Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 121

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 121 av 364 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 117 118 119 120 121 122 123 124 125 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 ... SisteSiste
Viser resultater 2,401 til 2,420 av 7271
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    The Prestige!

Fantastisk! Det beste eg har sett av film på LANGE TIDER!

Elsker å bli lurt!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Happy Feet - En helt ok familiefilm egentlig,litt mye sang for mi del men verdt og se alikevel.

AN American Haunting - Ganske bra grøsser,du sitter i spenn noen ganger og noen ganger vet du liksom hva som skal skje.DTS lydsporet er knallbra!Her får bakhøyttalerne kjørt seg ordentlig!Verdt og se hvis du liker demon og ånder.

Fritt Vilt - Helt ok film.Har du sett ett par grøssere så hvet du hele tiden hva som skal skje,litt synd men verdt og få med seg denne også.Syns det var litt lav lyd på denne,spesielt på stemmer.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Fearless med Jet li. Kan anbefales. Bra kampscener som var litt overdrevne men ikke for mye. god underholdning og en helt grei historie å faktisk. noe av det beste jeg har sett av jet li.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Predator 2

eg simpelheten elsker hvordan testosteronet nærmest flyter over skjermen, folk dør på de mest grusomme måtene, de blir flådd, blodet flyter, kroppsdeler flyr, og midt oppe i det hele flyr våre skuespillere rundt som huggerne høner dødsdømt av en tilsynelatende uovervinnelig fiende som åpenbart koser seg glugg ihjæl med å slakte mennesker!
    Sist gang vi møtte Predator var det selveste Arnold Schwartzenegger og en gjeng med staute karer som sloss for livet, denne gangen er Arni byttet ut med Danny Glover, ingen pusling han heller, men i direkte sammenligning fremstår han kanskje mer som Dame Edna eller noe.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Hong Kong Knights

Dialogen er forholdsvis platt, man får aldri bli virkelig kjent med rollefigurene, og det hele blir såpass overfladisk at man begynner å vurdere å lesa bibelen baklengs.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av 28 Days Later

En film man så absolutt bør få med seg om man er lei mainstream zombie filmene fra Hollywood.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Headspace

Totalt sett er filmen møkkjedelig. Jeg finner faktisk ikke en eneste grunn til å se filmen, og da mener jeg seriøst ikke overhodet. Ikke engang rulleteksten føltes som et lyspunkt. Dette er bare en av de filmene som aldri skulle ha vært lagd!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Blood And Chocolate

Vi får servert litt blod og et par drap, men det er tydelig at Katja mangler baller, det kan bli noe pinglete til tider og jeg satt konstant å ønsket meg metervis med tarmer, litervis med blod og kilovis med kroppsdeler.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Happy Feet
    Morsom liten musikal

Newcomer Zaynt sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går gikk jeg glipp av en film som gikk på TV2 Zebra som het "Ring of The Nibelungs". Jeg synes omtalen låt litt spennende og jeg synes jeg hadde hørt tittelen før, merkelig nok. Så jeg tok en titt i DVD-samlingen min og der var jammen filmen, enda med plastikken rundt seg. Ikke aner jeg hvordan den har kommet dit eller hvor lenge den har ligget der.

Filmen er løst basert på / inspirert av legenden om Sigurd Fåvnesbane som er beskrevet i heltediktene i gamle edda og i det tyske Nibelungenlied (diktet om Nivlungene). Dette var også en av legendene som inspirerte J.R.R. Tolkien til å skrive Ringenes Herre trilogien, så jeg tenkte den kunne være verdt å se. Og som tenkt, så gjort...

Som ventet var ikke dette en storfilm av det sjeldne slaget. Det største problemet for meg var hovedrolleinnhaveren som åpenbart var tysk, noe som skinte tydelig igjennom da han hadde tatt noen engelskkurs for lite. Dessuten hadde hele produksjonen noe B-filmaktig over seg. Bonusen med filmen var definitivt Kristanna Loken i rollen som den Islandske krigerdronningen Brunhild. Ikke bare så hun utrolig bra ut, men skuespillerprestsjonen hennes var i en helt annen liga(iallefalll i forhold til de andre skuespillerne). Uansett synes jeg historien i seg selv er verdt å få med seg og jeg kan godt skjønne hvorfor folk som Wagner og J.R.R tolkien har latt seg inspirere av den.

Alt i alt var denne filmen helt greit tidsfordriv. Passer godt til alle som våkner en søndagsmorgen fortsatt litt uggen etter gårsdagens strabaser og har mere lyst til å krype under ullteppet og se på TV enn å spise kjøttkake med brun saus til middag. Som jeg har nevnt tidligere er historien grei å få med seg (for de som er interessert i eventyr og legender og konger og prinsesser å sånn ) og for ikke å glemme selve rosinen i pølsa: Kristanna Loken.

Terningkast 2+(?)

(Og ikke spør meg hvordan den havnet i DVD-samlingen min, for det aner jeg særiøst ikke ) Tips til andre brukere; sjekk nederst i det mørkeste hjørnet av DVD-skuffen, det kan hende det venter en aldri så liten overraskelse der:-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Wild Hogs

Det her er langt fra perfekt og det er nok av scener som føles som klisjeer og unødvendige. Men det finnes også krutegode scener som fremkaller smilet. Becker har på mange måter laget en slags kosefilm. En film man kan sette på og kose seg med uten å måtte overarbeide sine små grå, eller sitte som på nåler under en skrekkfilm, eller se tidenes blodigste film for å kunne imponere kameratene!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Drive

Underholdning mine venner, det er stikkordet for denne actionfilmen fra et tiår mange synes var helt bortkastet. Kulene flyr i hopetall, likene blir bare flere og flere, det er overdrevet, vitsene er useriøse men morsomme, actionscenene er overdrevene men tøffe, Dacascos stråler i rollen som tilsynelatende uovervinnelig kampmaskin.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i går så jeg

Ghost Rider, 300 og Night at the museum

Ghost rider: Ingen spesiellt bra film ble kjedelig til tider, men kule effekter.

300: Helt konge, beste jeg har sett på lang tid.. absolutt verdt og se

A night at the museum: Utrolig morsom, anbefales

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Sønner

...men det som har slått meg ved denne filmen er all den sjukt gode kritikken den har fått. Femmere og seksere har haglet tettere innvandringen fra Mexico til USA. Hvorfor det egentlig?
    ..her har vi en norsk regissør som virkelig har baller på størrelse med en hest og villig til å vise det, det er derfor de høye karakterene har haglet.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av A Streetcar Named Desire

Dette er film på sitt beste. Fra første scene blir man dratt med inn i en situasjon som blir mer og mer komplisert, dialogen blir mer og mer følelsesladet, man skjønner hvor det går, det må eksplodere en gang, det her kan ikke ende lykkelig. Det er lenge sida to timer har flydd så raskt forbi.
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

I går

så jeg The fast and the furious tokyo drift og pirates of the caribbean, dead man`s chest. The fast var litt skuffende synes jeg, ikke så mange kjente fjes akkurat, synes også den dro litt ut... Pirates var derimot en innertier hos meg, en flott oppfølger i rett stil, og verd hver en krone.

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Transformers: Season 1 (1984)
    Anmeldelse

Battle Of Wits (2006)
    Anmeldelse

Hollywoodland (2006)
    Anmeldelse

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Open Water

Høydepunktet for de to kommer ikke overraskende i sluttscenen hvor spesielt Ryan virkelig får vist oss hvordan ekte frykt ser ut!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Open Water 2: Adrift

Sjelden har jeg vært så i tvil om en film før jeg har satt den på. Denne filmen latet til å være laget av en eller annen miljøvennlig politiker som lever for å resirkulere.
    Intrigene står i kø og filmen fremstår mer som en rævva såpeoperaepisode enn en thriller.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av You, Me And Dupree

Det finnes bare ikke originalt! Morsomt? Mulig til tider, for jeg måtte riktignok dra ørlite grann på smilebåndet ved to anledninger, men det blir liksom litt lite på halvannen time!
    Om jeg noen ganger finner en ånd i ei flaske, så skal jeg ønske at Wilson slutter som skuespiller og heller begynner på McDonalds eller noe!
    -------
    Mvh
    Rune

Side 121 av 364 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 117 118 119 120 121 122 123 124 125 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •