

Ved å ransake en postkasse finner han info som han bruker til å lure seg inn til en middelaldrende mann som venter middagsgjester, og moroa kan begynne.

Visste sånn halvveis hva det gikk ut på, men dette var mye mer morro enn jeg hadde forventet anbefaler å vite minst mulig. David Hyde Pierce er fantastisk i rollen som litt spesiell vert.

Mest snakking i denne, men noen sekvenser med musikk som var meget bra. Ser bluray.com har gitt den 4/5 på lyd og bilde og det er nok rimelig korrekt.

Selve filmen synes jeg var helt fantastisk, anbefales sterkt 9/10.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil gjerne anbefale forumet en suveren thriller som jeg så igår kveld: det danske mesterverket "Headhunter".

Dette er en nervepirrende stemningsskapende spenningsfilm, som ga meg noen av de intense følelsene som velkjente "Menn som hater kvinner" satte i sving hos meg. Flotte rolleprestasjoner som skaper liv i filmen, nydelig bilde hvor handlingen er lagt til en rekke flotte landskaper og steder, og en handling som stadig overrasket meg. Gilmours varmeste anbefaling om man liker thrillere og spenningsfilmer 8)

Feil med informasjonskapsler

Martin Vinge er en tidligere hardcore rekrutteringsjournalist og nå suksessrik headhunter med et komplisert privatliv. I all fortrolighet blir han kontaktet av den gamle N.F. Sieger, konsernsjef for Danmarks største rederi- og oljeimperium. Sieger bestiller Martin til å finne en alternativ arvtager til virksomheten, frem for sin egen sønn, Daniel Sieger, som egentlig er konsernets kronprins. Martin kaster seg ut i å finne en kandidat som kan leve opp til den gamles krav om å føre dynastiet inn i en ny æra. Men han oppdager andre agendaer hos N.F. Sieger, etter hvert som han blir trukket inn i et brutalt og ugjennomskuelig spill bak limousinenes og styrerommets sotede ruter.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Men In Black

Blu-Ray

Bilde:
    Ikke så alder væst bilde.
    Litt på den softe siden vil jeg påstå.
    Kunne gjerne vært litt skarpere

Lyd: TrueHD 5.1
    Helt grei lyd, grom lyd i bilen og ellers når de skyter ned romskipet "Earl" prøver og stikke av med blåser det godt ut av subene.

Har Boksen med MIB 1 og MIB 2. Og så langt er det værd de få kronene jeg betalte for den.
    Anbefales om du liker filmene og skaffe de på Blu-Ray.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Underworld "Awakening"

WOW BABY :-D

Dette likte jeg :-D :-D :-D

Action underholding til det fulle :-D

Selene våkner opp etter og være frosset ned et par år og blitt forsket på mens menneskene har nært klart og utrydde Vamp. og Varu.
    Og hun er en smulle sinna, som en kvinne som har en dårlig dag på de røde dagene... :-D

Mere skal jeg ikke røpe en at det må jo bare komme en oppfølger til etter dette :-D

Bilde:
    Liten tanke manglende skarphet. Lurer på om jeg skal sette opp skarphetene et hakk på 751 siden det er så mange filmer i det siste som ikke er vært helt på topp på skarphet.
    Annet en det er det actionfylt og mørkt bilde som vi kjenner fra de forrige Underworld filmene.
    Ellers meget bra.
    Tipper det er en del greie 3D effeter for de som har tilgang på det.

Lyd: dts hd-ma 7.1
    Wow, heftig kan jeg si :-D
    God bruk av alle kanaler og toppen av kaka er en grooooom bass som vil få frem en større smil for de som liker sikkelig lyd :-D

Filmen: 5 ( p.g.a sikkelig god underholdning )
    Bilde: 5
    Lyd: 6

Anbefales :-D

Gud bedre jeg håper Kate sier ja til en Underwold film til :-D
    For uten Kate som Selene så er det ikke Underwold

Active bulken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -tomme_t_nner_2_-_de_171795m-jpg

PRØVDE og se denne i helga, men måtte avbryte. Værre saker ska man lete lenge etter. Kan ikke begripe og forstå att no sånt får kapitalstøtte!?

Mener og huske at ena var sån passe, lo værtfall godt noen ganger. Men denne, selv med noen pils innabors, var nærmest til og gråte av.

Humorn var "klein" og sykt påtatt. Bærsj, tiss og sæd humor, går ant nå og da, ikke som ENESTE humorinnslag, gjennom en HEL film. I dens forsvar har jeg kun sett halve (resten av forsammlinga nekkta) men må, av prinsipp, pine meg gjennom resten, kansje en søndag. Kan komme tilbake med enndelig karakter da.

Lyd
    Bilde
    Film

Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bulken
    -tomme_t_nner_2_-_de_171795m-jpg

PRØVDE og se denne i helga, men måtte avbryte. Værre saker ska man lete lenge etter. Kan ikke begripe og forstå att no sånt får kapitalstøtte!?

Mener og huske at ena var sån passe, lo værtfall godt noen ganger. Men denne, selv med noen pils innabors, var nærmest til og gråte av.

Humorn var "klein" og sykt påtatt. Bærsj, tiss og sæd humor, går ant nå og da, ikke som ENESTE humorinnslag, gjennom en HEL film. I dens forsvar har jeg kun sett halve (resten av forsammlinga nekkta) men må, av prinsipp, pine meg gjennom resten, kansje en søndag. Kan komme tilbake med enndelig karakter da.

Lyd
    Bilde
    Film
    Støttes 100 %

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

War Horse

Sett War Horse nå, en fantastisk film synes jeg, gripende, dog ser jeg at den kan bli vel sentimental for noen men for dyreelskere er den midt i blinken.
    En gutt får en hest og det oppstår en spesielt vennskap, de blir skilt fra hverandre pga 1 verdenskrig og vi følger deres historie og opplevelser helt til krigens slutt.
    Meget bra film synes jeg der også lyd og bildet er knallbra, lyden er forøvrig DTS HD Master 7.1

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp sett ferdig

En mann tar inn på et rom i 21 etasje på roosevelt hotell, spiser en bedre middag, hummer å pommfri ( ) og tar seg en tur ut på avsatsen.

En kort flashback viser ham i fengsel en måned tidligere og vi får vite at han er ex-purk og sitter trygt bak lås å slå for etellerannet.
    Et dødsfall i familien gir ham permisjon til begravelse og da nytter han sjansen å forlenge perm'en.

Tilbake i nåtid ber han om en hung-over Elisabeth Banks som forhandler, og i likhet med The Negotiator med Sam Jackson, så er det uskyldighets spørsmålet som står på menyen.

Denne hadde jeg gleda meg stort til, og den infridde 110%! Masse action, masse kule twists i handlingen (noen forutsigbare, andre ikke) rå lyd.

Filmen 9.5/10 lyd og bilde 10/10, anbefales sterkt

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig !

Så denne på kino, lenge siden jeg har sett en slik film. Meget meget bra, synest den har fått merkelig lite omtale rundt omkring.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Helt enig !

Så denne på kino, lenge siden jeg har sett en slik film. Meget meget bra, synest den har fått merkelig lite omtale rundt omkring.
    Enig med du i det. Så traileren foran en annen Summit film, muligens siste Twilight, og syntes den så meget spennende ut.. og det var den jo

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Safe House (2012)

En godt over gjennomsnittelig spionfilm, som blir løftet opp endel grunnet veldig bra skuespill prestasjoner fra Denzel Washington og Ryan Reynolds. Legger man til at den holder bra fart, å har ett rimelig fett lydspor så var dette nok til at disse 2 timene gikk unna veldig fort. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag så kom endelig The art of flight... Og hvilke bombe av en film det var:-D Dolby introen klistrer deg fast i stolen. Det suverene bilde gir deg nakkesleng. Både bilde og lydspor er helt fantastisk. De som ikke har kjøpt seg denne enda... DO IT!!!

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Viking_ki
    I dag så kom endelig The art of flight... Og hvilke bombe av en film det var:-D Dolby introen klistrer deg fast i stolen. Det suverene bilde gir deg nakkesleng. Både bilde og lydspor er helt fantastisk. De som ikke har kjøpt seg denne enda... DO IT!!!
    Den står i spilleren og venter på at grandisen blir ferdig :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Den står i spilleren og venter på at grandisen blir ferdig :-D
    Spis først... Hvis ikke så setter du grandisen i halsen. .. .gled deg:-D

Side 291 av 364 FørsteFørste ... 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 271 281 287 288 289 290 291 292 293 294 295 301 311 321 331 341 351 361 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •