Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 233

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 233 av 364 FørsteFørste ... 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 229 230 231 232 233 234 235 236 237 243 253 263 273 283 293 303 313 323 333 343 353 363 ... SisteSiste
Viser resultater 4,641 til 4,660 av 7267
    Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av GS-AAS
    Plot: Dummere enn Dum & Dummere? Hopp i boblebadet og bli med tilbake til 80-tallet. Hot Tub Time Machine er allerede en kinosuksess i USA, den er også en gal komedie med alt fra John Cusack til Chevy Chase på rollelisten.
    En gjeng kompiser er drit lei av hverdagslivet. Adam har nettopp blitt dumpet av kjæresten sin, Lou er en ustabil alkoholiker som ikke lenger finner festen, Nicks kone kontrollerer alle hans bevegelser og Jacob er besatt av videospill, og vil ikke forlate kjelleren. For å komme vekk fra sin kjedelige hverdag bestemmer de seg for å ta en real guttetur. De reiser til stedet som var det feteste partystedet da de var tenåringer på åttitallet! Der har ting endret seg, men etter en sprø natt med drikking i boblebadet våkner de med skikkelig skallebank, i året 1986...!!!

Alder: Fra 11
    --------------------------------------------------------------------------------------------

Genial, ekstremt underholdene og moro fra start til slutt.

Anbefales!

9/10

Så denne i går. Var en veldig bra "feel good" film, og lo godt et par ganger. Anbefaler denne også for folk som liker denne type komedier.

Newcomer Aravna sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

From Paris with love

Så denne i natt. Fantastisk kul film med Travolta i STORFORM for å si det forsiktig. Er du på jakt etter en ekstremt underholdende film som inneholder mengder kul action, bra skuespill og en dugelig bra story så slengdeg ned og nyt. Eksplosiv kul underholdning. Terning 5/6

Newcomer GS-AAS sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Snabba Cash

Plot: Johan ”JW” Westlund lever dubbelliv som stekare på de hetaste inneställena på Stureplan. När han förälskar sig i överklasstjejen Sophie lockas han in en värld av organiserad brottslighet. Jorge gör en osannolik rymning från fängelset och är på flykt från både polisen och den jugoslaviska maffian. Hans plan är att göra en sista koksleverans och sedan lämna landet för gott. Mrado - brutal indrivare inom den jugoslaviska maffian är i konflikt med bossen Radovan. Han får i uppdrag att hitta Jorge, men tvingas samtidigt ta hand ta hand om sin 5-åringa dotter.

Alder: 15år
    -----------------------------------------------------------------------------------------

Bra film om "JW" som lever et dobbelt liv, der han på dagen lever blant sosser og studerer ved handelshøyskolen, mens om natten lever livet som gangster for å ha råd til å feste med de rike kompisene. Komplikasjoner oppstår, og fører til en følelsesladdet og god historie.

Original historie, og skuespillerprestasjonene til Joel Kinnaman"JW" er upåklagelige.

8/10

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Operation: Endgame

Plot: A dry action-comedy about two teams of government assassins working out of a top-secret underground facility using code names from the Tarot deck. When our hero--The Fool--arrives for his first day at work to find that the boss has been killed under mysterious circumstances, he must find the killer before the whole place blows up.

------------------------------------------------------------------------------------------

En film med mange kjente, og noen gode skuespillere. Jeg synes Rob Corddry har spilt i et par gode filmer i det siste(what happens in vegas, hot tub time machine) så tenkte det var muligheter for litt komedie her også.

Vurderer du å se den? Bare hopp over den tanken fort, så slipper du å sitte å tenke på hva annet du kunne gjort istedet.

2/10

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såg Case 39 i går. Det er en film jeg ikke kommer til å se igjen. Har problemmer med at barn skal "bestemme" over voksne. Og Renée Zellweger har noen bra roller. Men syns hun gjore en tragiske jobb i denne filmen.

Nei, denne får treningkast 2/3 av meg.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michaelsand
    Såg Case 39 i går. Det er en film jeg ikke kommer til å se igjen. Har problemmer med at barn skal "bestemme" over voksne. Og Renée Zellweger har noen bra roller. Men syns hun gjore en tragiske jobb i denne filmen.

Nei, denne får treningkast 2/3 av meg.
    2 av 3? eller mener du 2 til 3, og av hva isåfall

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Klarer ikke å vente til i morgen.

Så "Hot Tub Time Machine" i kveld.

En småvittig komedie som kunne blitt hakket bedre om den evig kjedelige Cusack hadde byttet seg selv ut med en annen skuespiller.(hvem som helst)
    Terningkast 3.

The Hangover var helt konge i forhold.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Clooney's jobb er å si opp folk, og den jobben er han meget god til. Dette innebærer reising, og i Clooneys tilfelle innebærer dette ca 300+ reisedøgn i året. Livet går greit for Clooney, og hans hemmelige drøm om å komme i et eksklusiv miles-klubb, helt til han møter en nydelig kvinne som tilsynelatende er i samme situasjon...
    Dette er en komedie, ikke av typen hysterisk morsom, men en meget meget godt fortallt historie med morsomme og varme poenger... og selvsagt noe alvor som stikker i bunn.
    Clooney er perfekt i rollen med sin sedvanlige laid-back stil, og den nydelige kvinnen spillt av Vega Farmiga er selvagt... nydelig :smile:
    Anbefales virkelig, skulle du være ute etter en film som er noe annet enn bare kuler og krutt.

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Så "Hot Tub Time Machine" i kveld.
    The Hangover var helt konge i forhold.
    Så galt kan det umulig være.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Igår kveld koste jeg meg med

Fru Kutcher og Mulder i en morsom liten sak. En ny familie flytter inn i et rikmannsstrøk og går rett til verks med å bli venner med alle. De virker perfekte og har alt det nyeste av stæsj, men hva er det egentlig med familien ?

Plottet røpes ikke i trailere og oppsummeringer og jeg syntes det var forfriskende å ikke helt vite hva greia var. Ingen Sixth Sense avsløring, men gøyal vri.

Demi Moore er overaskende sprek, og Duchovny gjør en strålende jobb. Amber Heard er ikke ubehagelig å hvile øynene på heller.

(Måtte smile litt da jeg så Duchovny, i Fredag bilaget i Dagbladet 30/7 var en kommentar: Du føler deg gammel når ungdommen refererer til Duchovny som Hank Moody istedet for Mulder )

Bra lyd og bilde, kanskje Lyd 8/10 bilde 8/10, og en artig film med litt moral på tampen. 8/10
    Så denne igår og synes den var bra 7/10. Demi Moore som nærmer seg 50 er en skikkelig MILF

Newcomer wilson65 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

21

I går kveld så jeg denne:

Synes den var ganske bra

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GS-AAS
    2 av 3? eller mener du 2 til 3, og av hva isåfall

2-3 va det jeg egenlig skulle frem til

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Splice

En syk syk film om genmanipulering. Falt ikke så veldig i smak hos meg, men inneholdt ett par rimelig syke scener som gir ordet [spoiler]interspecies-erotica[/spoiler] en helt ny betydning.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Farsan

Plot:Utenfor Jørgens Sykkel sitter tre venner. Jørgen er redd for å bli forlatt, Juan uroer seg over hvordan labradoren hans har det, men Fatter'n, han har det helt fortreffelig. Han er kjekk, lager den beste maten og vet hva en kvinne behøver. Snart skal han bli farfar også, til en perfekt liten gutt. Det er helt sikkert. Men når han begir seg ut på jakt etter en herlig farmor er det ikke mye som går etter planen.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

Småvittig drama/komedie, med et par scener som virkelig var morsomme.

Likte du jalla jalla, og komedier i den sjangeren liker du mest sannsynligvis denne også.

6/10

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Lovely Bones

Rett og slett en fantastisk bra film. Visuelt og innholdsmessig. Stanley Tucci som tvilsom fyr er en studie i persontolkning. For øvrig flott skuespill fra alle medvirkende. Susan Sarandon er overraskende morsom, på en tragisk måte. Mark Wahlberg passer faktisk helt perfekt til å spille bekymret familiefar. Har frem til nå ikke sett en rolle som har kledd ham bedre. Bare synd skjønne, britiske Rachel Weisz snakker amerikansk, men på den andre siden kan ingen frata henne utseendet og verdigheten. Intet terningkast yter filmen rettferd, så jeg gir den 95 av 100 mulige og høyst fortjente poeng på min egen diktatoriske avstemning.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,438
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte Permissive (1970). Vaskeseddell på IMDb lyder "Groupie Girls Who Really Want to Make It Big!". Filmen er utgitt av British Film Institute (BFI) i serien Flipside. "Bonussporet", som jeg var ute etter, inneholdt en kortfilm med tittelen Bread (1971). Her opptrer gruppa Juicy Lucy i fullt groove med 1 1/2 låt, tatt opp på Isle of Weight (LINK1, LINK2) og disse minuttene jeg var ute etter. J. L. er en av mine helter fra det tidlige 70-tallet. Ellers inneholder DVDen 16 utelatte minutter (uten lyd) fra filmen Bread og annet smånips som jeg ikke enda har sett.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,341
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Book Of Eli

The Book of Eli (2010)

Syns det var en grei film værken mere eller mindre.

Bilde var litt mørkt til tider, men ellers ganske bra.
    (plasman er bare lett thx justert)

Lyden er snill men bra. (hadde ikke så høy lyd)
    Er et par sener som hadde fortjent mere trykk i lyden.

Filmen er vært og se en gang om du ikke har sett den.

4 av 6 syns jeg den fortjener

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Centurion

Endelig fått sett en skikkelig mannefilm igjen :-)

The Roman Ninth Legion blir sendt for å ta knekken på en av fiendenes Generaler, og ting går ikke helt som planlagt.

En rå og brutal film som viser hvor brutalt livet var på den tiden, og som også viser hvor stor skade gamle sverd og økser virkelig gjør i nærkamp. Filmen varer ca halvannen time, men var over på ett øyeblikk. En sexy krigerkvinne ( Olga Kurylenko ) gjorde heller ikke noe

Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Planet 51

Så Planet 51 her, fantastisk morsom film der vi (menneskene) er aliens som kommer til en annen planet. Mange morsomme referanser til kjente filmer filmen igjennom og et realt ballespark til alle som lider av fremmedfrykt.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Salt

C.I.A agent Evelyn Salt er en russisk dobbeltagent som har vært sleeperagent siden den kalde krigen men som nå er aktivert for å lage "helv*te" på amerikanske jord. Men hvor ligger hennes lojalitet etter alle disse årene?

Hadde ikke noe særlig forventninger til denne filmen, men den imponerte stort. Filmen var over på ett øyeblikk, og jeg ble sittende igjen å ønske mer. Ligger den en oppfølger i kortene tro?

Side 233 av 364 FørsteFørste ... 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 229 230 231 232 233 234 235 236 237 243 253 263 273 283 293 303 313 323 333 343 353 363 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •