Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 282

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 282 av 364 FørsteFørste ... 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 262 272 278 279 280 281 282 283 284 285 286 292 302 312 322 332 342 352 362 ... SisteSiste
Viser resultater 5,621 til 5,640 av 7273
    Intermediate eriko86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tvang meg igjennom denne filmen i går kveld.. og maken til hinsides uengasjerende film er det lenge siden jeg har sett..

Den er klassifisert som Horror/Thriller.. Synes en at en homofob prest av en annen verden er skremmende, så er dette en film midt i blinken.

Lyd/Bilde godt under par..

Vedlegg 89010

Red State (2011) - IMDb

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,983
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriko86
    Jeg tvang meg igjennom denne filmen i går kveld.. og maken til hinsides uengasjerende film er det lenge siden jeg har sett..

Den er klassifisert som Horror/Thriller.. Synes en at en homofob prest av en annen verden er skremmende, så er dette en film midt i blinken.

Vedlegg 89010

Red State (2011) - IMDb
    Nå vet jeg ikke hvilket format du har sett denne på, men på reg. A bluray er både lyd og bilde referanse.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vedlegg 89010

Red State (2011) - IMDb
    WTF... Red State er en av de bedre jeg har sett det siste halve året. Sjangermiksingen er vel noe av det som gjør filmen ekstra bra.

Intermediate eriko86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christiansk
    WTF... Red State er en av de bedre jeg har sett det siste halve året. Sjangermiksingen er vel noe av det som gjør filmen ekstra bra.
    Vel, det er jo en smakssak. Falt ikke igjennom hos meg dessverre.

Shallow_: Det var ikke noe i veien med bilde/lydkvalitet, var vel heller at jeg ikke syntes noe særlig om det jeg så, samt lydsporet.. My bad!

Nettopp sett igjennom Sønner av Norge derimot, den var overraskende bra! Og moro med innspilling i Bærum

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,983
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, det er jo en smakssak. Falt ikke igjennom hos meg dessverre.
    +1, ville ikke falle meg inn å kommentere hva du/noen andre synes om selve filmen(er), men synes at lyd/bilde tilbakemeldinger bør være objektive/korrekte

Kevin Smith er vel hat/elsk filmer, jeg hører til i siste kategori
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Intermediate Jan B sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Jeg vil anbefale deg å lese litt 'spoilers' og spekulasjoner rundt story'en, nå når du har sett den, for så å se den igjen. Er et ganske gjennomført stykke film den der

Syntes også dette var en uvanlig god og annerledes film, men hva mener du her?
    -Dual Atmos Receivers
    -Atmos 9.1.8/DTS:X 7.1.4/Auro 3D 12.1

Min stuekino

http://avforum.no/forum/hvilket-utst...-stuekino.html

Intermediate Faller sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    743
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På fredag kveld så jeg "Crazy, Stupid, Love", og det må være blant tidenes kjærlighetskomedie! Den var hysterisk morsom med god handling og gode poenger gjennom hele filmen. Absolutt en film jeg vil anbefale til de som vil ha en latterfylt kveld.

Mvh Faller

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,983
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan B
    Syntes også dette var en uvanlig god og annerledes film, men hva mener du her?
    Det er ganske mange ting som er åpne for litt tolkning, og ved å lese litt hva andre tror og mener og har lagt merke til så begynner man selv å se ting man første og andre gangen ikke la merke til.

Eks:[spoiler]Handler historien i Sucker Punch om Baby Doll eller handler den egentlig om Sweet Pea ?[/spoiler]

Her er en: Why Sucker Punch is Smarter than You Think |

Her er en annen: Sucker Punch Spoilers Discussion | Screen Rant

Intermediate Jan B sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Det er ganske mange ting som er åpne for litt tolkning, og ved å lese litt hva andre tror og mener og har lagt merke til så begynner man selv å se ting man første og andre gangen ikke la merke til.

Eks:[spoiler]Handler historien i Sucker Punch om Baby Doll eller handler den egentlig om Sweet Pea ?[/spoiler]

Her er en: Why Sucker Punch is Smarter than You Think |

Her er en annen: Sucker Punch Spoilers Discussion | Screen Rant

Hehe, ja det er en lur film. Må nesten se den engang til, hehe.
    -Dual Atmos Receivers
    -Atmos 9.1.8/DTS:X 7.1.4/Auro 3D 12.1

Min stuekino

http://avforum.no/forum/hvilket-utst...-stuekino.html

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår kveld så jeg på "30minutes or less".. Morsom komedie, har sine høydepunkter. Verdt å se.

Plottet: En pizzaleveringtype blir kidnappet, satt på en bombevest og må utføre et bankran for to håpløse idioter. Utbyttet er tenkt som betaling for å likvidere sin far (far til den ene håpløse idioten) slik at han kan få millionarven sin. Men dette går ikke helt som planlagt og forviklinger oppstår.

God fornøyelse!

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Så denne i går. Etter tidligere å ha sett youtube-videoene under, måtte jeg ha denne. Og filmen er ikke bare tullete slåssing. Typisk salig indisk blanding av action, komedie, drama og romantikk. Ingenting nyskapende, men historien fenget og det var litt mer substans enn forventet. Tommelen opp fra meg.

[youtube]XO8FoJzrWyA[/youtube] [youtube]h0D6i2lQEtI[/youtube]

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,289
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mørke Sjeler

Pass opp for denne blurayen har Spaceworld. Av og til lurer jeg på om det er noen grense for hvor dårlige filmer Spaceworld fører, denne var iallefall helt forferdelig dårlig...

Nesten så dårlig at det blir morsomt, men det ble det ikke. Hotel Cæsar skuespillere og helt forferdelige hovedroller.

Ingenting henger på greip, og drillemordene går man lei. Av alle zombiefilmer jeg har sett, så er dette den aller dårligste. Dårligeste filmen jeg har sett i år tror jeg.

Jeg og dama mi led oss igjennom noe som jeg trodde skulle være en positiv overraskelse. Når filmen ikke har noe hype og er ukjent så kan man kanskje tenke seg at den er dårlig. Veldig hjemmelaga preg dette, kameraføring og bilde er dårlig. Minner litt om de filmene vi lagde hjemme som barn...

Har sett så dårlige "hjemmelaga filmer" som dette før, men den fikk jeg gratis fra Fredrikstad Kino. Et kommunalt filmprosjekt.....

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Idag kom Imortals 3d I postkassen og meg og min nevø har nettopp sett den. Veldig visuell film, litt I same stil som 300, tøft og stilfult, kunne vært mer action men filmen var fengende og absolutt severdig, 3d effekten var også bra.

anbefales
    samsung 65" uh7505 - sek-3500u - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - epson tw6000w - xbox one -ps4 - wiiu

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Immortals

Immortals (2011) - IMDb Blu-Ray

Fyyyyyyy faaaaaen :-D

Dette var rett og slett sikkelig morro :-D :-D :-D

Bilde:
    Fantastisk !!! :-D

Lyd: dts hd-ma 5.1
    FANTASTISK !!!!!!!!!!!!! :-D
    Kunne ikke gjøre annet en og holde meg fast for og si det slikk :-D

Lyden i denne filmen parkerer og kjører ringer rundt filmer som Tron Legacy, Transformers-3, Hot Fuzz, Avatar... o.s.v lydmessig :-D

Utrolig dyp og kraftfull lyd som ikke går av veien for og ta livet av suber... så Be Warned... Standaren settes umiddelbart i filmen ;-)

Filmen: 6
    Bilde: 6
    Lyden: 6 ( Utrolig basstrykk )

Dette er filmen for Heftig lydstandar :-D :-D :-D :-D

Bare lyden gjør denne filmen til en opplevelse folken :-D Resten er bare bonus :-D

Fy flate ass :-D Denne er sikkelig grom ;-D

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crs

Så denne i går. Etter tidligere å ha sett youtube-videoene under, måtte jeg ha denne. Og filmen er ikke bare tullete slåssing. Typisk salig indisk blanding av action, komedie, drama og romantikk. Ingenting nyskapende, men historien fenget og det var litt mer substans enn forventet. Tommelen opp fra meg.

[youtube]XO8FoJzrWyA[/youtube] [youtube]h0D6i2lQEtI[/youtube]
    F.****.. Det fristet litt å se.. The Avengers kunne trengt et medlem som han! heheheh.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Idag så jeg the change up!
    ANBEFALES!

Sist jeg lo av en komedie like bra, var vel The Hnag Over 1.
    Plottet har blir gjort tidligere i andre filmer, to personer bytter kropp.
    Men denne er absolutt den beste av de. Mer gjennomført, og vellaget!!!

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så MIB 2 i går klassiker! GLEDER MEG til den siste kommer ut

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Real Steel

Har sett Real Steel nå og denne overrasket gitt, dritbra var den,
    Utrolig bra med robot slåssing he he, synes jeg kjente igjen flere bevegelser fra Rocky filmene men det var vel bare i hodet mitt.
    Fantastisk bilde men lyden mann, lyden, den var orgasmisk

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Så Drive i går. En utrolig god film etter mitt syn. Det er vanskelig å sette fingeren på hva som gjorde filmen bra, for bl.a. plottet er oppbrukt. Men denne føltes likevel så ekte og naturlig ut at alt bare fungerte. Noe så sjeldent som en ganske jordnær actionfilm, og det har vært noe jeg har lengtet etter.

Jeg gir filmen terningkast 5, hvor jeg kun trekker fordi plottet er oppbrukt. Men denne var farlig nære en 6'er for egen del. Hørte også på moderat volum da resten av gjengen i huset sov, men la merke til at lyden av V8 var meget naturlig.

Film: 5
    Bilde: Toppklasse. Lite å sette fingeren på, men heller ingen overdrevne effekter.
    Lyd: Meget god. Passet ypperlig til filmen. Og soundtracket var bra.

Geir Arne

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Contagion

Så igår Contagion.
    Dette er en film om hvordan et utbrudd av en dødelig sykdom påvirker hele samfunnet. Meget velspilt film og selv om lyd og bilde på denne filmen ikke er noe og rope hurra så tenker man ikke over det noe særlig, du sitter spikret fra første sekund.

Side 282 av 364 FørsteFørste ... 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 262 272 278 279 280 281 282 283 284 285 286 292 302 312 322 332 342 352 362 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •