dv-depot.com

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: dv-depot.com

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

dv-depot.com

Noen som har kjøpt noe der? Åssn blir det med frakt og toll? Er Play.com bedre? Har kun handlet fra dvdstrax.com men dem har ikke alt.... :?:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DV-Depot er et greit og raskt sted å handle. De sender med en gang du har bestilt og ved forbestillinger ligger ofte DVD'en i postkassa på utgivelsesdagen - noe som er veldig bra for et selskap basert i Kanada. Når det er sagt så er problemet deres akkurat det samme - de er basert i Kanada. Når det gjelder toll og avgifter slipper en som oftest dette på grunn av sendemåten - nok sagt.

Dersom du vil ha filmer med norsk undertittel er Play suveren. De har over 1100 filmer med norsk tekst. Dersom du ikke er så interessert synes jeg fremdeles Play leder fordi de leverer sone 2 filmer (med/uten norsk tekst) og Sone 1 filmer dersom du skulle ha behov for dette. Jeg har bestilt nærmere 50 filmer der og kun 1 gang har jeg fått feil - den fikk jeg raskt byttet. Dersom filmen du bestiller koster under 200 kroner kommer den gjennom tollfritt. Alle filmene sendes hver for seg og frakten er inkludert i prisen. Snittprisen på alle filmene jeg har kjøpt der er rett i underkant av 100 kr.

mvh
    naist

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er svoren DV-Depot kunde. Mye på grunn av deres "toll-vennlige" forsendelser, men mest på grunn av kunde servicen de har der. Det er aldri noe problem med å få byttet en skadet disc der, uansett hvor lang tid det har gått siden du kjøpte den. Har selv fått byttet en disc 6 måneder etter kjøpet, helt uten spørsmål.
    De er ikke alltid best på pris, og noen titler kan ta litt ekstra tid å få inn, men for meg er det ikke andre alternativ når det gjelder sone 1.
    Har kjøpt over 150 DVD'er derfra og flere skal det bli.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye betaler du for å få tilsendt 1 dvd film da? Jeg har sjekket litt på en plass som heter play.com og der er frakta inkludert i prisen på filmer. Er sinnykt mye billig der. Men er mest sone2 da.... Men sinsykt masse å velge i.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dv-Depot sender i pakker på opptil syv vektenheter. En vektenhet tilsvarer en singeldisk, to vektenheter to singeldisker, eller en dobbeldisk, osv. En pakke koster $10. Den har du på 3 virkedager. Ta og sjekk ut nettstedet deres for nærmere info, gå inn på forumene og sjekk ut faq'en som vil forklare det meste betydlig bedre enn jeg kan.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •