Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 25 av 364 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 7266
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    The Mothman Prophecies. En film som igrunnen gikk forbi i det stille da den kom, så jeg hadde absolutt ingen forventninger til den. Var igrunnen ikke så verst synes jeg, effektiv film.

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    House of sand and fog er et varsku til alle dere der ute som ennå ikke vet hva ordet regninger betyr. Betaler du for eksempel ikke eiendomsskatt, finnes det ingen grense for hvor galt ting kan gå.

Ben Kingsley er en god skuespiller, scenen hvor han ifører seg oberstuniform gjør han med stil, han gjør det meste med stil. At handlingen i filmen delvis bygger på en logikkbrist for nå så være. Den, filmen altså, er god, men ett eller annet er det som ikke stemmer, jeg tror det har noe å gjøre med hvordan det hele er skrudd sammen. Men som sagt, godt drama, god film.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Behind enemy lines; Helt grei underholdning for de som elsker amerika. Jeg synes den var latterlig. Feil fyr spillte hovedrollen. For mye "man down but alive, go in and rescue from bad guys". Til tider litt flaut... Den handler om ett flight-recon oppdrag med maal om aa ta bilder av massegraver paa Balkan. De blir skutt ned, og piloten drept. Men vaar helt (navigatoeren) tar seg gjennom halve Balkan uten vann og mat, med en skokk av mekanisert infanteri etter seg, pluss en vanvittig god sniper. Men som sann patriot for menneskerettigheter som denne lojale amerikanske piloten er, saa fikser han dette helt greit.

Terminator 3; Grei den og, med en gammel Arnold som den snille maskinen. Kristina Loken gjoer en stilig rolle. Tror ikke denne trenger noen beskrivelse, men for meg virket det som om de la opp til en film nummer 4??

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Perfect Blue, ålreit thriller om en popdame som blir skuespiller, og så er det noen stalkere og noe blod og noen gale folk. Litt festlig å se en sånn film der hovedpersonen gir inntrykk av å være like sprø som skurken, og slutten var ganske effektiv.

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Swordfish en omtale er egentlig unødvendig da mange her har sagt mye om den tidligere. Skjønner ikke helt at denne filmen har passert forbi meg i det stille inntil nå? Meget bra film med god lyd, anbefales på det sterkeste.

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    5th element og Monsters Inc. Tu supre filmer som ikke krever for mye "tankevirksomhet" på en søndagskveld.

FA

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok en titt på the Grudge, mye bra lyd og en helt ok film. Småskummel, men dabbet litt av etterhvert, synes ikke spøkelsene var så skumle når de var lenge i fokus, funket bedre når man bare så korte glimt av dem. Sort øyenskygge og hvitt pudder har aldri hatt en skremmende effekt på meg. Jeg synes faktisk den var hakket bedre enn den japanske the ju-on: the grudge da de scenene jeg synes fungerte dårlig i den heldigvis var fjernet, i tillegg var strukturen litt mindre forvirrende. Den japanske versjonen hadde derimot en langt mer skremmende slutt.

Jeg likte godt at filmen fortsatt foregikk i japan, og det var også i stor grad de samme skuespillerne som gikk igjen. Bra! Hadde jeg sett denne når jeg var 12 hadde jeg nok hatt søvnproblemer i flere dager :lol:

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så The Punisher i går..... Denne har overtatt plassen til Resident Evil Apocalypse, som den dårlligste filmen jeg har sett i år.
    Nitrist lang slapp film, uten action, med masse klisjeer. Styr unna, hvis det ikke er for sent.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer Spitfire sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meet the Fockers:
    Ganske morsom oppfølger av "Meet the Parents". Morsomere en forventet.

Ocean's Twelve:
    Litt langtekelig til tider, men ellers en ganske underholdende film. Masse kjente fjes, som spiller greit.

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mad Max 1

Jeg bare digger denne filmen!

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mad Max 1

Jeg bare digger denne filmen! Utrolig fete biler og motorlyder....jeg sier bare V8

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så No Good Deed, hadde ikke hørt om filmen før jeg så den. Virket lovende med Milla Jojovitch, Samuel Jackson, og Stellan Skarsgård.

Handler om en noe uheldig poltimann som ramler over noen banksvindlere.
    Meget langtekkelig film, uten noen høydepunkter.

Ser ut til jeg har blitt en magnet for dårlig film i det siste. :?
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Van Helsing. Denne klarte kunststykket å være enda teitere enn forventet. Kunne vært mye mer underholdende om de hadde prøvd å være litt originale, istedenfor å benytte alle de gamle klisjeene.

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    True Romance. En rimelig tynn historie, de snille har stjålet dopet til de slemme, og de slemme vil ha det tilbake. Derfor jakter de slemme på de snille. Handlingen er voldelig, de som puler gjør det stort sett over alt og alle sier gufne ord, slike ord som kan få Jesus til å gråte.
    Dennis Hopper dukker opp fra intet og gjør sine underfundige ting. Hvem andre ved sine fulle fem, hadde dratt i gang en til de grader så absurd monolog når man blir truet på livet, og det av sicilianske slemminger? Veldig, veldig bra scene, men noe malplassert.

Bra eller ikke bra film?
    Du må nesten se selv, med trykk på .

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,384
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blade 3 Trinity... Bare sånn passe ok film! Du går ikke glipp av det helt store om du ikke får sett denne... :?

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Are you on drugs Jane? Tror du bør se filmen en gang til jeg.
    Etter alt snakket om true romance i det siste måtte jeg bare se leon en gang til 8)

Newcomer Adyton sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld/natt ble det Secret Window med Johnny Depp i leder-rollen..

Hadde ingen forventninger whatsoever, ble meeget imponert :shock: :shock: . Skikkelig psyko-thriller, sier ikke mer. Løp og kjøp :!:

Enda en 5,8 av 6 film - kanskje jeg er inne i en god stim :twisted:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Escape from New York. :P Klassisk Carpenter/Russel, som det egentlig ikke er nødvendig å kommentere noe videre.

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shrek2 :lol:
    Bare måtte se den !
    Ganske morsomt extramateriale også !

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pogwaq Skrevet: 10/02/2005, 11:41 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Escape from New York. Klassisk Carpenter/Russel, som det egentlig ikke er nødvendig å kommentere noe videre.
    Denne kjøpte jeg fra DVDSoon for en kort tid siden. Husker hvor bra jeg synes den var med kule Kurt snaken, og Ernest Borgnine. Dessverre så bar filmen preg av tidens tann og utviklingens gang.

Side 25 av 364 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •