Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 134

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 134 av 364 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 130 131 132 133 134 135 136 137 138 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 254 264 274 ... SisteSiste
Viser resultater 2,661 til 2,680 av 7276
    Active hifiguru 2 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    :-D Så Jackass nr 2 mye latter her gutt disse er jo helt sprø.:-D
    Så også Beerfest hehe.:-D

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så ferdig første sesong av Nip/Tuck i går, har nå begynt på andre sesong.
    Jeg synes denne serien er overraskende bra. Meget bra skuespill, karakterer og dialoger. De klarer å få hver episode til å bli spennende/interessant.
    Terningkast 5.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Species IV: The Awakening (2007)

og hvem sa at romvesener ette kan være hotte!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planet Terror (2007)
    Anmeldelse

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Employee of the Month

valgt denne filmen pga Jessica Simpson.. men fikk sett for lite av dama. litt skuffa

terningkast: 3

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Saw IV (2007) - Norges Første?

Intrikat nytelse dandert med innvoller, blod og omfattende spørsmål!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmomtale av Surf's Up (2007)

surfende pingviner og dopa kyllinger i skjønn forening!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pirates of the Carribean. Dead mans chest.

Så Pirates of the Carribean, Dead mans chest tidligere i uka. Det var med visse forventninger man satte på denne filmen, da de har en artig vri over seg. Film nr 1 var best, nr 2 helt grei, og håpet denne siste skulle være en høydare.

Jeg skal ikke si så mye om selve handlingen, men den går videre på elementer som har vært der tidligere. De fleste figurene er med, og personer kommer stadig tilbake fra de døde. Artig å se Keith Richards i en liten birolle som faren til Jack Sparrow.

For å si det som det var, så var filmen for oss som så den en nedtur. Den var kjedelig, rett og slett. Veldig lange partier som med fordel burde vært kortet ned. Tror filmen var på 2 timer og 48 minutter, noe som er alt for lang tid på denne. Minst en halvtime burde vært kortet ned. Da kunne det vært en grei film.

Lyd og bildekvaliteten var bra.

Terningkast tre.

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Transformers

Jeg så transformers i gårkveld.

Hehe, synes den var knailltøff! Noen som har tlf til Megan Fox??

Blir rått når høyttalerne kommer. Virker som det kan være FET lyd på filmen.

Terningkast 5.

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så også på Pirates i går, stort sett enig med Dan ,den kunne vært noe kortere. MEN jeg hadde BR premiere !!! Og for noen bilder !! Sykt mye bedre enn oppskalert DVD og TV signaler , hadde ikke trodd forskjellen skulle være så stor selv om jeg "bare" har PJ m. 720 oppløsning
    Så nå blir det ut å handle mer BR....

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Rogue (2007)

Bare jekk opp ølflaska, sprett potetgullposen, legg beina på bordet og slepp ut rapen! Dette er pur underholdning!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    Så Pirates of the Carribean, Dead mans chest tidligere i uka. Det var med visse forventninger man satte på denne filmen, da de har en artig vri over seg. Film nr 1 var best, nr 2 helt grei, og håpet denne siste skulle være en høydare.
    Must mock Dan, must mock ..... Dead mans chest er film nr. 2
    (forøvrig enig i anmeldelsen )

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,528
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan

Jeg skal ikke si så mye om selve handlingen, men den går videre på elementer som har vært der tidligere. De fleste figurene er med, og personer kommer stadig tilbake fra de døde. Artig å se Keith Richards i en liten birolle som faren til Jack Sparrow.

For å si det som det var, så var filmen for oss som så den en nedtur. Den var kjedelig, rett og slett. Veldig lange partier som med fordel burde vært kortet ned. Tror filmen var på 2 timer og 48 minutter, noe som er alt for lang tid på denne. Minst en halvtime burde vært kortet ned. Da kunne det vært en grei film.

Lyd og bildekvaliteten var bra.

Terningkast tre.
    Har ikke Keith Richards en liten rolle i At Worlds End??
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Har ikke Keith Richards en liten rolle i At Worlds End??

Jo, han er faren til Johnny Depp.

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Da Vinci Code

Jeg kan begynne med å si at jeg ikke har lest boken som denne filmen er basert på. Det betyr at bok til film problemene ikke tikker inn som det ofte gjør for noen. Teoriene denne historien tar for seg er derimot ikke ukjente for meg. Jeg har lest om dem, sett dokumentarer om dem og jeg har til og med spilt Gabriels Knight som også leker med disse teoriene. Nok om det! Det er filmen det skal handle om.

Filmen handler om at jesus kanskje ikke var guds sønn og Maria Magdalena var hans kone. Hun var til og med gravid da Jesus ble korsfestet. Et barn hun fødte i Frankrike... Det er klart denne hemmeligheten må beskyttes...

Den fikk ikke de beste kritikker da den kom på kino for noen år siden og det var sikkert mye av grunnen til at jeg så den for første gang på tv1000 i går. Positivt ble det iallefall, for denne filmen et slettes ikke så verst. Jeg opplevde den ikke som særlig komplisert og en del av de fantastiske vendepunktene var ikke så vanskelig å gjennomskue fra starten. Hollywoods beinharde 3 akts system tikker inn etter klokken på denne filmen, men det gjør ikke noe for den er spennende nok som den er. Første halvdel foregår på natten og det er skikkelig mørkt, det er fett! Det faller nesten litt når lyset presser seg inn i filmen og dagen gjør sin ankomst.

Alt i alt vil jeg si at dette er en bra film, perfekt som søndags underholdning, eller igrunn alle andre dager også, men hvis du vil vri hjernen med denne historien så kan du sikkert lese boken eller rett og slett spille Gabriels Knight

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kunsten at græde i kor

Så denne filmen på DVD i går i tro at det skulle være en komedie og at vi egentlig visste sånn noenlunde hva den skulle inneholde (dama hadde sett reklame på kino). Skulle egentlig se denne på kino men tidspunktet passet ikke - så da ble det stua isteden. Komedie var det ikke akkurat...

Som så mange av de danske fimene jeg har sett gjennom tiden så er dette filmatisk en veldig gjennomført film. Langt over det Hollywood produserer om dagen IMHO. Presenterer et veldig realistisk Danmark for en god del år tilbake.

Temaet for filmen behøver jeg ikke si så mye om tror jeg - det kommer sånn sakte frem og det er en fordel å ikke vite for mye (som alltid).

Uansett - filmen anbefales på det varmeste - men se en annen film om det er komedie du er ute etter (av danske filmer kan "Efter bryllupet" eller "Grønne hjerter" anbefales!)

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Must mock Dan, must mock ..... Dead mans chest er film nr. 2
    (forøvrig enig i anmeldelsen )
    ops: Uff. Helt riktig det.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av American Gangster (2007)

En av tidenes beste gangster filmer, samtidig som den er som et tveegga sverd som skjærer like skarpt på begge sider!
    -------
    Mvh
    Rune

Active OhmRecs sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Santa Clause 3

Samboern overtalte meg, og det resulterte i at jeg snorka meg igjennom 2 timer med Tim Allen....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skalvise i går ble det :

Superman Returns : God film med knall lyd
    Buying the cow: Middelmådig komedie
    Open Range : Landryg til tider, men når det først blir action så sitter lyden som et skudd bokstavelig talt. Er vel en av de mest omtalte demo scenene her på forumet.

+2 olsenbanden filmer: De er jo bare knall.

(Julebord på lørdag, så formen tilsa sofa-film modus )

Side 134 av 364 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 130 131 132 133 134 135 136 137 138 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 254 264 274 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •