Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 118

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  47
Side 118 av 364 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 114 115 116 117 118 119 120 121 122 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 258 ... SisteSiste
Viser resultater 2,341 til 2,360 av 7276
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Omtale av Slipp Jimmy Fri

Her kan du glemme det glattpolerte utrykket du ofte finner i andre animasjonsfilmer, her er det en direkte skitten atmosfære som ligger over hele filmen, rollefigurene er gustene i huden, de har kviser og dritt på huden, det spyes, blodet spruter, dyr blir fremstilt som falleferdige objekter, og sånn fortsetter det. Nå er jo ikke dette en i utgangspunktet solskinnshistorie heller. To trøtte dopvrak av noen typer, ett dopvrak av en falleferdig elefant, gærne trøndere, samemafia typer på motorsykler stylet med reinsdyrgevir, og generelt sett crazy rollefigurer fra feil side av loven.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Over The Hedge i går og det var fantastisk bra film. En av de beste animasjonsfilmene jeg har sett.

I kveld så jeg Reeker. Syns den var rimelig korka. Ok bilde og bra lyd da. Skal se Thank You For Smoking nå om et par strakser hehe.

EDIT:
    Thank You For Smoking var veldig bra syns jeg. En bra historie, bra skuespillere og mye humor.

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fearless: Director's Cut (2006)

Anmeldelse HER

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går ble det "Gatebil 2006"

-Europas beste biltreff. (Journalist fra UK)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Return Of The Living Dead: Rave To The Grave

Vi har sett zombier spise hjerne før, i treeren ble det faktisk gjort med stil og humor, men i Rave to the Grave er det bare tåpelig. Og zombiene, vel, la meg si at en hetero gutt kunne ha sminka seg bedre etter to flasker vodka. Det her er rett og slett dårlig.
    en Aune Sand film dyppet i blod! Trener jeg egentlig å si noe mer!?!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mardil
    I går ble det "Gatebil 2006"

-Europas beste biltreff. (Journalist fra UK)
    Inspirerte meg til å se Gumball-filmene igjen. Sinnsykt gøy. Håper jeg kommer med neste år...

Newcomer jan arild sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så i går den filmen som fulgte med Lyd & Bilde. Open Water.
    Kan ikke skjønne hvorfor et blad som skriver om hjemmekinoutstyr kan levere med en så dårlig film. Selv om den skal være basert på en sann historie.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Gone In Sixty Seconds 2000

Jeg koser meg ialelfall like glugg ihjæl hver gang jeg ser den, og tru du meg, jeg har sett den noen ganger!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan arild
    Jeg så i går den filmen som fulgte med Lyd & Bilde. Open Water.
    Kan ikke skjønne hvorfor et blad som skriver om hjemmekinoutstyr kan levere med en så dårlig film. Selv om den skal være basert på en sann historie.
    Spoiler i skjult tekst!

hvordan kan de vite hva som skjedde all den tid begge dævver?????

Drittfilm!

Og ikke quote dette innlegget da d ellers er liten vits å skjule teksten....

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat sett The Gladiator igjen for sikkert 100ede gang og filmen er fremdeles like jævlig bra!!I mine øyne finnes det ikke bedre film som jeg har sett hvertfall!Terningkast 6,uten tvil!Fremragende skuespillere,fantastisk story som av og til rører deg helt inn til rota og ikke minst suveren lyd og bilde!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av The Host - Gwoemul

Ooooooo… Jeg satt å glisa og kosa meg som en rabiat drittunge under filmens første 15 minutter. Dette var en åpning som vitnet om en god gammaldags monsterfilm som man gjerne kunne ha fått servert på en drive in kino for noen tiår tilbake. Det oste av kvalitet, monstret var dyktig laget, effektene var gode, og det hele vitnet om en regissør som kunne detta med grøsserkomedier. Dessverre måtte de femten minuttene ta slutt og filmen begynte å åpenbare seg for hva den faktisk var.
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer Johansen^ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så nettopp The Guardian, jeg hadde ikke så høye forventninger til denne pga at venner som har sett den ikke har likt den.
    Men jeg må innrømme at jeg syns den var meget bra :-)

den var nedlastet så lyden var ikke helt på topp, men var ikke langt ifra.

Om filmen

Etter å ha mistet sitt mannskap i en fatal ulykke, blir den legendariske livredderen i Kystvakten, Ben Randall (Kevin Costner), sendt for å undervise ved en av de beste og tøffeste elite skolene for Kystvakten sine livreddere. På samme tid som han sliter med følelsene etter å ha mistet mannskapet sitt, kaster han seg inn i undervisningen ved å snu hele programmet på hodet med meget uortodokse treningsmetoder.

Der møter han en ung og lovende svømmer med et alt for stort ego, Jake Fischer (Ashton Kutcher), som er blitt oppdratt il å være en vinner. Randall hjelper Jake under treningen ved å få han til å klare å kombinere hans råe talent med et hjerte og dedikasjon som kreves av en livredder i Kystvaken.

Etter avlagt eksamen blir Jake med Randall til Kodiak, Alaska, hvor de møter det utemmede og farlige Bering havet. Der erfarer Jake for første gang hva det menes med Kystvaktens ordtak "Så andre kan leve"

terningkast 4 fra meg
    :lol:

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gridiron Gang (2006)

Anmeldelse HER

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Den Brysomme Mannen

Til å begynne kan det her virke en smule merkelig, vel, mer enn hva det faktisk er, men det tar ikke lange stunden før du venner deg til det, og faktisk setter pris på det. Hvor leie er vi ikke amerikanske thrillere hvor alt blir servert på et sølvfat slik at vi føler oss som en gjeng drittunger med nedsatt hjerneaktivitet!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    759
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aiai, var og så Pans Labyrinth igår.

Jeg likte filmen veldig godt. Meget bra skuespiller prestasjoner, effektmessig var det MEGET bra, og historien blei aldri for "barnslig".

Eneste jeg kan utette på var at det faktisk var FOR LITE fantasi historie! Jeg håpet vi skulle bli tatt med videre inn i denne Pans Labyrinth, men det stoppet for brått og endte opp med å vise en litt annen historie.

Men til tross for dette, en film det er verdt og få med seg, helt klart!!

4/5 på cuben

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Eneste jeg kan utette på var at det faktisk var FOR LITE fantasi historie! Jeg håpet vi skulle bli tatt med videre inn i denne Pans Labyrinth, men det stoppet for brått og endte opp med å vise en litt annen historie.

Akkurat dette tenkte eg også etter å ha sett den!!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så The Clown idag.Tysk action med en håndfull hardbarka karer og ett par snasne damer.Mye action,sprenging,skyting osv,litt tynn story men bra tidsfordriv.Mange sekvenser i filmen med dårlig bildekvalitet og faktisk ett par sekvenser som blir brukt opptil flere ganger!bra lyd i DD var det da hvertfall.
    Filmen får en 3er av meg.
    Så også Bandidas idag og syns den var helt ok.+for nydelige skuespillere
    Terningkast 3 på den også.

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har "Windtalkers" med Nicolas Cage i hovedrollen snurret seg ferdig i DVD-spilleren.
    Filmen handler om hvordan den amerikanske marinen brukte Navajo språket til å overliste japanerene. Og koden er vist enda ikke knekt.

Newcomer kazekanin sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stranger than Happyness

Ja, da har jeg sett film igjen. En i går og en i dag.

Den første var den fantastiske filmen Pursuit of Happyness, med Will Smith i hovedrollen.

Kort fortalt, handler filmen om selgeren Christopher og motgangen han møter mens han prøver å ta vare på sønnen sin(etter at moren forlater de). En historie om at lykke ikke kommer, den må jaktes på.

Fantastisk film. Sammenspillet mellom far og sønn var briljant og historien var ikke dårligere. Kjæresten min syns den var litt for trist, men jeg kan ikke si meg enig i den uttalelsen. Det stemte og det hele treffer deg på det riktige stedet i hjertet. Verdig en Oscar. IMDB

I dag så jeg Stranger Than Fiction, med Will Ferrell. Den handler om Harold Crick som en dag begynner å høre en stemme. En stemme som forteller om Harolds liv... og død.

Rett og slett en fin film. Velspilt og lett forståelig. Morsom og intelligent. Herlig kjemi mellom Will og Maggie(Gyllenhaal). Jepp. IMDB

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble Lucky number slevin i kveld, og må si at denne skuffet en smule.
    Spesielt etter at alle venner og kjente har skrytt denne heeeelt opp i skyene.

En litt for typis "hvem lurer hvem" film, som jeg ikke synes skiller seg helt ut fra alle de andre i samme kategori.

Side 118 av 364 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 114 115 116 117 118 119 120 121 122 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 258 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •