Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 189

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 189 av 364 FørsteFørste ... 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 185 186 187 188 189 190 191 192 193 199 209 219 229 239 249 259 269 279 289 299 309 319 329 ... SisteSiste
Viser resultater 3,761 til 3,780 av 7273
    Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,279
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Hjelper at hun er delvis norsk også :-D

Er litt kult at i Bloodrayne 1 så spiller Løken, men i Bloodrayne 2 så spiller Natasha Malte som også er norsk.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antichrist

Så denne jeg også, fy for en vemmelig film til tider..

Publikum likte ikke denne filmen, hørte -"for en rævva film" flere ganger i salen på vei ut. Folk ble vel vemmet mer enn de ble underholdt. Lars Von Trier ville nok provosere litt med denne tror jeg, kjønnsorganer og vold..

Følte vel at endel andre filmer fra den kanten har gitt meg mer.

Filmen hadde en del gode sider også, filmingen var meget bra gjort synes jeg, bildet var sylskarpt selvom den hadde denne dogme ristingen av og til..

Filmen skremte meg aldri, men den vemmet meg veldig til tider.

Jeg så denne fordi jeg ikke rakk "Menn som hater kvinner".
    Satt istedet igjen med spørsmålet "Hater Lars Von Trier kvinner?", blitt slutt med dama kanskje? :lol: ....

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Terminator Salvation på kino i går kvell, denne filmen gikk over alle forventninger.
    Spesialeffektene var helt syke og en kan godt se at dataanimasjonen er kommet så langt at det er umulig å se at det er dataanimasjon lengre.
    Scenen da Connor styrtet i helikopteret på begynnelsen var helt fantastisk, man følte virkelig at man var midt i handlingen.

Christian Bale gjorde en god jobb, selv om jeg måtte trekke på smilebåndet et par ganger da han dro frem den grove "batmanstemmen"

Sam Worthington Gjorde en skikkelig god jobb i rollen som Marcus, En skikkelig tøffing og jeg fikk litt asossiasjoner mot Marcus Fenix:-D (om noen har hørt om han):-D

Veldig morro at de hadde fått med trynet til Arnold på T-800 modellen.

Da er det bare å glede seg til neste film som kommer i 2011.

Terningkast:

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pandu
    "Håpløst amerikansk" - Ja
    "Fylt av klisjeer" - Ja
    "Overdrevent patriotisk" -Ja
    "kjedelig" - Nei

Så denne filmen i går og gir den terningkast 2.
    Maggie Grace(Kim) gjør en heller middelmådig rolle. I filmen skal hun være 17 år. Etter oppførselen og faktene hennes å dømme minner hun mer om en 10-åring.
    Filmen er veldig snever og dreier seg kun om at pappa redde datteren fra skurkene. Hva som skjer med andre er klekkende likegyldig. Man blir sittende igjen med mange ubesvarte spørsmål gjennom filmen.
    Liam Neeson(Bryan) gjør en grei rolle, det er ikke hans skyld at manuset ikke er bedre. På coveret til DVD'en stod det "Nr 1 i USA". Det kan jeg i og for seg forstå siden hevngjerrighet har en så stor rolle i filmen. Og som i 24-seriene er det selvsagt helt greit å drepe for fote og torturere så lenge det er de "snille" som gjør det mot de "slemme". Og tilfeldigvis er noen av de største skurkene arabere...
    Filmen egner seg greit som hjernedød underholdning en kveld, men det er IKKE en god film.

Denne sier det meste.

Flere og flere anmeldere synes det er greit med tjo og hei, glavold og lignende bare de slipper å se blod.....

Med engang man viser grafisk at ben faktisk knekker, tenner faller faktisk ut av munnen om man slår til folk. Folk blir også alvorlig skadet i ben, armer og hodet om de får slag av et balltre eller et spark.

Sef er det riktig å vise vold på denne måten, alt annet er barnslig og teit. Merk filmen 18år og la blodet sprute, om det er vold man skal vise så skal det være VOLD, og ikke helter som rister slagene av seg på ekte supermanvis etter at de har fått juling som ville drept en elefant.....

"Man on Fire" ble også slaktet av enkelte anmeldere for å være "unødvendig voldelig" , svart/hvit og enkel.

Jeg merker meg at de samme anmelderne gjerne liker å se filmer som lar maling tørke.....

"Man on Fire" er kanskje en av de beste filmene Scott har laget, iallefall sånn jeg ser det.

Man skal redde ungen, og man skal drepe de som vil ta ungen.. Og helten skal helst få masse juling og miste livet mens han redder ungen...

Kompromissløst, rått og voldelig der du ofte ikke vet hvordan det ender...

Det er det som er bra action...

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,983
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bump.

Og det er det som er god film/bra film/god underholdning!
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,279
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så nettopp Outbreak. Den er fortsatt bra.

Første gangen jeg så den hadde jeg NAD 218THX og Dali 850. Den andre gangen de slipper bomben så sprengte jeg begge diskantene (1500kr/stk) og ene basselementet (800kr). Spolene på diskantene var svidde. Regner med at det var endel overtoner/harmonics inne i bildet her.

Han på HFK lurt på hvor høyt jeg spilte og mente at 3/4 styrke var litt i høyeste laget. Men jeg fikk nye diskanter på garantien. Så dere som alltid klager på HFK, de kan være mer enn greie óg.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Så nettopp Outbreak. Den er fortsatt bra.

Første gangen jeg så den hadde jeg NAD 218THX og Dali 850. Den andre gangen de slipper bomben så sprengte jeg begge diskantene (1500kr/stk) og ene basselementet (800kr). Spolene på diskantene var svidde. Regner med at det var endel overtoner/harmonics inne i bildet her.

Han på HFK lurt på hvor høyt jeg spilte og mente at 3/4 styrke var litt i høyeste laget. Men jeg fikk nye diskanter på garantien. Så dere som alltid klager på HFK, de kan være mer enn greie óg.
    Nei, det skal de iallefall ha. De er greie når det gjelder garantien eller ting som skal byttes inn....

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Valkyrie (2007)

(klikk på bildet for å lese omtalen)
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny oversiktelig og fin nettside. SkrotoRama
    Interessante anmeldelser.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Engler & Demoner

Liker du boka så styr unna denne. Leeeeenge siden jeg har blitt så skuffet over en film.

Sukk :

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FLOOD

Lyd - meget bra
    Bilde - meget bra
    Handling - elendig
    Skuespilleri - midt på
    Effekter - midt på

Engelskmennene er flinke til å lage frokost, ha god stemning på fotballbaner, lage kriminal, komedie -og dramafilmer og Harry Potter; men slike filmer som dette kan de ikke.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Point of no return (1993) - en tettpakket thrller of the old days.

(trykk på bildet for å lese hele omtalen)
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Newcomer EnZent sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så på The Shining samt The Descent i går, eller i natt om du vil ettersom jeg hadde hørt at The Shining var en ekstremt god skrekk klassiker av flere og The Descent var en skremmende og nervepirrende film, men kan ikke si jeg ble spessielt imponert av noen av dem, snarere tvert imot..

Det var et sted totalt i begge filmene der jeg skvatt litt til, og ellers var det generell lite spenning og grøss. Det var henholdsvis nede i hula på The Descent, der man ser et av de uhyrene skikkelig for første gang, mens filmkameraet går fra høyre til venstre og så tilbake med uhyret midt i linsa.

Holder meg heller til The Final Destination, A Nightmare on Elm Street og I Know What You Did Last Summer da, til tross for at ingen av de heller er skumle på noen vis er de iallefall gode filmer som er verdt å se

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Valkyrie (2007)

(klikk på bildet for å lese omtalen)
    Så denne i går og både bilde og lyd var absolutt godkjent. For förste gang så bunnet en eller to av subene. Sinnsyk lyd og fascinerende film.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,279
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så The Strangers. Den var til tider nervepirrende. Og sub'en fikk vilkelig jobba av og til.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,279
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Vertical Limit. Har ikke sett den før. Grei underholdning med et par nitroglycerin-eksplosjoner som dro på skikkelig. Særlig den første.

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen her som har sett Transformers 2 enda?

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Extreme Movie (2008)
    iMDb: Extreme Movie (2008)
    Trailer: Extreme Movie (2008)

Så denne for noen dager siden, dog bare på DVD ettersom jeg ikke fant den i HD, filmen er preget av dårlig kvalitet (ikke lyd og bilde jeg tenker på), lite orginal, mye dårlig humor, osvosv, men den hadde også en del ting som fikk meg til og le, desutten er det en film som er enkel og se, man slipper bruke jernen f.eks, noe jeg setter pris på.
    Helt grei film, grei underholdning tiden den varer.
    Gir den Terningkast 4,5

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,527
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Ingen her som har sett Transformers 2 enda?
    Skal på premieren imorgen...:-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Skal på premieren imorgen...:-D
    Har ikke fulgt med på premiere datoer, var bare at jeg pratet med en i fra england som hadde sett den på kino i helgen. Trudde den gikk på kino her hjemme nå.

Side 189 av 364 FørsteFørste ... 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 185 186 187 188 189 190 191 192 193 199 209 219 229 239 249 259 269 279 289 299 309 319 329 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •