Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 290

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 290 av 364 FørsteFørste ... 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 286 287 288 289 290 291 292 293 294 300 310 320 330 340 350 360 ... SisteSiste
Viser resultater 5,781 til 5,800 av 7276
    Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja josh whedon har fått alt til å klaffe, veldig imponerende!

Intermediate Jan B sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    614
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grandiS
    Jeg så den i 2D! Var i den lille med de gode setene, kan det ha vært 6? Eller 9! Satt dessverre heeeelt foran, første gang i mitt liv . Og takk gud for det!! Burde ikke være lov å ta betalt for å sitte på første rad.

Men tilbake til filmen, rett og slett villt!!! De var jo noe nervøse for at det skulle bli litt "suppete", men neida! Kan ikke få rost den filmen langt nok opp i skyene! Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet!

Beklager til de som syns jeg messer!
    Takker for info.
    -Dual Atmos Receivers
    -Atmos 9.1.8/DTS:X 7.1.4/Auro 3D 12.1

Min stuekino

http://avforum.no/forum/hvilket-utst...-stuekino.html

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så akkurat Pandorum i BD dts-hd 5.1! og den var RÅ! absolutt en film og anbefale! mye bulder å brak!

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Star-Trek for 4. gang! At science fiction-serienes svar på "I gode og onde dager" kunne bli en så utrolig tøff film er fascinerende. Å se den igjen nå i hjemmekinoen var rett og slett knallgøy.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måtte nesten se Faster også en UTROLIG bra film! jeg digger den

Intermediate JohnBuer07 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så The Devils Double i går.
    Den likte jeg godt. Lurer på hvor nærme sannheten de er kommet her.

Newcomer Bombadil sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig fikk jeg sett Drive og den skuffet ikke. Jeg ble tatt skikkelig på senga da filmen viste seg å være nervepirrende, men tok seg samtidig alltid god tid til enkelte øyeblikk og stemninger. Gosling spilte etter min mening fantastisk.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kollega av meg hadde funnet denne

Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ig[r s[ jeg disse 2:

-greyimg_3759-2-jpg

Hadde litt forventninger til denne som ikke viste seg [ v're korrekte eller oppfylles.

Liam Neeson er Ulve-dreper på en oljeinstallasjon i arktis(?). Livet har ikke gått som planlagt og han har sånn halvveis funnet seg til rette her med geværet og en gjeng sosiale dysfunksjonelle som ikke passer andre steder enn i isødet.

På vei hjem på permisjon så kræsjer flyet og Liam og en håndfull andre overlevende må sloss mot elementene og ikke minst en sulten ulveflokk som legger sin elsk på indrefilet ala human

Filmen er rimelig grå (doh) og traust i paletten, men bildet er meget bra. Masse grain og detaljer.
    Lyden er helt fantastisk. Masse bass i eksplosjoner/kræsj, og ikke minst været/stormene. Rista meget godt i tactilene her ja.

Filmen var som navnet. Grå og traust og, i mitt syn, uutholdelig kjedelig.. Bare mannlige skuespillere hjelper heller ikke, kunne kasta inn ei snerten berte der så vi hadde noe å hvile øynene på.. Brukte opp batteriet på htc'en før filmen var halvveis.

Bilde og lyd 9,5/10, filmen 1,5/10. Styr unna eller senk forventningene kraftig.

Så satte jeg på noe med litt mer dame og hud kan man trygt si

-sleepingimg_3768-jpg

Emily Browning er fattig student i Perth Australia, har 2 jobber men greier allikevel ikke dekke husleia hos ei vennine(?) og drittsekk typen som konstant maser om penger. En dag ringer hun på en stillingsannonse i skoleavisa og etter å ha vist seg rimelig lettkledd for arbeidsgiver blir tilbudt jobb som lettkledd servetrise i private diskre selskap. Ingen penetrering er policy i firmaet.
    En gjeng sære gamle mannfolk blir servert middag av 5-6 damer med så lite tøy på at de like godt kunne droppa resten og. (sånn skal jeg og få middagen servert når jeg blir gammel )

Etter kun noen uker får hun tilbud om forfremmelse som 'sleeping beauty'. Her tar hun noe stoff som gjør at hun i nær bevisstlløs tilstand sover gjennom hele natta uten å huske noe, og så kan de samme mannfolka 'sove' sammen med hu helt diskret.

Filmen viser de daglige rutinene hun har, skole, jobb 1, jobb 2, besøke en syk venn, gå på bar, gå på den nye jobben.

Hvis noen kan forklare denne filmen så for all del fortell.. jeg satt bare som et storet ? + wtf når 'directed by' kom opp..

Men Emily er drit nais og mobilen var ikke oppe under denen filmen

Bilde og lyd var ganske bra, ikke så mye lyd annet enn snakking, men bra romfølelse med snakking og fottrinn og dører i surround kanalene. 8/10 på lyd og bilde kanskje.

Filmen 1/10 eller 10/10.. Vet fremdeles ikke hva jeg så..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bombadil

Endelig fikk jeg sett Drive og den skuffet ikke. Jeg ble tatt skikkelig på senga da filmen viste seg å være nervepirrende, men tok seg samtidig alltid god tid til enkelte øyeblikk og stemninger. Gosling spilte etter min mening fantastisk.
    Helt enig. Dette er en kanonfilm!

Geir Arne

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,090
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Men Emily er drit nais og mobilen var ikke oppe under denne filmen
    Er dette altså kriterie nr 1 hos deg for at det skal være en engasjerende film

Synes plottet i den filmen der virket originalt og spennende, men så er jo jeg nå blitt en "gammel gris"...

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Er dette altså kriterie nr 1 hos deg for at det skal være en engasjerende film

Synes plottet i den filmen der virket originalt og spennende, men så er jo jeg nå blitt en "gammel gris"...
    Skal ikke legge skjul på at det for meg har litt å si for en film at det er attraktive kvinnelige skuespillerinner med.

Nå hadde denne filmen riktignok et tak på meg handlingsmessig og, syntes bare den sluttet litt for brått uten noen særligoppklaring. Men en mindre engasjerende film er definitvt lettere å komme gjennom når man har noe å hvile øynene på.

Når jeg ser ei fin dame i en filme eller serie så er jeg raskt inne på imdb for å finne mer med samme og kan glatt kjøpe en film pga fin skuespillerinne(r)..

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Super

Så igår Super,om en kar som mister kona si til en slesking og da rabler det helt og blir en superhelt, eller prøver ihvertfall.
    En bisarr film, tror det er komedie, jeg lo ihvertfall.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dette var GØY!!!!

Er litt sent, så bare en rask tilbakemelfing.

Laget av Mc G som alltid lager artig film. Litt i samme stil som en annen favoritt, Mr. & Mrs. Smith. Masse action fra begynnelse til slutt, perfekt film for meg. 10/10 på alt!

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg nettopp sett:

Filmen handler om en 100% afroamerikansk jagerfly skvadron under 2. verdenskrig. Stasjonert i Italia så får de kun jalla-oppdrag, men de har en Oberst hjemme i USA som omsider greier å fikse dem skikkelige oppdrag.

Filmen er et hjertebarn av George Lucas, han har hentet inn en annen regissør men han er Exec. Producer og har og med seg Rick McCallum som har vært med på alle Starwars filmene og. Og det er ikke vanskelig å se, x-wings er byttet ut med P-51's

Dette er bare moro fra begynnelse til slutt. Det er så mye action/dogfighting her at det gjør ingenting at de starter med å dekk over deler av en sekvens med åpningstitler, dråpe i havet ..

Lyd og bilde er helt i referanse klassen, skru opp - len tilbake - NYT!!!

Film,bilde og lyd 10/10/10 Anbefales sterkt!!!!!

Edit: hadde ved en feil fått for meg at denne varte i 3 timer hvilket den ikke gjorde. spilletid er 125 min.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg nettopp sett:

Filmen handler om en 100% afroamerikansk jagerfly skvadron under 2. verdenskrig. Stasjonert i Italia så får de kun jalla-oppdrag, men de har en Oberst hjemme i USA som omsider greier å fikse dem skikkelige oppdrag.

Filmen er et hjertebarn av George Lucas, han har hentet inn en annen regissør men han er Exec. Producer og har og med seg Rick McCallum som har vært med på alle Starwars filmene og. Og det er ikke vanskelig å se, x-wings er byttet ut med P-51's

Dette er bare moro fra begynnelse til slutt. Det er så mye action/dogfighting her at det gjør ingenting at de starter med å dekk over deler av en sekvens med åpningstitler, dråpe i havet .. Og når jeg fryktet det snart var over så fant jeg ut at den varer i nesten 3 timer og jeg hadde en hel time til å se frem til

Hmm.... meg ble interesert

Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg nettopp sett:

Dette er bare moro fra begynnelse til slutt. Det er så mye action/dogfighting her at det gjør ingenting at de starter med å dekk over deler av en sekvens med åpningstitler, dråpe i havet .. Og når jeg fryktet det snart var over så fant jeg ut at den varer i nesten 3 timer og jeg hadde en hel time til å se frem til

Jeg vil også se :shock:

Men må nok bare vente på den Norske utgivelsen, da den ikke er sonefri :sad:

Noen som vet forresten når det er?

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av buzzlight
    Jeg vil også se :shock:

Men må nok bare vente på den Norske utgivelsen, da den ikke er sonefri :sad:

Noen som vet forresten når det er?
    Den har foreløpig ingen dato for kinopremiere eller videolansering i Norge.

Personlig synes jeg ikke den var SÅ bra, det er mest en gimmick-film. Spektakulære flyscener, men resten er middels, med 50/50 spilletid.

Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crs
    Den har foreløpig ingen dato for kinopremiere eller videolansering i Norge.

Personlig synes jeg ikke den var SÅ bra, det er mest en gimmick-film. Spektakulære flyscener, men resten er middels, med 50/50 spilletid.

Elsker krigsfilmer, og ihvertfall når det kommer til flyscener

Så jeg har trua på at jeg kommer til å like filmen :-D

Så da får jeg vel bare stålsette meg å vente da :cry:

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av buzzlight
    Elsker krigsfilmer, og ihvertfall når det kommer til flyscener

Så jeg har trua på at jeg kommer til å like filmen :-D

Så da får jeg vel bare stålsette meg å vente da :cry:
    Eller kjøpe seg en sonefri spiller eller en spiller nr. 2 fra usa ??

Ifølge imdb Red Tails (2012) - Release dates så skal den ha kinopremiere i UK 6 juni.

Side 290 av 364 FørsteFørste ... 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 286 287 288 289 290 291 292 293 294 300 310 320 330 340 350 360 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •