Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 170

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 170 av 364 FørsteFørste ... 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 166 167 168 169 170 171 172 173 174 180 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 ... SisteSiste
Viser resultater 3,381 til 3,400 av 7271
    Active hifiguru 2 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kenti

I kveld så jeg og dama The Incredible Hulk (aka Hulken 2) på Blu-Ray. Herre min hatt for en lyd på den filmen. Aldri før har SVS Ultraen slitt mer gjennom en film. Her er det så mye dypbassinformasjon at tuben fikk pusteproblemer opptil flere ganger, helt fantastisk!

Ser jammen meg ut som jeg må forbedre headroom ved å få inn en til her igjen, etterhvert...

Filmen anbefales på det sterkeste. Meget bra lyd, bilde, spesialeffekter og fullpakket med action fra start til slutt (i motsetning til den første filmen, som jeg også synes er bra, men som for noen kanskje er litt langtekkelig).
    Så også denne konge film anbefales.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nye tv'en ankom igår(Sony 40W4500) og måtte jo teste med en av mine nyanskaffede blu-ray filmer.

Valget falt påVedlegg 39344 angrer ikke på det :-D

En veldig flott film og bildekvaliteten var det heller ikke noe å si på:-D

9.5/10

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fatso

Kom akkurat hjem fra premieren. En klar 5'er i mine øyne, utrolig bra skuespill av Jøgge (hovedrollen).

For de som liker Jenny Skavland i bikini samt at hun prater gris, er det bare å løpe på kino

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Nettopp tilbake fra en førpremiere på Burn after reading med George Clooney og Brad Pitt. Premiere er kommende fredag (17. oktober).

En vanvittig sær film, men likevel enormt humoristisk. Aldri har man sett George og Brad i slike "teite" roller. Cohen-brødrene har denne gang virkelig fått fullt utspill for sine vanvittige ideer.

Filmen er på kun 96 minutter, men for all del; det holder bra! I de siste 5 minuttene tar det fullstendig av og filmen avsluttes med smilebåndet på max!

Digresjon:
    Jeg trodde for øvrig jeg nærmest hadde fått grå stær da filmen satte i gang. Så elendig kvalitet på en kinovisning har jeg sjelden sett. Jeg mistenker SAGA kino for å ikke holde deres linser rene, men dette var mildest talt bedrøvelig. Lyse punkter hadde stoooore grå felter rundt seg. Det så rett og slett for jævlig ut. Fyyyyyyyyyy!!!

Film er best på kino - Blu-ray er best hjemme!

Film: 4
    Humor: 6
    Kinokvalitet: 0
    Kommer rett hjem fra kinoen og denne filmen.
    Bildet var slett ikke av 2008 HD standard, men mener at det ble bedre etterhvert

Kanskje det skal være sånn - men noen stor visuell opplevelse var det ikke.
    Men filmen bør sees. Det er en svært annerledes spionthriller av det humoristiske slaget.
    Store skuespillerprestasjoner spesielt av Brad Pitt, Malkovich og Frances McDormand. Clooney er ok, men gjør ingen stor film.

En herlig røre av en film! ANBEFALES!

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så mr. Pitt i går jeg også, men i "The Assasination of Jesse James".

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,979
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Constantine på Bluray. Meget bra film, herlig å endelig oppleve 'hele' filmen med hd lyd. Litt lavt volum på TrueHD sporet, måtte 4-5db over standard volum.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Max Payne

Så denne på fredrikstad kino her om dagen fy for ett dårlig bilde! Blir skuffet hver gang jeg er der, virker som om bildet var ute av fokus:S Lurer på hva kinomaskinisten driver med der i blant, sitter vel å surfer porr eller sjekker damer på nettby... hehe

Filmen? Jo, den var helt grei! litt dyster slik vi kjenner det fra spiller, litt spenning og litt action... Å ja, ikke minst starter den bra med en fin dame:P hehe

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,979
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg nettopp sett

-1270_front2-jpg

Begynnte på 3D versjonen, men siden bildet blir helt grønn/rosa valgte jeg å se 2D versjonen. Meget underholdende eventyrfilm med veldig bra bilde mye god lyd, men savnet HD lydspor. Mange av effektene bærer preg av å være laget for 3D, med ting som kommer ut av skjermen o.l., og disse virker litt malplasserte når man ser 2D versjonen.
    Så etterpå endel scener på ny i 3D, og dette er beste 3D effekt jeg har sett på film. Mye bedre enn Spykids3D og Lavagirl/Sharkboy3D. Blir nok å se hele på ny en dag i 3D, gleder meg allerede.. gleder meg dog ikke til syre-trippen det er å ta av brillene etter 90min..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La Vita e BellaVita è bella, La (1997)

Vanvittig bra film! Anbefales absolutt, både artig, trist og spennende. En film som en virkelig blir rørt av! Jeg forstår veldig godt at denne har fått oscar.

Gir den 9 av 10!

PS: Burde egentlig ikke denne tråden ligge under filmomtaler i stedet for dvd filmer?

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så Doomsday igår.
    En veldig underholdende, men kanskje litt søkt scifi-action.
    Den minner veldig om filmer som Mad Max og Resident Evil i formen.
    Det er veldig mye tjo og hei og selvfølgelig et par deilige killer babes..

Bildet var rett og slett fantastisk på dvd, lyden kunne desverre ikke holde følge med dette.
    Vil si lyden i Dts var litt variert, den var middels bra men ikke helt 100% gjennomført i mine ører.

Om jeg skal sette fingeren på noe særlig negativt så må det bli de teite dialogene, disse kunne med fordel vært gjort mye bedre...
    Er nok ikke det beste eller smarteste skriptet men altså helt grei som underholdning...

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår ble det denne:

Har sett den før, men den var veeeldig mye bedre nå! Ufatterlig mange kjente folk er også på rollelista.

Ikveld ble det denne:

Digger denne filmen! Har sett den mange ganger, og står høyt oppe på må-ha-på-bluray-lista :-D

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gun-Kata

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat sett The Godfather, Godfather II på BD. Har nå begynt på Godfather III og den skuffer veldig.
    De to förste filmene er det ikke skuespill, eller det virker ihvertfall ikke slik. De bare ER rollene, altså veldig troverdig. Al Pacino er helt fantastisk, han rett og slett bare ER Michael Corleone. Stemningen i filmene er helt spesiell og nr. II er langt bedre enn jeg husket. Kanskje tilogmed bedre enn nr.1. Dette er virkelig filmhistorie.
    Men så kommer vi altså til nr. III ...
    Nå er ikke Al Pacino lengre Michael Corleone, han er ... Al Pacino. Han spiller karakteren helt annerledes, noe som ikke gjör dette troverdig når man akkurat har sett de andre filmene. For all del, Al Pacino er en av mine absolutte favorittskuespillere, men her overspiller han og overanalyserer karakteren.
    Sofia Coppola burde ikke spilt denne rollen, da skuespill tydeligvis ikke er hennes beste egenskap.
    Andy Garcia overspiller også, synes jeg. Han er også en meget dyktig skuespiller, men her er jeg skeptisk til hans tolkning.
    Har altså ikke rukket å se filmen ferdig, men måtte bare ut med min frustrasjon over dette.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denne i går

Greit bilde, og greit lydsport (True-HD)

Hadde skyhøye forventninger da jeg normalt elsker slike filmer, men må si jeg ble ganske skuffet. Mest pga. forventningene mine. Kevin Spacey gjør som vanlig en fantastisk figur, og gjør denne middelmådigheten seværdig.

6/10

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Linewatch

Hva skal man egentlig si, bortsett fra at filmen er helt elendig. Handlingen er teit og vinglete, lyden er overhodet ikke noe imponerende (kanskje fordi heftige actionscener er mangelvare).
    Rett og slett bortkastet tid.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettop vært og sett Fatso på kino!
    Jeg lo så tårene trilla og det gjorde resten av salen også, her har de virkelig truffet godt! Hvis du ikke på et eller annet tidspunkt ler av denne filmen så tør jeg påstå du er rimelig uptight!

Ta turen og se denne, det er den verdt!

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Frihetens regn".
    En fantastisk god og (bokstavelig talt!) fengslende story! Som nær sagt "alle" bør få med seg.
    La gå at slutten er "typisk amerikansk" og at billed- og lydkvaliteten er så som så.
    Uansett - jeg kjedet meg ikke et øyeblikk!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Igår ble det denne:

Har sett den før, men den var veeeldig mye bedre nå! Ufatterlig mange kjente folk er også på rollelista.

Ikveld ble det denne:

Digger denne filmen! Har sett den mange ganger, og står høyt oppe på må-ha-på-bluray-lista :-D
    10. Desember er vel foreløpig release, og denne må jeg nok ha på BD ja!

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Begynner med 'The Happening'. En film av "anerkjente" M Night Shyamalan.
    Filmen har to-tre kjente skuespillere, men det betyr ingenting når regissøren suger.
    Syns Mark Wahlberg gjør en dårlig figur som bidrar til "mobbingen" av han, en litt sjeleløs forestilling der vi møter en "typisk" Wahlberg.
    Zooey Deschanel gjør det litt bedre, men til å være en dyktig skuespiller faller hun gjennom i denne filmen som de fleste andre.

Plottet i filmen er ganske tynt fra før, men både historie og en tydelig falmende Shyamalan gjør at denne filmen blir dårlig. 4/10
    Forventer mer av skaperen av The Village og Signs..

Over til en helt annen type film, 'Kung Fu Panda'. Enda et mesterverk fra Dreamworks! En morsom og engasjerende historie, samt en artig fysikkmotor i en detaljert grafisk verden. Likte denne veldig godt, god kombinasjon av flotte stemmer og en artig action. 8/10 fra meg

Denne fikk jeg sett i ettermiddag. Her snakker vi ordentlig spillefilm. Stortsett hele filmen hviler på skuldrene til skuespillerne som alle gjør på en brilliant måte. En god historie samt dyster og kald stemning gjennom kalde Sibir.
    7.5/10

En typisk 'teen horror' med vakre Amber Heard. Hadde ikke akkurat skyhøye forhåpninger til denne filmen, men på en slapp tirsdagskveld slo jeg til.
    Starter noe slapt, men bygger opp spenningsmoment utover filmen og blir til en nervepirrende og spennende film. 6.5/10

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,979
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp sett Cruel World.

Edward Furlong tapte på målstreken av 'ungkarskvinnen-ish' reality, og skal hevne seg ved å arrangere en fake reality serie i samme huset. Jeg er rimelig altetende når det gjelder film, men dette var noe søppel. Greit nok bilde til tider og 2.0 sd lyd. Eneste som gjør at man holder ut til slutt er etpar lekre skuespillerinner. Styr unna!

Side 170 av 364 FørsteFørste ... 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 166 167 168 169 170 171 172 173 174 180 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •