Trenger hjelp til å finne HD DVD filmer! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Er du sikker på at det er DTS HD Master Audio, og ikke DTS HD High Resolution? hddvdstats.com lister kun en film med DTS HD MA og 12 med DTS HD HR. Jeg er ganske sikker på at Pan's Labyrinth var den første filmen som kom med DTS HD Master Audio på HD DVD, og den ble gitt ut bare et par uker før Warner annonserte at de droppet formatet.
    Hei
    Sjekket noen av disse filmene som jeg har og det står DTS HD Master Audio
    på dem.Testet dem i spilleren og det kom opp DTS HD Master Audio i displayet på min Onkyo 5508.Skal legge til at dette er Tyske og også Nederlandske utgivelser,men det har vel ingen ting å si?

MVH
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Nemesis
    Sjekket noen av disse filmene som jeg har og det står DTS HD Master Audio på dem.Testet dem i spilleren og det kom opp DTS HD Master Audio i displayet på min Onkyo 5508.
    OK, da skal jeg gi meg

Sitat Opprinnelig postet av Nemesis
    Skal legge til at dette er Tyske og også Nederlandske utgivelser,men det har vel ingen ting å si?
    Tja, sånn i forhold til at jeg spesifiserte amerikanske utgivelser, så har det jo litt å si

Men, jeg var ikke klar over at det var såpass med europeiske utgivelser som har brukt DTS HD MA på eget initiativ. Regnet med at det ville være mer vanlig å bruke lydsporet fra den amerikanske utgivelsen.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •