Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 209

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 209 av 364 FørsteFørste ... 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 205 206 207 208 209 210 211 212 213 219 229 239 249 259 269 279 289 299 309 319 329 339 349 ... SisteSiste
Viser resultater 4,161 til 4,180 av 7276
    Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så 10 000 BC i går. Er ikke en bra film, men et kjempe bra bildet.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,296
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så en helt JAVLIG DÅRLIG FILM i kveld på kino.
    Den var så elendig at vi gikk over midtveis.

Den het- PARANORMAL ACTIVITY.

Håndholdt skikkelig rævva... REC og Cloverfield sier dere.. NEI, langt i fra...:???:

I en leilighet, et par som liksom er redd for poltergeister og demoner...
    UFFF en natt så flytter døra på seg ... uhu så redd vi ble.

Natten etter så flytter soveromsdøra seg igjen.... Nå føler vi oss SNYTT her. :twisted:

Så en natt dunker det på badet, og det dunker mer her jeg bor for å si det sånn. :???:

Tips styr så langt unna som du kan, se heller en dokumentar...

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld ble det oppvarming til " Revenge Of The Fallen " til helgen :-D

Transformers :-D
    LydOrgasme på 2 timer og 20 minutter... MA -20dB som altid :-D

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke helt film, men driver med et maratonprosjekt for å komme meg gjennom den samlede "Babylon 5 The Complete Collection" i rekkefølgen som er anbefalt av serieskaperen. Du verden, det begynner å bli skikkelig råspennende nå. Har akkurat fullført sesong 3 og begynte med sesong 4 i går.

Dessverre er denne kun på DVD, og i tillegg er en god del scener ganske ulne (dette kommer aldri på BD, for å si det slik), men noen ganger er en god historie mye viktigere enn all verdens HD og lydeffekter.

(NB: Det er 6 fullpakkede DVDer i hver av de 5 kompakte sesongboksene øverst i bildet. En genialt kompakt måte å få mange plater inn i en veldig smal boks på. Kan kjøpes fra amazon.co.uk)

For meg er denne serien en klassiker av episke proporsjoner som jeg aldri tidligere har fått med meg alle episodene og spin-off filmene og seriene av. Jeg koser meg skikkelig. Denne har faktisk prioritet foran Transformers 2, Pelham 123, The Orphanage og en del andre som jeg har liggende og vente i BD-haugene. 8)

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går så jeg "Planet 51", en utrolig morsom film med masse referanser til tidligere filmer/blockbusters.

Har ikke lyst å gi noen spoilers siden de færreste har sett den enda.

Og til Danke, Paranormal activity er ikke en film man ser på kino, men hjemme med stearinlys og en lettskremt halvdel Man må lage stemning hvis skummle filmer skal funke. Se den en kveld det er uvær.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,296
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Sitat Opprinnelig postet av Truls
    I går så jeg "Planet 51", en utrolig morsom film med masse referanser til tidligere filmer/blockbusters.

Har ikke lyst å gi noen spoilers siden de færreste har sett den enda.

Og til Danke, Paranormal activity er ikke en film man ser på kino, men hjemme med stearinlys og en lettskremt halvdel Man må lage stemning hvis skummle filmer skal funke. Se den en kveld det er uvær.

Har du sett den? Jeg gir den en soleklar tommel ned..

Jeg gikk riktignok før spøkelset tok på seg lakenet, for en klisje... lakenspøkelse liksom...

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Ikke helt film, men driver med et maratonprosjekt for å komme meg gjennom den samlede "Babylon 5 The Complete Collection" i rekkefølgen som er anbefalt av serieskaperen. Du verden, det begynner å bli skikkelig råspennende nå. Har akkurat fullført sesong 3 og begynte med sesong 4 i går.

Dessverre er denne kun på DVD, og i tillegg er en god del scener ganske ulne (dette kommer aldri på BD, for å si det slik), men noen ganger er en god historie mye viktigere enn all verdens HD og lydeffekter.

(NB: Det er 6 fullpakkede DVDer i hver av de 5 kompakte sesongboksene øverst i bildet. En genialt kompakt måte å få mange plater inn i en veldig smal boks på. Kan kjøpes fra amazon.co.uk)

For meg er denne serien en klassiker av episke proporsjoner som jeg aldri tidligere har fått med meg alle episodene og spin-off filmene og seriene av. Jeg koser meg skikkelig. Denne har faktisk prioritet foran Transformers 2, Pelham 123, The Orphanage og en del andre som jeg har liggende og vente i BD-haugene. 8)
    Helt enig roffe En av de aller beste Sci-Fi seriene der ute, kun slått av BSG i mine øyne.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Terminator

Så denne , ikke igår men i kveld. Syns det var en grei film med masse action og jævlig tøff lyd, verken mer eller mindre.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Transformers " Revenge of the fallen "

Nå er jeg svett rett og slett !!!!! :-D

MA -20dB... så og si hele filmen igjennom :-D
    Og til og med forsterkerene i PC13 Ultra fikk arbeidstempratur i kveld :-D

DTS HD-MA 5.1 og det sitter jævlig bra.
    Eneste som virket og være ikke helt som det skulle var tidlig i filmen da de treffer på en "gravemarskin" som gir beskjeden om at den fallene skal gjennoppstå. Det manglet en eksplusjon virket det som.

Bildet: Ikke helt topp bilde men det holder.
    Kansje litt lite naturlige bevegelser på enkelte av animasjonene, spessielt på den graveren som hammrer løs på pyramiden.

DEFENITIVT VÆRT DE 2 timer og 30 minuttene den opplevelsen pågår.
    Det bare må kalles en opplevelse når du ser filmen på et annleg med bra bassfundament ;-)

Nå har jeg vel rundt 3 timer med bonusmatrialer og gå igjennom :-D

Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corleone

Så denne , ikke igår men i kveld. Syns det var en grei film med masse action og jævlig tøff lyd, verken mer eller mindre.

Denne så jeg i går, og ble helt ør i hodet når den ferdig. Utrolig MYE bass, HELE tiden i denne filmen! Selve filmen synes jeg var ganske ok, gir den derfor 4/5 av seks.

Har nå akkuratt sett ferdig Inglourious Basterds, og hadde ikke noen særlig forventninger til filmen, men denne overasket stort! Var rett og slett en veldig underholdene film med gode skuespillerpresentasjoner
    Anbefales!

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tidligere idag kost meg med:

Hadde senket forventningene litt i forkant av denne, men det hadde jeg ikke behøvd. Jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt må dra inn navnet til PJ.. sånn gjør meg mer kritisk enn noe annet, og kan få meg til å styre unna heller enn å løpe å kjøpe.

Skikkelig underholdende film fra begynnelse til slutt, anbefales.

Meget bra bilde og svært bra DTS HD MA lydspor.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hæ har district 9 kommet ut allerede `? kommer ikke den i slutten av desember da ?

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Playcom oslo har som vanlig USA releasene etpar uker før tia. Er sonefri forresten.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,438
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjensyn med Geomi sup/Spider Forest (2004). Og den var ca. 40 % bedre enn første gang. Nå kom grøssermomentene til sin rett ved å ta hensyn til interkommunikasjonen som var lagt inn i filmen. Veldig lik Mulholland Dr. men der MD viste fram handlinga, inviterte Gs/SF tilskueren inn i handlingsuniverset. Fin tøtsj! Mye symbolbruk og sikkert godt kulturelt-religiøst forankra, noe som gikk denne seeren forbi. Linjene til Koreansk nord-sør konflikt syntes å være et av budskapene, sett og diskutert fra sør-K.

Deretter et femte eller sjette framstøt på å trenge dypere inn i materien til Andrei Tarkovskys Stalker (1979). Klaffer bra med studiefagene teknologi, modernitet og (politiske) styringssystemer. Satt bare og kjente hvordan den kulturelle kapitalen sildret inn i takt med at nivået på tålmodigheta sank. Neste gjennomsyn bringer meg forhåpentligvis et steg nærmere hvorfor mennesket elsker sine undertrykkere. Merkelige bilder og stemninger, fint lydspor. 2,5 time lang og verdt sin vekt i fremmedgjørelse.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Band of brothes

Har nå kommet til og sett episode nr 8.

Kan vel si de som det er... Har du den på dvd så er det vært og skaffe på blu-ray bare for lydens skyld ;-)

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Jeg har tidligere idag kost meg med:

Hadde senket forventningene litt i forkant av denne, men det hadde jeg ikke behøvd. Jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt må dra inn navnet til PJ.. sånn gjør meg mer kritisk enn noe annet, og kan få meg til å styre unna heller enn å løpe å kjøpe.

Skikkelig underholdende film fra begynnelse til slutt, anbefales.

Meget bra bilde og svært bra DTS HD MA lydspor.
    Desverre er det altfor mange stygge cover på BD ute og går, så om du er fanatisk bør du ta en tur til Blu-ray Forum - View Single Post - Official Custom Cover Art Thread og spørre om han kan editere bort PJ presents. De er som regel vedlig ålreite på det punktet. Forøvrig flotte covers i den tråden.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

microanmeldelse

Så akkurat 2012 , fytti for en smekk tett film!

Så Hangover på lørdag, anbefales på det sterkeste!

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,528
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Så akkurat 2012 , fytti for en smekk tett film!

Så Hangover på lørdag, anbefales på det sterkeste!
    Så Hangover her om dagen jeg og, og det var en av de beste komedier jeg noen sinne har sett. Synd det ikke lages fler av dette kaliberet!:-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate Psychonaut sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Så Hangover her om dagen jeg og, og det var en av de beste komedier jeg noen sinne har sett. Synd det ikke lages fler av dette kaliberet!:-D
    Må si meg enig i at dette er en fantastisk film!!!

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Var innom min BD skuff også igår. Meget underholdende.

Side 209 av 364 FørsteFørste ... 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 205 206 207 208 209 210 211 212 213 219 229 239 249 259 269 279 289 299 309 319 329 339 349 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •