Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 119

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 119 av 364 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 115 116 117 118 119 120 121 122 123 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 259 ... SisteSiste
Viser resultater 2,361 til 2,380 av 7273
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Omtale av The Machinist

Med sterke roller i filmer som American Psycho, Equilibrium og The Prestige, og ikke minst The Machinist har han bevist at han er en av de absolutt dyktigste i dagens filmverden. Han gjør alltid sitt ytterste for å servere oss en mest mulig troverdig rolleprestasjon som står i stil med rollefiguren, og i The Machinist går han langt lenger enn hva de fleste av oss ville ha gjort. Han gikk ned 30 kg for å kunne spille filmens hovedrolle, selv ville han faktisk gå ned enda mer, men dette fikk han ikke lov til siden det allerede var på grensen til å være farlig. Resultatet ble en radmager og direkte ”ekkel” Bale som gjør en sjukt god figur som Trevor Reznik. Det er Bale som er årsaken til at du bør se filmen, for sjelden ser man en skuespiller som presterer så godt!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Jarhead" ble det på Lørdagen, med det nye skuespillertalentet Jake Gylenhaal.

Omtale av "Jarhead"
    Dag og Tid

Active R&R sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lady In The Water

På lørdag så jeg "Lady in the Water". Makan til dårlig film skal du lete lenge etter. Syltynn historie. En (god-natt)eventyrskikkelse bor i Svømmebasenget til et boligkompleks. Vaktmsteren oppdager henne, og blir dradd inn i "eventyret". Denne engel-lignende kvinnen må komme seg "hjem", og får å komme dit må hun hentes av en kjempeørn. Hun og sine nye hjelpere møter en del utfordringer. Heldigvis bor det en eldre japansk kvinne i komplekset som selvsagt husker hele dette godnatt-eventyret fra da hun var liten, så hun har jo alle svarene de søker. Fysj for noe møl! Jeg ble lurt av omtalen på Filmweb.no "Regissør og manusforfatter M. Night Shyamalan (The Village, Unbreakable, Den sjette sansen) presenterer nå Lady in the Water"
    Styr unna folkens!!!

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Silent Hill

Liker du horror filmer/creepy filmer, så løp og kjøp !

Det er faktisk flere år siden jeg har vert så fornøyd med en grøsser. Filmen makter å skape en uhyggelig stemning så å si gjennom hele filmen, godt hjulpet av et meget bra lydspor. Obs ! noen sterke scener.

Terningkast 5

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Prestige (2006)

Anmeldelse HER

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Ghost Rider

Eva Mendes, den cubanske sexbomba som har fungert som mastrubasjonshjelpemiddel for tusenvis av enslige tennåringer. I Ghost Rider fikk hun tankene mine til å vandre til Knudsen og Ludvigsen! ”Dum og deilig juba juba” eller noe sånt.
    Vi snakker om djevelen selv, vi snakker om hans sønn og falne engler som har blitt demoner, alt burde være lagt til rette for en heidundrande demon film ikke sant? Vel, den er jo heidundrande, men den er også en satans stor skuffelse om man faktisk har vært interresert i demoner og sånt ei stund. Disse demonene blir rett og slett ikke utnyttet, og kampene mellom ghost rider og disse drittsekkenglene blir altfor korte, Johnson hadde muligheten til
    å virkelig slå på stortromma og gi oss sjukt kule kamper, for han har teken på de, det lille som blir visst er kongekult, men varigheta suger
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går kveld så jeg The Proposition, såkalt action/western som hadde fått terningkast seks i mange aviser. Må si at den ville fått en treer av meg men....Skuffende lite action...

Newcomer MuV sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går kveld så jeg desverre "Behind enemy lines 2: Axis of evil". Dårligere film skal du lete lenge etter! Greit lydspor, trodde jeg, men det viste seg å være dårlig mixet etter hvert. Redigeringen av bildet må ha vært gjort på fylla. "Action" senene var bare et kaos av blinking, hakking og bytting av kameravinkler hvert 0,2 sekund. Handlingen var heller ikke overvelvende. Synd de bruker oppigjen navnet på en bra film til noe sånt skvip.

Terningkast: 1

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkuratt ferdig med å se (i riktig rekkefølge):

Bandisas (2006)
    Ikke mye å si her, morsom film med 2 flotte damer....

Feast (2005)
    Etter å ha kommet i humør av film nr.1 så tenkte jeg å fortsette kvelden med ennda en film..
    Dere har vel alle sett Shaun of the Dead (2004)? Og de fleste syntes vel at dette var en bra parodi Dawn of the Dead (2004) tenker jeg... Jeg syntes at den ver konge. Så da jeg tatt over
    Feast (2005), så viste jeg vel egentlig at dette ville bli en film som man ville komme til å angre på at man noen sinne så..
    Fordi dette er en ripp off av Shaun of the Dead (2004) bare scene satt i en amerikans ørken og men noen sikkelig dårlig lagde monstre...

Bare ett ord denne filmen sugde max!! Jeg ventet bare på at den skulle bli ferdig, men vis du absolute liker denne typen sjanger så kan du kanskje tåle denne ikke morsome splate horroren..

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    City On Fire (1987)
    Anmeldelse

The Departed (2006)
    Anmeldelse

Newcomer nepse sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Texas Chainsaw Massacre: The Beginning

En syk og grotesk film, akkuart som jeg liker det. Hadde sansen for nr. 1, og denne skuffer heller ikke At den har dts er heller ikke et minus Terningkast 5 fra meg.

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori

Det er faktisk flere år siden jeg har vert så fornøyd med en grøsser. Filmen makter å skape en uhyggelig stemning så å si gjennom hele filmen, godt hjulpet av et meget bra lydspor. Obs ! noen sterke scener.

Terningkast 5

HAHA... Silent Hill er ikke noe horror, var litt creepy sammen med lyden ja.
    Men for en drittfilm. Det var jo 129 minutter med kjedsomhet og lurer på hva som egentlig var poenget i filmen. Synst noe var stilig laget og lyden var så ogsi perfekt.

Men som en film får den terningkast 1 av meg. Ble veldig skuffa, eg som trodde den skulle vere bra

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xinhua
    HAHA... Silent Hill er ikke noe horror, var litt creepy sammen med lyden ja.
    Men for en drittfilm. Det var jo 129 minutter med kjedsomhet og lurer på hva som egentlig var poenget i filmen. Synst noe var stilig laget og lyden var så ogsi perfekt.

Men som en film får den terningkast 1 av meg. Ble veldig skuffa, eg som trodde den skulle vere bra
    Og smaken var somsagt som .......

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Broken Arrow

en tåpelig historie, og et sugende manus kan man ofte tilgi hvis actionscenene rocker. Sorry Mac, men i denne filmen kan det til tider bli for drøyt. Woo overdriver noe sjukt til tider og jeg satt faktisk og undret meg over poenget i det. Det blir liksom så altfor grandiost til tider. For all del, det er underholdende, men han burde ha moderert seg litt. Det som imidlertid vitner om god gammel Woo stil er kameraføringen. Jeg sier ikke at dette matcher det han har servert oss i asiatiske filmer, men det er ganske tydelig at mannen bruker langt flere kameraer enn normale Hollywood regissører. Så joa, mange av actionscenene er uten tvil ganske så underholdende. Man må bare prøve å unngå å tenke!
    -------
    Mvh
    Rune

Active hifiguru 2 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde lite og gjøre så jeg så Tomb Rider 1&2 synes det er greit med en fin (sexy):-D dame i hovedrollen med action og litt humor.

Newcomer diskvask sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Evil Aliens

Britisk splatterkomedie. Gode effekter/kostymene til å være B-film, kan anbefales dersom man liker sjangeren.

"I got a brand new combine harvester, bombom..."

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

House of sand and fog

Sterkt dama med fantastiske skuespiller prestasjoner. Rett og slett et mesterverk av en film, 6/6.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori

Terningkast 5

Kan å anbefale denne. Så den på kino uten å vite hva jeg gikk til og ble positivt overrasket.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Alex Rider: Stormbreaker

Noen ganger i livet tar man rett og slett de gale valgene, selv gjør jeg dette titt og ofte når det kommer til filmer, men det er sjelden jeg føler meg såpass dumma ut som når jeg frivillig tok på meg oppgaven å anmelde Alex Rider.
    -------
    Mvh
    Rune

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så "Min date med Drew" i går, en absolutt severdig film synes jeg. Lystig og morsom, dog uten de store latterutbruddene.

En sterk 4'er fra meg.

Side 119 av 364 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 115 116 117 118 119 120 121 122 123 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 259 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •