Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 131

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 131 av 364 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 127 128 129 130 131 132 133 134 135 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 271 ... SisteSiste
Viser resultater 2,601 til 2,620 av 7276
    Active Nitro sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Cyrus the virus
    Ikke helt enig med deg her santa claus!, Jeg så Hannibal rising er om dagen!

Og syntes det var en glimrende film:twisted: !.

Og ja, det blir lagd alllllllltfor mange dårlige filmer!!

Cyrus
    Tydeligvis flere med forskjellig smak, syntes også denne var ganske bra.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Jacket

Så nettopp denne, et meget fasinerende drama. 9/10, og en av de beste filmene jeg har sett i år.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gridiron Gang

The Last Samurai

Newcomer kazekanin sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hairspray

Hairspray er en musikal som utspiller seg i 1962.

Må si at jeg syns dette var en skikkelig feel good film. God humor, tidsriktig musikk og dansingen var helt grei. Man får også noe innsyn i hvordan raseskille utspilte seg i 60årenes Amerika. Greie skuespillerprestasjoner, med storheter som John Travolta og Christopher Walken i rollene som mor(!) og far. Masse humor! Anbefalt hvis din bedre halvdel vil på kino!

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så Blood Diamonds for første gang i går. Det eneste jeg hadde å utsette var at han fyren døde på slutten.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såg Assult on Presinct 13 i går, temmelig ok action på en daff søndag! anbefales

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVFredrik
    Jeg så Blood Diamonds for første gang i går. Det eneste jeg hadde å utsette var at han fyren døde på slutten.
    Takk for den :-?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Takk for den :-?
    Hehe, AVFredrik tenkte seg nok ikke helt om der tror jeg..... jaja, du vet ikke hvilken fyr det er snakk om da Er nok av menn med i filmen! hehe

Så Nummer 23 i kveld, ganske spennende film med litt ny vri og en del kreativitet. Anbefales for de som liker at filmen "tenker" litt...

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Tripper

The Tripper (2006)

Hadde passet mye bedre på en treg og klein søndag, lite brainfood for å si det mildt...... 2 av 6. Det eneste som trekker opp er ett rimelig godt lydbildet med masse av det kjisjeeeeefyldte ordet kjent som punch!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skeleton Man

Usannsynlig dårlig film. Hele filmen er gjennomsyret av feil og tåpeligheter. Det at overhode ingenting i filmen er gjennomtenkt, gjør filmen ustyrterlig morsom på en ufrivillig måte. 1.8 poeng på imdb sier vel litt....

Noen highlightes:
    -Man drepes med spyd i det han står og fisker på toppen av en høy foss.
    -Helikopter skytes ned med pile og bue.
    -En lastebilscene som er så absurd og full av feil, at det ikke er mulig å forklare. Må ses.

Dette er så dårlig at det må anbefales.

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    300 (2007)
    Anmeldelse

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av The Prestige (2006)

Filmen er komplisert, den vil få deg til å tenke, og den fortryller deg fra første sekund. Til tross for til dels sære elementer og en litt utrolig historie fungerer det overraskende godt. Et sant mesterverk jeg inderlig håper flere tar seg tid til å studere!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ghost Rider igår... dessverre, får jeg si i etterpåklokskapens navn! Makan til dårlig film er det lenge siden jeg har sett. Både Nicolas Cage og Eva Mendes(hmm, snadder!) som jeg i utgangspunktet liker veldig godt, gikk tydeligvis på sparebluss hva skuespillerprestasjoner angår. Det var til tider så kunstige dialoger at det minste mest om blooper-takes som ved feil i klipperommet hadde blitt brukt istedenfor.
    Dette lukter dessverre oppfølger lang vei...
    Æres den som æres bør, Peter Fonda var som alltid en fryd!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Flight Of The Living Dead: Outbreak On A Plane (2007)

Jeg skal ærlig innrømme at jeg dro litt på smilebåndet av ei zombieberte i miniskjørt og høy hæler som tidligere i filmen hadde en liten spøk om en, vel, hun hadde en oral-spøk.. uten at jeg vil forklare den noen nærmere…
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Varför ligger inte den här tråden under filmomtaler?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Black Christmas (2006) - Den perfekte julefilmen?

En av disse tradisjonene går ut på å fortelle historier om en fyr som bodde i det samme huset mange år tidligere. En ung gutt som vokste opp i en lettere dysfunksjonell familie. En ung gutt som endte opp med å bli far til sin egen søster. En ung gutt som senere drepte og spiste sin egen mor. Sånt blir det gode historier ut av! Men når de unge jentene begynner å motta skumle telefonsamtaler kommer også frykten krypende. Det tar ikke lange stunden før jentene begynner å forsvinne en etter en for så å dukke opp i en gjennomført dau tilstand hvor det da også gjerne mangler ett par øyer eller andre kroppsdeler. Alt tyder på at den unge gutten er tilbake for å feire julen på sin egen spesielle måte!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Big Bad Wolf (2006)

Mitchell og to kamerater er ute på en liten jakttur når det fatale skjer; et digert dyr overfaller de, spiser opp en av de og det er bare flaks som gjør at de to gjenlevende kommer seg unna. Mitchell ender opp med å gifte seg med kona til den avdøde og Charlie velger å trekke seg unna.
    Syv år senere skal Derek og noen venner på en liten hyttetur og valget faller på hytta til Mitchell, åstedet for det grufull drapet syv år tidligere. Alt er lagt til rette for en heidundrande partyhelg med nok av alkohol og sex. Kvinnene er villige og alkoholen er det nok av. Men samtidig er det også fullmåne. Alle bortsett fra to får erfare at det er langt farligere saker i skogen enn bare mygg når de blir slitt i stykker av et digert beist. Derek og Sam, de to overlevende, bestemmer seg for å finne ut av hva i huleste detta var for noe, men når sporene peker mot Mitchell, som også er stefaren til Derek, begynner det hele å bli en smule farlig. Samtidig har deres allierte en sabla lei tendens til å ende opp som mat for digert beist!
    Her har vi faktisk en varulv som snakker, og som blir noe så inni gamperævva våryr; dette gir oss en av de kuleste scenene jeg noen gang har sett i en varulv film
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så Next! Den nye me N Cage! 5 i terningkast fra meg!! =)

Active hifiguru 2 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :-D Så Snikskytter med Mark Wahlberg denne var etter mitt syn mega bra action film.Hvor en tidligere snikskytter blir lurt opp i stry mistenkt for attentatforsøk på presidenten.Men han tar hevn over disse personene blant annet en senator veldig bra film.Anbefales viss du liker action.:-D

Side 131 av 364 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 127 128 129 130 131 132 133 134 135 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 271 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •