Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 19 av 364 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 7271
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Double Jeopardy.
    3/6.
    Grei nok. Alec Trebec var ikke med.
    Litt out there enkelte ganger.
    Detter er nok mye mer en leiefilm enn en eiefilm, men den hang da utenpå L&B.

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så det Punisher på fredag, hovedpersonen var litt tøff, litt sånn Max Payne over han. "A man with nothing too loose :wink: " .
    Mens lydsporet sugde max. Fytte rakkern, masse skyting og eksplosjoner i filmen men subben var så og si aldri på :cry:

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pike Med Perleøredobb...
    Synes dette var en meget bra film, en av de beste jeg har sett på en stund. Kjempebra skuespill og en historie som ikke er forutsigbar. Det er hyggelig med noe annet enn Hollywood film til tider.

Noen vil kanksje synes at den er litt kjedelig...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,077
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "No Good Deed" med Samuel L. Jackson, Milla Jovovich, Stellan Skarsgard, Doug Hutchinson, Joss Ackland og Grace Zabriskie.

Helt grei film med "ok" skuespillerprestasjoner. Synes vel kanskje ikke at handlingen i filmen var den meste spennene, men den duger. Bra bilde, middelmådig lyd.

4- av 6

Newcomer Chainsaw Charlie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dawn Of The Dead (2004) Skuffet over denne. 2/6

Dodgeball Liker Stiller (spes. Mystery Men/Zoolander, men denne var skikkelig dårlig! 2/6

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    I går så jeg PHONE, en japansk/koreansk verson av the ring tror jeg. The ring kan bare legge seg,denne var rå!
    ANBEFALES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    The Phone er en Koreansk horrofilm. Ganske bra, spesielt imponert over jentungen som klarer å spille så psykotisk. Den har egentlig ingenting å gjøre med Japanske "Ring". Det finnes en koreansk remake av "Ring" som heter "Ring Virus", men denne er elendig sammenlignet med originale Japanske. Foreslår heller du ser amerikanske remaken av "Ring" i så tilfelle..den kan iallefall betraktes som grei tidtrøyte.

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett førstet sesongen av 24 i helgen, fikk den aldri med meg når den gikk på tv.
    Meget god underholdning, bra bilde. Skuffende at den kun har ProLogic lydspor.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjensyn med Red Dragon. Koselig film, med masse brillefine skuespillere; hundre poeng til Emily Watson.

Newcomer Mithrandir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg brukte hele dage i går på å se Lord of the Rings (alle sammen) :shock:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gjesp Mithrandir. når jeg så de filmene måtte jeg ta en pause mellom hver disk.
    Anyway, i kveld ble det The Aviator. Og for å si det med en gang. Hvis en film skal vare i nesten 3 timer, bør den være interessant nok til at man ikke sovner i de treige sekvensene. Liker originaliteten Scorcese har i filmene sine. Dette er ikke noe sett-før-opplevelse, og de caprio gjør en god prestasjon selv om det er litt småplukk på noen scener.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett: Collateral. Til å være skutt på dv har denne filmen helt utrolig bilde. Ikke noe du ikke har sett før, men gjennomføringen er helt eksepsjonelt bra. Utrolig pen å se på er den også. Me likes!

Facing Windows. Italiensk kulturtante-film, men den var faktisk ganske bra :shock:

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I løpet av helga ble det:

Skrun som Beckham. En OK film om to unge engelske jenter, fra hvert sitt kulturelle miljø (engelsk og indisk), som kommer sammen gjennom fotballen. Med alle de forviklinger og misforståelser som det kan medføre. Til slutt så går det godt, ikke uvanlig det, og begge blir proffer i Amerika, Hurra.

Pirates of the Caribbean. Skuffet over denne, etter det jeg har lest. Lett å forutsi handlingen og ikke topp kvalitet på hverken film eller lyd, synes jeg i alle fall. Trolig spennende for den yngre garde, men ellers lite å kaste bort tida på.

Ring. Thriller med en handling som jeg hadde litt vanskelig å ta med en gang, får kanskje se den en gang til? Severdig, men ikke noen stor film.

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Formel 1
    Til slutt så går det godt, ikke uvanlig det, og begge blir proffer i Amerika, Hurra.
    Det er vel sånt vi helst ikke vil vite i en miniomtale. Etter min mening bør man gi en kort skildring om hva filmen går ut på og evt. kvalitet på DVD-utgave o.l. slik at andre kan få tips om severdige filmer. Men hvordan filmen ender skal ikke avsløres her.

Newcomer Gory Gosling sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Hellboy. Ganske underholdende syns jeg. Men ble for urealistisk for min smak.

3/6

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lilja 4-Ever, forteller historien om barn som tvinges til å bli voksen, veldig voksen, veldig fort. En dyster, sterk og til tider ubehagelig virkelighet fra Helvetes forgård, nabobyen til Fucking Åmål.

Newcomer Adyton sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jane
    Lilja 4-Ever, forteller historien om barn som tvinges til å bli voksen, veldig voksen, veldig fort. En dyster, sterk og til tider ubehagelig virkelighet fra Helvetes forgård, nabobyen til Fucking Åmål.
    Kjempegod film om et altfor aktuelt tema. (Det er egentlig utrolig hvor mange gode filmer som er blitt laget i Sverige og Danmark...)

Så for min del Time Bandits - desverre utdatert, så turen ned Memory Lane ble ikke som forventa. Hverken Cleese eller Connery kunne redde denne, nei :roll:

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg så de 5 siste episodene i taken. bra serie, tok ca 7 timer forresten

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Barry Lyndon-Sone2, PAL, ikke norsk subtitles, remastered (selv om dette egentlig ikke var spes synlig), 1.53:1 widescreen (ikke vet jeg hva dem kaller widescreen, men 16:9 er det ikke. Mer 4:3 format egentlig.

Men uansett en svært god film. Kostymene var perfekte og stemte godt overens med både tid og miljø personene beveget seg i. Som oftest moderne kameraføring (dvs at i slagscener så fikk man se ut fra soldatens øyne liksom...akkurat som en drøss med moderne krigsfilmer).

Det filmtekniske lyser av kvalitet og det samme gjelder skuespillerne som mesterer rollene sine ganske bra.

Jeg går ikek så mye inn på storyen da dette er beskrevet på cover, men det er ingen krigsfilm. Vi følger en oportunistisk ung mann på vei mot lykke og rikdom. Og hans stadig svinnende idealisme!

Det er et lite kunstverk i mine øyne. Jeg tror folk som liker kvalitetsfilmer vil like denne filmen. Og med tanke på at denne filmen ble laget i årene før 1975 så er dette et lite mesterverk fra Mr. Stanley himself!

Minus for relativt svak bildekvalitet og nær 4:3 format

Newcomer Haugesund sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat sett Open Water, veldig enkel men effektiv film om ett par som blir etterlatt på havet etter en dykkertur. Veldig spennende, men billedkvaliteten var så som så.

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ooo my bad. Overså den minanmeldelse greia.

taken: 10 episoders miniserie av steven spielberg (ala band of brothers).
    Hver episode er litt over 80min lang, så det blir over 14timer tilsammen.
    Jeg syns bildekvaliteten var bra, bortsett fra noe ufokusering av og til (?)
    tok en liten kikk på den ene episoden og da lå overførings hastigheten på ca 4mb/s+

Serien handler om 3 familier, en familie som opplever bortføringer, en som har kontakt med aliens og en familie som prøver å finne mest mulig ut av dette (meget løslig sagt for ikke å avsløre for mye).
    All handling forgår på jorden, ikke noe ville verdensrom reise/ting og tang.
    Alt som skjer kunne jeg for såvidt trodd på for å si det sånn :lol:

Alt i alt så er dette en serie jeg absolut anbefaler!

Side 19 av 364 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •