Hvor handler dere DVD/Blu-ray?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22
    Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor handler dere DVD/Blu-ray?

Hvor handler dere DVD/Blu-ray filmer? Internett eller butikk?
    Internett: Norsk eller utenlandsk sider? Har dere noen anbefalte sider som er billige og har mange filmer?

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten utelukkende Play.com. Har ikke så fryktelig mange BD, mellom 60-70, men over 50stk er handlet fra Play fant jeg ut da jeg kikket på historikken min

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For det aller meste Play.com, av og til Amazon.co.uk, hender også CDON eller enkelte ganger Elkjøp e.l.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg anntar at det er play.com som er det billigste på nettet, hvis du leter etter butikker så har vanligvis elkjøp greit utvalg til ca 99kr pr Blu-ray

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg handler stort sett alt fra Play.com. Jeg har bestilt mer enn 1000 filmer derfra, hvorav kanskje 300 på BD. Det er nesten 4 år siden sist jeg kjøpte DVD helt fram til nå i julen da jeg bestilte "Smokey and the bandit" triologien på DVD da den ikke er tilgjengelig på BD. Det skal bli et artig gjensyn. :-) Helt siden BD ble tilgjengelig har jeg kun kjøpt det fram til nå.

Jeg kjøper også noen filmer på CDON eller Elkjøp. Det er stort sett animasjonsfilmer som vi gjerne vil ha med norsk tale (Jeg har bodd i utlandet og hatet dubbing som pesten... Men når det kommer til animasjonsfilmer synes jeg faktisk den norske dubbingen de senere årene har vært svært vellykket :-))

Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    her og går det i play.com og cdon.
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lolas
    Internett: Norsk eller utenlandsk sider? Har dere noen anbefalte sider som er billige og har mange filmer?
    Handler nesten alt her;
    Feil med informasjonskapsler
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg handler nesten utelukkende på Amazon UK. De er nesten alltid billigere enn play.com, spesielt nå som de også tilbyr gratis frakt. Det er også mulig å varsle Amazon UK om andre butikker som er billigere enn dem, og de prismatcher veldig ofte.
    Amazon UK trekker fra 17,5% VAT når de sender til Norge (20% fra nyttår), så prisene er i praksis en god del lavere enn det som står oppgitt på produktsiden. Det er først når du har puttet varen i handlekurven og valgt shippingadresse at du får se prisen uten VAT.

I Norge handler jeg for det meste på elkjøp.no. De har innimellom noen skikkelige knallpriser på Blu-ray nyheter.

Spaceworld Strømmen har makspris på 150,- på Blu-ray (normalutgivelser), så jeg pleier å kjøpe Disneyfilmer der. Disse koster stort sett 200,- i de andre butikkene, og de ikke har norsk tekst/tale på de britiske utgivelsene.

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte å nevne at jeg helst vil ha nordiske utgivelser (norsk tekst), men den der play.com likte jeg

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte å nevne at jeg helst vil ha nordiske utgivelser (norsk tekst), men den der play.com likte jeg
    Mye av det som selges fra Play har norske undertekster. Men det er også mye som ikke har det. Så her må man bare se an fra tittel til tittel hvis dette er et kriterium.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan også nevne at jeg bruker camelcamelcamel.com til å tracke prisene på amazon (både USA og UK). Da taster jeg inn hvor mye jeg er villig til å gi for en DVD/BD og så får jeg mail når prisen faller under dette.

Jeg har også installert Firefox-tillegget Camelizer, som gir meg mulighet til å se prisutviklingen når jeg er inne på Amazon. Da ser jeg enkelt om tilbudene faktisk er gode, eller om det er samme prisen de har hatt i et halvt år.

Newcomer hunden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker Play.Com mye men vil også nevne Video Nova som er meget raske på leveringene sine,bestilte en film 27/12 på formiddagen og lå i postkassa dagen etter 8)
    Mange filmer til 99,50 og frakt er alltid inkludert i prisen.

Link til VN : Video Nova - Gratis frakt til hele Norge -

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    utrolig irriterende med play.com på eneklte filmer at dem ikke informerer skikkelig om det er kun engelsk tekst eller flere.. Skulle gjærne ha visst om det var norsk på dem eller ikke :neutral: F.eks Fast and the furious boks står det Subtitles: Italian ; Spanish ; English for the hearing impaired mens i review bekrefter andre at det er på mange andre inkl. norsk tekst

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,904
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Ser at du liker norske undertekster på dine fimer...fikk Inception fra Paly.com i England med norske tekster..+ Sorcerer's apprentice og Chrisrmas Carol..og Alien boksen fra AXEL MUSIC
    amerikansk eller kanadisk=sannsynligvis det samme....også med norske tekster.....
    Så man må ikke kjøpe Blu-ray i Norge for å få norske undertekster....:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har handlet endel på elkjop.no de har blant annet hatt endel nye BD filmer til under hundrelappen hvis man forhåndsbestiller.

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BUY
    Condition: NEW
    Seller & Rating: SignedGifts | 94% positive (from 144 ratings)
    Delivery: UK | Estimated Delivery: 3-4 days

Når det står under et produkt på play.com.. er det en privat person som skal sende det utenom det andre jeg bestiller fra play.com ?

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    utrolig irriterende med play.com på eneklte filmer at dem ikke informerer skikkelig om det er kun engelsk tekst eller flere.. Skulle gjærne ha visst om det var norsk på dem eller ikke :neutral: F.eks Fast and the furious boks står det Subtitles: Italian ; Spanish ; English for the hearing impaired mens i review bekrefter andre at det er på mange andre inkl. norsk tekst
    Sjekk her for subtitles og annen info..
    Start :: Blu-World

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøper mine filmer på Play.com,Platekompaniet og Elkjop.no.
    Elkjøp har ofte meget fine prise på blu-ray filmer.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøper mine på Elkjøp.Sjekker alltid prisen på Elkjop.no først da de ofte ligger lavere enn i butikk. Så sjekker jeg lagerstatus med noen tastetrykk,så går jeg i den Elkjøp butikken som er nærmest og har som den på lager og sier at jeg så filmen billigere på hjemmesiden deres og da får jeg den til internettprisen.Mange ganger er det over 50,- kroner å spare på hver enkelt film,men husk Dvd og BD går opp og ned i pris fra uke til uke.

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BUY
    Condition: NEW
    Seller & Rating: SignedGifts | 94% positive (from 144 ratings)
    Delivery: UK | Estimated Delivery: 3-4 days

Når det står under et produkt på play.com.. er det en privat person som skal sende det utenom det andre jeg bestiller fra play.com ?
    Noen som kan svare på spørsmålet?

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •