Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 198

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 198 av 364 FørsteFørste ... 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 194 195 196 197 198 199 200 201 202 208 218 228 238 248 258 268 278 288 298 308 318 328 338 ... SisteSiste
Viser resultater 3,941 til 3,960 av 7269
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    I kveld ble det "Menn som hater kvinner".

Jesus - dette er vel en av de aller beste filmer jeg har sett hittil i år!
    Ikke på langt nær så inngående som boka, men likevel.

Drivende klassisk svensk thriller-drama.

7 av 6! :-D
    Så denne i kveld. Fantastisk film! Gode skuespillerprestasjoner, gode roller og et skikkelig plot. Godt å se at vi er på bølgelengde igjen, Roger....

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Og jeg tar det for gitt at også du - etter å ha sett trailerne for de påfølgende filmer - gleder deg "vilt" til å få dem opp på lerretet...?

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,802
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....og etter mange herlige superlativer om menn som hater kvinner filmen, så drar jeg tråden rett ned med filmen Jumper.
    Fant den i hylla, pakket inn i plast. En bonusfilm fra div bestillinger.

Djeezez for en kjedelig film. Liker egentlig sånn type filmer, men denne var bare teit. Stakkars Samuel L Jackson som måtte være med på dette.
    Han må ha fått godt betalt til pensjonisttilværelsen sin.
    Anbefales på det svakeste.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aaaah... DET må jo være en fin oppfølger etter hans "store" suksess med "Snakes on a Plane"...

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,802
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Now Pronounce You Chuck & Larry.

Denne synes jeg var vittig!
    Lett og enkel komedie med mange morsome situasjoner.
    Kevin James gjør ikke filmen mindre severdig.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ohhhahh...

Litt film nytelse...

Er i gang med Ringenes Herre 3oligien Extended og pløyet igjennom nr 2 i kveld

Men nå kjenner jeg det må kuttes ned fra 2 ganger om året til 1 gang om året... husker da liksom all dialog og sånt... minnet må svekkes he he.

Blir da sliten av av 3 timer med film med bra lydnivå :-D

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser mye film. Punktum!
    Og jeg sluker de fleste sjanger, fra drama til skrekk, og alle har de sin egen sjarm, men på kryss av dette så dukker det en veldig sjelden gang en film som rører deg spesielt, og da tenker jeg ikke bare på at du har sett " en jævla bra film en kveld" for så slite med dagen derpå med hva filmen egentlig handlet om, bortsett fra at eksplosjonene virkelig fikk sub'ene til å riste osv... men en film som setter litt spor etter seg, som rører noen flere spekter enn at bare sub'ene våknet til liv(joda, jeg liker slike filmer også ) :wink:
    Vel, mulig dette ikke blir fra et 100% nøytralt synspunkt siden jeg allerede på forhånd har Mr. Eastwood som en av mine favorittregissører, men Million Dollar Baby er en slik film som rører noe ved en, iallefall meg selv, slik som feks Shawshank Redemption rører ved meg, slik som Amelie fra Montmartre rører ved meg osv...
    Mange har selvsagt sett filmen før, selv har jeg sett den et par ganger før på dvd med det samme den ble utgitt, men det er nå så lenge siden at gjensynet nå på Blu-Ray ble nesten som å se den for første gang, og historien er akkurat like rørende som første gang!!!

Dette er, etter min beskjedne mening, en perle av en film, med en bridge midt i filmen som knapt har sin like i hele filmhistorien(sterke ord, jepp I know!) Har du sett filmen, så skjønner du hva jeg mener, har du sett filmen og ikke skjønner hva jeg mener så er dette en film som ikke har rørt noe spesielt ved deg, og dermed syns du nok dette er en høyst middelmådig film, uansett, dette er min post og demokratiet er kastet på sjøen!!!
    Filmen er en solid 6'er på terningen, og da har jeg allerede trukket for manglende HD-lyd 8-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld ble det "Menn som hater kvinner".

Jesus - dette er vel en av de aller beste filmer jeg har sett hittil i år!
    Ikke på langt nær så inngående som boka, men likevel.

Drivende klassisk svensk thriller-drama.

7 av 6! :-D

Fy søren for en film, denne anbefales på det sterkeste!!! Jeg gir den også 7 av 6

Og jeg tar det for gitt at også du - etter å ha sett trailerne for de påfølgende filmer - gleder deg "vilt" til å få dem opp på lerretet...?
    Ja, kan nesten ikke vente!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Martyrs ble vist her. Grøss....

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,277
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Litt film nytelse...

Er i gang med Ringenes Herre 3oligien Extended og pløyet igjennom nr 2 i kveld

Men nå kjenner jeg det må kuttes ned fra 2 ganger om året til 1 gang om året... husker da liksom all dialog og sånt... minnet må svekkes he he.

Blir da sliten av av 3 timer med film med bra lydnivå :-D
    For ikke mange ukene siden så så jeg alle tre i normal lengde back-to-back og avsluttet med litt Infected Mushroom. Det var dagen etter det at nabokjærringa kom og klagde på for mye bass klokka halv 4 om natta.
    Samsung UE65HU7505
    Yamaha CX-A5100, NAD 208, Onkyo PA-MC5501 SVS AS-EQ1, Samsung BD-H5900 sonefri
    2xSVS STS-01 front, 2xSVS SCS-01 senter, 4xSVS SBS-01 surround, 2xSVS PC-2000 sub, 4xDynavoice Magic FX-4 atmos.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    For ikke mange ukene siden så så jeg alle tre i normal lengde back-to-back og avsluttet med litt Infected Mushroom. Det var dagen etter det at nabokjærringa kom og klagde på for mye bass klokka halv 4 om natta.
    Merkelig...

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Inglorious Basterds

Var på kino igår og så Inglorious Basterds og den innfridde forventningene til fulle. Det var en film i ekte Tarantino stil med mye dialog men det ble aldri kjedelig, gleder meg allerede til jeg får den på blåplate.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ohh... Nå er jeg nesten helt utkjørt...

Sett Ringenes Herre "Atter En Konge" extended nå... sikkelig sliten i hele kroppen faktisk

Fortsatt den BESTE filmen som noen gang er laget :-D

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,277
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Merkelig...
    Skjønner ikke det. Bor jo i enebolig.
    Samsung UE65HU7505
    Yamaha CX-A5100, NAD 208, Onkyo PA-MC5501 SVS AS-EQ1, Samsung BD-H5900 sonefri
    2xSVS STS-01 front, 2xSVS SCS-01 senter, 4xSVS SBS-01 surround, 2xSVS PC-2000 sub, 4xDynavoice Magic FX-4 atmos.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,438
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AHHH, Gilda!

Sex godess Rita Hayworth og Mr. Handyman Glen Ford i tett og tempramentfullt samspill. Severdig klassiker fra 1946. Stereotypt etter dagens krav , men en klassiker like fullt.

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pusur 2

Pluss: Enestående britisk kultur og landskap. Billy Connolly. Det er John Cleese-fakter over mannen. Bill Murray. Ikke for mannen, men fordi jeg i det minste slapp å se ham.

Minus: Bill Murray. Kjedelig fyr. Jennifer Love Hewitt. Alltid så forferdelig søt.

Jeg skulle gitt filmen toppkarakter dersom Lord Dagis hadde drept Pusur. Så kunne Jennifer heller hatt med restene av fillekatta i serien sin, Ghost Whisperer.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stardust

Eventyrfilm som riktignok er en blek avglans av Terry Gilliams 80-tallsklassikere -- men rimelig god tidtrøyte.

Robert de Niro i sminke og underkjole er jo nesten verdt prisen alene...

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Max Payne.

Jeg har dratt igjennom et par Max Payne spill på PC'n for noen år siden og likte den gang den kalde, barske og kyniske Max. Nå hadde jeg på forhånd ikke store forventninger til filmen og kan vel melde at det hele var en pine å komme igjennom. Ikke var Max spesielt kald og kynisk og den rå og ugjestmilde tonen som man kunne finne i spillene var heller ikke tilstede.

Filmen kan vel oppsummeres med et l a n g t gjesp.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

War of the worlds

War of the worlds

Denne var veldig god, liker du gamle scififilmer så må denne sees. Bildet er overaskende bra for å være en film fra 1953.

Newcomer Backstreets sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Jeg ser mye film. Punktum!
    Og jeg sluker de fleste sjanger, fra drama til skrekk, og alle har de sin egen sjarm, men på kryss av dette så dukker det en veldig sjelden gang en film som rører deg spesielt, og da tenker jeg ikke bare på at du har sett " en jævla bra film en kveld" for så slite med dagen derpå med hva filmen egentlig handlet om, bortsett fra at eksplosjonene virkelig fikk sub'ene til å riste osv... men en film som setter litt spor etter seg, som rører noen flere spekter enn at bare sub'ene våknet til liv(joda, jeg liker slike filmer også ) :wink:
    Vel, mulig dette ikke blir fra et 100% nøytralt synspunkt siden jeg allerede på forhånd har Mr. Eastwood som en av mine favorittregissører, men Million Dollar Baby er en slik film som rører noe ved en, iallefall meg selv, slik som feks Shawshank Redemption rører ved meg, slik som Amelie fra Montmartre rører ved meg osv...
    Mange har selvsagt sett filmen før, selv har jeg sett den et par ganger før på dvd med det samme den ble utgitt, men det er nå så lenge siden at gjensynet nå på Blu-Ray ble nesten som å se den for første gang, og historien er akkurat like rørende som første gang!!!

Dette er, etter min beskjedne mening, en perle av en film, med en bridge midt i filmen som knapt har sin like i hele filmhistorien(sterke ord, jepp I know!) Har du sett filmen, så skjønner du hva jeg mener, har du sett filmen og ikke skjønner hva jeg mener så er dette en film som ikke har rørt noe spesielt ved deg, og dermed syns du nok dette er en høyst middelmådig film, uansett, dette er min post og demokratiet er kastet på sjøen!!!
    Filmen er en solid 6'er på terningen, og da har jeg allerede trukket for manglende HD-lyd 8-)
    Bra innlegg!
    Har sett filmen, men denne skal definitivt sees igjen i kinoen, og ikke i divx foran pcene, som sist.

Side 198 av 364 FørsteFørste ... 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 194 195 196 197 198 199 200 201 202 208 218 228 238 248 258 268 278 288 298 308 318 328 338 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •