Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 26

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 26 av 364 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 ... SisteSiste
Viser resultater 501 til 520 av 7267
    Newcomer Adyton sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er nok iine i en god stim :lol: ! Så Ripley's Game i kveld med John Malcovich i hovedrollen som svindler og morder - litt hårsår, men skruppelløs :wink: . God historie, gode rollekarakterer og gode skuespilere.. Anbefales - terningkast 5 av 6 :!:

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Closer igår, grei film med bra bilde, lyden var ok, men det gikk mest i dialog. Drama om utroskap som fikk meg til å innse at jeg misliker Jude Law på det sterkeste (ok, han er kul i road to redemption). Natalie Portman og Clive Owen imponerte stort. Filmen blir litt for kjølig og distansert for min smak, man sitter mer og kikker på det som utfolder seg, enn å leve seg inn i, og bli en del av det. Til tross for at jeg virker ganske negativ var filmen absolutt severdig, den er faktisk veldig bra, men når ikke helt opp til ambisjonsnivået.

Dessuten spiller Natalie Portman stripper, det er jo ikke akkurat et minus.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ghost Busters
    Aaa, for ett herlig gjennsyn :lol: Som ting har forandret seg. Sigour.. ja, hu Aliens-dama gjoer en glimrende rolle. Morsomt :lol:

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trainspotting er en dyster film. Scenen med skottlands verste do setter på en måte standard for livet karakterene lever.
    Om Trainspotting er pro- eller anti-dop kan nok diskuteres. Den gir i alle fall et rimelig usminket innsyn inn i Mothers superior.
    -Chosse life, chosse a job, dental insurance and low cholestrerol.

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Back to the future mimre, mimre, mimre!
    Jeg skaffet meg triologien, og gleder meg til å se resten !
    Det er mange år siden jeg så de sist, og da bare på tv.
    Første gang jeg så de var på kino, og nå har jeg jo kino hjemme, så jeg storkoser meg !!

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nærkontakt av tredje grad ! (Spesial edition)
    En herlig spennende film som anbefales til de som enda ikke har sett den !
    En klassiker som kom ut på 70 tallet, og som nå i denne utgaven som ble finpusset på i 1998 er vanvittig engasjerende, og med mange nye scener!

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    David Lynch film, Mulholland Drive. Som vanlig blir man sugd inn i filmene til DL. Kanskje ikke av de aller beste han har gjort, men filmen har en god nerve, selv om den er litt lang og handlingsløs til tider.

Predator med Arnold. Sikker og vanlig action fra Arnold, her svikter han sjelden og heller ikke i denne filmen. Helt ok, for å slå ihjel noen timer foran lerretet med.

Newcomer Blodpudding sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Alien vs Predator og Back to the Future.

AvP - Må være en av de aller dårligste filmene jeg noen gang har sett, jeg klarer ikke å finne ord for hvor dårlig denne filmen er. PS. Jeg er Alien fan.

Back to the future - Ahh, endelig en god film. Denne har jeg ikke sett på 10 år. Den var bare herlig!

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk endelig sett the aviator. Biografiske filmer er vanskelige greier, og det er lett for at man gaper over alt for mye. Det skjer veldig mye, men det hele blir et slags overfladisk kappløp gjennom et levd liv, uten at man skjønner så mye mer av personen det dreier seg om. Howard Hughes har heldigvis levd et såpass ekstremt liv at det blir ganske fascinerende å se på alikevel. Visuelt storslått, og bra skuespill fra Leo. Spesielt fly-sekvensene synes jeg var imponerende. Ekstremt flott og gjennomkomponert foto i hele filmen. Digg!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så "battle of britain special edition" i går og den var bra den. meget bra bilde til å være såpass gammel (1968), duger bra til pj bruk, og med oppusset 5.1 lydspor.
    tydelig påkostet affære med mange fly henta inn fra diverse samlinger og det spanske flyvåpen for å være historisk korrekt, og det funker bra tiltross for at de spanske utgavene av messerschmidt og heinkel ikke er helt riktige.

bra krigsfilm, god firer.

må også skryte litt av å ha sett alle LOTR EE filmene i en setting på lørdag, ikke godt å si hvem som var mest sliten av meg eller frodo på slutten....

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shrek 2. Ikke noen stor film, men ok lyd og bilde, som de fleste slike filmer har etter hvert. Har ikke sett enern, så jeg kan ikke gi noen sammenligning. Ble sittende og zappe mellom engelsk og norsk tale og fikk ikke helt bestemt meg hva jeg skulle høre på.

Dodge ball. En skrudd fortelling om en nedleggingstruet tarzanfabrikk og dets kunders og eiers kamp for å tjene sammen 50000 USD til å betale bankgjeld. Severdig, og litt morsom, men litt krampaktig til tider.

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kung fu hustle, EVIG RÅ kung fu komedie anbefales

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    åhh, kung fu høzl vil jeg se NUH!!!! ser så rå ut, forøvrig så så jeg akkurat Resident evil acopalypse, helt grei film, litt frebrilsk filming/klipping innimellom men..likte den bedre en enern

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Returner, en film med et ubeskrivelig teit plot som klarer å plagiere The Terminator, The Matrix, E.T. og Transformers samtidig. Reddes likevel av sjarmerende hovedpersoner og tidvis festlig dialog, og en brillefin skurk. Anbefales? Nja.

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg så taxi 2004, er en kopi av taxi (den franske), synes vel kanskje ikke den var den beste jeg har sett.....kom laaaangt ned på lista, men ok underholdning og tidsfordriv..

tormod

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår så jeg Hawaii Oslo, en norsk film om 5 tragiske historier som bindes sammen mot slutten av filmen. Jeg så den sammen med 3 andre, så det ble en del snakking og diskutering under filmen, så jeg fikk ikke med meg alt. Det var en "filmkveld"; noe vi aldri har hatt før, så det ble litt for sosialt til at jeg klarte å skikkelig sette pris på filmen. Men inntrykket var at det var en solid film.

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår så jeg og noen kompiser:

-Austin Powers spionen som spermet meg
    Den er like morsom hver gang den. :lol: :lol:

-Hot Shots 2
    Ganske grei humor igjenom denne filmen også. Begynte å få vonft i kjeven jeg.

- Mannen med den nakne pistol 3 1/3 (eller hva den nå heter)

Ganske greie komedier alle disse. Austin Powers er nå best uansett. :wink:

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [wcip]Angel Skrevet: 19/02/2005, 17:06 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Igår så jeg Hawaii Oslo, en norsk film om 5 tragiske historier som bindes sammen mot slutten av filmen. Jeg så den sammen med 3 andre, så det ble en del snakking og diskutering under filmen, så jeg fikk ikke med meg alt. Det var en "filmkveld"; noe vi aldri har hatt før, så det ble litt for sosialt til at jeg klarte å skikkelig sette pris på filmen. Men inntrykket var at det var en solid film.
    Så den her om kvelden jeg også. Ganske typisk Harald Rosenløw Eeg vil jeg si, for de som har lest noe av han.

Ocean´s Eleven. Denne trenger vel ingen omtale, men jeg blei litt skuffa, da det var en del litt for enkle løsninger på problemene som dukket opp under kuppet. Har sett vesentlig bedre kuppfilmer, men den er absolutt ok, for å slå i hjel en kveld foran lerretet med.

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så AvP. synes ikke den var så verst jeg! dts lydsporet var høyt med mye trykk i!

så også panic room, mye fet filming. som gjennom håndtaket på kaffetrakteren

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    enig med exa, mye kul filming der.

Jeg så Enemy at the gates i går, den sniperfilmen fra stalingrad. Heftig film! Rå skildring av russernes krigføring, og stilige krigsscener. Anbefales!

Side 26 av 364 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •