Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 113

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 113 av 364 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 109 110 111 112 113 114 115 116 117 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 253 ... SisteSiste
Viser resultater 2,241 til 2,260 av 7273
    Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Blood Diamond.

Elendig manus, tragisk hvordan de lager action / underholdning av en massakre uten mål og menig i Sierra Leone, cheesy hollywood one-liners jeg virkelig trodde vi hadde sett slutten av i 2005-6, langtekkelige scener som førte ingensteds og til slutt leonardo di caprio som gjør en overbevisende rolle sammen med "whats his name" og hun fra A requiem for a dream.

2 / 10

Newcomer ashild sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går ble det en maratonkveld med Lord of The Rings: The fellowship of the ring og Two towers, begge i extended version. En stund siden sist, men gledelig gjensyn, de holder seg definitivt. Det eneste som kan toppe er vel å få dem i HD :-)

Active hifiguru 2 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

dvd i går

Så ATTACK FORCE med STEVEN SEAGAL var helt ok viss du liker filmer som er litt overdrevet amerikansk stil.:neutral:
    FUN WITH DICK&JANE Med JIM CARRY veldig morsom en bra komedi.:-D
    Skal se CRANK med JASON STATHAM han fra Transporter filmene i dag dette er en thriller fra 2006.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,073
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble Cranck i går for andre gang (hadde besøk av folk som ikke hadde sett den)

I tillegg har jeg et par tårn av noen høyttalere på hjemlån (Triangle Industries Antal ESW) som trivdes meeeeget godt i tempoet til Cranck.

Høyoktan-action er vel den korteste og beste beskrivelsen av Cranck.
    Skru opp volumet, ha kald cola i glasset og snurr film!

DrE

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hifiguru 2
    Skal se CRANK med JASON STATHAM han fra Transporter filmene i dag dette er en thriller fra 2006.
    2 underholdene filmer hvis man liker stilen til JASON STATHAM så klart

Går ble det Happy feet. Jeg hadde ikke de store forventningene til denne filmen, men må si jeg ble posetivt overasket! Denne byr på my, pen animasjon, underholdene figurer og ikke minst mye god sang\musikk, det er jo trossalt en liten musiakl:-D
    Dette er ikke noe Istid type humor, men den funker. Den er hvert å se for alle aldere, men husk å skru opp volumet for den skal høres..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så: The Silence Of the Lambs.. En utrolig bra grøsser/thriller selv om den ikke er så skummel! Terningskast 5+

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Barnyard

Filmen er blitt nevnt tidligere i tråden! En film eg har gledet meg til og som innfridde! Lo hvertfall høyt for meg selv eg, og d er sjeldent eg gjør når eg ser en film alene!

5/6!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av The Guardian

Man skulle kanskje tro at redningsscenene i filmen ville være ekstravagante for å understreke at det dreier seg som helter, men dengang ei. Davis holder det hele langt mer nøkternt enn hva man kanskje forventet, men han gjør det med stil og selv satt jeg og holdt pusten under endel av scenene. Havet er uten diskusjon en meget destruktiv naturkraft til tider og dette kommer så absolutt frem i denne filmen.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går ble det 'Walk the line' igjen.
    I mine øyne en stor film, J.Phoenix gjør seg godt i rollen som den mørke mannen Johnny Cash, og viser både oppturer og nedturer på en måte som gjør at en blir fengslet. Ikke minst så er Reese Witherspoon så sjarmerende at en skjønner godt hvorfor 'the man in black' var så ivrig etter giftemål.

Topp film, god musikk. Sterk 5'r

Så ble det Walking Tall med 'The rock' og Johnny Knoxville.
    En helt grei actionfilm med mye fart å spenning. Den er ikke genial, men den fungerer godt som underholdning. J.Knoxville er jo født til å spille roller som denne der han er en litt småsløv hillbilly, men jeg tror virkelig ikke han behøver å spille så mye

Newcomer ashild sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld ble det tegnefilmaften, først Cars, som jeg syntes var en kjempefilm, utrolig bra bilde som fikk meg til å få mest lyst til å kaste meg i bilen og kjøre route 66. Deretter Istid 2 som var grei nok som tidsfordriv, men slett ikke mer.

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Illusionist (2006)

Anmeldelse HER

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går ble det Basic. Likte filmen meget godt, var spart opp en stooor del av plottet til de siste 5 minuttene. John Travolta gjorde en god jobb, og snuser til og med i filmen. Stort pluss.

5/6

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Night At The Museum

Har du noen gang tenkt tilbake på barndommen din og hvor morro alt kunne være da? Hvordan du lå i senga og var livredd for monsteret i skapet eller det som befant seg under senga, hvordan du kunne "se" ett par øyne i mørket og hvordan ting du innbilte deg kunne føles så levende. Dette er noe jeg har tenkt tilbake på en gang iblandt, det var jo så uskyldige tider, og det er nettopp dette denne filmen prøver å gjenskape, dog med en langt mer humoristisk vri.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    658
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Children of Men (2006)

Glimrende "sci-fi" som faktisk har en historie å fortelle. Utrolig action sekvensen mot slutten av filmen med kjempe lydbilde og utrolig bra kamera føring, gir også pluss i margen.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mystery Men

Dustekomedie om ubrukelige superhelter, overraskende morsom egentlig. For det meste ukjente skuespillere (med unntak av Greg Kinnear, William H. Macy og Ben Stiller), men de leverer for det meste varene.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Blood Diamond

Dialogen er noe så inni i gamperævva godt skrevet, sjelden har jeg blitt så bergtatt av en film av denne typen. Replikkene satt som skudd og det var ytterst få replikker som ikke hadde en større mening.
    Dette er en a de bedre filmene som har kommet i det siste, og du burde unne deg ett kinosbesøk!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dark Water ble det ikveld. En ganske så "rolig" grøsser/thriller. Filmen begynner ganske stille, mens den skyter fart den siste halltimen. Jeg synest den var litt over gjennomsnittet, altså en 4'rer. Jennifer Connelly spiller som vanlig glitrende.

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Proposition (2005)

Anmeldelse HER

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå sett igjennom nesten hele James Bond Collection og må bare si at disse gamle filmene er noe av det beste som er blitt laget opp igjennom tidene. Når enkelte er 50år gamle men fremdeles holder fantastisk kvalitet sier det litt.

Når jeg sier nesten så er det fordi jeg har hoppet glatt over George Lazenby, Timothy Dalton og ikke minst Pierce Brosnan da disse har aldri klart å måle seg med Sean Connery og Roger Moore.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LA Confidential i går. Digget den rått, det er andre gangen jeg så den, første gang var jeg vel 14-15 og synes det var et langt gjesp. Men da skjønte jeg heller ingenting av filmen.

Liker rollebesetningen meget godt. Kan ikke tenke på mange (kanskje ingen) som hadde spilt Bud White bedre enn Russel Crowe, Ed Exley bedre enn Guy Pierce, og ikke minst, han som har rollen som hoved-bad guy'en, den korrupte politimannen. Husker ikke hva han heter, men han gjør i mine øyne en strålende oppvisning. Spes bra er dialekten hans.

En meget underholdende film synes nå jeg. Selv om den varer i noe over 2 timer, og ikke er noen utpreget actionfilm, blir man veldig fengslet av inntrykkene man får. Man leves godt inn i filmen og stemningen fra 50-tallets LA.

5/6

Side 113 av 364 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 109 110 111 112 113 114 115 116 117 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 253 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •