Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 114

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 114 av 364 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 110 111 112 113 114 115 116 117 118 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 254 ... SisteSiste
Viser resultater 2,261 til 2,280 av 7273
    Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dave Chappelle's Block Party Block Party (2005)
    Musikk-film med Dave Chappelle som stenger av ei hel gate for å holde en konsert. Dave er som alltid morsom, men musikken er ikke helt i min gate (hehe, ja det var et morsomt ordspill). Forøvrig gøy å se The Fugees spille sammen igjen.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Dracula 2006

Det føste som slår deg med denne filmen er hvor lik den er 92 utgaven, men så plutselig begynner den å forandre på både det ene og det andre, og det hele blir totalt feil siden den baserer seg såpass på boka. Det ble såpass mye iløpet av filmen at jeg begynte å lure på om manusforfatter Stewart Harcourt rett og slett ikke har fantasi selv. Det virket som om han "måtte skrive manuset, men tom for ideer stokket han bare om på kortene". En annen ting som irriterte meg grenseløst ved denne filmen var tempoet, i 92 utgaven tok Coppola seg god tid til å fortelle hele historien med stil og det føltes som om baken var naglet fast til stolen. I denne nyinnspilllingen dreier det om å bli fortest mulig ferdig, scener som var ganske så lange i den andre utgaver er her sjukt korte og man får aldri noe inntrykk av rollefigurene eller historien i seg selv. Så istedet for at det føles som om stumpen er naglet til stolen, så føles det heller som om man har fått stumpen tredd nedpå ei nålpute og man vil bare komme seg fort som rakkern bort!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det ca 3,5 minutter siden Running Scared Movie: Official Site New Movie Trailers, Paul Walker Gallery, Free Movie Clips var ferdig nede i hula mi, så nå går jeg nok ned og ser den en gang til straks.. Og DTS-sporet på den er latterlig bra.. Så liker du actionfilmer; lukk nettleseren øyeblikkelig om kom deg ut og lei den ..

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omale av Charlotte's Web

En strålende familiefilm som byr på en strålende Dakota Fanning i hovedrollen, en hjertevarmende og koslig historie med flere lag, og store doser med humor.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bad Boys 2 i Superbit utgave :-)

JÆVLIG BRA er det en kan si :-)

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld ble det The Saint med Val Kilmer. Til tross for at filmen begynner å trekke på åra så var bilde & lyd ganske så bra. Filmen i seg selv er jeg meget begeistret for.
    Terningkast 5

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    On The Edge (2006)

Anmeldelse HER

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Ginger Snaps

En varulvfilm som ikke er en varulvfilm! Dette er sjukt godt filmhåndtverk som jeg simpelheten elsker!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Apocalypto

Vi får se halshogging, vi får se hjerter som blir skjært ut, blod og innvoller flyter, og folk blir regelrett banket opp så huden sprekker opp og blodet siler, en får ansiktet revet bort av en jaguar, andre blir bare drept på groteske måter. All denne sjukt grafiske volden hører så absolutt ikke hjemme i en film for unge mennesker, og det er en grunn til at filmen har fått 15 års grense, selv mener jeg at den burde ha hatt 18 men. For en ting er denne volden som blir presentert på en såpass realistisk måte, men en annen ting er at man må forstå filmen for å forstå volden. Det ligger en del bak som desverre krever at du kan litt historie, og den fungerer også som et fallossymbol på undergangen som nærmer seg med stormskritt. Dette som ligger bak er som sagt fallet av hele Maya kulturen, og dette er faktisk interresant. Men jeg spørr, hvor ble det av balansen? Det er nok av sterke og følelsesladete scener, men Gibosn har valgt å fokusere så
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går ble det Independence day - Extended version.
    Sist jeg så den var jeg uten sub, men dts sporet på denne dvd'n har en del å komme med!

Så ble det predator 2, verken noen spesiell lyd eller bildekvalitet, men predator er predator, er jo en av de store minnene fra barndommen.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Ginger Snaps 2: Unleashed

Det verste er at regissør Sullivan har valgt å tone ned gørra også. Hallooo, hvor ble det blodet som strømmet, tarmene, innvollene og de bestialske drapa hen a? Sullivan vil heller vise deg litt, og gjerne ved hjelp av mørke scener så det blir mer opp til deg å forestille deg hva som egentlig skjer. Dette liker jeg ikke, for det blir rett og slett tannlaust.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld ble det først Spiderman , hadde kun sett 2'ern fra før, men visste jo hva jeg gikk til. Og filmen skuffet ikke, helt straight og god underholdning. Willem Dafoe som "the green goblin" passa perfekt.
    Terningkast 4're

Etter denne ble det Hero , med Jet Li. Denne er rett og slett fantastisk. Bare elsker det visuelle, og med et meget bra dts spor i tillegg, blir dette knall !
    Terningkast 6

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    469
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag ble det Fearless med Jet Lie, hadde egentlig ingen forventninger til denne filmen. Men visste seg å være meget bra Terningkast 5

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår ble det V for Vendetta i HD DVD, en knallfilm ble enda bedre, for et bilde og ikke minst lyd(trueHD)!! 5+ fra meg.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Ginger Snaps 3: The Beginning

Denne tredje delen er langt bedre enn del 2 i triologien, men den er også langt dårligere enn originalen. Det var en fryd å se Katharine Isabelle og Emily Perkins gjenta sine glansroller fra originalen. Litt mindre vold og dævelskap, men bedre effekter. Plottet gir også rom for tolkninger.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    759
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Crank knall film! Endelig en drit gøy action film i hele 1t og 19min.... :P 5 på terningen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Pursuit Of Happyness

For, er ikke denne historien om helten som må helt ned i søla før han kan reise seg forholdsvis vellbrukt? Svaret er like innlysende som at Krekar burde bli pælma på huet og rævva ut av landet. Ett stort og rungende JA!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    16 Blocks (2006)

OK film... Men Mos Def har den mest irriterende stemmen i hele verden, den ringer i hodet mitt enda.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mr. &#38; Mrs. Smith (2005)

Ikke første gangen jeg ser denne
    Ganske morsom film, selv om det er en remake.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Timeline (2003)

Det er vanskelig å lage en god film om tidsreiser... Her har de IKKE klart det
    Første gang jeg har sett noen som ble glad av å få øret kuttet av btw.

Side 114 av 364 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 110 111 112 113 114 115 116 117 118 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 254 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •