Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 115

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 115 av 364 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 111 112 113 114 115 116 117 118 119 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 245 255 ... SisteSiste
Viser resultater 2,281 til 2,300 av 7273
    Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Blood Diamond (2006)

Kongefilm!!!
    Spoiler:
    Tror ingen ressigører i Hollywood liker Dicaprio.. Han dør jo i nesten hver eneste film

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Evil Aliens (2005)

Anmeldelse HER

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Glen Or Glenda 1953

I rollen som transvestitten Glen finner vi faktisk Woods himself, og dette var faktisk ikke siste gangen han spilte transe på skjermen. Men, som Glen klarer han seg sånn halvveis, jeg vil ikke si at han fikk meg til å føle med Glen, men det funka sånn halvveis. Verre, eller, morsommere var det å se han når han spilte glenda. Glen i dameklær. Greit, det er ikke pent å gjøre narr av sånt, men Wood konsentrerer seg så jævlig om å gå riktig og kvinnlig på høye hæler at han overser alt annet, og når han går, så ser han ut som en figur laget av tre, skikkelig stivt. Jeg klarte ette å holde latteren inne desverre.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Van Helsing

Underholdning og eventyr fra start til finnish, jeg bare digger denne filmen.

Terningkast 5

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Dreamgirls

EDDIE MURPHY'S SHOW ALL THE WAY!!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakes On A Plane (2006)

Anmeldelse HER

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fritt Villt
    Er av en eller annen alltid vært litt skeptisk til norsk film, og egentlig syntes at dette er noe vi ikke kan. Mine norske favoritter til nå er Eggs og Salmer Fra Kjøkkenet, men Fritt Villt fikk meg sannelig til å måtte revurdere gamle holdninger. Denne var jo bare knall! Ok, man har sett stort sett alle scener før i div Hollywoodproduksjoner, men va pokker gjør vel det? God story, gode skvettscener og meget bra bruk av musikken til effektbruk
    Roar Uthaug bør definitivt få en egen post på årets statsbudsjett

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    In The Line Of Fire. Litt småharry, men fet nok. Veldig bra tidsfordriv, og Clintern er kul.

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ALDRIG! se filmen Facing the Giants Facing the Giants (2006)

Er den verste taperfilmen gjennom tidene. Eg har sett masse dårlige filmer, men denne slo eg av etter 40 min og kasta dvden ut av vinduet. For noe møkk!
    Er en trener som syter og syter om alt han gjør, så leser han bibelen en dag og alt blir bra virker det som. Forbanna kult film!

Ellers såg eg blood diamond og Match Point som eg likte godt

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Evil Aliens

Bare se for dere en hillbilly jævel som setter seg bak spakene på en svær skurtresker med skikkelig bondemusikk dundrendes ut av høytalera mens han kjører etter en bunch aliens som løper for harde livet mens de en etter en blir strimlet i skurtreskeren! Jeg lo så jeg fikk vondt! Kroppsdeler og blod sprutet om hverandre!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så adrift idag eller Åpent farvann 2 som vi kaller den her på berget. Kjedelig og irriterende film.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Stick It

Nå hører det kanskje med til historien at denne filmen er en typisk ungdomsfilm myntet på, vel, jenter. Jada, nå fremkalte jeg vel ”den indre ottaren hos mange av dere jenter”, men ikke døm meg enda.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hard Candy.

Wow! Spennende og overraskende film.

Bildet på denne DVDen lider av en kraftig støyreduksjons-"artifact". Det er mulig det er gjort med vile.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pans labyrint!

Annerledes film med spansk (?) tale!

Veldig fin film med noen sterke scener!

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Bad Boys 2 i Superbit utgave :-)

JÆVLIG BRA er det en kan si :-)
    Jøss! noen ganger lurer jeg på om jeg lever i en annen galakse. BB1 og BB2 er jo ikke engang verdig å bli kalt POS! men noen liker jo XXX filmene også...

Så forøvrig The Departed på kino her om dagen.
    Knallfilm! Hærlige skuespiller prestasjoner og og manus og regi så tight som det er fysisk mulig.

Så Lady in the water i kveld og jeg kan vel bare bekrefte at ting fortsetter på en nedadgående kurve for godeste Shayamalan. Det eneste morsomme var filmkritiker scenen - Shayamalan liker åpenbart ikke filmkritikere

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pixar filmen biler mega bra.
    Flags Of Our Father.Ganske enkelt FRAU/flopp

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av The Devil's Den

Regissør Burr har både spilt i og regissert en del ultra-low-budget grøssere og Devil’S Den er slettes intet unntak fra disse. Det er greit at han måtte holde seg til manuset men filmen byr på noen scener som i teorien skulle ha fått splatterstatus, men Burr viser altfor tydelig at cojones er noe mannen så absolutt ikke har. Han tar det altfor rolig og spiller det hele altfor safe til at det noen gang blir noe splatter ut av det. Kort sagt oser, unnskyld, stinker det filmatiske low budget.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Miami Vice

Ikke den dårligste filmen jeg har sett. Ikke den nest dårligste heller. Så begynner det å tynne seg ut i rekkene...

Neida, så ille var den ikke, men den er langt fra en skikkelig klassiker.
    Jeg föler at filmen bare begynte, kan man si. Plutselig var man bare halveis i filmen og ingenting hadde egentlig skjedd, fölte jeg. Joda, folk ble drept og bla bla, men den var så intetsigende, anonym og uinspirert. Jeg föler skuespillere og manus på ingen måter engasjerte. Skuffende. En film jeg aldri kommer til å se igjen.

Edith Piaf:
    Jeg glemte å nevne at filmen har 5-6 totalt unödvendige sex-lovemaking-dritt-scener.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

House of Voices

Så nettopp House of Voices (2006). En skikkelig psykotisk grøsser av beste sort. Dts sporet holder deg på tå hev gjennom hele filmen, anbefaler den virkelig.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I'm Not Scared (No: Jeg Er Ikke Redd) Io non ho paura (2003)
    Italiensk film er for meg iallefall et uutforsket emne, noe språket får ta endel av skylda for dessverre. Men denne filmen var rett og slett en liten perle!

Filmen utspiller seg på den italienske landsbydga en tropesommer. En gutt finner en utmagret gutt som er lenket fast nede i et stort hull i bakken. Han hjelper den utmagrede og de får et slags vennskap, men det store spørsmålet er: hvor kommer han fra?

Ble faktisk meget positivt overrasket over denne filmen, og er du i rette humøret for en film som ikke er spekket med amerikansk action og blonde pin-up'er, så gi denne en sjanse!!!

Side 115 av 364 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 111 112 113 114 115 116 117 118 119 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 245 255 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •