Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 279

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 279 av 364 FørsteFørste ... 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 259 269 275 276 277 278 279 280 281 282 283 289 299 309 319 329 339 349 359 ... SisteSiste
Viser resultater 5,561 til 5,580 av 7271
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg ser at du har filmen "John Tucker Must Die" på blu ray fra us import... Er den sone fri eller A og B?

Jeg mente å spørre Folkvord.... Sorry

Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Ser du har sett Beerfest, håper du har fått med deg de andre Broken Lizard filmene, spesiellt da Super Troopers ?? Men både Slammin Salmon on Club Dread er fantastiske.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at du har filmen "John Tucker Must Die" på blu ray fra us import... Er den sone fri eller A og B?

Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Amazon har jo sykt god kundeservice, absolutt en av de beste jeg har vært borti.

Her er filmene jeg har sett siden forrige Lørdag, hele 29 filmer om jeg ikke teller feil.

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,481
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satte spilleren til sone B, filmen viste seg å spille av så kjør på

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden min kone var på reise, hadde jeg som vanlig leid en film jeg normalt neppe ville ha brukt tid på:

Ble ikke nevneverdig imponert av annet enn lyden. Filmen var vel så forutsigbar den bare kan, men underholdene på sin måte med svart humor og splatter-effekter. Jeg har ikke sett de 4 første og kan med stor sikkerhet si at det kommer jeg heller ikke til å gjøre.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Active Mr Jetta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Levanger
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Life as we know it (2010)

Fredag slappet min samboer og jeg av med denne filmen. Filmen handler om et fadderpar, som ikke er et ordentlig par, som plutselig får hovedansvaret for sin søte, lille fadderjente Sophie etter at foreldrene brått dør.
    Filmen hadde sine øyeblikk, selv om det på ingen måte var noe demofim for verken bilde eller lyd.

Film
    Lyd og bilde

Active Mr Jetta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Levanger
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Green Zone (2010)

Lørdagskvelden ble avsluttet i Bagdad, ledsaget ev Matt Damon. Green Zone fra 2010 var en actionfylt krigsfilm om tiden etter at Saddam hadde flyktet og amerikanerne fortsatt leter etter masseødeleggelsesvåpen. Men etter stadig villedende etterretning bygynner Sersjant Miller, Damon, og mistenke at ikke alt er som det skal være..

Amy Ryan som journalisten fra The Wall Street Journal og Matt Damon som sarsjent Roy Miller.

Filmen var til tider veldig spennende, selv om vi hadde tålt et noe heftigere lydspor.

Film
    Lyd og bilde

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett to filmer i uken som gikk.

The Ward

Grøsser, likte den meget godt, en slags kryssning mellom Suckerpunch og Shutter Island. Skal sies at jeg er fan av grøsser-sjangeren.
    Terningkast 5-

Killer Elite

Sugde hestemøkk, fy for en dårlig film. Alt for mye prat og oppbyggning, men det værste er de lamme replikkene, replikker som ikke passer inn i måneskinn. Robert Deniro har en rolle men den er selvfølgelig mindre enn en birolle, du ser nesten ingenting til ham.
    Terningkast 2

Jeg klagde til Showtime og kameraten min gikk en halvtime før filmen var ferdig. Jeg var vist den første som hadde klagd, men angrer ikke på det.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Wrong Turn igår. Skal vel være en slags grøsser, med jeg vil vel si komi-grøsser!

Storyen er så tynn at det renner av den, og den ene skrekklisjeen blir avløst av den neste. Jentene er vakre i trange topper, og gutta er sikkert kjekke de også...hva vet vel jeg?
    En av disse kjekke gutta skal altså til et møte, selvsagt litt sent ute. En ulykke på veien gjør at ventetiden blir så lang, at han finner en alternativ nedlagt rute. Her havner han selvsagt opp i en ny ulykke med noen ungdommer, og de må ta føtterne fatt for å komme seg tilbake til sivilisasjonen. Skogen rundt inneholder selvsagt ikke bare søte ekorn, men også noen innavla nisser med menneskekjøtt øverst på menyen... Vel, resten av handlingen skulle vel være ganske gitt nå :-D
    Ingen grensesprengende film på noen måte, men faktisk ganske så underholdende likevel... nevnte jeg trange topper? Uansett, absolutt serverdig, noen skvettscener, men mest latter. Dog noe kort spilletid.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har vi sett Babycall, en film som har fått mye skryt i pressen. Dette er en veldig spesiell film siden Aksel Hennie av en eller annen grunn heldigvis ikke er med; ergo den kunne faktisk hatt potensiale. Filmen overrasker veldig med å ha en god skuespiller på rollelisten: Noomi Rapace. Når Aksel Hennie altså merkelig nok ikke er med i filmen, sier det seg selv at det er Kristoffer Joner som har den mannlige hovedrollen. Overraskende nok spiller han relativt bra. Manus er faktisk ikke så galt, men rives selvsagt ned av de andre norske teaterskuespillerne.

Jeg arkiverer norske filmer under "Typisk Norsk, Styr Unna Eller Gråt" eller den langt tynnere rekken "Wow, En Norsk Film Verdt å Se(sier seg selv at den er uten Aksel Hennie)". Har vel enda ikke sett en norsk spillefilm jeg med hånden på patten kan si at jeg orket å se to ganger. En virkelig bra norsk spillefilm har jeg aldri sett. Babycall legger jeg helt i toppen av hva NORSK kvalitet angår, altså en av de aller beste norske filmene. Terningkast svak 3.

XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Da har vi sett Babycall, en film som har fått mye skryt i pressen. Dette er en veldig spesiell film siden Aksel Hennie av en eller annen grunn heldigvis ikke er med; ergo den kunne faktisk hatt potensiale. Filmen overrasker veldig med å ha en god skuespiller på rollelisten: Noomi Rapace. Når Aksel Hennie altså merkelig nok ikke er med i filmen, sier det seg selv at det er Kristoffer Joner som har den mannlige hovedrollen. Overraskende nok spiller han relativt bra. Manus er faktisk ikke så galt, men rives selvsagt ned av de andre norske teaterskuespillerne.

Jeg arkiverer norske filmer under "Typisk Norsk, Styr Unna Eller Gråt" eller den langt tynnere rekken "Wow, En Norsk Film Verdt å Se(sier seg selv at den er uten Aksel Hennie)". Har vel enda ikke sett en norsk spillefilm jeg med hånden på patten kan si at jeg orket å se to ganger. En virkelig bra norsk spillefilm har jeg aldri sett. Babycall legger jeg helt i toppen av hva NORSK kvalitet angår, altså en av de aller beste norske filmene. Terningkast svak 3.

+1

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Robert Deniro har en rolle men den er selvfølgelig mindre enn en birolle, du ser nesten ingenting til ham.
    Når det på coveret står "and Robert De Niro" så kan man ikke forvente at gubben syns mye.

Terningkastet er merkelig, forresten. Filmen fortjener klart mer enn to, men etter min mening så er ikke dette første gang det deles ut merkelige dommer i tråden. Jeg vil gi den fem eller seks.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Når det på coveret står "and Robert De Niro" så kan man ikke forvente at gubben syns mye.

Terningkastet er merkelig, forresten. Filmen fortjener klart mer enn to, men etter min mening så er ikke dette første gang det deles ut merkelige dommer i tråden. Jeg vil gi den fem eller seks.
    Smaken er som baken! Selv likte jeg denne filmen!

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,979
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fyyyyyyyyyyy f..n så rått!!!!!!!!!!!!!

10/10/10/10/10/10
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

10/10/10/10/10/10

George Lucas var innom Senkveld netopp. " på et vis " hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

10/10/10/10/10/10
    Gleder meg! Er forresten Jar Jar Binks mindre irriterende i 3D? 8)

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,524
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ignite
    Vil vel tro at han blir mer irriterende...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Vil vel tro at han blir mer irriterende...
    Hvordan er DET mulig?

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,979
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jar Jar Binks representerer det primitive mot Republikkens industrielle på samme måte som Ewokene gjorde i ROTJ, og fortsetter å gjøre den jobben/rollen 100% i 3D.

CGI'en på Jar Jar el riktignok litt utdatert, og med 3D effekter så blir fokuset tatt litt bort fra helt skarpe 2D bilder, og følgelig oppfattes CGi'en bedre her enn i 2D syntes jeg.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mesa dont tink soo.......

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,481
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mesa stepped in poopi in 3D

Real Steel var en real delight, som Shallow sier bare å sitte med et glis gjennom hele filmen.

Side 279 av 364 FørsteFørste ... 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 259 269 275 276 277 278 279 280 281 282 283 289 299 309 319 329 339 349 359 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •