24 sesong 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: 24 sesong 3

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

24 sesong 3

Nettopp ferdig med den (1 uke hehe). Og både kona og meg er veldig leie for det :cry: for den serien er bare konge . Ser allerede frem til sesong 4 neste år.

Nedtur faktisk og ikke ha 24 å se på om kveldene..........

Forresten nominert til 8 emmy awards ... vel fortjent.

Active Atano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes sesong 3 var en nedtur egentlig. Ta for eksempel viruset - et virus som har inkubasjonstid på 24 timer er jo "lett" å få has på. Mens et virus med f.eks 72 timer vil være mye farligere. Men da hadde de vel ikke kunnet lage en tv-serie om det :wink: Men sesong 1 og 2 synes jeg var meget spennende. Bra konsept, hvis de ikke "melker" det altfor mye.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukte 3 dager på hele sesongen. Tok 8-9 episoder på søndag.

Syns at sesong 3 var knallbra. Jeg hadde ikke store forventninger, men jeg syns serien klarte å overraske gang på gang med nye vrier.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pffft Du er ikke mann/kvinne før du ser hele sesongen i en smala. Altså du begynner første episode på det tidspunktet det foregår i serien, og tar et kvarters pause mellom hver episode, slik at DU føler at du er med i serien i real-time. For å gjøre det mere morsomt, så finner du ut nøyaktig hvor mange minutter og sekunder det er med reklame i episodene, så spiller du inn alt på VHS, inkludert egen reklame, og så setter du deg ned i 24 timer og ser på..

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Pffft Du er ikke mann/kvinne før du ser hele sesongen i en smala. Altså du begynner første episode på det tidspunktet det foregår i serien, og tar et kvarters pause mellom hver episode, slik at DU føler at du er med i serien i real-time. For å gjøre det mere morsomt, så finner du ut nøyaktig hvor mange minutter og sekunder det er med reklame i episodene, så spiller du inn alt på VHS, inkludert egen reklame, og så setter du deg ned i 24 timer og ser på..
    Ja VHS er jo gøy å se på når man kan få de på DVD :wink:

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Ja VHS er jo gøy å se på når man kan få de på DVD :wink:
    Hvis du leser hva jeg skrev, så skjønner du sikkert hva jeg mente.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ikke noe forskjell i kvalitet mellom de 3 sesongene. Alle er temmelig bra. Det eneste jeg ser forskjellen på, er at de i større og større grad ignorerer realtime-faktoren. Man finner flere og flere feil hvor tiden enten går for fort eller for sakte. Se på scenen hvor ...

spoiler:

.
    .
    .
    .

Fyren i CTU binder Bauer-jenta etter hun finner ut han er forræder

.
    .
    .
    .
    .

end spoiler

så ser man at tiden ikke beveger seg i realtime.

Men serien er jo knallbra allikevel. Altså, serien er veldig underholdende men er ikke det kunstverket som The Sopranos er. 24 har heller ikke characters på linje med Joss Whedons fantastisk skrevne rollefigurer, men det er spennende og veldig ofte uforutsigbart, og det er godt å gjøre!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •