Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser) - Side 106

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  45
Side 106 av 364 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 102 103 104 105 106 107 108 109 110 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 ... SisteSiste
Viser resultater 2,101 til 2,120 av 7273
    Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ikveld så jeg Donnie Darko for første gang.. Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg er sikker på at det er folk som forguder denne filmen, og for all del, det kan jo være de har rett i at dette er en god film. Jeg syns den var rimelig kjedelig, men jeg syns jo den var kløktig laget. Ikke helt min type film kanskje?

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lady In The Water (2006)

Anmeldelse HER

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Lady In The Water

Lady in the water høres i utgangspunktet ut som en gjennomført teit film. Hvem vil egentlig se en film om havfruer da? Vel, jeg trodde det ville gå på rævva og jeg sitter for øyeblikket å eter i meg ordene mine til jeg spyr.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Hard Candy

Jeg satt igjen med en gjennomført jævlig følelse i hele kroppen etter å ha sett filmen. Temaet er helt jævlig i seg selv, filmens atmosfære suger deg inn og slipper deg ikke, du blir sittende med frysninger mens du gremmer deg over denne råskapen.
    Det blir litt som om du vinner 5 milliarder dollar i et amerikansk lotteri og vil ha 20 kr ekstra til en brus. Selvfølgelig ville dagen blitt perfekt, men allikevel er den sinnsykt bra.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Rocky Balboa (2006) ikveld med dama og må si den var en meget god oppfølger til de gode gamle. Den hadde mye av stemningen fra de 2 første filmene og beholdt mye av den samme soundtrack'en brukt i de 3 første filmene. Var utvilsomt morsomt å se gode gamle sly prøve å holde seg på beina i ringen.

Var uansett ganske rørende å se en rocky film igjen. Annbefales på det sterkeste!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Step Up

....jenna Dewan, og tro meg, det har ikke forandret seg etter Step Up. Denne dama vil nok aldri bli noen stor skuespillerinnne og jeg tviler på at hun vil ha en karriere som varer til hun blir pensjonist, men nå i ungdomstida si er hun et tobeint fyrverkeri som eksploderer gang på gang igjennom hele filmen. Hun er en fantastisk danserinne som vet hvordan hun skal skape magiske og halsbrekkende koreografier.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår så jeg Corpse Bride for første gang. Vet ikke helt hvorfor jeg kjøpte den. Jeg så den lå høyt oppe på RottenTomatoes og IMDB og alle sier den var så bra. "Meh" sier jeg. For all del, den var jo veldig bra laget, men jeg fatta ikke helt poenget med den. Hva var sjangeren - komedie, musical, tegnefilm? Den var ikke morsom, sangene var tafatte og middelmådige.. Forstår heller ikke hvordan det kan regnes som en barnefilm for den var rimelig dyster følte jeg.

Terningkast 3.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fearless:-D

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var litt av en minianmeldelse...

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fearless er en kjempefilm! Må klart være en av Jet Li's beste.

Newcomer Kimskey sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Harsh Times

Jim Davis is an ex-Army Ranger who finds himself slipping back into his old life of petty crime after a job offer from the LAPD evaporates. His best friend is pressured by his girlfriend Sylvia to find a job, but Jim is more interested in hanging out and making cash from small heists, while trying to get a law enforcement job so he can marry his Mexican girlfriend.

Meget mørk og trist film, og jeg må si jeg føler for Jim Davis - han har ikke mange valg og blir grovt utnyttet for hans fortid.

Måten Bale spiller Jim Davis fra gradvis å flippe mer og mer ut er rett og slett fryktelig, skummelt bra.
    Rodriguez og Bale spiller også utrolig bra sammen.
    Denne filmen anbefales.

Terningkast 5 (+)

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    759
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Fearless er en kjempefilm! Må klart være en av Jet Li's beste.
    Jeg er skikkelig enig:P

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Deja Vu

.....Bare for å pirre din nysgjerrighet litt så vil jeg si at sist gang Tony Scott sto bak kameraet og Denzel Washington sto foran, så ble resultatet Man On Fire!.......

Har du noen gang hatt følelsen av at du har opplevd en situasjon før? Du kan faktisk ha gjort det!
    i Deja Vu satt jeg omtrent målløs i åpningsscenen hvor båten sprenger. Til tross for dens råskap er dette faktisk vakkert å se på!

........Jeg kosa meg glugg ihjæl jeg!.......
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dirty Sanchez: The Movie (2006)

Anmeldelse HER

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av The Wicker Man 2006

Jeg vet ikke hva regissør Neil LaBrute tenkte på under denne filmen, men noe sier meg at tankene hans har vært et helt annet sted enn på filmen. Muligens han tenkte på hans første besøk på en strippebar hvor han også fikk sin første, eh, personlig opplevelse....
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Clerks 2

.....En heseblesende historie om vennskap, kjærlighet, sex med esel, og sex med sjefen, har begynt.....

............en film som ga meg mange smil og en sabla god latter...
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av Dexter - Sesong 1

En av årets desidert beste tvserier om en politimann som jobber som seriemorder av andre mordere på fritida si!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Munchen

Ser Munchen - igjen, og har lest boken tidligere (øye for øye) som anbefales. Historisk action med intrikat handling. Det hele er basert på virkelige hendelser, noe som for meg alltid gir mer mening enn å se allskens fiksjon. Bra film med driv og action, litt lite om menneskene bak. Bra film, terningkast 5.

Newcomer SunnyBOy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Så Eight below

Eight Below med Paul Walker i hovedrollen.

Eight Below (2006)

En meget bra familiefilm. Bilde er bra, DTS lyd
    Denne må i samlingen.
    Paul Walker gjør en bra jobb i denne filmen.Litt uvant å se han i en slik familiefilm men mestrer rollen bra.

Terningen triller jeg til en 6+

Newcomer SunnyBOy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Feast

He he he he he he

Hva annet kan jeg si ????

Feast (2005)

Du må like slik film for å mene den er bra.
    Denne er som HOSTEL og SAW når det kommer til gørr og slikt. Legg til et par monster/alien +++++++++++så kan du tenke deg

/SPOILER
    Det er et par sener der disse monsterene løper rundt med en harding og Denne blir omsider kappet av på den ene av de - Kan det bli verre ??? JA når monsterene regelrett KNU**** offrene sine i tryne (munnen)Verre film har jeg aldri sett. Monster sex og drit ???
    /SPOILER

Jeg lagde meg en terning for å gi den karakter.

Terningen viser -6

Side 106 av 364 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 102 103 104 105 106 107 108 109 110 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •