Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 271

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 271 av 364 FørsteFørste ... 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 267 268 269 270 271 272 273 274 275 281 291 301 311 321 331 341 351 361 ... SisteSiste
Viser resultater 5,401 til 5,420 av 7273
    Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    Vi såg Biler 2 på blu-ray igår, lyd og bilde var topp, men all sjarm fra den første Biler filmen var vekk, bare masse bråk og støy, noe annet som var kjedelig var at lyden i action scenene var veldig høy mens talen (valgte norsk siden det var 2 små gutter som også skulle se) var veldig lav, orginalt lydspor er sikkert bedre mixet. Jeg syns også de hadde bommet litt med innholdet i forhold til målgruppen, det var et "james bond"-aktigt innhold og plot, som muligens går høyt over hodene på de minste.

Til å være Pixar og Disney var denne langt under gjennomsnittet...
    Helt enig!
    Så også denne i helga... dvs jeg prøvde to ganger med mine to håpefulle som tilskuere, men begge gangene forsvant konsentrasjonen for filmen ganske kjapt, og å krangle med hverandre ble mere interessangt.
    Får gi den en ny sjanse alene på engelsk ved en senere anledning.

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cars 2 var en gedigen skuffelse Langt under der jeg forventer av Pixar.

Kjell

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kung Fu Panda - 2

Kung Fu Panda 2 (2011) - IMDb

Forventet at den skulle være ca på nivå med den første.
    Og det var ikke så langt unna. Mye action i denne, dog vet jeg sandelig ikke om lyden er bedre en den første.
    Morsom var den også av og til.

Bilde: Meget bra.
    Kan ikke komme på noe og utsette på dette.

Lyd: TrueHD 7.1
    Behagelig lyd, kunne ha på bra med volum uten og bli sliten i ørende.
    Men tror nok jeg vil si den første har et bedre lydspor.

Venter nå på film nr 3 :-)

Film: 5
    Bilde: 5 eller 6
    Lyd: 5

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Kung Fu Panda 2 (2011) - IMDb

Forventet at den skulle være ca på nivå med den første.
    Og det var ikke så langt unna. Mye action i denne, dog vet jeg sandelig ikke om lyden er bedre en den første.
    Morsom var den også av og til.

Bilde: Meget bra.
    Kan ikke komme på noe og utsette på dette.

Lyd: TrueHD 7.1
    Behagelig lyd, kunne ha på bra med volum uten og bli sliten i ørende.
    Men tror nok jeg vil si den første har et bedre lydspor.

Venter nå på film nr 3 :-)

Film: 5
    Bilde: 5 eller 6
    Lyd: 5
    Jeg syns den først hadde mye bedre lyd spor og den var mye mer bass tung8)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble anbefalt denne filmanmeldelsen og måtte bare klipp og lim'e den her.
    Arild Abrahamsen er filmanmelder i Stavanger Aftenblad, og har noen legendariske på cv'en. Les og nyt. (jeg har ikke, og kommer aldri til å se den norske versjonen av denne)

"Hodejegerne": Norsk krimthriller. 2011. 1 time, 34 minutter. 15 år. Regi: Morten Tyldum. Med: Aksel Hennie, Nikolaj Coster-Waldau, Synnøve Macody Lund, Joachim Rafaelsen, Julie R. Øgaard.

Dette gruet jeg til. Filmatiseringen av Nesbø-thrilleren "Hodejegerne" ble tatt i mot som en nasjonalfeiring – med Nasse Nøff-imitasjonen Aksel Hennie, den stivbeinte danske elgen Nikolaj Coster Waldau og amazonen Macody Lund i rollen som sart og manipulert kjæreste. Da jeg skulle se den på Blu-ray var jeg svett på steder som bare "Trekant" vet om.

Jeg hadde grunn. Riktignok får regissør Tyldum en del Jaget-scener til å funke sånn passe forskrekka, og Hennie buler dramatisk med blikket. Men filmen blir dødelig forgifta av en unødvendig visuell vits i åpningsscenene, og det er aldri noen sjanse til at den kan bli annet enn litt overraskende rols.

Introduksjonen av hovedpersonen likner et ondt revynummer: En overklassefyr stjeler ting. Han er 168 centimeter på varme dager, og han har en satirisk hårpryd som bringer tankene til Ben Stillers "Zoolander". Aksel Hennie ser så latterlig ut at filmen burde vært en scenefarse med kofferter og forvekslinger. Det blir virkelig ikke bedre da den digre vikingkvinnen Synnøve Macody Lund kommer inn i filmen som om en av steinkvinnene ved Rådhuset hadde reist seg. Når det skulpturelle mennesket kler av seg, kan det bare være fordi hun vil amme den arme gentleman-forbryteren. Jeg kjente at jeg rødmet fordi fordommene mine ble uimotståelig pirra: Jeg vet jo at menn godt kan være kortere enn kvinner, og det er mer normalt enn fotsopp. Men funker det i en macho-thriller der mannen med det tøysete håret skal være han vi bryr oss om? Tilfeldige tilløp til selvironi hjelper ham ikke. Dette blir aldri bra.

Jeg har ikke lest Jo Nesbøs roman, og jeg kommer aldri til å gjøre det. Handlingen er ikke flottere enn den forslitte arbeiderpynten som får henge lavt på juletreet, og filmen kunne utmerket godt ha vært en rumener-action; det er sånne filmer som amerikanske selskaper lager billig i Øst-Europa med en utvandra Steven Seagal eller Dolph Lundgren.

Bestemor til den mystiske Jarl Greve hadde et forhold til en tysk offiser (host, host!) og derfor finnes dyre malerier som det uredde frisørofferet vil ha tak i. Men IT-dansken Coster Waldau lager sci-fi-flotterier som han vil selge, og han bruker alle Hennies hønsete naivitetsdamer for å intrigere. Så begynner han å forfølge den sjalu millionæren for å drepe ham, ut fra den litt gåtefulle logikken at hvis hanreien dør, så vil alle Norges porter åpne seg, for det var den vimsete lille tyven som tydeligvis bestemte over næringslivet i hele landet. Som jeg sa: Rols.

"Hodejegerne" er filmen der Hennie ødelegger frisyren med avføring, og etterpå kjører han traktor iført avføring, og det er alltid noen som ler av dritt. Men scenen med utedoen er egentlig visuelt håpløs og like avfeldig som strippende russisk prostituert. En rein VHS-action kan ha med sånt. Den skal til gjengjeld bestå av overjordisk vellykka slagsmål. Silkethrillere må redigeres med misjonærblikk, for de i bobilene skal ikke le. Da er alt over.

- Jeg har vært så redd for at du skulle gå fra meg, sutrer Hennie mot slutten i en slags foreldresamtale. Det tror jeg på. Men det er ikke verre med ham enn at den forskremte Nasse bryter seg inn i Rettsmedisinsk for å stjele en peanøttpose. Den tror jeg ikke på.

ps for de sør for Flekkefjord: "Rols" betyr en blanding av rot og tøys, som når katten har vært i garn-nøstet.

Og for de som lurer, den fikk terningkast 2

Ufrivillig vittig krim-rols - Aftenbladet.no
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men nå gir jo sammen mannen 5er til Breaking Dawn da. Syns absolutt ikke det var noen dårlig film, tror til og med Coen brødrene selv ville likt den

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Men nå gir jo sammen mannen 5er til Breaking Dawn da. Syns absolutt ikke det var noen dårlig film, tror til og med Coen brødrene selv ville likt den
    Er ikke alltid enig med ham selv, slakten av Starship Troopers da den kom ut er noe av dminst gjennomtenkte han har gjort..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Newcomer Niels sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Arild Abrahamsen er filmanmelder i Stavanger Aftenblad, og har noen legendariske på cv'en. Les og nyt. (jeg har ikke, og kommer aldri til å se den norske versjonen av denne)

"Hodejegerne": Norsk krimthriller. 2011. 1 time, 34 minutter. 15 år. Regi: Morten Tyldum. Med: Aksel Hennie, Nikolaj Coster-Waldau, Synnøve Macody Lund, Joachim Rafaelsen, Julie R. Øgaard.

Dette gruet jeg til. Filmatiseringen av Nesbø-thrilleren "Hodejegerne" ble tatt i mot som en nasjonalfeiring – med Nasse Nøff-imitasjonen Aksel Hennie, den stivbeinte danske elgen Nikolaj Coster Waldau og amazonen Macody Lund i rollen som sart og manipulert kjæreste. Da jeg skulle se den på Blu-ray var jeg svett på steder som bare "Trekant" vet om.

Jeg hadde grunn. Riktignok får regissør Tyldum en del Jaget-scener til å funke sånn passe forskrekka, og Hennie buler dramatisk med blikket. Men filmen blir dødelig forgifta av en unødvendig visuell vits i åpningsscenene, og det er aldri noen sjanse til at den kan bli annet enn litt overraskende rols.

Introduksjonen av hovedpersonen likner et ondt revynummer: En overklassefyr stjeler ting. Han er 168 centimeter på varme dager, og han har en satirisk hårpryd som bringer tankene til Ben Stillers "Zoolander". Aksel Hennie ser så latterlig ut at filmen burde vært en scenefarse med kofferter og forvekslinger. Det blir virkelig ikke bedre da den digre vikingkvinnen Synnøve Macody Lund kommer inn i filmen som om en av steinkvinnene ved Rådhuset hadde reist seg. Når det skulpturelle mennesket kler av seg, kan det bare være fordi hun vil amme den arme gentleman-forbryteren. Jeg kjente at jeg rødmet fordi fordommene mine ble uimotståelig pirra: Jeg vet jo at menn godt kan være kortere enn kvinner, og det er mer normalt enn fotsopp. Men funker det i en macho-thriller der mannen med det tøysete håret skal være han vi bryr oss om? Tilfeldige tilløp til selvironi hjelper ham ikke. Dette blir aldri bra.

Jeg har ikke lest Jo Nesbøs roman, og jeg kommer aldri til å gjøre det. Handlingen er ikke flottere enn den forslitte arbeiderpynten som får henge lavt på juletreet, og filmen kunne utmerket godt ha vært en rumener-action; det er sånne filmer som amerikanske selskaper lager billig i Øst-Europa med en utvandra Steven Seagal eller Dolph Lundgren.

Bestemor til den mystiske Jarl Greve hadde et forhold til en tysk offiser (host, host!) og derfor finnes dyre malerier som det uredde frisørofferet vil ha tak i. Men IT-dansken Coster Waldau lager sci-fi-flotterier som han vil selge, og han bruker alle Hennies hønsete naivitetsdamer for å intrigere. Så begynner han å forfølge den sjalu millionæren for å drepe ham, ut fra den litt gåtefulle logikken at hvis hanreien dør, så vil alle Norges porter åpne seg, for det var den vimsete lille tyven som tydeligvis bestemte over næringslivet i hele landet. Som jeg sa: Rols.

"Hodejegerne" er filmen der Hennie ødelegger frisyren med avføring, og etterpå kjører han traktor iført avføring, og det er alltid noen som ler av dritt. Men scenen med utedoen er egentlig visuelt håpløs og like avfeldig som strippende russisk prostituert. En rein VHS-action kan ha med sånt. Den skal til gjengjeld bestå av overjordisk vellykka slagsmål. Silkethrillere må redigeres med misjonærblikk, for de i bobilene skal ikke le. Da er alt over.

- Jeg har vært så redd for at du skulle gå fra meg, sutrer Hennie mot slutten i en slags foreldresamtale. Det tror jeg på. Men det er ikke verre med ham enn at den forskremte Nasse bryter seg inn i Rettsmedisinsk for å stjele en peanøttpose. Den tror jeg ikke på.

ps for de sør for Flekkefjord: "Rols" betyr en blanding av rot og tøys, som når katten har vært i garn-nøstet.

Synd for deg at at stoler på den mest usaklige anmeldeldsen denne filmen har fått. Meget bra film. Den beste norske film på lenge som fortjener terningkast fem som mange av de saklige annmelderne har gitt filmen.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Er det IRONI at du har Suckerpunch baben som avatar eller? Den hadde jo heller ikke akkurat annet enn "shallow" handling?

Men musikken og effektene var kule til å være en rocke musikal...

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels
    Synd for deg at at stoler på den mest usaklige anmeldeldsen denne filmen har fått. Meget bra film. Den beste norske film på lenge som fortjener terningkast fem som mange av de saklige annmelderne har gitt filmen.
    Det er leeenge siden jeg tok en avgjørelse basert på en anmeldelse, denne ble vraket da jeg så den var norsk..
    jeg hadde neppe gitt den like god score som AA gjorde.

Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Er det IRONI at du har Suckerpunch baben som avatar eller? Den hadde jo heller ikke akkurat annet enn "shallow" handling?

Men musikken og effektene var kule til å være en rocke musikal...
    At du ikke forstår en film betyr ikke at den er dårlig, det betyr bare at du ikke forstår den

Suckerpunch er, i mitt syn, en av tidenes beste og viktigste filmer og glir glatt inn på en fjerde plass.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,524
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er leeenge siden jeg tok en avgjørelse basert på en anmeldelse, denne ble vraket da jeg så den var norsk..
    jeg hadde neppe gitt den like god score som AA gjorde.

At du ikke forstår en film betyr ikke at den er dårlig, det betyr bare at du ikke forstår den

Suckerpunch er, i mitt syn, en av tidenes beste og viktigste filmer og glir glatt inn på en fjerde plass.
    Jeg er ikke fan av norske filmer selv, men å fullstendig vrake den bare fordi den er norsk er vel noe av det dummeste jeg har hørt. Hodejegerne er langt fra noen perfekt film, men det er en god norsk film som er verdt å se.

At du syns Suckerpunch er en av tidenes beste og viktigste filmer er også litt merkelig syns jeg. At du syns den er bra kan jeg godt forstå selv om jeg selv ikke syns det, men at du syns den er viktig skjønner jeg ikke...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Må da være grenser :shock:

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Må da være grenser :shock:
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    At du syns Suckerpunch er en av tidenes beste og viktigste filmer er også litt merkelig syns jeg. At du syns den er bra kan jeg godt forstå selv om jeg selv ikke syns det, men at du syns den er viktig skjønner jeg ikke...

Er det noen som har en link til en offisiell liste over hvilke kriterier som må ligge til grunn for at JEG skal kunne MENE at en film er viktig ??
    Virker jo som det er en facit et eller annet sted..

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns det var en veldig kjedelig middelmådig film, men jaja det er meg

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,524
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har en link til en offisiell liste over hvilke kriterier som må ligge til grunn for at JEG skal kunne MENE at en film er viktig ??
    Virker jo som det er en facit et eller annet sted..
    Jeg sier ikke at du ikke får lov til å syns den er viktig, jeg sier at jeg ikke skjønner at du mener det. Men siden du står for det kan du jo forklare hva som er så viktig med denne filmen?8)
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he. Smak er en vanskelig sak å diskutere.

Har ofte brent meg på å følge anmeldelser, selv fra kjente anmeldere. Et triks er å sjekke noen filmer en har sett med anmeldelser fra samme anmelder, hvis han/ hun både liker de du liker og ikke liker de du ikke liker så er det sjanse for match.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om dette er riktig post lenger, men jeg har faktisk sett en film ikveld :twisted:

Som en tidligere ivrig leser av Conan gledet jeg meg litt til denne, og filmen er forsåvidt grei den... blodet flyter, hodene ruller og klisjeene kommer tett som hagl! Men dette var som forventet, så man får ta det som det kommer.
    Det som er litt irriterende er at de ikke har castet en anabol fyr som faktisk besitter et snev av skuespillertalent! Selv Schwarzenegger fremstår jo til tider som en Oscar-kandidat til sammenligning. Jason Momoa som spiller Conan er dessverre fullstendig blottet for dette, og da blir det bare litt komisk når han skal være ultrakul.
    Sekvensen med Conan som ung, der han sammen med en gjeng andre tenåringer fra landsbyen skal kappspringe rundt en ås er faktisk råkul og en høydare :-D

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Vet ikke om dette er riktig post lenger, men jeg har faktisk sett en film ikveld :twisted:
    Jeg har bare sett traileren til denne, og det klarer seg nok lenge! Noe de fleste omtaler også tyder på.

Newcomer sykihue sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sucker Punch og Drive Angry

Sett 2 filmer siste kveldene som har overrasket meg stort!

Denne har jeg gått å fundert på å se siden den første minianmeldelsen kom her inne. Hadde lest om hva den handler om å vært litt skeptisk til hva jeg skulle forvente. Rett før jeg skulle sette på filmen kom det en kollega ( var i tv-stua ombord båten etter skift ) og sa at den burde jeg bare glemme, for han hadde ikke engang fullført den. Forventningene mine var lave men jeg forventet bra bilde for det har jeg sett flere har skrytt av her inne på forumet.

Kort fortalt så handler filmen om en jente som blir sendt til en psykisk institusjon av sin ste-far, hvor hun etter vært planlegger å rømme fra sammen med flere innsatte. Handlinger foregår i flere dimensjoner så en må virkelig følge med for å henge med i svingene.

Men FOR en film det var!:-D Den inneholder flere svært underholdene scener og for de som virkelig setter pris på bildeshow og masse lyd vil jeg virkelig anbefale denne. Dette var absolutt en film jeg skal anskaffe meg og vil vise fram til venner som kommer på filmbesøk og vil se noen annet enn de serieproduserte hollywood action filmene. Denne filmen var helt utenom det vanlige og en film du kommer til å tenke på lenge etter du har sett den, kanskje på godt eller vondt, men for meg kun på godt!

Skulle gjerne gitt full score, men det blir en veldig sterk

Denne filmen handler om en mann som kommer tilbake fra h*lvete for å hevne drapet på sin datter.. Storyen selv er virkelig til å tro at dette er en skikkelig B film og med Nicholas Cage i hovedrollen som øser ut med middelsmådige filmen med unntak av Kick-Ass, ( Der han hadde en knallbra bi-rolle ) virker dette egentlig til å være en film å styre langt unna.
    Men listen over filmen å se her på båten var dårlig så bestemte meg for å ta sjansen på denne sammen med 2 andre kolleger.

Denne filmen overrasket meg også stort!! :-D Ikke tenk så mye på storyen bak handlingen hvis du ser denne men la deg imponere av kule scener og kule kommentarer! Ble mye latter gjennom filmen og det var brede glis på alle når den var ferdig.

Bildet hadde ikke så mye Wow faktor over seg men lyden syntes jeg var knall, bassene får også prøvd seg på litt V8 gromlyd!
    Underholdningsverdien var helt på topp og dette er en perfekt film for en guttekveld.

Samlet karakter blir derfor en sterk

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sykihue
    Men FOR en film det var!:-D Den inneholder flere svært underholdene scener og for de som virkelig setter pris på bildeshow og masse lyd vil jeg virkelig anbefale denne. Dette var absolutt en film jeg skal anskaffe meg og vil vise fram til venner som kommer på filmbesøk og vil se noen annet enn de serieproduserte hollywood action filmene. Denne filmen var helt utenom det vanlige og en film du kommer til å tenke på lenge etter du har sett den, kanskje på godt eller vondt, men for meg kun på godt!
    @sykihue: Dr Shallow_'s professjonelle vurdering, du er heved friskmeldt

Side 271 av 364 FørsteFørste ... 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 267 268 269 270 271 272 273 274 275 281 291 301 311 321 331 341 351 361 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •