Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 17 av 364 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 7271
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det ble The Fast and The Furious på gjensyn.

Grei nok film, men denne gang ble de siste 20 minuttene overflødig.
    Lot filmen gå ferdig etter hvert som jeg begynte å bale med andre viktigere ting.

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komikveld i går med:

En fisk ved navn Wanda og
    Along came Polly.

Den første en klassiker og den andre gikk å se, men ikke av de store.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble Lotr return of the king SE i går kveld, årntli koz..ikke bare en knall film, men oxo knall lyd og bilde, men det vet jo alle..

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Club Dread Og Ken Park.
    Må si at begge filmene var rimelig SYKE.
    Club dread skal vist være en komedie, jeg syntes den ble alt for dum, skikkelig lavmål film.

Ken park var bare syk, ikke stort mer å si om den. Sliter fortsatt med å sette en finger på hva den egentlig handlet om. Tror den bare handler om hvor syk verden vi egentlig lever i.

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A Hard Days Night, er en surrealistisk komedie om the fab four. Om den handler om noe dypere er jeg litt usikker på. Kanskje handler den om generasjonskløft og opprør, men mest trolig om en hektisk hverdag og enkle kjærlighetssanger.
    Referansen til Mr. Clean slår begge veier, også inn i fremtiden hvor Mr. Clean dukker opp som Mean Mr. Mustard - a dirty old man. Men på det tidspunket har både medlemmene og musikken blitt voksen.

Vel, liker du The Beatles anno 1964 liker du sikker filmen også. Det behøver ikke å være vanskeligere.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,384
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble King Arthur - Extended Version i går kveld! Knall eventyrfilm synes jeg 5/6... :wink:

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble The ladykillers på meg, helt grei egentlig 4/6

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Det ble King Arthur - Extended Version i går kveld! Knall eventyrfilm synes jeg 5/6... :wink:
    god og se ikke alle her er filmhatere
    enig med deg om denne filmen... :wink:

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp halvsovet meg ingjennom Wimbeldon. Helt grei film, med en håndfull morsomme scener.
    Verdt å eie? Tvilsomt.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg "måtte" være med og se "The Phantom of The Opera" i går kveld. Ikke min stil, men "alle andre" sa det var helt fantastisk. For meg var det en fryktelig lang greie, hvor god lyd og supert bilde ikke klarte veie opp for en totalt kjedelig film. Faktisk verre enn "Moulin Rouge".... :wink:

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Garfield the movie så jeg igår... helt grei film... ingen super super sak, men ganske bra animasjon som er klistret sammen med virkelig bilde..
    gir filmen 4/6

Newcomer Junior74 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble Shaun of the dead i går. Absolutt en god komedie, her satt latteren løst :lol:

Godt nytt år

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så the incredibles på dagen i går, og må si at jeg ble imponert av animasjonene, og mye av manus. Den er på høyde med shrek, synes jeg, og har noen ekstremt morsomme scener :lol: :lol:

Terning 5 (sterk)

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alien vs. Predator, det er den dårligste filmen jeg har sett på lenge. Elendig handling, grei lyd, men dette er en film jeg anbefaler folk flest å holde seg unna.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Waterworld med blant annet Kevin Costner. En slags Mad Max på vannet. Moralen er at de gode kreftene vinner til slutt. Polarisen har smeltet på grunn av menneskeskapt klimaforandring, og kontinenter har blitt lagt under vann. Alle er på leting etter "Dryland". En liten jente har en tatovering på ryggen som (hvis riktig tolket) skal vise veien. Severdig film med litt uvanlige scener og handlinger.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår så jeg The Grudge. Jeg syns det er vanskelig å si noe objektivt om denne filmen fordi jeg satt og irriterte meg grenseløst over den uendelige pratingen som tok sted. Herregud så sint jeg ble. Det var ikke bare de evinnelige samtalene som pågikk under de "kjedelige" øyeblikkene, det var diskuteringen sekundet etter et skrekk-moment, etterfulgt av latter og enda mer diskusjon.

Jeg er rimelig sikker på at jeg aldri kommer til å sette en fot inn i en kinosal igjen. Jeg klarer bare ikke dette. Folk ødelegger kino-opplevelsen fullstendig.

Film-opplevelsen var en minus 6 på terningkastet, men hadde kanskje blitt en solid 3'er hadde jeg sett filmen på DVD hjemme. Filmen var grei nok, men jeg foretrekker ikke den type skrekkfilmer. Jeg syns inndelingen og strukturen var kjempeflott; det med at de gikk frem og tilbake i tid, og skuespillerne gjorde en god jobb følte jeg.. jeg vet ikke helt hva det var jeg ikke likte med denne filmen. Det var vel kanskje bare premisset; utgangspunktet. At et sted blir forbannet hvis noen begår et drap i ytter sorg eller sinne.. what's the big deal? Er ikke de fleste drap begått i ytter sorg eller sinne?

Meh! Sarah var med i filmen, noe som hjalp litt. Moren fra "Requiem for a dream" var også med, og spilte så og si samme rolle

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Punisher.... æææææhhhhhhh, dri*tfilm- host :x

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]Igår så jeg The Grudge. Jeg syns det er vanskelig å si noe objektivt om denne filmen fordi jeg satt og irriterte meg grenseløst over den uendelige pratingen som tok sted. Herregud så sint jeg ble. Det var ikke bare de evinnelige samtalene som pågikk under de "kjedelige" øyeblikkene, det var diskuteringen sekundet etter et skrekk-moment, etterfulgt av latter og enda mer diskusjon.

Jeg er rimelig sikker på at jeg aldri kommer til å sette en fot inn i en kinosal igjen. Jeg klarer bare ikke dette. Folk ødelegger kino-opplevelsen fullstendig.

Film-opplevelsen var en minus 6 på terningkastet, men hadde kanskje blitt en solid 3'er hadde jeg sett filmen på DVD hjemme. Filmen var grei nok, men jeg foretrekker ikke den type skrekkfilmer. Jeg syns inndelingen og strukturen var kjempeflott; det med at de gikk frem og tilbake i tid, og skuespillerne gjorde en god jobb følte jeg.. jeg vet ikke helt hva det var jeg ikke likte med denne filmen. Det var vel kanskje bare premisset; utgangspunktet. At et sted blir forbannet hvis noen begår et drap i ytter sorg eller sinne.. what's the big deal? Er ikke de fleste drap begått i ytter sorg eller sinne?

Meh! Sarah var med i filmen, noe som hjalp litt. Moren fra "Requiem for a dream" var også med, og spilte så og si samme rolle
    Amen!

Dette har jeg opplevd de tre siste gangene jeg har vært på kino også. Det er kanskje meg som begynner å bli gammel, men synes ungdommer i 10-15 års alder som sitter og prater og forstyrrer under filmene, minner om dårlig folkeskikk.

En annen ting: Foreldre bør være sitt ansvar bevisst. Barn ned i 7 års alder har ingenting på Ringenes Herre på kino å gjøre...... Og når foreldrene må sitte hele filmen å forklare hva karakterene sier, er det bye bye for meg og jeg investerer heller mine penger i utstyr hjemme i ro og fred.....

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så The Incredibles (pixar) for 4 gang i sted. vanvittig bra film 8)
    spesielt den scenen der gutten finner ut kor fort han kan springe.
    kapitell type jungel... der har man hjemmekino tester ass :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På lørdag ble det "Zatoichi" av Kitano. En japansk samurai-film, bra laget med gode kampscener. Sverdkampene var heller ikke lange og vanvittig overdrevet, men som regel over i løpet av noen sekunder hvis det var én motstander. Det var også innslag av humor, noe som brøt opp den til tider meget eksplisitte volden. Avsluningen var allikevel noget spesiell, uten å avsløre noe :wink: En bra film etter min mening, som også vant "Publikumsprisen" på filmfestivalen i Venezia i 2003.

Ikveld ble det "Indiana Jones: Raiders of the Lost Arc". Første filmen i triologien av Spielberg og Lucas. Kjøpte samleboksen for 369,- på Platekomaniet, etter ikke å ha fått den under juletreet . Vanvittig bra filmer som vel ikke kan beskrives med annet enn "løp og kjøp"!!!

Side 17 av 364 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •