Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 211

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 211 av 364 FørsteFørste ... 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 207 208 209 210 211 212 213 214 215 221 231 241 251 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 ... SisteSiste
Viser resultater 4,201 til 4,220 av 7276
    Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,283
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så nettopp Hancock igjen. Ler meg nesten ihjel hver gang han skyter gjennom taket på campingvogna. Hehehehehehehe
    Samsung UE65HU7505
    Yamaha CX-A5100, NAD 208, Onkyo PA-MC5501 SVS AS-EQ1, Samsung BD-H5900 sonefri
    2xSVS STS-01 front, 2xSVS SCS-01 senter, 4xSVS SBS-01 surround, 2xSVS PC-2000 sub, 4xDynavoice Magic FX-4 atmos.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,297
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk sett Public Enemy på bluray i går kveld.

Etter å ha sett "Heat" og andre Michael Mann filmer måtte jeg også selvfølgelig se denne.

Stikkord er, realistisk og mye "real locations".

Filmen skuffet ikke, tok tiden og realismen så nært inntill virkeligheten som jeg tror det er mulig for en spillefilm.

Bildet og lyden var helt topp i 1080p24 og Dts hd master.

Ekstratillegg var også veldig bra.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Moon

Dette var en kul film, når jeg så traileren så trodde jeg dette skule bli en kjip Event Horizon inspirert film, noe det viste seg at det ikke var, Jeg storkoste meg! 8 \ 10

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8

Dette var en kul film, når jeg så traileren så trodde jeg dette skule bli en kjip Event Horizon inspirert film, noe det viste seg at det ikke var, Jeg storkoste meg! 8 \ 10
    Denne ligger først i må-se-køen min. Prøve å få sett den i morgen. Gleder meg!

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moon er på vei fra MyMemory.co.uk.
    Har hørt mye bra om denne, ja.

Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Sherlock Holmes på kino i går. Synes den absolutt stod til forventningene mine, bra underholdning.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Inglourious Basterds

For en film!

Hadde jeg ikke lest på coveret hvem som hadde resigert denne fimen, hadde det vel ikke tatt mer enn ett nanosekund før jeg hadde vist det. Minnet faktisk litt om en klisje i begynnelsen. Tarantino fornekter seg ikke! Endelig en film fra 2. verdenskrig som ikke i det heletatt er autentisk
    Christoph Waltz er stjernen i denne filmen. Brad Pitt setter selfølgelig også stor preg på den, men Waltz er rett og slett fornøyelig! Anbefales på det varmeste. Gjerne sammen med 30 år gammel Whisky
    Og lyden, den er vel sånn det skal lyde på en Tarantino-film, Harman/Kardon
    God fornøyelse!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 900sl
    For en film!

Hadde jeg ikke lest på coveret hvem som hadde resigert denne fimen, hadde det vel ikke tatt mer enn ett nanosekund før jeg hadde vist det. Minnet faktisk litt om en klisje i begynnelsen. Tarantino fornekter seg ikke! Endelig en film fra 2. verdenskrig som ikke i det heletatt er autentisk
    Christoph Waltz er stjernen i denne filmen. Brad Pitt setter selfølgelig også stor preg på den, men Waltz er rett og slett fornøyelig! Anbefales på det varmeste. Gjerne sammen med 30 år gammel Whisky
    Og lyden, den er vel sånn det skal lyde på en Tarantino-film, Harman/Kardon
    God fornøyelse!
    Liker lyden på Kill Bill filmene da :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Liker lyden på Kill Bill filmene da :-D
    Ok da, måtte skru opp et par ekstra hakk på potmeteret, men har sansen for litt nostalgisk knitrelyd 8)

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av steelbook_g
    Så Sherlock Holmes på kino i går. Synes den absolutt stod til forventningene mine, bra underholdning.

Jeg så også denne igår på Ringen kino og denne filmen var bare helt rå, fantastisk driv igjennom hele filmen, SE DEN! Og lyden der var meget bra.

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

G.I. Joe: The Rise of Cobra

Hjernedød action men sykt bra lyd på Blu-ray, også mange greie spesial effekter, liker du overdrevet Sci-Fi Action er dette filmen for deg

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Che Part 1 i går og part 2 i dag!

Se disse filmene dersom:
    Du ønsker et historisk korrekt bilde(95% av tiden går med på å prate i jungelen -slik er vel riktignok politikk, men jeg ser ikke spørretimen på stortinget av den grunn).
    Ønsker å ødelegge din illusjon av Che som et historisk ikon.
    Inderlig vil drepe 6 timer!

NB!
    Styr unna play.com utgaven da den kun har engelsk sub ved spansk tale og intet ellers.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord

Hjernedød action men sykt bra lyd på Blu-ray, også mange greie spesial effekter, liker du overdrevet Sci-Fi Action er dette filmen for deg
    Tjah... dette stiller definitivt i samme klasse som Transformers-filmene. En veldig lettfattelig handling, noe inkonsistens og ulogiskheter for dem som bryr seg om denslags, men 100% underholdning likevel.

Jeg synes dette er en meget morsom film å se i hjemmekinoen (har sett den to ganger), og synes som sagt ikke den på noe punkt er dårligere enn Transformers-filmene. Sånn sett synes jeg kanskje den har fått litt ufortjent dårlig kritikk.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,528
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Tjah... dette stiller definitivt i samme klasse som Transformers-filmene. En veldig lettfattelig handling, noe inkonsistens og ulogiskheter for dem som bryr seg om denslags, men 100% underholdning likevel.

Jeg synes dette er en meget morsom film å se i hjemmekinoen (har sett den to ganger), og synes som sagt ikke den på noe punkt er dårligere enn Transformers-filmene. Sånn sett synes jeg kanskje den har fått litt ufortjent dårlig kritikk.
    Enig med deg, men effektene holder langt fra høy klasse i enkelte sekvenser.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate Psychonaut sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Populær musikk fra Vittula

Fin film som får med seg masse fra den fantastiske boken

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord

Så den selv i går. Sitter med det samme inntrykket. Helt (over the topp) action. Mye latter under den filmen ja. Helt grei for å få tiden til å gå.

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gamer

Så denne igår og det var ikke all verden, tredje filmen jeg har sett de siste ukene som har samme tema og alle har vært like dårlige, bra bilde og ok lyd da.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så avatar på kino i 3d her om dagen og denne er ABSOLUTT å anbefale etter min mening. Knall film fra James Cameron med ett lass av gode effekter!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Meat the parents aka Slekten er værst

Tja, håpet det skulle bli litt mere latter en det ble da men ;-)

Grei komedie på en løsrdagskveld sett på tv

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett 4 filmer siste døgnet, og først ut var Madagascar 2. Har sett den før når den kom ut på blått, men husker ikke at den var så himla morsom Så den alene med engelsk tale(obligatorisk) og tok meg selv i å le høylytt mange ganger! Herlige originalstemmer på de figurene :-D Definitivt en høydare i sin sjanger!

Neste ut var Thick As Thieves. En typisk hvem-lurer-hvem-film som egentlig ikke lurer noen...vel, kanskje bortsett fra de som kjøpte filmen på blått og sitter igjen med en middelmådig film med kun DD51. Selv om jeg er en personelig fan av Morgan Freeman, så har jeg ingen problemer med å si "styr unna"!

Neste ut var Open Season 2. Greit nok så var ikke 1'ern en klassiker heller, men grei nok. Gode stemmer(engelske)teller endel også etter min mening, MEN på denne oppfølgeren så var alle kjente stemmer fra 1'ern erstattet med pinlige dårlige etterlignere! Nevnte jeg "styr unna"?

Sist ut var en film jeg ikke hadde sett siden den kom ut på det engang ledende formatet vi kalte dvd. Contact med Jodie Foster gjorde intet stort inntrykk på meg den gang, men denne gangen gjorde den virkelig det! Selv øksa i huset som har allergi mot å se en film to ganger, måtte innrømme at dette var virkelig uventet. Den er faktisk meget spennende, og har definitivt vokst enormt siste 10-12 år, iallefall i mine øyne! Anbefales virkelig, ikke bare til "nye" seere, men også til de som kanskje ikke har sett denne på noen år

Side 211 av 364 FørsteFørste ... 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 207 208 209 210 211 212 213 214 215 221 231 241 251 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •