Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 272

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 272 av 364 FørsteFørste ... 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 262 268 269 270 271 272 273 274 275 276 282 292 302 312 322 332 342 352 362 ... SisteSiste
Viser resultater 5,421 til 5,440 av 7273
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,982
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Jeg sier ikke at du ikke får lov til å syns den er viktig, jeg sier at jeg ikke skjønner at du mener det. Men siden du står for det kan du jo forklare hva som er så viktig med denne filmen?8)
    Jeg skal svare, men er litt opptatt omdagen med å arr. julebord for mine kollegaer imorra kveld, men skal komme med en liten utgreiing hadde jeg tenkt.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,527
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Jeg skal svare, men er litt opptatt omdagen med å arr. julebord for mine kollegaer imorra kveld, men skal komme med en liten utgreiing hadde jeg tenkt.
    Gleder meg til å høre.:-D

God helg, ikke drikk for mye på julebordet!
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,982
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    God helg, ikke drikk for mye på julebordet!
    Jeg er både sjef for dem jeg arrangere for og har det hjemme hos meg selv, så beholder sansene sånn noelunde inntakte. Men takk for omtanken
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes også Suckerpunch var "bra", den hadde alle de kuleste låtene, og mange kule effekter. Sånn sett var den kjempebra.

Hodejegerne har jeg ikke sett, har ikke så lyst til å se den heller egentlig. Aksel Henie har jeg fått litt for mye av på norske skjermer. Nicolas har jeg aldri likt siden jeg så ham i "naboer" en av de dårligste serier som har gått på norske skjermer..

Men at Suckerpunch er så viktig filmmessig har jeg litt hardt for å skjønne, men jeg synes allikevel det er en bra film på sin måte.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon

Lå i postkassen i dag, måtte da bare se den siden det er vært fint lite film siden Big Brother startet.

Mer eller mindre som forventet. Litt tynn historie, håpet den ville være noe mere action fylt men ok.

Bilde: Godt bilde, kansje litt for mørkt i enkelte sener.

Lyd: dts hd-ma 7.1
    God lyd. Behadelig selv om en skrur opp volumet litt.
    Dog ikke i nærheten av den lydorgasmen som heter Tron Legacy :-D

Manglet kansje det lille ekstra som topper det av ?

Må ha film om du har vært litt inne på Marvel filmene.

Og det ligger vel ann til oppfølger...

Digger Heimdall :-D Kuleste karakteren i filmen :-D

Gir filmen en helt grei og ren: 4

Edit: Oppdatering angående lyd etter ny spiller er kommet.

Sett filmen for 2. gang nå.

Lyden er meget god. Basstung og litt aggresiv nå og da...
    Rett og slett morro lydmessig :-D
    Eneste og trekke for er at vokalen blir litt borte i noen få sener.

Film: 5
    Bilde: 5
    Lyd: 5

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hanna

Wow for en intens action film! Både en handling som gir mening og intense skuespiller prestasjoner. Endelig også en film som har troverdig action, ikke overdreven som så alt for mange filmer nå for tiden.

Skarpt og fint bilde, med flotte naturscener fra diverse eksotiske steder.

Soundtracket av Chemical Brothers er tight og passer perfekt.

Dette er en film både for de som ønsker seg en seriøs film med innhold samtidig som den tilfredstiller de som vil ha thriller og action.

Må bare ta med et bilde av Saoirse (for å vise at hun ikke er en svett kjerring )

Alt i alt fortjener denne for film, bilde og lyd

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Dobermann :-D

Dobermann (1997) - IMDb

DVD

Kjøpte den på vhs for maaange år siden, har faktisk den VHS`n enda et sted

3 ord som beskriver filmen: Fransk - Brutal - Mannefilm :-D

Ble nok litt happy av gjensynet :-D

Er nok ikke en film for hjernvasket religions folk... vil nok få de til og tvile på sin tro ;-)

Bilde:
    Tja. Oginalt vhs format på filmen, så med det i tankene er ikke kvaliteten så helt på vidda. Helt greit bilde.

Lyd: Dolby Digital Stereo 2.0
    Bra lyd, sånn gammel, grovkornet, helt grei bass.

Filmen er kansje for litt spessielt intereserte... så setter ingen karaterer

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kongen av Bastøy

Så Kongen av Bastøy igår, meget god film om opprøret på guttehjemmet i 1915, gode skuespillere og en fin nerve i hele filmen. Lyd og bilde var også bra.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Transformers 3: Dark Of The Moon

Transformers 3 (2011) - IMDb

Blu-Ray

Oj oj oj oj... Mangler ord akkurat nå... Dette var en opplevelse i effekter og lyd :-D

Bilde:
    Bedre bilde en det jeg så på kino. Heldigvis :-)
    Tidvis meget skarpt bilde, svært lite og sette ut på kvaliteten.

Lyd: TrueHD 7.1
    Trodde jeg skulle bli litt skuffet når det ikke var dts hd-ma spor her... men den gang ei.
    For dette var et rent fyrverkeri av et lydspor, meget naturlig og heftig.
    Sikkelig grom vokal på Optimus.
    Perfekt lydspor til subene. Ikke for overdrevet selv om noen sener virkelig suger strøm i dypet... :-D Woooha :-D
    ( MasterVolum...-8dB) ;-)

Noen slow sener med mye prat virker ganske kjedelige da action senene tar helt av... hehe. Men ok og får roet ned ørene av og til da... :-D

Bilde: 5
    Lyd: 6 (TrueHD 7.1... Referasne lydspor?)

Litt Eye Candy til slutt...

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,088
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Litt Eye Candy til slutt...
    Uten de siste bildene der, så hadde filmen vært helt uinteressant....

d**ven......

Active Mr Jetta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Levanger
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cowboys & Aliens (2011)

Koste meg med denne filmen i går.. Western krydret med aliens skapte virkelig liv og røre i hjemmekinoen. En fornøyelig seanse

Film
    Lyd og bilde

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så Predator i går (ja den med selveste Arnold)

Og hva skal man si.. Herlig harry:-D Helt klart den beste predator filmen.

Verken lydsporet eller bilde er så veldig mye å skryte av (selv om forskjellen fra VHS er formidabel), men filmen blir jeg aldri lei.

Bilde og lyd: 3
    Filmen: 6:-D

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    En Big Antowski film.

Dette er vel den beste komedien jeg har sett ever. Hele kinosalen lo i kor.
    Jeg har ikke ledd så godt på lenge.
    Stilen minner litt om "Ut i vår hage" filmseriene, men er jo mye bedre og med masse geniale skuespillere.

Fy som jeg lo under knirkinga og Jysk hetsen...

Lett. Terningkast 6 fra meg...

Så denne i går. Noen andre som har sett den på BD? Veldig uskarpt bilde til tider, muligens et bevisst valg? Lo litt her og der, men syns den ble litt treg. Terningkast tre.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Uten de siste bildene der, så hadde filmen vært helt uinteressant....

d**ven......

Rompa ser ikke så galen ut i den kjolen, men fant inget av endestussen hennes hehe

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Transformers 3

Da var det min tur til å se Transformers 3. Først må jeg si at i motsetning til andre, kan jeg styre begeistringen for innehaver av den kvinnelige hovedrolle. Fin kropp, for all del, men samtidig er hun en ødeleggende faktor.

Dette skyldes det faktum at hun er så til de grader snerpete at hun oppfattes som kanskje mer sutrete enn det hun egentlig skal være. Hvilket for min del bortimot skader fremdriften og underholdningsverdien. I en film med britisk tema ville hun derimot vært det perfekte valg. En amerikansk film med roboter og overdrivelser, derimot, er hun en like naturlig ingrediens som salt i søtsaker.
    Totalinntrykket, frøken Huntington-Whiteley til tross, er likevel meget bra.

Jeg liker den menneskelige faktor som er gjennomgangstema fra de forutgående filmene i serien, og som av noen er tema for hard kritikk. Jeg syns det er bra at menneskelige trivialiteter får plass i robotuniverset. Det gir meg noe konkret å relatere til i stedet for bare ta stilling til hvilken roboter som er onde og hvem som er gode. Alt behøver ikke være som i den originale tegnete serien. Ellers ville de fleste slitt med å forstå hva dette handler om, bortsett fra de som var barn og blodfans på det grelle åttitalllet.

Handling og kvalitet er nærmere den første filmen, syns jeg. Men ikke helt på samme nivå, hvilket ikke kan forventes heller, så jeg gir ingen trekk av den grunn.

Bilde er meget bra. Med forbehold om at noen har bedre projektor enn undertegnede.
    Lyd er også meget bra. Dialog er tydelig, og effektene gir fart og tyngde på den dypeste bass til de mest krystallødeleggende lyder.
    Noen referanse tør ikke jeg hevde at dette er, men at både lyd og bilde innfrir bør det vel rå liten tvil om.

Jeg må gi filmen terningkast fem, på alle punkter.
    Anbefales sterkt!

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,527
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Da var det min tur til å se Transformers 3. Først må jeg si at i motsetning til andre, kan jeg styre begeistringen for innehaver av den kvinnelige hovedrolle. Fin kropp, for all del, men samtidig er hun en ødeleggende faktor.

Dette skyldes det faktum at hun er så til de grader snerpete at hun oppfattes som kanskje mer sutrete enn det hun egentlig skal være. Hvilket for min del bortimot skader fremdriften og underholdningsverdien. I en film med britisk tema ville hun derimot vært det perfekte valg. En amerikansk film med roboter og overdrivelser, derimot, er hun en like naturlig ingrediens som salt i søtsaker.
    Totalinntrykket, frøken Huntington-Whiteley til tross, er likevel meget bra.

Jeg liker den menneskelige faktor som er gjennomgangstema fra de forutgående filmene i serien, og som av noen er tema for hard kritikk. Jeg syns det er bra at menneskelige trivialiteter får plass i robotuniverset. Det gir meg noe konkret å relatere til i stedet for bare ta stilling til hvilken roboter som er onde og hvem som er gode. Alt behøver ikke være som i den originale tegnete serien. Ellers ville de fleste slitt med å forstå hva dette handler om, bortsett fra de som var barn og blodfans på det grelle åttitalllet.

Handling og kvalitet er nærmere den første filmen, syns jeg. Men ikke helt på samme nivå, hvilket ikke kan forventes heller, så jeg gir ingen trekk av den grunn.

Bilde er meget bra. Med forbehold om at noen har bedre projektor enn undertegnede.
    Lyd er også meget bra. Dialog er tydelig, og effektene gir fart og tyngde på den dypeste bass til de mest krystallødeleggende lyder.
    Noen referanse tør ikke jeg hevde at dette er, men at både lyd og bilde innfrir bør det vel rå liten tvil om.

Jeg må gi filmen terningkast fem, på alle punkter.
    Anbefales sterkt!
    Helt enig med karakteren på filmen, men i mitt oppsett er dette den nye referansen når det gjelder lyd og bilde. Karakter 6 på lyd/bilde!:-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk Kong Curling forleden i postkassa, så en splitter ny dunk rødvin innkjøpt for formålet. (OBS: inneholder spoilers!)

1.glass: Joda menyen så grei ut, ikke den beste jeg har sett, men fikk to valg jeg ikke skjønte bæra av... ene var Norsk, og den andre var noe annet jeg ikke husker i farta...
    2.glass: Er litt for snar med fjernisen og velger den andre... vet til dags dato fortsatt ikke hva det har å si....Er dette en dokumentar? Truls Paulsen er vel et navn som neppe er valg ved en tilfeldighet? Og den fortellerstemmen hjelper ikke saken mye i så måte...
    3.glass: Av alle personer i verden ringer mine barns mor på døra og spørr om hu kan få låne Kong Curling!!! "Åhh, Atle Antonsen er bare min type altså..." javel tenker jeg i mitt stille sinn, vel vitende at min kroppshårproduksjon mot Atle's blir som å sammenligne min aldrende Nissan stasjonsvogn mot Il Tempo Gigante på racerbanen. Men hyggelig og omgjengelig som man er, inviterers X'en inn for å se filmen. Hyggelig og omgjengelig som man fortsatt er, starter jeg selvsagt filmen fra starten av. Ganske nært bunnen av 3dje glasset er menyen om mulig enda mere misvisende, og den andre blir valgt også denne gangen(MÅ være noe feil med min ellers ganske så pålitelige Harmony One)
    4.glasset: X'en spørr om hvor mye jeg egentlig har drukket... Passe kul med smekken halvveis åpen svarer jeg selvsagt at dette er 2dre glasset, samtidig som Conradi imponerer stort, og litt senere blir Truls Paulsen blir erklært sinnsyk. X'en ser ser forresten ikke ille ut i kveld!
    5.glasset: Atle blir fratatt sin myndighet, og en ellers så morsom dame, dog ikke i denne filmen, blir verge. En viss kyssescene med en hund(!) fremprovoserer en viss latter fra oss begge, siden vi selv har hatt hund for et par hundre år siden. Ingar Helge Gimle, den løgneren, hadde hele tiden tatt en Clinton og påstått at han ikke har innhalert, men vi filmvante avslørte løgnen fort, og kreften er et faktum! Atle får selvsagt ikke lov fra sin taco-spisende verge å vise seg på glattisen igjen, men med 5te glasset på vei ned, så tolker jeg det dithen at selv X'en aner ugler i musa!
    6.glasset: Morsomste delen av filmen! Atle prøver å samle sitt gamle team for å finansiere en transplantasjon til sin gamle læremester, løgneren Gimle. Øigarden er fantastisk med sin karataoppvisning, mens Steinar Sagen er skuffende kjedelig! Teamet samles, og Atle den hårete grisen, ligger over hos Ane Dahl Torp, og tross noen narkis-tilbakefall, så gir de seg hen og feier all motstand av veien på de innledende rundene.
    7.glasset: X'en bemerker spøkefullt i det jeg sniker meg på dassen for n'te gang, og at partyblæra ikke er det den engang var i min pure ungdom! Vel, er det rart man drikker?!? Samtidig slår det meg at jeg egentlig ikke riktig husker hvorfor det ble slutt...
    8.glasset: Den jævla bikkja til den ellers morsomme dama, dog ikke i denne filmen, klør lo(!) av kroppssuiten sin, og Atle's panikkanfall er et faktum! Litt overdrevent spørr du meg som ikke akkurat har Støvsugeren på speed dial! Finaleresultatet skal være usagt, men allerede før man ser filmen så er vel ikke akkurat dette en overraskelse! X'en, som faktiske er ganske så lekker nå, er ganske så snar til å takke for forestillingen... aner uråd, så et neste glass vurderes sterkt!
    9.glass: X'en drar sin kos, og kanskje er det like greit... Sett bortsett fra at man nå ikke har annet fornuftig å gjøre enn å vanke på forum som dette!

Konklusjon: Filmen er grei den, men jeg hadde faktisk ventet mere. Den er på ingen måte en referanse når det gjelder enten lyd eller bilde, men det er ikke det som irriterer mest. Filmen er utrolig kort, og her kunne det vært gjort mye mer i oppbyggingen av de forskjellige personlighetene.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,452
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Fikk Kong Curling forleden i postkassa, så en splitter ny dunk rødvin innkjøpt for formålet. (OBS: inneholder spoilers!)

1.glass: Joda menyen så grei ut, ikke den beste jeg har sett, men fikk to valg jeg ikke skjønte bæra av... ene var Norsk, og den andre var noe annet jeg ikke husker i farta...
    (osv med glass Dette la jeg inn som quotegutt) Filmen er grei den, men jeg hadde faktisk ventet mere. Den er på ingen måte en referanse når det gjelder enten lyd eller bilde, men det er ikke det som irriterer mest. Filmen er utrolig kort, og her kunne det vært gjort mye mer i oppbyggingen av de forskjellige personlighetene.
    Jeg må si jeg lo og lo mens jeg leste. Artigste filmanmeldelse på leenge:-D

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The first Avenger..

Kom i posten i dag så da måtte en jo så klart se den i kveld

Får historien om hvordan C.A kom til og bli, starter jo som seg hør og bør noe kjedelig men med en stigende kurve utover i filmen blir ikke resultatet så galt.

Nok en god bad guy karakter av Hugo Weaving.

Bilde: Meget bra

Lyd: dts hd-ma 7.1
    God lys som setter hele anlegget i sving med fin fylde langt ned i frekvensene.
    Har ellers god punch i bassen og godt driv i action senene.

Helt klar en film som må en må ha for og samle inn Avengers filmene :-D

Bilde: 5 (på grensen til 6`er)
    Lyd: 5

Som alltid... følge med helt til filmen er heelt ferdig ;-)

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo

2.glass: Er litt for snar med fjernisen og velger den andre... vet til dags dato fortsatt ikke hva det har å si....Er dette en dokumentar? Truls Paulsen er vel et navn som neppe er valg ved en tilfeldighet? Og den fortellerstemmen hjelper ikke saken mye i så måte...
    3.glass: Av alle personer i verden ringer mine barns mor på døra og spørr om hu kan få låne Kong Curling!!! "Åhh, Atle Antonsen er bare min type altså..." javel tenker jeg i mitt stille sinn, vel vitende at min kroppshårproduksjon mot Atle's blir som å sammenligne min aldrende Nissan stasjonsvogn mot Il Tempo Gigante på racerbanen. Men hyggelig og omgjengelig som man er, inviterers X'en inn for å se filmen. Hyggelig og omgjengelig som man fortsatt er, starter jeg selvsagt filmen fra starten av. Ganske nært bunnen av 3dje glasset er menyen om mulig enda mere misvisende, og den andre blir valgt også denne gangen(MÅ være noe feil med min ellers ganske så pålitelige Harmony One)
    4.glasset: X'en spørr om hvor mye jeg egentlig har drukket... Passe kul med smekken halvveis åpen svarer jeg selvsagt at dette er 2dre glasset, samtidig som Conradi imponerer stort, og litt senere blir Truls Paulsen blir erklært sinnsyk. X'en ser ser forresten ikke ille ut i kveld!
    5.glasset: Atle blir fratatt sin myndighet, og en ellers så morsom dame, dog ikke i denne filmen, blir verge. En viss kyssescene med en hund(!) fremprovoserer en viss latter fra oss begge, siden vi selv har hatt hund for et par hundre år siden. Ingar Helge Gimle, den løgneren, hadde hele tiden tatt en Clinton og påstått at han ikke har innhalert, men vi filmvante avslørte løgnen fort, og kreften er et faktum! Atle får selvsagt ikke lov fra sin taco-spisende verge å vise seg på glattisen igjen, men med 5te glasset på vei ned, så tolker jeg det dithen at selv X'en aner ugler i musa!
    6.glasset: Morsomste delen av filmen! Atle prøver å samle sitt gamle team for å finansiere en transplantasjon til sin gamle læremester, løgneren Gimle. Øigarden er fantastisk med sin karataoppvisning, mens Steinar Sagen er skuffende kjedelig! Teamet samles, og Atle den hårete grisen, ligger over hos Ane Dahl Torp, og tross noen narkis-tilbakefall, så gir de seg hen og feier all motstand av veien på de innledende rundene.
    7.glasset: X'en bemerker spøkefullt i det jeg sniker meg på dassen for n'te gang, og at partyblæra ikke er det den engang var i min pure ungdom! Vel, er det rart man drikker?!? Samtidig slår det meg at jeg egentlig ikke riktig husker hvorfor det ble slutt...
    8.glasset: Den jævla bikkja til den ellers morsomme dama, dog ikke i denne filmen, klør lo(!) av kroppssuiten sin, og Atle's panikkanfall er et faktum! Litt overdrevent spørr du meg som ikke akkurat har Støvsugeren på speed dial! Finaleresultatet skal være usagt, men allerede før man ser filmen så er vel ikke akkurat dette en overraskelse! X'en, som faktiske er ganske så lekker nå, er ganske så snar til å takke for forestillingen... aner uråd, så et neste glass vurderes sterkt!
    9.glass: X'en drar sin kos, og kanskje er det like greit... Sett bortsett fra at man nå ikke har annet fornuftig å gjøre enn å vanke på forum som dette!

Konklusjon: Filmen er grei den, men jeg hadde faktisk ventet mere. Den er på ingen måte en referanse når det gjelder enten lyd eller bilde, men det er ikke det som irriterer mest. Filmen er utrolig kort, og her kunne det vært gjort mye mer i oppbyggingen av de forskjellige personlighetene.
    Fantastisk bra!!

Side 272 av 364 FørsteFørste ... 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 262 268 269 270 271 272 273 274 275 276 282 292 302 312 322 332 342 352 362 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •