Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 126

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  44
Side 126 av 364 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 122 123 124 125 126 127 128 129 130 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 256 266 ... SisteSiste
Viser resultater 2,501 til 2,520 av 7267
    Active svennis1982 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så Shrek den tredje igår på Kino

Synes den ligger på par med den Shrek 2. En del morsomme forviklinger og nye karakterer til filmen gjør at den er verdt og se (så lenge det ikke er 300 unger løpende rundt i kinosalen, noe som jeg måtte leve igjennom da det var en tidlig forestilling vi gikk til, men så var billettene gratis)

Terningkast 4

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Until Death (2007)
    Anmeldelse

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Speed 2: Cruise Control

enne filmen synker som en tung stein. Actionscenene funker ikke, dialogen er platt og til tider flau, kjemien mellom skuespillerne finnes bare ikke, og historien er helt på snørra dum. Det finnes så utrolig mye bedre å bruke tida si på, som får eksempel å støvesuge, eller kanskje danse naken ute i regnet mens man roper på gauldersk!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Big Trouble In Little China

China Town. Jack Burton er den erkeamerikanske lastebilsjåføren som er tøffere enn toget, drar alt av damer, lever livet så langt det går og har de kuleste replikkene. Dessverre for Jack har han også en lei tendens til å komme opp i stry, og denne gangen begynner det så vidt å ta helt av når han og en kamerat plutselig befinner seg midt opp i en krig mellom to krigerske gategjenger, bedre blir det ikke når en av disse gjengene kidnapper dama til Jacks venn, og enda litt verre blir det når jack’s kjære lastebil blir stjært. Men helt verst blir det ikke før Jack og kompisen Wang plutselig står ansikt til ansikt med den 2000 år gamle Lo Pan som har bestemt seg for å bli menneskelig igjen etter en del år som et slags spøkelse. Det største problemet er kanskje at Lo Pan må gifte seg med ei dame og ofre hu, og dessverre har han bestemt seg for å ta både dama til Wang, og i tilegg dama til Jack. Og om det ikke kunne bli noe verre, så må Jack og Wang hanskes med kinesisk svart magi på sitt aller sorteste. Samt tre værguder med ett dårlig temperament. Det er ikke uten grunn at filmen har fått tittelen ”BIG TROUBLE in LITTLE CHINA!
    Godt gammaldags actioneventyr med symtonene til en klassiker! )
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,341
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Scary Movie.... hva skal mann si... har de 4 som er laget så langt.
    Fortsatt morsome etter og blitt sett nesten 10 ganger

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Die Hard 4.0 - Live Free or Die Hard

Dette er hva vi har ventet på! Jeg har sjelden kost meg så glugg ihjæl som jeg gjorde med denne. Den har omrent alt!!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DREAMGIRLS

I går kveld ble det dama som skulle få bestemme film, det ble da Dreamgirls.

Helt ok film men ble litt vel masse musikal preg over filmen..

Karakter 3

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Chuck Norris

Missing in action 2

Eneste filmen vi fant, som ingen hadde sett.
    George Bush sin favorittskuespiller fikser biffen nok en gang :-D

Ellers kan jeg anbefale "Detention" med Dolph Lundgren, hvis du har et ønske om å se en film uten noen som helst handling og idiotiske actionscener :-?

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Deja vu på BD og Pitch Black på HDDVD.

Dejavu: Deja Vu (2006)

Pitch black: Pitch Black (2000)

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går kveld så jeg V for Vendetta for første gang. Filmen var bedre enn det jeg hadde trodd og jeg skjønner meg ikke på folk som synes den er elendig. Handlingen er jo fantastisk bra, noe også manus er.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVFredrik
    I går kveld så jeg V for Vendetta for første gang. Filmen var bedre enn det jeg hadde trodd og jeg skjønner meg ikke på folk som synes den er elendig. Handlingen er jo fantastisk bra, noe også manus er.
    Enig!

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes også den er langt bedre enn man har lov å forvente av en slik film.

Intermediate Per Thomas sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borgeand
    Missing in action 2

Eneste filmen vi fant, som ingen hadde sett.
    George Bush sin favorittskuespiller fikser biffen nok en gang :-D

Ellers kan jeg anbefale "Detention" med Dolph Lundgren, hvis du har et ønske om å se en film uten noen som helst handling og idiotiske actionscener :-?
    Hva har skjedd med Dolph i Detention? Har han fått kreft eller HIV eller annen livstruende sykdom? Det er jo ingenting igjen av mannen!!!

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han har vel bare sluttet på ROID's tenker jeg.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,341
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flight of fury Steven Segal.

Som vanlig redde verden, og denne gangen er han jagerfly pilot med skills.
    Grei action underholdning på en kveld uten en dritt på tv.

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FnF Tokyo Drift

Dette er noe av det villeste jeg har sett i hele mitt liv lydmessg; I kveld, var kvelden jeg dro på volumet for alvor, alt er tweaket perfekt, annlegget er tuna til det ytterste med hjelp av MCACC; Dette var helt rått. Aldri før, har jeg opplevd en slik lydopplevelse.

Filmen var generelt god, omentrent 5 ganger bedre en 2fast2furious, men slutten gjorde at terningkastet ikke ble høyere en 4.
    Hva i ............. gjorde Vin Diesel i siste scenen? Det passa ikke filmen på noen måter, kanskje en 14 åring ville sagt; "Å herre, seee på musklene, å herregud han er tilbake!" Men, for min del ble det bare for meget.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,341
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    FnF Tokyo Drift

Dette er noe av det villeste jeg har sett i hele mitt liv lydmessg; I kveld, var kvelden jeg dro på volumet for alvor, alt er tweaket perfekt, annlegget er tuna til det ytterste med hjelp av MCACC; Dette var helt rått. Aldri før, har jeg opplevd en slik lydopplevelse.

Filmen var generelt god, omentrent 5 ganger bedre en 2fast2furious, men slutten gjorde at terningkastet ikke ble høyere en 4.
    Hva i ............. gjorde Vin Diesel i siste scenen? Det passa ikke filmen på noen måter, kanskje en 14 åring ville sagt; "Å herre, seee på musklene, å herregud han er tilbake!" Men, for min del ble det bare for meget.

Kansje for og pirre en oppfølger.... Håper det :-)

Active g.org sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår fikk jeg endelig hengt opp projektor og lerret og da måtte jeg jo bare se film.
    Det ble først Riddick på hd-dvd. En kul film med masse action. Bra bilde og lyd.

Deretter ble det Van Helsing på dvd. Veldig lenge siden jeg har sett den og det var tydeligvis på tide at jeg gjorde det igjen.
    En veldig bra film etter mitt skjønn. Bra lyd og bra bilde oppskalert til 720p.

Deretter ble det mange runder med Forza Motorsport 2 på Xbox 360.
    Kanonbra spill! Endelig har de klart å få deg til å føle at du faktisk kjører i oppoverbakke og nedoverbakke.
    Har alltid vært forelsket i Gran Tourismo og er vel det enda, men her har det kommet en verdig utfordrer mener jeg. Gleder meg til å se hvordan Gran Tourismo blir på PS3:-D

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg såg Renaissance på HDDVD i går. Gøy film med svært spennende bilde. Hele filmen er laget i svart/hvitt, og da mener jeg ikke gråtoner osv. kun svart og hvit.

Renaissance (2006)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går kveld ble det 2 filmer :
    Flags Of Our Fathers - Likte veldig godt denne filmen her, gir litt innblikk på hva som skjer under krigen mellom Usa og Japan fra amerikanerne sin side på både godt og vondt! Terningkast 5

Letter`s From Iwo Jima - Dette er "tvillingfilmen" til Flags Of Our Fathers der vi får sjå krigen fra Japanerne sin side, må sei at ej likte denne filmen her også veldig godt! Terningkast 5

Side 126 av 364 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 122 123 124 125 126 127 128 129 130 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 256 266 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •