Nordiske Blu-ray = makkverk? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Leide akkurat Hunger på bd fra Lovefilm.no og den hadde elendig lyd, skulle være vanlig Dolby Digital, men i stereo men ikke engang det funket, det var bare lyd i høyre front, og ingen av dsp programmene kunne gjøre noe med det, hoppet igjennom hele filmen for og sjekke om det vedvarte og det gjorde det, jeg orka selfølgelig ikke se denne filmen, hadde lyden vært i center kanalen så...

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av corleone
    Leide akkurat Hunger på bd fra Lovefilm.no og den hadde elendig lyd, skulle være vanlig Dolby Digital, men i stereo men ikke engang det funket, det var bare lyd i høyre front, og ingen av dsp programmene kunne gjøre noe med det, hoppet igjennom hele filmen for og sjekke om det vedvarte og det gjorde det, jeg orka selfølgelig ikke se denne filmen, hadde lyden vært i center kanalen så...
    I følge Platekompaniet så har BD vanlig DD 5.1....og det skal jo dekodes av din surround receiver.....hvis det er det du bruker...på min BD spiller så kan jeg bruke fjernkontrollen til å gå igjennom alled lydformatene...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Poenget mitt er jo at det er selve filmen det er noe galt med, jeg kjenner selfølgelig mitt eget utstyr ut og inn og vet jo at jeg har en audio knapp på min fjernkontroll til og velge spor (Pioneer 320) men denne var det som sagt bare lyd i høyre kanal noe som gjorde det utrolig irriterende og se filmen, hvilket jeg ikke gjorde.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av corleone
    Poenget mitt er jo at det er selve filmen det er noe galt med, jeg kjenner selfølgelig mitt eget utstyr ut og inn og vet jo at jeg har en audio knapp på min fjernkontroll til og velge spor (Pioneer 320) men denne var det som sagt bare lyd i høyre kanal noe som gjorde det utrolig irriterende og se filmen, hvilket jeg ikke gjorde.
    Greit, det hørtes jo nesten utrolig ut....at en BD skal ha en slik feil...etter det jeg så på nettet så er den laget i USA...Husker du det, om det stod made in the US?
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var nok en nordisk produksjon, fikk bare velge de nordiske språk under subtitles også. Ja det er helt utrolig at de kan gi ut sånn møkk på bd men heldigvis så leier jeg bare de nordiske utgivelsene og de jeg kjøper kommer fra andre siden av dammen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har faktisk en motsatt opplevelse her. Har en Wall-E BD jeg kjøpte fra play.com, denne hadde kun DD. Senere fikk jeg også en i gave som er kjøpt i Norge, denne har både norsk DD og engelsk DolbyTrueHD (eller DTS HD-MA, husker ikke :P).
    Den eneste nordiske BD'en i min samling er Max Manus, med deilig DTS HD-MA lydspor.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •