"superLyd"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: "superLyd"

Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"superLyd"

Har akkurat sett James Bond " Die another day " og for et lydspor. DTS sporet er noe av det beste jeg har hørt fra en dvd. Virkelig en anbefaling selv om handlingen ikke er av de beste.

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden er kjempebra, men det har gått ut over bilde og det er synd.
    Bilde kvaliteten syntes jeg var elendig på denne filmen

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I beruselsen over den gode lyden la jeg ikke merke til at bilde var spesiellt dårlig, kanskje jeg må se filmen en gang til.

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du fornøyd med yamaha A2 Hamtor? Har du fått prøvd med "høyde" høytalerer?
    Har selv et philips 32" widescreen tv, og på det så bilde på den nye James Bond filmen helt bra ut. Men når jeg skulle kjøre den på barco prosjektoren min, kom det tydlig fram dårlig digital komprimering. I noen av de mørke scennene kunne man lett se sorte firkanter istedenfor gjevne overganger. Spessielt tydlig i surfe scenen.

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BullFire
    Er du fornøyd med yamaha A2 Hamtor? Har du fått prøvd med "høyde" høytalerer?
    Har selv et philips 32" widescreen tv, og på det så bilde på den nye James Bond filmen helt bra ut. Men når jeg skulle kjøre den på barco prosjektoren min, kom det tydlig fram dårlig digital komprimering. I noen av de mørke scennene kunne man lett se sorte firkanter istedenfor gjevne overganger. Spessielt tydlig i surfe scenen.
    Jeg er ikke fornøyd med Yamaha a2, utviklingen har løpt fra den, spesiellt i stereo. Den er grei til film, og ikke mer. :cry:

"Høyde" høytalerne er i boks, Gale dipol med Cambridge P500 forsterker, men jeg mangler en forsterker og en høytaler til senter kanalen bak. Har ikke fått testet de ennå, har ikke hatt tid.

Jeg ønsker meg en projektor en gang i fremtiden, bildet blir litt lite i forhold til lyden ( selv med Yamaha a2 ).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •