Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 207

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 207 av 364 FørsteFørste ... 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 203 204 205 206 207 208 209 210 211 217 227 237 247 257 267 277 287 297 307 317 327 337 347 ... SisteSiste
Viser resultater 4,121 til 4,140 av 7271
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    -bruno-jpg

Fy for en film. For ikke å ødelegge for dem som ikke har sett den, skal jeg ikke gå inn på detaljer.

Bildet var bra (tenker ikke på coveret ;-))

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    He he he, tror du skal prøve en gang til...
    Paranormal Activity heter den :wink:
    He he, det er da overnaturlige saker det handler om, ikke paranoide mennesker.
    Haha. Selvfølgelig

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    G.I. Joe: Rise of Cobra

For et makkverk av en film. Under denne filmen ble jeg visst offer for voldtekt, og det var vondt. Den hadde selvsagt ikke et snev av virkelighet, men den hadde dårlig script, som da selvsagt er myntet på kids, grunnet PG13 certificate, som selvsagt bare er der for å dra inn cash, et typisk lovedrama, og helt elendlig CGI. Det var faktisk overraskende dårlig enkelte steder. Selv slosskoreografien var dårlig, i tillegg var den lang.
    +1

Det meste med denne filmen var under pari, men det var CGI'en som tok kaka...

Jeg tror ikke jeg har sett verre CGI på flere tiår. Biljaktscene bestående av normal trafikk med en påklistret, datagenerert ekstra bil som skiller seg ut som en betent kvise blant de andre bilene... Rent bevegelsesmessig må den biljakt-scenen i Paris være noe av det dårligste som er produsert i moderne tid.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg nettopp fullført

Denne hadde jeg høye forventninger til, og den infridde til de grader. Har sett hele Sarah Connor Chronicles s2 denne uka og var i skikkelig Terminator modus. Fantastisk bilde, og helt rå DTS HD MA lyd. Anbefales sterkt!
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer Backstreets sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp ferdig med del 2 av denne filmatiseringen av en av de største franske gangsterene i moderne tid, Jacques Mesrines. En etterhver særdeles rå og skruppelløs type.

To meget underholdene og fasinerende filmer, hvor den første står til en meget god femmer mens del to ikke helt følger opp - men likevel godt over middels. Uansett må den bare sees dersom man har sett del 1
    Skurken spilles av Vincent Cassel, som også er kjent fra filmen Irreversible. Forøvrig en langt langt kjedeligere og uinteressant film (IMO) - dog kontroversiell.
    Glitrende skuespill her i alle fall.

Disse kan jeg anbefale.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde besøk her i dag, og vi så Transformers 2 blant annet. Ikke har jeg sett den på kino før heller, så jeg var spent. Fikk den fra USA for et par uker siden, men pakket den opp først i kveld.

Jeg må jo si at det var en hyggelig opplevelse, det var skikkelig trykk i lydsporet på den. Det romlet og smalt nesten hele veien, vi koste oss!

Dessuten så syns jeg filmen i seg selv var bra jeg, men man må jo ta det for hva det er.
    Nei vi koste oss, og det er vel verdt å spandere et par timer på denne.

Satt på Braveheart BD etterpå, men det ble litt nedtur. Fikk ikke helt den samme følelsen der, men den er jo gammel også da. Men uansett så var det liksom ikke det samme, det var for langt mellom høydepunktene.
    Selv om dette er en av mine absolutte favoritter gjennom tidene så ble det liksom ikke full klaff.
    Det er noe med det å se helt nye filmer som er spilt inn på rette måten, kontra gamle STORE filmer som er "restaurert" som ikke klaffer helt for meg føler jeg.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjeeesp!

Dette var seige saker må jeg si. En komedie som handler om standup komikere skal være minst 100x morsommere enn dette. Mesteparten av tiden ble jeg bare flau på deres vegne.

Trakk på smilebåndet etpar ganger iløpet av 2 1/2 time, anbefaler å senke forventningene mange hakk.

Bra bilde, ikke noe spesiell lyd å snakke om.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer chras sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Transformers 2 i går og jeg syntes som mange at den første gangen jeg så den på kino var det stortsett bare kaos.
    Antar jeg var mye mindre kritisk og bare ville nyte det som var i vente da jeg satt den på i går.
    Fordi dette fenget meg skikkelig, og det er da virkelig nødt til å være mange scener her som blir gøy for de med store subber! =)

Skikkelig moro!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,740
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk sett 2 filmer igår kveld / natt.

Film 1.
    -57169ee7-c83e-4c02-aed2-f35ef5d4c81f-jpg

Den 3 i rekken av Istid. Istid 1 var meget god syntes jeg, med masse små artige poenger. Istid 2 ble litt slappere. Istid 3 sytes jeg faktisk var BRA, mange morsomme små poenger, god story! Virkelig vert å se og eie.

Film 2
    -2929997c-8507-4f71-82b2-e4ca10dfe726-jpg

Liker man gangster og mafia filmer er dette virkelig en film man bør få sett fort. Bra manus og regi, man fikk jevn dose med action gjennom hele filme. Min bedømmelse er meget bra, enig med VG som gav den en 5 da den kom.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da Vinci-koden

Tja... jammen ikke sikker på hva en skal skrive jeg...
    Så den på TV nå.

Det var jo ikke så veldig til drag i filmen selv om han derre sprø sado munken trakk opp underholdningen litt.

Ikke helt min reting så skal ikke skremme de som ikke har sett den enda.

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wizard of Oz - på bluray.

Flott film og bilde og lyd er helt klart mye bedre enn VHS'en jeg har fra midten av åttitallet.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Band Of Brothers

Endelig... selv om det ikke er en film...

Tidligere sett hele serien når den gikk på tv nrk-2 i sin tid.
    Så sett den 1 gang eller 2 på dvd.
    Og nå tatt steget opp til blu-ray :-D

Bildet: Skjønner ikke hva det kan skyldes men har støy i bildet i form av prikker, spessielt i sener med hvitt og en del der det er nærbilde av ansikter.
    Flere som opplever dette ?
    Er serine direkte oppgradert fra dvd ?

Lyd: Lover godt for serien videre selv om det ikke skjer noe i 1. episode.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Er serine direkte oppgradert fra dvd ?
    Hæ?

Enkelte tanker burde du kanskje tenke LITT mer på før du poster dem.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Hæ?

Enkelte tanker burde du kanskje tenke LITT mer på før du poster dem.

Ja eller da for de som henger litt etter. . .

Er serien orginalt tatt opp i SD eller HD... funker det for deg da hr.kolbu

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Æh, nei - det gjør ikke det.

Selvsagt er serien tatt opp i HD. Å i det hele tatt tenke i andre baner er jo bare tant og fjas. :neutral:

Dessuten er serien kjent for sin gode kvalitet, så her må "problemet" ligge et helt annet sted enn i kildematerialet.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Æh, nei - det gjør ikke det.

Selvsagt er serien tatt opp i HD. Å i det hele tatt tenke i andre baner er jo bare tant og fjas. :neutral:

Dessuten er serien kjent for sin gode kvalitet, så her må "problemet" ligge et helt annet sted enn i kildematerialet.

Gikk over alle bilde innstillinger på ps3-reciver-tv og de er som de skal være.
    HDMI kablene satt også godt i kontaktene.
    Prøvde til og med og slå av 1080p/24bps uten at det var noe forskjell.
    Samt og sette skarphet på tv til 0.

Så har akkurat nå 0 peil på hva som lager problemer :-/
    Setter en demper på de litt over 1 timers kosen med episoder på en sen kveld.

Skulle egentlig likt og lånt en dedikert blu-ray spiller for og sjekket ut om det er min ps3 60gb som er problemet.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er altså i første episode du opplever dette?
    Jeg antar at du ikek har sett på de andre episodene, men jeg skal sjekke mitt eget eksemplar for å se om jeg finner tegn til de symptomer du antyder!

Serien er (etter det jeg har hørt) rimelig bevisst laget i en noe "kornete" stil, men det er vel ikke dette du tenker på?

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det typisk maurtueeffekt du tenker på ang prikkene? Trodde det helst var projektoren som skapte disse, men du har tv?

Ellers er bildet noe varierende på Band Of Brothers, med blasse farger og sånn, men det er jo helt bevisst.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er altså i første episode du opplever dette?
    Jeg antar at du ikek har sett på de andre episodene, men jeg skal sjekke mitt eget eksemplar for å se om jeg finner tegn til de symptomer du antyder!

Serien er (etter det jeg har hørt) rimelig bevisst laget i en noe "kornete" stil, men det er vel ikke dette du tenker på?
    Ja, har sjett bære 1. episode da æ fekk boks`n i går. (**** ta den som ha laga bulk i boksen)

De e sånn småkånnåt av å te frå ps3 te mæ værtfall, spessielt himmel...skya.
    Men nærbilda tå ansikt sett som et skudd, å de gjor de ikke når æ såg i går.
    Spessielt han derre David Schwimmer på oppstillingsplassen, da e de heilt fer jævlig bilde. Trur næsten de e så gæli at dvd ha sjett likar ut akkurat de minutta.

Plasman min e justert te DVE (blu-ray) frå PS3 me tips å oppskrefta frå Gorm om æ huske rætt.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    Er det typisk maurtueeffekt du tenker på ang prikkene? Trodde det helst var projektoren som skapte disse, men du har tv?

Ellers er bildet noe varierende på Band Of Brothers, med blasse farger og sånn, men det er jo helt bevisst.
    Litt kornete av og til er normat med PS3. Men det var utrolig mye korn i bildet.
    En tendens til brunt bilde (men det skal jo være slik)
    Ansiktet til David Schwimmer på oppstillingsplassen da det ikke ble perm på noen av de... rett og slett helt for jævlig dålig til og være blu-ray, tror jeg vil beskrive det som vassent bilde

Side 207 av 364 FørsteFørste ... 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 203 204 205 206 207 208 209 210 211 217 227 237 247 257 267 277 287 297 307 317 327 337 347 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •